Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 191 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

Godech Municipality includes one city and 19 villages within the municipality. The population as of 26.08.2011 is 5431 people. The population as of 16.06.2018 is 4909 people. Therefore the population has declined with over 500 people for 7 years.This trend is extremely worrying and urgent action is needed to improve citizens' quality of life, stop migration processes and attract new settlers.The main reason for the migration of the population is the poor state of the infrastructure, including the street network.
The main objective of the municipal management of Godech Municipality is to improve the state of the infrastructure in the municipality and especially in the town of Godech. At present,road II-81 from the national road network connecting Godech and Sofia, is being repaired; a major overhaul was done of road III-813, from the republic road network, which connects the town of Godech with road II-81; a large part of the plumbing and sewerage network in the town of Godech has been mainly repaired.It is also necessary to reconstruct the pavements of the streets in Godech. As a starting point,we want to reconstruct the pavements on the streets, connecting Godech with the republic road network on the III-813 road. The municipal budget has no funds to finance such an investment.
With this project we plan to undertake a major reconstruction of the pavements on the streets. 
"Republic" str.  from 258 m to 301-740.8 m; "Nishava" str. from 161 m to 149-405.3 m; Georgi S. Rakovski " str. from 523 m to 268-381.4 m;Georgi S. Rakovski "str.  from 264 m to 263- 89.5 m. These are part of the main streets of Godech.
The streets included in this project are with  majorly overhauled  sewerage and plumbing networks from  2016 and 2017.  This ensures durability of the result,there will be less emergency repairs to the  sewage and plumbing networks ,because of the major overhaul of the said networks.This results as that no partial destruction of the pavement  will be required.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подготовка за изпълнение и провеждане на обществени поръчки: След сключване на договора за финансиране на проекта, Община Годеч незабавно ще предприеме действия за неговото успешно изпълнение. За целта ще изготвим списък на планираните обществени поръчки, ще планираме вида на всяка обществена поръчка, съобразно изискванията на Закона за обществените поръчки, ще изготвим описателни документи, в съответствие със закона и особените изисквания на финансиращият орган. След това ще внесем за одобрение в ДФ "Земеделие" изготвените документи. След одобрението на същите ще изготвим документации за възлагане на обществените поръчки, ще обявим същите по предвидения от закона ред и ще получим съответните оферти на участници. След това Възложителят ще назначи комисии за разглеждане и оценка на офертите. След приключване работата на комисиите, Възложителят ще приеме тяхната работа и ще издаде решения за класиране на участниците. След влизане в сила на решенията, Възложителят и спечелилите участници ще сключат договори за изпълнение. Документациите за възлагане на обществени поръчки ще бъдат изпратени за последващ контрол в ДФ "Земеделие". След това Община Годеч ще подаде молба за анекс за коригиране на сумите по договора за финансиране в съответствие с проведените обществени поръчки. Освен това Община Годеч ще внесе заявления за получаване на съответните авансови плащания, съобразно изискванията на финансиращия орган. С извършването на тези действия ще приключи изпълнението на подготвителния етап от изпълнението на проекта. След неговото приключване, ще започне реализацията на инвестицията. 0.00 0.00
Строителство на обект „Реконструкция на улици и тротоари и съоръжения и принадлежностите към тях в град Годеч: ул.”Република” от о.т. 258 до о.т. 301; ул. „Нишава” от о.т. 161 до о.т. 149; ул. Георги Сава Раковски” о.т. 523 до о.т. 268 и ул. Георги Сава Раковски” о.т. 264 до о.т. 263“: Настоящият проект обхваща реконструкцията на пътната настилка, бордюри и тротоари на улици: ”Република” от о.т. 258 до о.т. 301 – 740.8 м; „Нишава” от о.т. 161 до о.т. 149 – 405.3 м; „Георги Сава Раковски” о.т. 523 до о.т. 268 – 381.4 м и „Георги Сава Раковски” о.т. 264 до о.т. 263 – 89.5 м. Съществуващо положение: Асфалтовите настилки, където се се запазили, са с ширина от 5,0 до 12 м, ограничени с видими бордюри 18/35 см. Тротоарите са от бетонови плочи или от бетон с ширина от 1,5 до 5,0м. Съществуващата асфалтобетонова настилка е в различно състояние – от почти разрушена, с множество пропадания, коловози, дупки и мрежовидни пукнатини до добре запазена. По улиците са подменяни водопроводи и трасетата са изкърпени. Бордюрите са със изронени повърхности, отчупени ръбове, с пропадания и размествания. Тротоарите изградени от бетон са силно изронени, а тези с бетонови плочи - с начупени и износени плочки. Отводняването на настилката и тротоарите е повърхностно с напречни и надлъжни наклони към съществуващи дъждооттоци, където са запазени. В проекта се предвиждат следните строителни работи: Ситуацията на улиците се запазва както е дадена в регулационния план и в кадастралната скица. Платното за движение се ограничава с видии бетонови