Избор на изпълнител за доставка на канцеларски материали и оборудване по проект "Интегриран инвестиционен проект във водния сектор на агломерация Приморско-Китен": Дейността по доставка на канцеларски материали включва доставка на следното: компютри /лаптопи с операционна система - 6 броя
Мултифункционално устройство - 1 брой
Класьори - 200 броя
Папки - 500 броя
Джобове - 1000 броя
Пликове - 200 броя
Хартия А4 - пакет - 500 броя
Хартия А3 - пакет - 100 броя
метални шкафове -15 броя
Тонер - черно бели -100 броя
Тонер - цветни - 60 броя
Целта на доставката на канцеларски материали и оборудване е да обезпечи Екипа за управление на проекта от страна на всичко необходимо като техника и материали за гладката и безпроблемна работа по управлението, отчитането и контрола на проекта.
|
59 865.29
|
59 865.29
|
„Препработка на документация за провеждане на обществени поръчки за проект "Интегриран инвестиционен във водния сектор на агломерация Приморско - Китен": Дейността включва преработка на съществуващи документации за обществени поръчки за обект "Интегриран инвестиционен във водния сектор на агломерация Приморско - Китен". Препработката е сцел да приведе съществуващите документации съгласно влязъл в сила ЗОП от 15.04.2016г. |
29 990.00
|
29 990.00
|
"Инженеринг за разширяване и модернизация на ПСОВ за агломерация Приморско - Китен": Изпълнение на строителни работи съгласно одобрения проект и програмата за изпълнение на дейностите, включително: Изпълнение на строително-монтажни работи; Осигуряване работа на съществуващите съоръжения по пречистване на водата и третиране на утайките по време на строително-монтажните работи; Доставяне, монтиране и пускане в експлоатация на технологично и друго оборудване, свързано с процесите на пречистване на отпадъчните води и обработка на утайките; Осъществяване на авторски надзор, технически решения, технологичен контрол и съдействие при въвеждане на обекта в експлоатация; Всички дейности и процеси по необходимите строителни, конструктивни, механични, електро и др. дейности, ; Земни работи и окончателно засипване, дренаж (включително извозване и депониране на материали и земни маси, ако е необходимо; Изграждане или реконструкция на всички външни покрития (мазилки, армировка, зидария, скелетни и покривни конструкции, изолиране, измазване и т.н.); Всички довършителни и монтажни работи на станцията; Всички дейности по реконструкцията на съществуващи сгради включително огради Разрушаване на съществуващи конструкции, които трябва да бъдат премахнати, включително тръби; Свързване на новите инсталации със съществуващите съоръжения (тръби). 3. Изпълнение на част „електро, електро- механично и хидро- механично оборудване” съгласно одобрения проект и програмата за изпълнение на дейностите, включително доставката, изпитването и транспортирането до площадката на всички необходими материали и оборудване и тяхното влагане или монтаж и настройване. 4. Пускане в експлоатация на инсталациите и извършването на изпитания, определени в Изискванията на Възложителя - Изготвяне на екзекутивна документация и кадастрални заснемания на целия обект съгласно чл. 52 от Закона за кадастъра и имотния регистър; - Извършване на изпитания на съоръженията и изготвяне на необходимата документация, съгласно Наредба № 3/31.07.2003 г., както и предаване на обекта, съгласно действащото в законодателство (Наредба № 2 от 31.07.2003 г.); - Обучаване на персонала за наблюдение на пречиствателните процеси на ПСОВ; - Гарантиране показателите за заустване, съгласно разрешителното за заустване и покриване на необходимите гаранции съгласно договора; - Гарантиране отстраняването на евентуално появили се дефекти в едногодишен период, след издаване на Протокол Образец № 16. |
20 220 309.04
|
19 584 538.14
|
Изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на работни инвестиционни проекти осъществяване на независим строителен надзор на изпълнението на СМР на обект "Интегриран инвестиционен проект във водния сектор на агломерация Приморско-Китен": пражняване на строителен надзор по време на строителството в съответствие с изискванията на чл. 168 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите нормативни актове (вкл. и контрол на Строителните продукти, влагани в Строежа, както и на извършените СМР); б) Координация на строителния процес до въвеждането на Строежа в експлоатация; в) Управление на изпълнението на Строежа г) Дейност на координатор по безопасност и здраве за етапа на изпълнение на Строежа, съгласно минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи; д) Контрол на Строителните продукти, влагани в Строежа, както и на извършените строително - монтажни работи е) Отчитане хода на изпълнение на Договора и на извършените СМР; Изпълняване на всички останали задължения на Консултанта, предвидени в договора за обществена поръчка, договора с Изпълнителя на строителството и законовите разпоредби.
