Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

The home for the elderly - Dobrin village is a specialized institution for the provision of social services aimed at supporting the elderly in carrying out their daily activities. It was opened on 14.10.2005.The home has a total capacity of 25 people and has 12 accommodation rooms,two living rooms,a kitchen unit and a dining room.The home provides services to elderly people with difficulties in self-care,which are a complex of services to ensure quality and healthy food, medical care,recreational,rehabilitation and psychological services.
The investment that is planned to be carried out represents construction activities, supply of equipment and furnishing of the home for the elderly with a view to reforming the home.Energy efficiency measures will be implemented for the home building with a view to saving energy, water and other resources. New ventilation, flooring, linings and plasters are planned in the kitchen areas.Accommodation rooms are being remodeled and combined to meet minimum accommodation area requirements.Remodeling of the rooms, expansion and renovation of the bathrooms are planned. Reconstruction of the manipulation room in an isolator is planned. The reception is held in the common room - anteroom. It is planned to build a new elevator for access to the second level. The corridor in front of the staircase is converted into a living room for gathering and entertaining. A new additional residential building will be built for the residents with a warm connection between the existing building and the new one. Delivery of equipment and home furnishings is planned. All project activities are related to the implementation of the Social Services Act, according to which all homes for the elderly should be reformed in accordance with the quality standards of residential care for the elderly over working age set out in the Ordinance on the Quality of Social Services, until 01.01.2025.
The total amount of the investment proposal is 1 873 832.39 leva with VAT.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Извършване на СМР дейности в Дом за стари хора с. Добрин и свързаните с тях надзори: Дейностите, които ще се извършат в рамките на инвестицията са свързани с извършване на строителни дейности с оглед привеждането на съществуващата материална база на дома за стари хора в пълно съответствие със стандартите за качество на резидентната грижа за възрастни хора в надтрудоспособна възраст по отношение на специализираната среда за предоставянето на услугата. СМР дейностите ще осигурят на Дом за стари хора с. Добрин пълно съответствие с изискванията за осигуряване на достъпна среда и енергийна ефективност. Дейностите ще включват и изпълнение на противоепидемични мерки, в т.ч. адаптиране на физическата среда с оглед създаване на възможност за физическо дистанциране на потребители на услугите в случай на епидемична ситуация, мерки за разделяне/ограничаване на пътникопотока в услугите, доставка и монтаж на бактерицидни лампи от затворен тип с възможност за работа в присъствието на хора. Обектът на инвестицията представлява ремонт и пристройка на съществуващ дом за стари хора и нова сграда за настаняване. Самите СМР дейности включват: - Ремонт на съществуващата сграда; - Пристройка към съществуващата града; - Нова постройка. Ремонта на сградата включва: Монтаж на парапет и козирка над западния вход за зареждане на кухнята. Предвиждат се нова вентилация, настилки, облицовки и мазилки в кухненските помещения. В столовата се предвижда освежаване на латекса и изкърпване на съществуващата мазилка, където е необходимо. В преддверието - монтаж на подемна платформа за инвалиди, като стъпалата се свиват от 180 см на 140 см за да се осигури място за платформата. Във всички коридори се монтира парапет. Стаите за настаняване се преустройват и се обединяват, така че да отговарят на изискванията за минимални площи за настаняване. Част от зидовете се премахват и се изграждат нови щендерни стени от метална конструкция и гипсокартон с шумоизолация помежду им. Първоначално двете нива на сградата са с по шест двойни стаи с капацитет от 12 души /или общо 12 двойни стаи/. След преустройството стаите на двете нива ще станат - две двойни и четири единични с капацитет от осем души /или общо 4 двойни стаи и 8 