Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 672 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

Pumping station (NS) "Popovo" was built more than 50 years ago. The technical condition of the irrigation canal and its facilities (especially the culverts) is in critical condition. Culvert "Kardzhalaka" is part of pumping station (NS) "Popovo", built for irrigation of 120 741 acres of semi-stationary irrigated areas, of which only 97 883 are suitable. The main water source for the system is Yastrebino Dam, with a total flooded volume of 62.3 million m3. , from which the main irrigation canal M-1 with a length of 46,392 m was built. As a result of its long-term operation, both the irrigation canal and its facilities are in very poor condition. Its concrete cladding is highly depreciated, also it is missing in many places. Filtration through the canal is the cause of the large water losses, creates preconditions and initiates landslide processes in many places, which endanger the completeness and integrity of the facility. Areas being water assured are on the territory of Popovo municipality and Opaka municipality. Irrigating mainly corn, tobacco, sunflower, vegetables and perennial crops(raspberries and strawberries). The irrigation water is transported to the end users at a distance of over 46 km, through a system of open channels, covered channels, pressure less tunnels and culverts. "Kardazhalaka" culvert is the fourth out of the seven culverts on the M-1 highway canal. The system was built more than 45 years ago and is in an unsatisfactory technical condition. The areas with gravitationally formed pressure are 50 288 acres, andthose with pump formed pressure 47 595 acres. The tendency over the past 10 years is that water users are oriented mainly to agricultural lands, which are supplied with gravity-formed pressure. Exactly there have been constructed all of the raspberry and strawberry plantations, which are equipped with drip irrigation systems. This is due to the fact that these areas ...
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Изпълнение на СМР за Реконструкция на дюкер "Кърджалъка" находящ се в общ. Попово, „Напоителни системи” ЕАД-клон „Долен Дунав”: Предвижда се цялостна реконструкция на основното трасе на съществуващия дюкер „Кърджалъка“. В проектната разработка сапредвидени за изпълнение следните дейности: Подмяна на съществуващите стоманобетонови тръби на основното трасе с напорни стъклопластови тръби с муфи DN1600 SN10000; Реконструкция на вход на дюкера, чрез частично премахване на част от съоръжението и изграждане на нова експлоатационна шахта с монтирани в нея стенен савак за тръба DN1600 и стоманена решетка за задържане на едрите наноси; Демонтаж на остарелите савак и решетка на резервното трасе и монтаж на нови; Пълна реконструкция на изхода на основната тръба на дюкера, което включва - изграждане на нова експлоатационна шахта с монтирани в нея стенен савак за тръба DN1600 и стоманена решетка за задържане наедрите наноси; Изграждане на нова стоманобетонова шахта, в която ще се предвиди кран за изпразване на системата и възможност залесен демонтаж на определен участък, чрез който ще се извършва почистване на тръбите при запушване и по време на експлоатация; За изпълнението на реконструкцията на съществуващия дюкер са избрани иновативни напорни тръби, които са се наложили през последните години в другите страни за изпълнение на водопроводи с големи диаметри. Избрани са стъклопластови тръби с муфени връзки с цел по-бързо полагане от липсата на направа на заварки с оглед труднодостъпния терен, по-голяма механична якост от пластмасовите тръби, по-добра корозионна устойчивост от металните и стоманобетонните тръби и по-ниска цена при по-големи диаметри на тръбите. Така предлаганото проектно решение е съобразено с опазване на компонентите на околната среда – използваните материали не замърсяват околната среда по никакъв начин. По време на експлоатационния си период не корозират и не отделят в околната среда вредни вещества влияещи отрицателно на природата. Подробно описание на дейностите за изпълнение на СМР са представени в инвестиционния проект, техническата спецификация. 2 622 701.37 0.00
Закупуване и/или инсталиране на нови машини, съоръжения и оборудване за подобряване на проводимостта на ХМСН за "Реконструкция на дюкер "Кърджалъка" находящ се в общ. Попово, „Напоителни системи” ЕАД-клон „Долен Дунав”.: Обект на обществената поръчка, по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 2 от ЗОП, е доставка на стоки, осъществявани чрез покупка на новимашини, съоръжения и оборудване за подобряване на проводимостта на ХМСН на дюкер "Кърджалъка" находящ сев общ. Попово, „Напоителни системи” ЕАД-клон „Долен Дунав” 180 000.00 0.00
Изграждане и/или инсталиране на системи за отчитане и мониторинг на ползваните количества вода, включително свързани с превенция от вредното въздействие върху околната среда при реконструкцията на дюкер "Кърджалъка" находящ се в общ. Попово, „Напоителни системи” ЕАД-клон „Долен Дунав”: Обект на обществената поръчка, по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 2 от ЗОП, е доставка на стоки, осъществявани чрез покупка на разходомерни устройства за измервания на водни количества за безнапорни течения Предметът на настоящата поръчката включва: доставка на измервателните устройства посочени в Техническата спецификация за Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на разходомерни устройства за измервания на водни количества при безнапорен поток - 2 броя, включително изграждане на 2 броя шахти (2 бр. разходомери х 19 633,00 лв. =39 266,00 лв. + 2 шахти х 4300,00 лв = 8 600,00 лв.) 47 866.00 0.00
Строителен надзор: В изпълнение на дейността Изпълнителят следва да извърши услугите качественото и навременно, в пълно съответствие с действащатанормативна уредба и с изискванията на Възложителя в т.ч. Техническа спецификация - Раздел X от документацията и техническотозадание. 1.Упражняване на строителен надзор по време на строителството до приемане и въвеждане в експлоатация на строежа – предмет напоръчката в задължителния обхват, регламентиран в ЗУТ, подзаконовите нормативни актове по прилагането му и другите относиминормативни документи 2. Изпълняване функциите на Координатор по безопасност и здраве съгласно разпоредбите на Наредба № 2 от 2004 г. за минималнитеизисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, вкл. изпълнение на всичкизадължения на Възложителя, предвидени в посочената Наредба 3.Упражняване на контрол върху кадастралното заснемане на строежа и изготвянето на документация от Изпълнителя по Договора застроителство за входиране на Заявление по чл. 54 а от ЗКИР в Агенция по геодезия, картография и кадастър, респ. служба по геодезия,картография и кадастър с геодезическото заснемане на изпълненото строителство за нанасянето му в кадастъра. 3. Изготвяне на Окончателен доклад за строежа, съгласно чл. 168, ал. 6 от ЗУТ и §3 на ДР от Наредба № 2 от 31 юли 2003 г. завъвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажниработи, съоръжения и строителни обекти, Технически паспорт за строежа съгласно чл. 176а от ЗУТ и Наредба № 5 от 2006 г. затехническите паспорти на строежите и Отчет за изпълнение на Плана за управление на строителните отпадъци съгласно приложение №6 от Наредба от 05.12.2017 г. за управление на строителните отпадъци и за влагане на рециклирани строителни материали 4. Управление на процесите на въвеждане в експлоатация на строежа до издаване на Разрешение за ползване – предмет на поръчката 5. Изготвяне и представяне на Възложителя на Месечни отчети за изпълнението на поръчката за всеки месец от изпълнението наДоговора, Доклади при откриване на нередност или при подозрение за нередност или измама, Доклади и становища при поискване отВъзложителя 6. Изготвяне и представяне на Възложителя на Окончателен отчет за изпълнението на поръчката след получаване на Разрешение заползване на строежа 7. Управление на процесите по отстраняване на дефекти на строежа в гаранционните срокове съгласно Наредба № 2 за от 31 юли 2003 г.за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни имонтажни работи, съоръжения и строителни обекти 8. Изпълнение на административните изисквания съгласно приложимата нормативна уредба и правилата на Програма за развитието населските райони 2014 – 2020 г. 27 000.00 0.00
Консултантски услуги за организация и управление: Управлението на проекта се изразява в организиране и управление на ресурсите по такъв начин, че предвидените дейности да сеизвършат при спазване на заложените рамки за бюджет, срок, качество, обхват, рискове и ползи. Оперативното управление се отнася до управлението на бизнес процесите, дейностите в тези процеси и ресурсите с цел постигане нанай-високо ниво на ефективност и ефикасност на работата и максимизиране на ползите и резултатите. Административното управление представлява прилагане на знания, умения, средства и методи за изпълнение на заложените дейности,за да се удовлетворят изискванията на проекта. Основните фази/етапи от административното управление на проекта са: • Иницииране и стартиране на проекта; • Планиране на изпълнението на проекта; • Управление на реализацията на проекта; • Мониторинг и контрол на проектните дейности; • Представяне на работата пред Възложителя; • Административно приключване. Основни дейности по управление на проекта: 1. Подготовка на необходимата кореспонденция, свързана с изпълнението на договора към Държавен фонд „Земеделие“ -Разплащателна агенция (ДФЗ/РА); 2. Координация на документооборота при изпълнението на предвидените дейности в рамките на проекта; 3. Осъществяване на документални проверки, включително проверки на фактури и други документи, представени от Изпълнителите подоговорите за осъществяване на предвидените по проекта дейности; 4. Присъствие при провеждане на проверки на място от страна на финансиращата и одитиращи институции; 5. Подпомага Възложителя при подготовка за отчитане на проекта пред ДФЗ/РА на всеки етап от неговото реализиране; 6. Подготовка и окомплектоване на заявки за авансово и окончателно плащане; Осъществяване на контрол и преглед на документациятапри изпълнението на всеки етап от предвидените строителни работи по проекта, предвидените измервателни устройства които да семонтират на рехабилитираните обекти, както и предвиденото закупуване на специализирана механизация за поддръжка на хидротехническите обекти; 7. Спазване на мерки за информация, публичност и популяризиране на проекта 13 000.00 0.00
Дейности по организация и управление на проекта, извършвани от служители на кандидата: „Напоителни системи” ЕАД кандидатства с проектни предложения по процедура № BG06RDNP001-4.016 „Проектнипредложения от „Напоителни системи“ ЕАД за възстановяване на съществуващи хидромелиоративни съоръжения занапояване“. За реализация на дейностите извършвани от служители на кандидата, както и адекватно и ефективно изпълнение на ангажиментите по администриране, ще да бъдат определени от управителите на клонове и Центално управлене по преценка на изпълнителния директор, служители съобразно Приложение 4 към Условията за кандидатстване - Методика за определяне размера на възнагражденията на лицата, включени в екипи за извършване на дейности по организация и управление на проекта, извършвани от страна на кандидата от раздел 14.1 „допустими разходи“ на условията за кандидатстване по процедура № BG06RDNP001-4.016. Размерът на възнаграждението по проект се планира, изхождайки от съответната часова ставка за съответното лице или брой лица. 28 505.67 0.00
АВТОРСКИ НАДЗОР: т.1. „Авторски надзор” е дейността на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, която той извършва на строителната площадка, като “Проектант” по смисъла на Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. Авторският надзор включва надзор за точното изпълнение и спазване на проектната документация и по-специално: 1.1. контрол на строителната площадка във връзка с качеството на ремонтно, строително-монтажните работи и стриктното спазване на проекта; 1.2. консултации на строителната площадка при изпълнението на обекта; 1.3. участия в срещи и заседания, свързани с реализацията на обекта; 1.4. съдействие при избор на материали; 1.5. консултации, извършвани на работното място на проектанта или чрез електронните средства за комуникация; 1.6. изработване на допълнителни чертежи на детайли; 1.7. извършване на допустими от закона промени в проекта чрез отразяване в заповедната книга на строежа и в екзекутивните чертежи, когато необходимостта от тях е възникнала по време на строителството; 1.8. участия в комисии и съставяне на протоколи за етапното приемане на строителните работи. т.2. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е длъжен, в съответствие с изискванията на Закона за устройство на територията и наредбите към него: 2.1. Да упражнява авторския надзор по време на строителството на обекта и до въвеждането му в експлоатация с издаване на разрешение за ползване; 2.2. Да съставя и подписва съвместно със строителя и консултанта, упражняващ строителен надзор, всички актове и протоколи по време на строителството, съгласно Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; 2.3. Да спазва всички изисквания на чл. 162 от ЗУТ, Наредба № 2 от 31.07.2003 год. за въвеждане в експлоатация на строежите и Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; 2.4. Да изготвя и заверява екзекутивна документация по проекта при необходимост; 2.5. За удостоверяване на извършения авторски надзор да попълва Протокол при всяко посещаване на строежа, в който задължително нанася времето на своя престой по часове. Протоколът за упражняване на авторския надзор се изготвя в два екземпляра и задължително се подписва при всяко посещение на строежа от лицето, упражняващо инвеститорски контрол на обекта; 2.6. Да предоставя на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ месечни отчети до 10-то число на месеца, следващ месеца на извършения авторски надзор, в който отразява напредъка на строителните дейности, наличие на възникнали проблеми и съответните мерки за решаването им. Към месечния отчет се прилагат копия от подписаните Протоколи, доказващи реалното упражняване на авторски наздор; 2.7. Да изпълнява предмета на договора с участието на проектантите на съответните части на проекта, като предостави на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ списък на тези лица при сключване на договор. 2.8. Разпорежданията на проектанта, упражняващ авторски надзор, касаещи незначителни промени в инвестиционния проект в процеса на строителството, задължително се съгласуват с ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и се отразяват в заповедната книга на строежа. 2.9. Да съхранява всички документи по изпълнението на проекта, съгласно разпоредбите на действащото законодателство. 2.10. Да уведоми с писмено известие ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за спиране на изпълнението на този проект поради непреодолима сила. 2.11. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ няма право да се позове на незнание и/или непознаване на дейностите, свързани с изпълнение на предмета на договора за упражняване на авторски надзор, поради която причина да иска изменение или допълнение на същия. 26 227.01 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).