бордюри 15/25 см, новите тротоарите се покриват с бетонови плочки или павета (унипаве) с дебелина 4см. или 6см. за паветата и завършват до съществуващите огради и сгради. Там, където няма сграда или ограда – завършват с бетонов бордюр 8/16 см.. В зоните на кръстовищата бордюрите и тротоарната настилка се изпълняват с понижение за осигуряване достъп на хора с увреждания и детски колички. Съществуващите дървета се ограждат с бордюри във формата на квадрат със страна 2м.. Предвидени са места за контейнери за битови отпадъци. Изграждат се с бетонова настилка 20 см. Светли размери 1,50/3,0м, оградени с бордюри 15/25 см. Наклон към платното 1%. Ремонтните работи по улиците предвиждат следното: отстраняване на нанесените повърхностни материали и разтителност от улиците и тротоарите; демонтаж на бордюри и тротоари; подготовка на тротоарните площи за осигуряване нова конструкция – 20 см настилка от НТК и 5 см. подложен пясък; направа на локални ремонти; доставка и полагане на нови бетонови бордюри; направа на кръпки; доставка и полагане на изравнителни пластове от неплътен асфалтобетон тип АС 16 биндер, Е=950 МРа; направа на нова тротоарна настилка с бетонови плочки или унипаве с дебелина 6 см; доставка и полагане на 4 см. плътен асфалтобетон тип АС 12,5 изн. А, Е=1200 МРа; сигнализация и маркировка; съоръжения за повишаване безопасността на движение. Отводняването на уличните настилки и тротоари ще бъде повърхностно с напречни и надлъжни наклони към новоизградени улични оттоци и съществуващи такива. Ремонта на ревизионните шахти, при разлики над 20 см., ще се извърши, като настилката около конуса ще се разрушава и след повдигане или снемане до ниво нивелета на настилката ще се монтират конусите с капаците. При по-малки разлики корекцията на нивото става чрез повдигане или сваляне на рамката на капака. 1 098 136.91 982 923.21
Осъществяване на строителен надзор по време на строителството на обект Строителство на обект „Реконструкция на улици и тротоари и съоръжения и принадлежностите към тях в град Годеч: ул.”Република” от о.т. 258 до о.т. 301; ул. „Нишава” от о.т. 161 до о.т. 149; ул. Георги Сава Раковски” о.т. 523 до о.т. 268 и ул. Георги Сава Раковски” о.т. 264 до о.т. 263“: Тази дейност ще се възложи по реда на Закона за обществените поръчки на външна фирма – лицензиран консултант за упражняване на строителен надзор. Дейността е от първостепенна важност, тъй като тя гарантира законосъобразното осъществяване на строителния процес, правилното разходване на европейски средства и успешното въвеждане на строежа в експлоатация. Основните дейности на строителния надзор са: • Изготвяне и подписване на всички актове и протоколи, съгласно изискванията на законовите разпоредби, включително Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството (обн. ДВ. бр.72 от 15 август 2003 г. с последващите изменения и допълнения); • Окомплектоване на цялата необходима документация по време на строителния процес – актове, протоколи, изпитвания и измервания, сертификати за вложени материали, декларации за съответствие и др., и информиране на възложителя за липсващи документи, както и съдействие за тяхното набавяне; • Контрол на строителния процес за съответствието на Строежите с действащите норми и правила за изпълнение на строително-монтажни работи и за спазване на изискванията по чл. 169 от ЗУТ и одобрения инвестиционен проект, както и в случаите на възникнали допълнителни СМР на строежите; • Координация на строителния процес до въвеждането на строежа в експлоатация; • Управление на изпълнението на строителството; • Заверка на екзекутивната документация; • Съставяне и подписване на констативен акт съгласно чл. 176, ал. 1 от ЗУТ, с който се удостоверява, че строежа е изпълнен съобразно одобрените инвестиционни проекти, заверената екзекутивна документация, изискванията към строежите по чл. 169, ал. 1 и 3 от ЗУТ и условията на настоящия Договор; • Съдействие за издаване на всички необходими писмени становища от специализираните контролни органи, както и документ от Агенцията по кадастър за изпълнение на изискванията по чл. 175, ал. 5 от ЗУТ; • Съставяне на Окончателен доклад за въвеждане на строежа в експлоатация; • Изготвяне на Техническия паспорт на строежа, съгласно Наредба № 5/28.12.2006 г.; • Предприемане на необходимите мерки за навременно получаване на Удостоверение за въвеждане в експлоатация; • Упражняване на строителен надзор по време на отстраняване на проявени скрити Дефекти през гаранционните срокове; • Изпълнителят е длъжен да упражнява строителен надзор и да извършва координация при изпълнение на строителството на обектите чрез технически правоспособни лица, съгласно изискванията на Наредба № РД-02-20-25 от 03.12.2012 г. за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор. 20 000.00 9 500.00
