Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 161 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

The implementation of a project aims at:
- ensuring daily rest of citizens and guests of the city in a central city area;
- Improving the natural microclimate in the city center by expanding the green system and "shaping a leisure and cultural entertainment venue;
- Designing a harmonious and healthy social environment by creating a planned and volumetric composition incorporated into the existing structure.

The investment project "Construction, Renovation and Renovation of Area for Public Use - Park in Dolni Dabnik" includes the following main activities:
• building a stage for musical and theatrical performances;
• replacing existing floor coverings;
• repair of an existing staircase and asphalt pavement;
• the installation of playground equipment and park equipment;
• planting of ornamental plant species and grassing.

The project will be implemented on a municipal property with an area of ​​9 900 sq.m.
The property is located in the central part of Dolni Dabnik, which is characterized by a great concentration of educational, cultural, administrative and residential buildings. Landscaping and landscaping as part of the city park, but with added and enriched functionality and opportunity for use is of particular importance to the citizens and guests of Dolni Dabnik in connection with the transformation of the central part of the city into a preferred place for recreation and entertainment.
Improving the quality of the living environment by extending the green system is a prerequisite not only for improving the quality of life in the city but also for its social and economic development. The construction of a city park for recreation and entertainment will contribute to the development of the city center and will contribute to the implementation of some of the strategies and goals for a quality urban environment, according to the municipality's development plan.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Извършване на строително-монтажни работи по проект „Изграждане, благоустрояване и обновяване на площ за широко обществено ползване – парк, в гр. Долни Дъбник“: С изпълнението на тази дейност ще се ремонтира централната градска част, а именно площ за широко обществено ползвание - парково пространство в гр. Долни Дъбник, с което ще се подобрят условията …….. Селските райони трябва да се превърнат в привлекателни за живот места, в противен случай, въпреки запазената околна среда и екологичните аргументи, жителите им ще продължат да се преселват в градовете. 685 774.00 682 374.11
Извършване на строителен надзор на обект „Изграждане, благоустрояване и обновяване на площ за широко обществено ползване – парк, в гр. Долни Дъбник“: В изпълнение на тази дейност ще бъде упражняван строителния надзор върху строежите чрез екип от правоспособни физически лица с доказан професионален опит и технически компетентности, необходими за осъществяване на дейностите за оценяване на съответствието на конкретния проект и за упражняване на строителен надзор. Екипът ще отговаря на изискванията на чл. 166, ал. 2 от ЗУТ. Изпълнител по тази дейност ще бъде определен след провеждане на процедура, съгласно изискванията на ЗОП. 13 000.00 13 000.00
Извършване на авторски надзор на обект „Изграждане, благоустрояване и обновяване на площ за широко обществено ползване – парк, в гр. Долни Дъбник“: В изпълнение на тази дейност ще бъде упражняван авторски надзор върху строежите чрез екип от правоспособни физически лица с доказан професионален опит и технически компетентности, необходими за осъществяване на дейностите за оценяване на съответствието на конкретния проект. Определен е Изпълнител по тази дейност след проведени на процедура, съгласно изискванията на ЗОП. 1 750.00 15 690.00
Извършване на консултантски дейности по управление изпълнението и отчитането на проект „Изграждане, благоустрояване и обновяване на площ за широко обществено ползване – парк, в гр. Долни Дъбник“: По повод на извършване на тази дейност ще бъде избран консултант за предоставяне на консултантската услуга. По време на изпълнението на проекта, ще се изпълняват дейностите по управление, отчитане по време на изпълнението на проекта. Дейността ще включва, но няма да се ограничава с комуникация с управляващ орган, със строител, със строителен надзор и всички други участници в проекта. Консултантът ще бъде избран съгласно изискванията на Закона за обществените поръчки. В рамките на тази дейност ще се обезпечи цялостното управление на проекта. За целта ще се сформира висококвалифициран екип, притежаващ необходимата експертиза и опит за изпълнение и управление на инфраструктурни проекти. Екипът по проекта ще включва най-малко следните експерти: Ръководител на проекта; Координатор на проекта; Експерт "Юрист" и Експерт "СМР/Строителен инженер". Екипът по изпълнение на проекта ще бъде сформиран непосредствено след подписване на договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ и фактическото му стартиране, както и след сключване на договор с избрания изпълнител. Екипът по проекта ще осъществява регулярни оперативни срещи с оглед планиране изпълнението на заложените дейности, проследяване напредъка по проекта, навременно идентифициране и успешно преодоляване на рискове, свързани с постигане на целите и заложените резултати. Екипът ръководи, организира и контролира изпълнението на дейностите по проекта и отговаря за постигане на заложените цели, за целесъобразното изразходване на средствата по проекта. Осъществява текущ мониторинг, изготвя, поддържа и съхранява необходимата документация по проекта, в съответствие с изискванията на договарящия орган, изготвя и представя междинни и окончателни отчети по изпълнение на дейностите на проекта и предоставя информация на договарящия орган, контролира провеждането на процедурите за избор на изпълнител за целите на проекта. Дейността цели установяването на система за добро управление на проекта, сформирането на екип от експерти, гарантиращ успешното и своевременно изпълнение на проектните дейности, междинни дейности, гарантиращи на успешната му реализация и постигане на заложените цели. В основата на управлението на проекта залягат следните задачи: последователност на изпълнение на проектните дейности; проследяване на изпълнението на дейностите; обмен на данни и информация, относно изпълнението на договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ между всички страни, които имат участие в реализирането му; управление на потенциалните рискове пред изпълнението на всяка конкретна дейност от предмета и начините за тяхното предотвратяване или преодоляването; вътрешен мониторинг по проектното изпълнение. Етапите на дейността включват разпределяне на конкретните задачи и отговорности; разработване на детайлизиран план за изпълнение на проекта; провеждане на текущ мониторинг, като при констатация на отклонение от предварително планираните параметри, ще се извършва своевременно проучване на причините за него и ще се вземат мерки за отстраняването му; избор на изпълнител за разработване на тръжни документации и контролиране изпълнението им; изготвянето на междинни финансови отчети и финален финансов отчет след приключване на дейностите по проекта; правилното попълване и поддържане на досието на проекта. Изпълнението на дейността се основава на принципа „Добро управление на програми и проекти“, а целта е обезпечаване гладкото изпълнение на проекта. 6 858.00 11 800.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).