единични/. Предвижда се разширяване и ремонт на баните. Стените и таваните на стаите за настаняване ще се боядисат с латекс, а на пода ще се постави гранитогрес. Стените на баните ще се облицоват с фаянс, пода с теракот, тавана ще се боядиса с фасаген. Предвижда се преустройство на манипулационната в изолатор. Лекарският кабинет се запазва, като се предвижда освежаване на боята на всички помещения. Рецепцията се изнася в общото помещение- антре. Помещението на рецепцията ще се използва за склад. Предвижда се изграждане на нов асансьор за достъп до второ ниво. В сградата ще се осигури достъпна среда съгласно наредба № РД-02-20-2 ОТ 26.01.2021 г.. В част от рецепцията е предвидено място за обслужване с височина 80 см.. Осигурен е достъпен маршрут до стаите за хора с увреждания, откритите съоръжения и до помещенията за основни и допълнителни услуги. Коридорът пред стълбището на второ ниво се преустройва в дневна (общо помещение) за събиране и забавление. Във всички коридори се предвижда да се постави парапет по стените. Боята във всички помещения, включително и стълбищата и коридорите се предвижда да се освежи. Настилката в коридорите ще бъде подменена със саморазливна. Пристройка към съществуващата сграда: Предвижда се да бъде изградена топла връзка между съществуващата сграда и новата дневна, която ще бъде изградена на нивото на терена. С рампа ще бъде преодоляна разликата в нивата. 1 696 670.66 0.00
Доставка на обзавеждане и оборудване на Дом за стари хора с. Добрин: Дейността по доставка на оборудване и обзавеждане на Дом за стари хора с. Добрин ще се изпълни като част от цялостното му реформиране. За осигуряване на комфорта и удобството на потребителите е необходимо да се подмени оборудването в помещенията, а за пристройката и новата постройка да се закупи подходящо оборудване каквото до момента не е имало в услугата, което да позволява независим живот на потребителите и да насърчава тяхната самостоятелност. Новото обзавеждане трябва да осигурява безопасна и сигурна среда за възрастни хора в надтрудоспособна възраст. Мебелировката да осигурява домашен уют и комфорт и да позволява личните вещи да се съхраняват в гардероби, нощни шкафчета и етажерки, а общите – в бюфети, скринове, шкафове за книги и др. Предвиденото обзавеждане и оборудване по проекта по проекта, разпределено по различните помещения: За кухня, столова и хранителен склад са необходими: Готварска фурна на две нива; Хладилник-фризери; Абсорбатор; Съдомиялна машина; Квадратна маси; Столове; Разглобяеми метални стелажи; Вертикални щори. За стаите на потребителите са необходими: Легла; еднолицеви матраци; Двукрилни гардероби; Скринове; Нощни шкафове; Столове; Маси; Шкафове за обувки; Закачалки портманто. За новия кухненски кът са необходими: Кухня; Мивка; Ел.печка с керамичен плот; Хладилник-фризер; Микровълнова печка; Столове; Маси; Телевизор; Абсорбатор; Дивани с еко кожа. За перално помещение са необходими: Перална и сушилня. За Лекарски кабинет са необходими: Мед.шкафаве със заключване; Медицинска работна табуретка; Медицинска кушетка; Бюро; Контейнер със заключване; Мобилна станция за телемедицина;Уред за упражнения за ръце. За Изолатор са необходими: Механични легла; Двукрилен гардероб; Скрин; Закачалка портманто; Шкаф за обувки; Нощен шкаф. За Стая санитари са необходими: Единични гардероби; Диван; Маси малки; Табуретки. За Дневна 2-ри етаж са необходими: Ъглов диван с еко кожа; Диван с еко кожа; Холна библиотека; Телевизор; Разтегателна маса; Столове. За Кабинет Домакин и специалисти в социалната услуга са необходими: Бюро; Ъглово бюро ляво; Метален шкаф за документи; Двукрилен гардероб; Стелажи за документи; Контейнер; Офис столове. За Кабинет Директор са необходими: Стелажи за документи; Ъглово бюро ляво; Офис стол; Диван двойка; Холна маса и други. Към настоящата апликационна форма е приложен попълнен пълен списък с остойностен списък на оборудване и обзавеждане. 122 661.73 0.00
