Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

Bogdanitsa village primary school, Plovdiv region is located in the northern part of Bogdanitsa village, "1va" street, No. 9, UPI I, quarter 24 according to the village plan. To the north, the plot is bordered by 23rd Street, to the west by 1st Street, to the south and east by green areas and the plots of private buildings.
The building is massive, with a reinforced concrete load-bearing structure and non-load-bearing brick walls, with a pitched roof structure with tiles. In the last ten years, a large part of the windows on the facades has been replaced with PVC and aluminum profiles with double-glazed windows or single panes. The rest are wooden double and single windows and metal single doors from the period of construction.
The heating is carried out by means of our own hot water boiler using ecological solid fuel (pellets) and a water heating installation.
Possibilities for solving the heating of the building and reducing energy costs for its actual heating can be found in the following energy-saving measures:
I. Improvement of the thermal technical characteristics of the enclosing elements of the building through thermal insulation of external walls and roof, floor, replacement of windows.
II. Energy-saving measures related to the heat supply systems in the building.
At the time of inspection, the building was heated by a hot water boiler using solid fuel - pellets.
In order to increase the efficiency of the heat supply, it is planned to implement systems for the utilization of energy from renewable sources by using air-to-air heat pump units.
II. Energy-saving measures related to lighting systems.
In order to reduce energy costs for lighting and ensure standard lighting in the classrooms, it is planned to replace the existing lighting fixtures with new energy-efficient LED lighting fixtures.
III. Implementation of RES through the construction of a photovoltaic installation for the production of electrical energy for own consumption.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подобряване на енергийната ефективност и прилагане на възобновяеми енергийни източници на Основно училище с. Богданица, община Садово, област Пловдив: Основно училище с. Богданица, община Садово, област Пловдив се намира в северната част на с. Богданица, ул. „1ва”, № 9, УПИ I, кв. 24 по плана на селото. На север парцелът граничи с ул. „23та”, на запад с ул. „1ва”, на юг и изток със зелени площи и парцелите на частни сгради. Сградата е масивна, със стоманобетонова носеща конструкция и неносещи тухлени зидове, със скатна покривна конструкция с керемиди. През последните десетина години голяма част от дограмата по фасадите е подменена с такава от PVC и алуминиеви профили със стъклопакети, или единични стъкла. Останалите са дървени двукатни и единични прозорци и метални единични врати от периода на строителството. Отоплението се осъществява чрез собствен водогреен котел на екологично твърдо гориво ( пелети ) и водна отоплителна инсталация. Възможности за решаване отоплението на сградата и намаляване разходите на енергия при реалното й отопление се откриват в следните енергоспестяващи мерки: I. Подобряване на топлотехническите характеристики на ограждащите елементи на сградата чрез топлинно изолиране на външни стени и покрив,под, подмяна на дограма. II. Енергоспестяващи мерки свързани със системите за топлоснабяване в сградата. Към моментa на обследванe сградата се отоплява чрез водогреен котел на твърдо гориво – пелети. За повишаване ефективността на топлоснабдяването се предвижда внедряване на системи за оползотворяване на енергия от възобновяеми източници чрез използване на термопомпени агрегати „въздух-въздух“. II. Енергоспестяващи мерки свързани със системите за осветление. За намаляване разходите на енергия за осветление и осигуряване на нормативна осветеност в учебните стаи се предвижда подмяна на съществуващите осветителни тела с нови енергоефективни LED осветителни тела. III. Внедряване на ВЕИ чрез изграждане на фотоволтаична инсталация за производство на ел. енергия за собствено потребление. Мярка B2: Топлоизолация на външни стени Мярка B3: Топлоизолация на покрив. Мярка B4:Топлоизолация на под Мярка B5: Подмяна на прозорци и врати Мярка С1. Внедряване на допълнителен източник на енергия за отопление от ВЕИ Мярка C2: Подмяна на осветителни тела Мярка C2: Внедряване на система за оползотворяване на ВЕИ чрез изграждане на фотоволтаична инсталация за собствени нужди 886 510.26 0.00
Извършване на дейности по управление и отчитане на проекта: Консултантските услуги ще обхващат: - Експертно, организационно и техническо подпомагане дейността на Общината при управление, изпълнение и отчитането на проекта - Осъществяване на ефективно взаимодействие и координация между страните, имащи отношение към изпълнението на проекта - Консултации и съдействие за прилагане на насоки, указания, правила и процедури във връзка с управлението и изпълнението на проекта; - Консултации и съдействие при провеждането на обществените поръчки по проекта; - Изготвяне на становища относно законосъобразност на действията на комисията за избор на изпълнители на обществените поръчки по проекта; - Подготовка и окомплектоване на необходимите документи за съгласуване на проведените процедури/ проведеното възлагане на обществените поръчки; - Изготвяне на становище, в случай на обжалване на процедура по възлагане на някоя от обществените поръчки, възлагани във връзка с изпълнението на проекта; - Подготовка и окомплектоване на необходимите възражения и документи във връзка със съмнения за нарушение, водещи до налагането на финансови корекции; - Подготовка на становище, при получено от Общината решение за частично съгласуване на обществените поръчки или решение за отказ за съгласуване на обществените поръчки; - Подготовка на становища и доклади във