Осъществяване на авторски надзор по време на строителството на обект Строителство на обект „Реконструкция на улици и тротоари и съоръжения и принадлежностите към тях в град Годеч: ул.”Република” от о.т. 258 до о.т. 301; ул. „Нишава” от о.т. 161 до о.т. 149; ул. Георги Сава Раковски” о.т. 523 до о.т. 268 и ул. Георги Сава Раковски” о.т. 264 до о.т. 263“: Авторският надзор е специфична дейност в строително-инвестиционният процес. Тя се осъществява от автора на инвестиционния проект, в качеството му на носител на авторско право. Закона за устройство на територията определя тази дейност като задължителна в процеса на изпълнение на строителството. Авторският надзор ще изпълнява следните основни задачи: Упражнява авторски надзор чрез посещения на място и осъществява технически контрол върху качеството на работите и изпълнените количества; • Контролира изпълнението на всички строителни и монтажни работи в съответствие с проектите, техническите правила, условия и изисквания; • Присъства при съставяне и подписва протоколите и актовете съобразно Наредба № 3 от 31 юли 2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството след покана от Възложителя; • При покана от страна на възложителя, изпълнителят участва в съвещания, свързани с изпълнението на работите на обекта; • Консултира възложителя професионално за необходимостта и целесъобразността от исканите или налагащи се промени, като участва в обсъждането и вземането на решения за тях; • Решава своевременно въпросите свързани с изпълнението на проектите по време на строителството и се явява на обекта във време указано от възложителя, консултанта, упражняващ строителен надзор или техническия ръководител на обекта; • Внася и отразява в процеса на строителството направените изменения на проекта след одобряването им от възложителя; • Нарежда отстраняването в определен срок на некачествено извършени работи и допуснати отклонения от утвърдените проекти, вложени в строежа или доставени некачествени и нестандартни материали, конструкции и изделия; • При наличието на признаци, доказващи, че конструктивните елементи нямат изискващата се съгласно утвърдените проекти и стандарти якост, нарежда на строителя да ги изпитва лабораторно; • Спира изпълнението на строителството или на отделни строително-монтажни работи при неизпълнението на нареждания за установени нарушения и отклонения от утвърдените проекти; • Вписва в заповедната книга на обекта състоянието на прегледаните работи и всички нареждания дадени от него по изпълнение на строителството; • Извършва проверки за спазване на дадените от него разпореждания; • Изпълнителят осигурява присъствие на своите специалисти (физически лица – проектанти) по съответната част при аварийни или спешни ситуации след уведомяване от Възложителя или упълномощено от него лице; • Проследява заедно със строителя и консултанта, упражняващ строителен надзор спазването на условията за безопасност съгласно проекта за организация на строителството, при извършване на определен вид дейност; • Проследява заедно със строителя и консултанта, упражняващ строителен надзор спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд; • Съгласува екзекутивни чертежи, съгласно чл.175, ал.1 и ал.2 от ЗУТ; • Дава предписания при обстоятелства, които водят до изменения на проекта, допустими по ЗУТ.Не разрешава допускането на съществени отклонения от одобрените инвестиционни проекти по време на строителството на строежа, а при необходимост да се спазва разпоредбата на чл. 154, ал. 5 от ЗУТ; • Съгласува с Възложителя всяко свое решение/предписание/съгласие за извършване на работи, водещи до промяна в количествените сметки към инвестиционния проект; • Оказва всестранна техническа помощ и консултации за решаване на проблеми, възникнали в процеса на изпълнението на строителните и монтажните работи. 10 000.00 10 000.00
Финансово управление и отчитане на проекта: Тази дейност започва от датата на сключване на договора за финансиране и завършва с получаването на одобрената финансова помощ. В своята същност тя обхваща и дейност 1:Подготовка за изпълнение и провеждане на обществени поръчки. За по-голяма прегледност, яснота и логическа последователност , сме отделили в самостоятелна дейност подготовката за изпълнение и провеждане на обществени поръчки. По тази причина тук няма да излагаме отново тези действия. Със започване изпълнението на строителните работи функциите на екипа за управление се насочват към финансовото управление на проекта. За целта екипът стриктно следи за правилното насочване на финансовите потоци, изпълнение на проекта в съответствие с изискванията на финансиращият орган, разрешаване на проблеми при изпълнението на строителните работи, в това число правни и технически. Екипът за управление следи за стриктното изпълнение на всички дейности по проекта. След приключване на строителният процес и съставянето на Акт обр. 15 за строежа, екипът за управление ще бъде ангажиран по въвеждането на строежа в експлоатация. Тази дейност ще се ръководи от ръководителя на екипа - инж. Ангел Ангелов. След въвеждане на обекта в експлоатация, екипът за управление ще изготви Заявление за окончателно плащане, ще провери всички счетоводни документи, ще комплектова Заявлението с всички изискуеми документи и ще го внесе в ДФ "Земеделие". При изискване от финансиращият орган, екипът ще предостави допълнителните документи. След това екипът ще съдейства на проверяващите органи на ДФ "Земеделие" при осъществяване на проверки на място, ще предоставя разяснения, обосновки и всякакви други документи. След изпълнението на тази процедура, Община Годеч ще получи одобрената финансова помощ. Ако ДФ "Земеделие" създаде възможност за получаване на безлихвен заем за изпълнението на проекта, екипът за управление ще подготви всички необходими документи за получаване на кредитирането. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).