Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 498 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

Traffickild EOOD was established in November 2004 in the town of Aksakovo. It is specialized in the production of concrete and vibropressed concrete products (ditches, shafts, shutters, pavements, paving, road and garden curbs, etc.). The company's competitiveness and market leadership is through the production of quality products. It has a Certificate of Conformity of manufactured building products, which is in conformity with BDS EN and CE marking of the products. The control of the input materials consists of requiring a quality certificate from the suppliers. The investment intention is related to the purchase of new production equipment (Concrete Production Line) and the introduction of an ICT system (ERP - Business Process Management System), which will develop the capacity for growth, improve competitiveness and promote the entrepreneurship of the applicant . With the realization of the investment, the company will have the opportunity to occupy the main market of concrete products requiring high quality, precision and precision of the workmanship, which can be ensured by the use of high-tech equipment.
After performance of the project activities, productivity will rise by 6%, export revenue will increase by 336% and production efficiency will improve by 112%. These values ​​will be achieved within three years after the completion of the project activities. With the introduction of the new technology and increasing the production capacity of Traffickill EOOD, four new jobs will be opened in the company.
The implementation of the project will increase production capacity, improve energy efficiency in terms of energy consumption per unit of production, improve the resource efficiency and efficiency of the production process and improve the quality of finished products.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Придобиване на производствено оборудване за подобряване на производствения капацитет за растеж, чрез ефективното и ефикасно използване на факторите на производство.: Дейността по "Придобиване на производствено оборудване за подобряване на производствения капацитет за растеж, чрез ефективното и ефикасно използване на факторите на производство" ще се реализира чрез закупване, доставка и въвеждане в експлоатация на Линия за производство на бетонови елементи, която ще се състои от следните елементи: - Високочестотна вибромаса - 1 бр. - Прикачно устройство за повдигач (тип мотокар) - 1 бр. - Матрица - 1 бр. - Повдигач (тип мотокар или повдигащ механизъм)- 1 бр. Обосновка: Предвид основната дейност на фирма "Трафикбилд" ЕООД в производството на бетонови изделия, към настоящият момент фирмата използва два основни похвата. Единият е производство чрез вибропреса, с което се произвеждат малки по размери изделия, за по големите елементи обаче се използва изцяло ръчен метод на производство, чрез кофражни форми. Настоящият метод за производство на бетонови изделия с големи размери е морално остарял и води до трудоемко производство свързано с тежка физическа работа а и до наличието на голени количества производствен брак. С производственото оборудване, което се предвижда за закупуване представляващо "Линия за производство на бетонови елементи", се предвижда производството на големи по обем производствени елементи да се произвеждат механично, като ръчната работа да се сведе до минимум. Линията ще произвежда елементите чрез високочистотни вибрации и с прецизна точност, което ще намали количествата на производствения брак и ще увеличи производителността на предприятието, което ще подобри капацитета на растеж, конкурентноспособността и предприемчивостта на предприятието.Технологията която ще въведе "Трафикбилд" ЕООД с внедряването на "Линия за производство на бетонови елементи" е изцяло нова за производството им. 221 600.00 219 850.00
Подкрепа за растеж на фирма "Трафикбилд инвест" ЕООД, чрез подобряване качеството на работните процеси чрез въвеждане на ERP- система за управление на бизнеса.: В рамките на тази дейност фирма "Трафикбилд инвест" ЕООД предвижда въвеждането на интегрирани софтуерни информационни системи представляваща ERP система за управление на бизнес процесите. Чрез нея организацията планира и направлява своите ресурси, което ще доведе до растеж на капацитета и правилното управление на процесите във фирмата. Тя ще включва функционалности като управление на бюджети, контрол на производството, продажби, доставки, управление на складове и наличности, финансови дейности, счетоводни процеси и др. звена на фирмата. Основна съставна част на повечето ERP системи е обща база от данни за всички процеси в предприятието. ERP системата ще бъде разработена специално за нуждите на фирмата, като разработването и внедряването ще бъде възложено на външен изпълнител. Системата ще бъде съставена от следните основни модули : - Управление на производство на бетонови изделия, която ще притежава следните свойства: Рецепти на изделията, Поръчки от клиентите, Производство на изделията, Изписване на материали, Планиране на доставки на материали, Контрол на качество; - Счетоводство, която ще притежава следните свойства: Сметкоплан, Оборотна ведомост, Баланс, ОПР, Пречен поток, Разходни и приходни ордери,Управление на вземания, Управление на задълженията, Управление на плащанията, Амортизация, Валути и преоценка, Валути и преоценка, ДДС, VIES, Intrastat отчетност, Приключвателни операции; - Управленско счетоводство - Разходни и приходни центрове, Доставки, Материални запаси, Себестойност (Планова, реална