Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 707 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

The project proposal adds builds on and extends the existing national program to support public dining rooms. The implementation of the project proposal will enable the public dining room in the city. Alphatar to build on its activities and functions in the period, which is not provided national funding. Through the implementation of the project proposal will provide hot meals to people in the target group, which will contribute to reducing the number of people living in poverty.
The main target group of the project will be determined in accordance with the provisions of the Ordinance as follows:
Insert target groups which will cover the design as you filed them at the beginning with numbers.
The main target group: Individuals and families monthly support under the terms and conditions of Art. 9 IRSAA - 78
- Persons with proven lack of income and relatives to take care of them established by the Directorate "Social Assistance" - 32
- Single people and families receiving minimum pensions - retirement age; disability; survivors' pensions; pensions not related to work; - 88
Additional target group
- Individuals and families supported by Decree № RD 07-5 in 2008, for the heating season preceding the grant; -78
- Individuals and families received a single target assistance to cover part of the cost at the beginning of the school year, according to art. 10a of ZSPD; - 6
- Individuals and families received lump sum or monthly benefits for prevention and reintegration, raising the child with relatives and foster families under the terms and conditions of PZZD. - 2
- Specific representatives of the target group p.1., Which are not included in the main target of the dining room - 135 people that are out lists of CPD.
The project will be implemented through activities and measures that will be implemented jointly with an external provider of social services in order to achieve the planned results in the proposal.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Закупуване на хранителни продукти: Община Алфатар има сключен договор №252/30.12.2014г. с избран доставчик на социални услуги, който е със срок на действие до 31.12.2016г.По настоящата процедура смятаме да продължим работата си с него. Като за целите на проекта избраният доставчик ЕТ „Лъчезар Данков”, сам ще осъществява закупуването на хранителните продукти необходими за приготвянето на топъл обяд. Доставените хранителни продукти следва да бъдат съобразени със следните нормативни актове: 1. Закон за храните; 2.Наредба №5/25.05.2006 г. за хигиена на храните; 3.Наредба №21/15.10.2002 за специфичните критерии и изисквания за чистотата на добавките, предназначени за влагане в храни; 4.Наредба №6 от 28 май 2010 г. за изискванията за качество и контрол за съответствие на пресни плодове и зеленчуци; 5.Наредба №31 от 29.07.2004 г. за максимално допустимите количества замърсители в храните; 6.Изисквания за качество и на стандартите на Европейския съюз, респективно Регламент178/2002 и Регламент№852/2004( ЕО); 1 473 906.30 1 489 992.75
Осигуряване на топъл обяд: Място на реализация: Трапезарията ще се реализира чрез избраният от Община Алфатар доставчик на социални услуги ЕТ „Лъчезар Данков” по силата на сключен договор N252/30.12.2014г. и заповед № РД-250/19.05.2016г. на Кмета на Община Алфатар, с които е определен същият като изпълнител на дейността по осигуряване на топъл обяд на територията на общината. Материалната база, с която разполага Общината, представлява недвижим имот собственост на ЕТ „Лъчезар Данков“ /Акт за собственост - №5 том XV рег. № 10857 дело № 1390 от 2012 год/, чрез която се предоставя услугата Домашен социален патронаж. Имотът е с административен адрес: гр.Алфатар, ул. „Йордан Петров” №16. Кухненския блок е оборудван с необходимите готварски печки, 2 бр. електрическа печка с три фурни, 4 бр. електрическа скара, 4бр. фризер, 4 бр. хладилен шкаф, 1 бр. конвектомат и се състои от: топла кухня, студена кухня за подготовка на продуктите, столова за хранене, която е ремонтирана по проект, и оборудвана с маси със столове, складово помещение за съхраняване на хранителните продукти, помещение за дезинфекция, санитарно помещение - баня и тоалетна. Наличният персонал, който работи за услугата Домашен социален патронаж и Обществена трапезария гр.Алфатар е както следва: Главен готвач– 1 бр.; помощник готвач - 1 бр.; работник кухня – 3 бр.; шофьор - разносвач на храна - 2бр Домашен социален патронаж разполага и с 5 автомобила, които се използват за разнасяне на храна на потребителите на услугата. 73 695.32 74 499.67
Предоставяне на съпътстващи мерки: Три лица с квалификация „социален работник” ще консултират потребителите, на които е осигурен топъл обяд относно ползването на други социални услуги, административни и общински услуги и ще оказва съдействие за предоставяне на здравни услуги при необходимост, ще оказва помощ при закупуване на необходимите им медикаменти тъй като обслужваме 7 населени места. 73 695.31 71 144.67
Определяне на целевите групи: Лицата на които ще се предоставя услугата са определени на база списъци предоставени от ДСП Община Алфатар. Същите са съобразени с Наредба N РД-07-1 от 04.04.2016г. за реда и условията за определяне на целевите групи по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане, съфинансирана от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица. Потребителите, които ще получат храна са от основната целева група лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл.9 от ППЗПСП., с липса на доходи и бизки които да се грижат за тях, самотно живеещи лица и семейства получаващи минимални пенсии. Неполучен обяд ще получат лицата от допълнителна целева група лица и семейства подпомагани за отоплителния сезон, както и такива които са получили еднократна целева помощ за покриване на част от разходите в началото на учебната година, лица които са получили помощи за превенция, интеграция, отглеждане на дете при близки и роднини или приемни семейства, инвалиди, болни и др. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).