The project envisages provision of warm lunch to 80 people from the following target groups:
- Individuals and families on monthly support under the terms and conditions of Article 9 of the Regulations implementing the law on social assistance;
- People with proven lack of income and relatives that take care of them identified by Directorate "Social Assistance" - Balchik;
- People living alone and families receiving minimum pensions - for contribution period and age, disability, survivors' pensions, pensions unrelated to labor activity
The users of the service will receive lunch in the dining hall of Home social patronage – Balchik, №2 Varnenska Str., for the period December 1st 2016 – April 30th 2017, November 1st 2017 - April 30th 2018, November 1st 2018 - April 30th 2019, November 1st 2019 - December 31st 2019. For the period of implementing the project will be prepared weekly menus.
The requirement for balanced diet for the most deprived will be met. Control over the implementation of the activity will be exercised by the project team. Will conduct random checks tracking the course of preparation and delivery of the meals.
In the implementation of the project activities are planned to be provided accompanying measures about the possibilities for inclusion in the appropriate actions financed by the operational program "Development of Human Resources" 2014-2020 and Operational Programme for food and / or basic material assistance.
Activities
Activity
Contracted Amount
Reported Amount
Определяне на целевите групи: За определяне броя на потребителите от целевите групи Община Балчик е изискала официално от дирекция "Социално подпомагане" - Балчик, списъци на лицата от целевите групи, посочени в чл. 5 на Наредба № РД-07-1 от 4 април 2016 г. На основание на предоставените данни са определени конкретния брой лица от следните целеви групи:
- Лица и семейства на месечно подпомагане, по реда и условията на чл.9 от Правилника за прилагане на закона за социално подпомагане;
- Лица с доказана липса на доходи и близки, които се грижат за тях, установено от дирекция „Социално подпомагане“ – Балчик;
- Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии - за осигурителен стаж и възраст, за инвалидност, наследствени пенсии, пенсии, несвързани с трудова дейност
0.00
0.00
Закупуване на хранителни продукти: Закупуването на хранителите продукти за приготвянето на топлия обяд в кухненския блок на „Домашен социален патронаж“ще се извършва на основание на договор, сключен с доставчика ЕООД "Стелит 1" след проведена обществена поръчка за “Доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж и Целодневни детски градини на територията на община Балчик” през м.юни 2014 г. Сключеният договор с ЕООД „Стелит 1“ е за срок от 35 месеца , с предмет - доставка на хранителните продукти, групирани в 4 обособени позиции по видове, както следва: месо и месни продукти,плодове и зеленчуци в прясно състояние, консерви и подправки, мляко и млечни продукти, яйца, хляб, хлебни, мелничарски и сладкарски изделия.
Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа - проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП –00479-2017-0004 и № на договори с избрани изпълнители №398, №399, № 400 и № 401 от 17.07.2017г.
72 932.32
73 930.85
Осигуряване на топъл обяд: Топлият обяд ще се предоставя в трапезарията в град Балчик, ул. „Варненска“ № 2. Тя се помещава в изцяло обновена през 2014 г. сграда, собственост на Община Балчик. През 2014 г. е закупено и ново оборудване, както и 2 специализирани автомобила за разнасяне на храна на потребителите на услугата „Домашен социален патронаж“. На обекта Кухненски блок към домашен социален патронаж е издадено Удостоверение за регистрация № 808/30.12.2014 г.
Ползващите услугата от гр. Балчик ще получават обяда на място в трапезарията, а тези от селата на Общината - по местоживеене.
3 646.60
3 696.55
Предоставяне на съпътстващи мерки: При предоставянето на топлия обяд се предвижда да бъдат разпространявани информационни материали, относно възможностите за включване в подходящи дейности, финансирани от оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 и Oперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане :
- За етническите общности и най-вече за ромската – включване в програми за обучение и заетост
- За хората с увреждания – предоставяне на интегрирани услуги в посока осигуряване на заетост и социални и здравни услуги
- За майките с деца, включително за такива с увреждания – мерки за предоставяне качествена грижа
- За възрастни с невъзможност за самообслужване - осигуряване на дългосрочни интегрирани услуги
3 646.61
3 696.55
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN