The current project aims at the Municipality of Pirdop to provide patronage care for elderly, disabled, disabled and at-risk people. The municipality will hire staff to provide home emergency services for the COVID-19 pandemic. Employees will supply foodstuffs, medicines and essentials to the needy, which are purchased with consumer funds. People in need could also be assisted in paying their household bills or in requesting and receiving emergency administrative services. The personnel employed under the project will be provided with personal protective equipment and disinfectants. The service will be provided to 38 people.
A dispatch center will be set up in the administrative building of the municipality with one workplace for a dispatcher who will receive, process and transmit the information to the team providing the service. The center will employ 11 people to provide emergency services at the COVID-19 pandemic. Employees will supply foodstuffs, medicines and essentials to the needy, which are purchased with consumer funds. People in need could also be assisted in paying their household bills or in requesting and receiving emergency administrative services. The staff hired under the project will be provided with personal protective equipment and disinfectants and transportation to carry out the activities, and will be provided with a car owned by the municipality for use.
Activities
Activity
Contracted Amount
Reported Amount
Подбор и наемане на персонал за предоставяне на услугата за преодоляване на последиците от коронавируса.: Настоящата дейност включва подбор и наемане на персонал за предоставяне на услуги на лица от уязвими групи в борбата с COVID 19.
Чрез съобщения на сайта на общината и поставяне на съобщения на територията на община Пирдоп ще бъдат уведомени всички жители на общината, че стартира приемът на заявления на кандидати да ползват и предоставят услуги по проекта.
1. Подбор на потребителите на услугата.
През първия месец на проекта ще се извършат идентифициране на нуждите и потребностите на кандидат-потребителите.
При определяне на най-нуждаещите се лица, които ще ползват почасови услуги по проекта ще се вземе предвид желанието на всеки кандидат-потребител, като резултат от ще бъде изготвен списък на лицата подали заявления да ползват услуги по проекта. Принципите за прозрачност на процедурите, равнопоставеност между кандидатите и недопускане на дискриминация ще залегнат като основни изисквания към Изпълнителя на услугата за извършване на подбора.
2. Подбор на персонала за предоставяне на услугите „ и сключване на договори
Оценката на кандидатите ще се извърши на два етапа: по документи и чрез провеждане на интервю, като резултатите на кандидатите ще бъдат съпоставени с минималните критерии за подбор на лицата и утвърдени от Кмета на община Пирдоп. Принципите за прозрачност на процедурите, равнопоставеност между кандидатите и недопусканеа дискриминация ще залегнат като основни изисквания към членовете на Комисията при извършване на подбора. На видно място в сградата на Община Пирдоп ще бъдат поставени списъци с класираните кандидати по позиции, към одобрените лица ще бъдат отправени покани за сключване на трудови договори. Ще се изготви и списък с резерви, които ще бъдат поканени, ако някои от титулярите напусне през периода проект
0.00
0.00
Доставка на храна, хранителни продуктии продукти от първа необходимост, включително лекарства /закупени със средства на потребителите или с други средства/, различни от тези по договора.
: Доставка на храна, хранителни продуктии продукти от първа необходимост, включително лекарства /закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора. Заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора.
0.00
44 378.00
Транспорт на персонала, предоставящ услуги, от /до домовете на лицата.: Ще бъде предоставен общински автомобил, който ще се използва от персонала, извършващ дейностите от/до домовете на лицата.
0.00
0.00
Осигуряване на хигиенни материали, лични предпазни средства и дезинфектиращи препарати за лицата , предоставящи услугите.
: Ще се закупят и осигурят лични предпазни средства и дезинфектиращи препарати на назначените лица, предоставящи услуги по проекта за обезпечаване на противоепедемичните мерки.
Тази дейност попада в обхвата на чл. 13 от ЗМДВИПОРНС от 13.03.2020 г., поради което при избора на изпълнител/и не се спазават правилата на действация Закон за обществени поръчки.
0.00
0.00
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN