Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

The aim of the project is to support the implementation of measures during the state of emergency and the accompanying imperative period of social exclusion throughout the country, by providing a network of home-based services to limit people-to-people contacts - providing support to the persons most at risk of being infected with COVID-19 - adults over 65, disabled or quarantined, who are forced to stay at home.
It is envisaged that the services will be provided by 31 December 2020 and will cover at least 45 users in the territory of Maglizh Municipality.
It is planned to carry out the following during the project implementation period: 
- Selection and recruitment of staff for the provision of patronage care to overcome the effects of COVID-19.
- Delivery of food, food and necessities, incl. medicines, payment of household bills, requesting and receiving urgent administrative services (by means of consumers or by means other than the contract) for the persons of the target group.
- Transport of patronage care personnel to / from the homes of the target group.
- Provision of personal protective equipment and disinfectants for couriers providing patronage care.
The project will also carry out information and communication activities.
The project activities ensure the achievement of the objective of this procedure for the direct provision of grants. They are in line with national and European policies to mobilize available resources and to address the unprecedented challenges of the COVID-19 pandemic.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Предоставяне на услуги за населението на община Мъглиж за преодоляване последиците от COVID-19: Дейността е насочена изцяло към постигане на общата и специфичните цели на настоящия проект. Успешното й изпълнение ще допринесе за успешна превенция на заболеваемостта от и разпространение на заразата от коронавирус на териоторията на Община Мъглиж, като се създадат адекватни механизми за осигуряване на почасови услуги за лицата от целевата група с оглед защитаване на обществения интерес и отговаряне на нуждите на населението от превенция разпространението на COVID-19. Ще бъде осигурена мрежа от услуги в домашна среда с цел ограничаване контактите между хората, с приоритет лицата, застрашени в най-голяма степен от вируса. От особена важност ще бъде в контекста на създалата се извънредна епидемична ситуация в страната, Община Мъглиж да успее да осигури снабдяване на лицата от целевата група с жизнено важни продукти, вкл. на хора с увреждания или в невъзможност за самообслужване, вкл. и лица в карантинен период. От съществено значение е и фактът, че на територията на общината функционират само няколко аптеки, разположени в общинския център - град Мъглиж и една в село Тулово. В условията на притовоепидемиологичните мерки, ограничаващи придвижането на хора, както и повишеният риск от заразяване в средствата за превоз на масовия обществен транспорт, възможността куриери, назначени в изпълнение на настоящата дейност на трудов договор към Община Мъглиж, да снабдяват представителите на целевата група със заплатени от самите лица храна, лекарства и продукти от първа необходимост, ще бъде от особена важност. Допълнителна предпоставка за спазване на социалната изолация, като част от мерките за противодействие на COVID-19, ще бъде и възможността куриерите да заявяват от името на представителите на целевата група заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги. На лицата, попадащи в обхвата на целевата група в настоящия проект, които се възползват и от възможностите на процедура "Топъл обяд", храната ще им бъде доставяна до домашния адрес. С оглед постигане на заложените цели община Мъглиж ще: - Наеме на трудов договор, с почасово заплащане за реално отработеното време, 10 лица на длъжност "Куриер" (код по НКПД 2011: 9621 0001), които ще обхванат всички населени места на територията на общината, независимо от отдалечността и големината им; - Организира доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства (закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора), заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги (със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора); - Обезпечи транспорт на куриерите от/до домовете на лицата от целевата група - потребители на услугата "Патронажна грижа"; - Осигури лични предпазни средства и дезинфекциращи препарати за лицата, предоставящи услугата "Патронажна грижа". Предвидените разходи за изпълнение на проекта - 52 553.57 лв. за възнаграждения, вкл. осигуровки за сметка на работодателя; и 21 021.43 лв., включващи разходи за екипа по проекта, транспорт, гориво, ЛПС, дезинфекциращи препарати и осигуряване на визуализация, съгласно Единен Наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 - са оптимални и ще позволят своевременно, количествено и качествено осъществяване на планираните дейности и постигане на предвидените индикатори и резултати. 0.00 73 453.60

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).