и анализ на рентабилност), Отчетност към външни организации (ДДС, VIES, Intrastat, Годишен отчет, Месечен отчет към НАП) - Оперативни и управленски справки. Описаните по горе модули ще подобрят качеството на работа в следните направления: - УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОИЗВОДСТВОТО- необходимо е да се осъществява контрол относно рецептите за производство на бетоновите изделия, за производство на качествени бетонови изделия и да се контролира качеството; - УПРАВЛЕНИЕ НА СКЛАДОВИТЕ ЗАПАСИ - необходимо е да осъществява управление на складовата наличност, както на материалите и консумативите така и на готовата продукция; - УПРАВЛЕНИЕ НА ДОСТАВКИТЕ - необходимо за Трафикбилд ЕООД е оперативно планиране на доставките, оформяне на поръчки към доставчиците и контрол на изпълнението им и изготвяне на платежен календар за разхода на парични средства. - УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОДАЖБИТЕ - необходимо е да планира продажбите в натурално и стойностно изражение, да планира продажните цени; да изчислява себестойност на продажбите, с оглед цените на доставчиците; - УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОИЗВОДСТВЕНАТА ДЕЙНОСТ - необходимо е този да притежава функционалности за планиране и отчет на производството на готова продукция; за управление на данните за изделията, за анализ на производствените разходи, разчет на планова и фактическа себестойност и за управление на услугите по преработка; - УПРАВЛЕНИЕ НА ФИНАНСИТЕ - този модул е от изключителна важност за фирмата. Системата ще даде възможност за бюджетиране и контролинг на разходите, управление на паричните средства, управление на взаиморазчетите, възможност за счетоводна дейност; - МОНИТОРИНГ И АНАЛИЗ НА ДЕЙНОСТТА НА ПРЕДПРИЯТИЕТО - за успешното проследяване на производствените процеси е необходимо системата да генерира справки линейни, йерархически и кръстосани; разшифроване на отделни елементи от справките; широк спектър от възможности за бизнес графика. 149 920.00 149 000.00
Информиране и публичност.: Дейността по информиране и публичност ще се реализира чрез изпълнение на следните мерки: изработване на постоянна табела (1 броя) и на информационни стикери (4 броя), в съответствие с изискванията съдържащи се в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация". С изпълнението на предвидените мерки по информиране и публичност (визуализация) ще се постигне информиране на широката общественост за източниците на финансиране, дейностите, целите и резултатите по проекта. Наред с това, с прилагането на подобни мерки Бенефициента ще изпълни задължението си да запознае обществеността с факта, че получената финансова подкрепа по настоящият проект е предоставено от ЕС (ЕФРР) чрез ОПИК в съответствие с Приложение XII „ИНФОРМАЦИЯ И КОМУНИКАЦИЯ ОТНОСНО ПОДКРЕПАТА ОТ ФОНДОВЕТЕ” от Регламент (ЕС) № 1303/2013. За целта се предвижда изработка на следните визуализиращи средства: 1. Изработване и поставяне на 1 броя постоянни табели – кандидата предвижда да постави постоянните табели на мястото на инвестиция - производствената база на дружеството в град Аксаково (едната на входа на предприятието, а другата в помещението, където ще бъдат инсталирано закупеното оборудване), така че да служат за визуализиращо средство указващо резултатите от получената по ОПИК и ЕФРР подкрепа. Табелите ще съдържат като минимум следната информация: източниците на финансиране, необходимите емблеми и лога, наименованието на проекта, номера на договора за безвъзмездна финансова помощ, наименованието на бенефициента. Табелите ще бъдат изработени в съответствие с техническите характеристики приети от Европейската комисия. 2. Изработване и поставяне на 5 броя информационни стикера – стикерите ще бъдат поставени върху закупеното по проекта оборудване и ще съдържат като минимум следната информация: източниците на финансиране (ОПИК), необходимите емблеми и лога (на ЕС и на програмния период 2014-2020 г.), номера на договора за безвъзмездна финансова помощ. 3. При стартирането на ИКТ системата всеки път ще излиза информация, че разработването и внедряването и е финансирано със финансовата подкрепа на ЕС. При изпълнението на дейностите по осигуряването на публичност и визуализация ще бъдат спазени изискванията на Единния наръчник на бенефициента по визуализация 2014-2020. Стъпки за реализация на дейността: 1) Отговорен за изпълнение на дейността (месеци 1-20): Кандидатът е пряко отговорен за изпълнението на дейността. 2) Провеждане на процедура за избор на изпълнител (месец 1): Изборът на външен изпълнител за изпълнение на мерки по Информиране и публичност ще се проведе без процедура, съгласно изискванията за избор на изпълнители в съответствие с чл.50 на ЗУСЕСИФ и ПМС № 160 от 01.07.2016 г. в случаите, когато предвидената стойност за услуги е по-ниска от 30 000 лв без ДДС и указанията представени в Ръководство за изпълнение на ДБФП по ОПИК. С оглед гарантиране спазването на принципите за добро стопанско управление, определяне реалистичността на разходите и осигуряване на ефективност и ефикасност при разходване на средствата по ОПИК при определяне на изпълнител за дейността, кандидата ще събере минимум две оферти за изпълнение на услугата, след разглеждането на които ще направи обоснован избор за изпълнител на мерките предвидени в тази дейност. 3) Изпълнени мерки за публичност - поставени 1 броя постоянни табели и 4 броя стикери (месец 12): Изпълнението на услугата ще бъде удостоверена с подписване на Приемно-предавателен протокол за услуга съгласно образец на Програмата; 400.00 400.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).