Разходи за изготвяне на доклад за оценка на съответствието - 30 000 лв. без ДДС
Разходи за осъществяване на независим строителен надзор - ...350 000 лв. без ДДС |
440 400.00
|
440 400.00
|
Осъществяване на теническа помощ при изпълнението на проект "Интегриран инвестиционен проект във водния сектор на агломерация Приморско-Китен": Основна цел е да бъде осъществена консултантска подкрепа от инженери, икономисти, юристи и експерти по управление и отчитане на инвестиционни проекти, която да подкрепя ЗИП при организацията и управлението на проекта (без да дублира задълженията на членовете на ЗИП), като крайният общ резултат от дейността е успешно завършен и отчетен ДБФП от страна на общината. Дейността включва услуги свързани с: Подпомагане на общината при подготовка на искания за средства, доклади, справки и приложения към тях, както и всякаква друга документация във връзка с изпълнението на дейностите, която да се представя пред Управляващия орган на ОПОС; Съблюдава коректното и навременно изпълнение на дейностите по проекта; Съблюдава спазването на всички нормативни документи на ОПОС и общите нормативни документи за изпълнение на проекти, финансирани със средства на ЕС; Участва при изготвяне на справките и докладите за напредъка по изпълнение на проекта (технически и финансови), като идентифицира своевременно несъответствия и проблеми и предлага корективни действия за преодоляването им; Следи за коректното изпълнение и отчитане на отделните договори, сключени с външни изпълнители за изпълнение на отделните дейности; Обезпечава правно-нормативното обслужване на проекта, включително относно спазване на изискванията и нормативните документи на ОПОС; Идентифицира и докладва своевременно на ръководителя на проекта за констатирани нередности при изпълнението на проекта, както и за случаи, в които може да се предполага, че са налице нередности; Организиране и отстраняване на непълноти и/или несъответствия в отчетните документи на проекта; При извършване на разходи по договорите се произнася по съответствието на разхода с поетото задължение; Съдействие при подготовката на необходимите протоколи и условия за започване на строителство, в които има задължително участие на Възложителя или на негов упълномощен представител; Подпомагане на Общината, в качеството й на Възложител по смисъла на ЗУТ или участва от нейно име в оформянето на техническите протоколи и съгласувателни процедури в процеса на изпълнение на договорите за строителство и строителен надзор, според изискванията на действащото законодателство; Контролиране на дейността на строителния надзор; Указва и препоръчва създаването на качествена система за контрол на строителя и строителния надзор на обекта; Информиране своевременно ръководителя на проекта при промяна на напредъка на работите, който води до натрупване на закъснение; Идентифициране на необходимостта от документи/становища/разрешителни от местни и национални органи и институции във връзка с изпълнението на проекта; Съдействие за повишаване на административния капацитет за управление и изпълнение на инвестиционни проекти, финансирани от ЕС; Във връзка с правилното изпълнение и отчитане на дейностите по проекта, ще се оказва съдействие на ЗИП, сформиран със заповед на кмета на общината, свързано със задължението им да следят за спазването на всички изисквания на нормативните документи на ОПОС и указанията на МФ относно разходването на средства по Структурните и Кох. фонд на ЕС, в това число и: поддържане на адекватна счетоводна аналитичност в рамките на съществуващата счетоводна система на Общината за всички свързани с проекта транзакции; верифициране на разходите, вкл. цялостно наблюдение и контрол върху финансовия и физическия напредък по проекта за потвърждаване на |
479 760.00
|
479 690.00
|
Осъществяване на мерките по информация, комуникация и визуализация на проект "Интегриран инвестиционен проект във водния сектор на агломерация Приморско-Китен": Дейността по осъществяване на информация, комуникация и визуализация на проекта включва следните специфични мероприятия: • подготовка и разпространение на печатни информационни материали /брошури, дипляни/ в тираж от 1 000 бр. • провеждане на 3 публични събития (пресконференции) • организиране и провеждане на официални церемонии - първа копка и откриване на обектите – 1 бр. • изработване, доставка и монтаж на 2 /два/ билборда • изработка, доставка и монтаж на постоянни обяснителни табели – 2 (два) броя • информационни табели - 2 бр. • периодично публикуване на информационни материали и прессъобщения на официалната интернет страница на ОбщинаПриморско • изработване и разпространение в електронните медии на видео филм (клип), отразяващ напредъка по изпълнението на проекта • изработка и доставка на информационни стикери – 150 броя. • Разработване на интернет банер • Публикации /съобщения в местен печат или телевизия • Банер/транспарант – 1 бр. • Промоционални материали: - Флаш памет – 350 бр. - Конферентни чанти – 350 бр. - Тефтери – 350 бр. - Химикалки – 350 бр. |
117 240.00
|
117 240.00
|
Организация и управление на проекта: Община Приморско, в качеството си на бенефициент по ОП „Околна среда 2014-2020“ е пряко отговорна за управлението на проекта и осигуряване качественото изпълнение на заложените дейности.