Организация и управление на инвестицията, информация, комуникация и публичност: В рамките на дейността ще се извършва цялостното техническо и финансово управление, информация и публичност, отчетност, контрол по проекта. По време на дейността ще се съблюдават принципите на добро финансово управление, икономичност, ефикасност, прозрачност и устойчивост. Дейността цели да осигури съгласуваност и яснота относно структурното и организирано управление на инвестицията, системите за обратна връзка между всички участници, ясни правила за докладване, прозрачно изпълнение на проектните дейности, мерките и правилата за ефективно изпълнение на проекта, както и разпределението на отговорностите и задълженията на всеки член на екипа. За нормалното изпълнение на инвестицията кметът на Община Крушари ще възложи по реда на ЗОП организацията и управлението на проекта. Организацията и управлението на проекта ще се изпълнява в съответствие със Системата за управление и контрол на НПВУ. Чрез възлагането на дейността по реда на ЗОП, Кметът на община Крушари гарантира успешното администриране и изпълнение на проектните дейности в рамките на договорения период за изпълнение на проекта. Дейностите по управление, отчетност, контрол ще продължават през целия период на изпълнение. Те ще се изпълняват съобразно изискванията на Договора за финансиране по Инвестицията. Ще бъде извършвана документална проверка на всички съставени документи. Ще се осъществява текущо наблюдение, оценка и контрол на всички дейности, свързани с изпълнение на проекта и сключените договори с изпълнители. За да бъде изпълнен член 34, ал. 2 „Информация, комуникация и публичност“ от Регламент (ЕС) 2021/241 на Европейския парламент и на Съвета от 12 февруари 2021 година за създаване на Механизъм за възстановяване и устойчивост, получателите на финансиране от ЕС следва да посочат неговия произход и да осигурят видимост на това финансиране, Община Крушари ще информира обществеността за получената финансова подкрепа, като: - Включи на официалния си уебсайт – кратко описание на проекта, неговите цели и резултати, като открои финансовата подкрепа от ЕС; - Постави по един плакат с информация за проекта (минимален размер А3), в които ще се откроява финансовата подкрепа от ЕС, на входа на сградата на общината и сградата на Дом за стари хора в с. Добрин; - Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, ще се посочи финансовата подкрепа от ЕС; - По време на изпълнението на строителните дейности на видимо място ще се постави временен билборд с големи размери; - След извършените СМР дейности ще се постави постоянна обяснителна табела (плака); - КП ще организира две публични събития в процеса на изпълнение на проекта - при старта и приключване на проекта. Събитията предварително ще бъдат анонсирани по подходящ начин чрез разпространени прессъобщения до средствата за масово осведомяване. На тези събития ще бъдат поканени представителите на местната власт, гражданското общество, медиите и други. Предварителна информация за събитието ще бъде публикувана и на интернет-страницата на КП. При всички мерки за информация, комуникация и публичност, предприети от общината, изрично ще бъде указан произходът на финансиране чрез поставяне на: Емблемата на ЕС в съответствие с посочените технически характеристики с упоменаването „финансирано от Европейския съюз – NextGenerationEU“. 54 500.00 0.00
Извършване на СМР дейности в Дом за стари хора с. Добрин и свързаните с тях надзори - продължение: Топлата връзка ще е от метална конструкция с ограждащи стени от гипсокартон и циментофазер с PVC дограма и стъклопакети. Пристройката ще бъде използвана като дневна с кухненски кът, място за хранене и дневен тракт с мека мебел. Стените и тавана на помещението ще са боядисани с латекс, пода ще е от гранитогрес. Стените на пристройката ще се изградят от тухлена зидария, конструкцията от стоманобетонни колони и греди, покривът от метална конструкция, а покритието от термопанели. Отводняването на пристройката ще бъде външно с висящи улуци и водосточни тръби на терена. Дограмата ще е PVC с прекъснат термомост и стъклопакети. Нова постройка: Новата сграда ще бъде разположена в източната част на имота в близост до централния вход на дома за стари хора и ще е с капацитет 4 човека. Входът за жилищната сграда ще се изгради от западната страна на имота. През коридор ще се влиза в едно голямо помещение, обединяващо хол, столова и кухня, две двойни спални със самостоятелни бани и мокро помещение. В хола е предвиден шкаф- килер. Стените и таваните на хола ще се боядисат с латекс, пода ще се изгради от керамични плочи на лепителен разтвор. Стените и таваните на спалните ще се боядисат с латекс, а пода е с гранитогрес. Баните ще се монтират мивка, душ и