връзка с изпълнението на проекта; - Консултации във връзка с изпълнението на препоръки, дадени от страна на управляващия орган във връзка с проекта и изготвяне на писмени становища по тях; - Избраният изпълнител следва по поставени от Общината въпроси по изпълнението на проекта да дава писмени отговори във възможно най-кратък срок след получаване на съответния въпрос, възникнал в хода на изпълнение на проекта; - Наблюдение и контрол върху изпълнението на сключените договори за обществени поръчки, както и наблюдаване на плащания и лимити, на справки и отчети по изпълнението на проекта; - Изготвяне на становище относно възникнали по време на изпълнението на договора за строителство непредвидени разходи; - Подготовката, при необходимост, на допълнителни споразумения към договорите за обществени поръчки, включително и подготовката и окомплектоването на искания до ДФЗ за сключването им; - Консултиране на Общината в хода на изпълнението на дейностите по проекта, ресурсното им обезпечаване, както и за допуснатите пропуски, взетите мерки и необходимостта от съответни мерки от страна на Общината; - Идентифициране на потенциални проблеми по време на изпълнението на договора за управление на проекта и предлагане на решения за преодоляването им; - Изготвяне на справки във връзка с изпълнение на договора, при писмено искане от страна на Общината; - Отчитане на дейностите по проекта от извършване на цялата инвестиция по съответния проект. 8 800.00 0.00
Упражняване на строителен надзор: Дейността ще обхваща упражняването на строителен надзор на одобрения от Държавен фонд „Земеделие“ (ДФЗ) проект. Част от дейностите, които следва да бъдат извършени от лицето, избрано за упражняване на строителния надзор са: - Извършване на надзор по време на строителството върху всички видове СМР, които се изпълняват от строителя на съответния обект, в съответствие със законовите правомощия и задължения на изпълнителя като лице, упражняващо строителен надзор на строеж; - Съставяне на протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа, при влязло в сила разрешение за строеж. Заверяване на Заповедна книга на строежа; - Изготвяне и извеждане на заповедна книга за обекта и предаването й на изпълнителя на строителството; - Изготвяне и подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, които се съставят по реда на действащото законодателство, за които е оправомощен да бъде съставител, или лице извършило проверка, или лице в присъствието на което е съставен документът; - Съставяне и организиране подаването от името на Възложителя на всички необходими документи, искания, заявления и др. документи пред компетентните органи, с оглед осъществяване на инвестиционния процес без прекъсване: - Изготвяне и представяне на Възложителя на технически паспорт за обекта и Окончателен доклад за обекта по смисъла на Чл. 168, ал. 6 от ЗУТ, изготвени в съответствие с Наредба № 2/31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени СМР, съоръжения и строителни обекти; - Упражняване на непрекъснат строителен надзор върху изпълнението на СМР, съгласно инвестиционните проекти и изискванията на нормативните актове; - Осигуряване спазването на условията за безопасност на труда, съобразно Закона за здравословни и безопасни условия на труд (ЗБУТ) и наредбите към него; - Извършване на контрол по опазване на околната среда по време на изпълнение на строително-монтажните дейности, в съответствие със Закона за опазване на околната среда (ЗООС) и Закона за управление на отпадъците и наредбите към тях; - Извършване на контрол върху съответствието на влаганите материали и продукти, вкл. извършва проверки за съответствие на: техническите показатели на доставените строителни продукти с данните в представените от строителя сертификати и протоколи от изпитвания, със заложените в инвестиционния проект технически показатели; - Подписване на всички междинни и окончателни актове и протоколи, издадени по време на строителството и необходими за оценка на качеството на изпълнените работи; - Съставяне на констативни актове, след завършване на строително-монтажните работи, съвместно с Възложителя и Изпълнителите на проектирането и строително- монтажните дейности, с които удостоверява, че строежът е изпълнен съобразно одобрените проекти, заверената екзекутивна документация, изискванията към строежа и условията на сключения договор. С този акт се извършва предаване на строежите от Изпълнителя на строително-монтажните дейности на Възложителя; - Други дейности, в компетенциите на лицето, упражняващо строителен надзор 7 000.00 0.00
Упражняване на авторски надзор: Дейността включва упражняване на авторски надзор съгласно изискванията на ЗУТ, ЗКАИИП и поднормативните актове по прилагането им. Следва да бъдат извършвани дейности по осъществяване на авторски надзор за съответствие на изпълнението на строително-монтажните работи с изготвените инвестиционни проекти по съответните части във връзка с реконструкция и рехабилитация на обекта, предмет на инвестицията. Дейностите по упражняване на авторски надзор включват: Контрол на строителната площадка във връзка с качеството на строителните работи и стриктното спазване на проекта; Консултации на строителната площадка при изпълнението на обекта; Участия в срещи и заседания, свързани с реализацията на обекта; Съдействие при избор на материали и изпълнители на строителните работи; Консултации, извършвани на работното място на проектантите или чрез електронните средства за комуникация; Изработване на допълнителни чертежи на детайли; Извършване на допустими от закона промени в проекта, при необходимост; Присъствие/Участие при съставяне и подписване на задължителните протоколи и актове по време на строителството и в случаите на установяване на точно изпълнение на проекта, заверки при покана от страна на Възложителя и др. 8 500.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).