За ефективното и качествено изпълнение на инвестиционен проекта и осигуряване на ясно разделение на функциите и задачите, свързани с управление, координация, мониторинг и контрол, провеждане на обществени поръчки, верификации, осчетоводяване и разплащания, мониторинг и докладване, осигуряване на информация и публичност и оценка, екипът, отговорен за управлението на проекта, ще бъде сформиран, както следва: функциите на екипа за управление на проекта ще бъдат възложени на експерти, назначени на срочен трудов договор за целите на проекта или по договори за услуга, сключени по реда на ЗЗД /граждански договори/ след проведени за избор на изпълнител по предвидения в ЗОП ред, или служители на общинска администрация Приморско, притежаващи специални знания и умения, които да гарантират изпълнението на предвидения за реализация обем от дейности в срок.
За управление на дейностите по настоящия проект след одобрение на проектното предложение и подписване на ДБФП ще бъде създадена самостоятелно обособена организационна структура за управление на проекта, както следва:
- Ръководител на проект;
- Координатор на проект;
- Финансист на проект;
- Технически сътрудник „ПСОВ“;
- Юрист на проекта, изпълняващ функциите и на лице по нередности;
- Лице мониторинг на проекта и координатор информация и комуникация;
- Служител на асоциирания партньор (ВиКБургас)
Квалификационните изисквания и задълженията на всеки един от членовете на ЕУП, са подробно описани в т. 7 Екип от настоящия формуляр.
За определяне на Екипа за управление на проекта ще бъде издадена Заповед на кмета на община Приморско, която ще включва всички длъжности от екипа за управление на проекта, като се посочва дейността, която ще изпълняват във връзка с проекта (ръководител, координатор и т.н.), образование, минимална образователно-квалификационна степен за съответната длъжност, основната заплата, където е приложимо и периода на изпълнение, месечния размер и общия размер на възнаграждението, което следва да получи всеки служител и документите, въз основа на които се доказва положения труд от всеки.
При изпълнение на възложените задължения, членовете на ЕУП ще спазват европейското и българското законодателство, както и указанията на оперативна програма „Околна среда 2014 – 2020 г.”
Във връзка с изпълнението на настоящия инвестиционен проект ще се прилагат следните правила, процедури и методи на комуникация и докладване:
Процедури за верификация, осчетоводяване на извършените разходи, разплащания с изпълнителите и подготовка на искания за средства на ниво проект:
Процедури за мониторинг (проверки на място) и докладване;
Процедурите за мониторинг (проверки на място) и докладване;
Процедури за администриране и докладване на нередности; Процедура за осигуряване на информация и комуникация;
Процедури за съхранение на документи;
Всеки от членовете на Екипа за управление на проекта ще се отчита директно на Ръководителя на проекта, който от своя страна ще одобрява или връща за корекция извършената работа. За всеки член от екипа ще бъде съставена подробна длъжностна характеристика с описание на конкретните му задължения, степен на йерархия, задачи, отговорности, работно място. В трудовите договори ще бъдат разписани задълженията и правата, начина на предаване и отчитане на работа, както и санкции, в случай на некоректно изпълнение на вменените ми задължения.
Механизмите за контрол при изпълнение на договорите за общ. поръчки както контрола по разплащане на договорите ще бъде подробно описан в изброените по - горе процедури за мониторинг и верификация. |
285 000.00
|
262 733.71
|
Разходи за такси, разрешителни и т.н.: Дейността включва всички разходи, които Бенефициента - Община Приморско ще е длъжна да разплати. А именно такса за разрешителни, такса за съгласуване на работния проект, такса за включване на допълнителни мощности за ПСОВ към електроразпределителното дружество, такса за съгласуване с пожарна, такса за издаване на разрешение за строеж и Разрешение за експлоатация, както и всички други видове такси и разрешителни, които са необходими за законосъобразното започване на строителните дейности и въвеждане на обектите в експлоатация. |
60 000.00
|
41 655.77
|