тоалетна чиния. За настилка ще се постави теракот, стените ще ще са облицоват с фаянс, а таванът ще се боядиса с фасаген. Подпокривното пространство на сградата няма да е използваемо, оставен е ревизионен отвор. В конструктивно отношение сградата е решена като стоманобетонен скелет – греди, колони и плочи . Ограждащите стени ще са 25 см. тухлена зидария, обработени със силиконова мазилка. Външните ограждащи стени ще се изолират с 10 см. топлоизолация. Цокълът на сградата ще се облицован с каменни плочи. Покривът ще бъде скатен , дървена покривна конструкция върху стоманобетонна плоча - дървена скара, дифузионно фолио, дъсчена обшивка, топлоизолация - мин. вата 10 см, дървена покривна конструкция, покритието ще бъде от метални керемиди, челните дъски ще бъдат дървени, обработени с лак. Отводняването на покрива ще бъде външно с висящи улуци и водосточни тръби на терена. Предвижда се дограмата да е PVC – с прекъснат термомост и стъклопакети. Към настоящата апликационна форма е приложена количествено-стойностна сметка по образец. В тази дейност се включват и всички подготвителни дейности, необходими за изготвянето на необходимата документация за извършване на СМР, както и необходимите надзори, а именно: 1. технически проект по части със стойност 23 240,00 лв. без ДДС; 2. извършване на обследване за енергийна ефективност и сертификат за енергийни характеристики на сградата в експлоатация, обследване за установяване на техническите характеристики на сградата, технически паспорт - със стойност 7500,00 лв. без ДДС; 3. оценка на съответствието на техническия проект- със стойност 750,00 лв. без ДДС. 0.00 0.00
Извършване на СМР дейности в Дом за стари хора с. Добрин и свързаните с тях надзори - второ продължение: Съпътстващи дейности за извършване на инвестицията: 1. строителен надзор - със стойност 29 500,00 лв. без ДДС; 2. авторски надзор - със стойност 15 760,00 лв. без ДДС. Строително - монтажните работи са съпроводени с независим строителен надзор. Строителен надзор по време на строителството ще се изпълнява, съгласно чл.166, ал.1, т.1 от ЗУТ (до издаване на Удостоверение за въвеждане в експлоатация) и изискванията на възложителя, определени в сключения за целта договор. Фирмата следва да осигури надежден контрол върху качеството на изпълнение на планираната дейност в съответствие с предварително определените качествени, количествени и технически параметри и показатели, заложени в техническият проект, ще съблюдава за законосъобразност, пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителство, спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд, въвеждане в експлоатация и др.. Контролната дейност е много важна за постигане на целите на проекта и постигане на резултати. Крайният получател е задължен да осигури упражняването на авторски надзор по време на строителството на обекта. Съобразно изискванията на ЗУТ авторският надзор е задължителен за всички строежи от първа до пета категория включително, като условията и редът за осъществяването му се определят чрез писмен договор между възложител и проектант, в който се определят задълженията на проектанта, а именно: - Проектантът извършва авторски надзор по време на изпълнение на строителството по изготвен инвестиционен проект във всички отделни негови части съгласно чл. 162, ал. 2 и ал. 3 от ЗУТ; - Проектантът следи за точното изпълнение на проекта, разпоредбите на ЗУТ и подзаконовите му нормативни актове; - Проектантът на строежа е длъжен да присъства при съставянето на задължителните протоколи и актове по време на строителството и ако установи точното изпълнение на проекта, да ги подписва при покана от Възложителя; - Проектантът осъществява работни посещения свързани с качественото изпълнение на работите и налагане на корекции при възникнали неточности в изпълнението на проекта; - Консултации на строителната площадка при изпълнението на обекта; - Участия в срещи и заседания, свързани с реализацията на обекта; - Съдействие при избор на материали и изпълнители на строителните работи; - Извършване на допустими от закона промени в проекта, чрез отразяване в екзекутивните чертежи - когато необходимостта от тях е възникнала по време на строителството; - Проектантът присъства на приемането на обекта съвместно със Строителния надзор и Възложителя. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).