Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 065 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

In order to improve the efficiency of furniture production by a micro enterprise Dinkov 09 EOOD, in order to increase the competitiveness on the local and national market, investment support with funds under the sub-measure is forcatsed.

Taking into account the increased requirements for quality and environmental responsibility, the funds provided for purchasing high-tech specialized assets (FTAs) for furniture production are crucial, through which the company will diversify its production and help to develop the sector in the region.

By optimizing its operations with new production equipment, DINKOV 09 EOOD will be able to create new products (kitchen furniture) to meet the applicable standards and regulatory requirements as well as those of the customers and to meet market demand. The objective of this investment support as a final result is to increase the competitiveness of the company and that of the region by developing their potential and exploiting the opportunities for export and trading with neighboring Greece whose customers are increasingly looking for quality and cheaper products in border region.
The planned activities will help to develop and strengthen the company's management capacity as well as to reduce unemployment in the region.

A priority task for the company in 2019-2021 will be the successful imposition of its products through the implementation of planned measures and the planned additional and necessary activities to support and expand the market presence in order to increase sales and reach new markets and more consumers.

The results are a 100% implementation of the set general and specific objectives as well as the sustainable development of Dinkov 09 Ltd.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Избор на изпълнител, доставка, монтаж и пускане на ДМА - машини - 2бр.: Предвидените машини са произведени по иновативна технология, нова и иновативна както за предприятието, така за целия регион и ще допринесат за производството и продажбата на нови и качествени продукти, които не са включени в Приложение 1 от Договора за функциониране на Европейския съюз. П Предвидените за закупуване и инсталиране две нови машини ще позволят въвеждане на нов производствен процес в ДИНКОВ 09 ЕООД, както и на нови практики, вкл. и нова организационна форма, маркетинг и търговия. Те са подкрепени с удостоверение за патентовани технологии, разработени и защитени от водещ европейски производител. Те са необходими за подобряване и разнообразяване на производството, подобряване на поизводствения капацитет и ефективността на ДИНКОВ 09 ЕООД и за тях не се изисква издаване на разрешение за строеж съгласно ЗУТ, като ще бъдат доставнеи, монтирани и пуснати в експлоатация в наетия имот. Машините са придружени с подробни технически спесификации, които позволяват да станат част от технологичния процес при производство на кухненски мебели, както и да се разработят като дизайн и да се произвеждат в бъдеще още много нови продукти според регистрираното търсене (врати, мебелни врати, мебелни детайли, рамки, пана, декори, преградни декоративни елементи, табли за спални и много други елементи от ПДЧ и МДФ). При избора на достачик на обработващ център и кантиращата машина се търси съответствие с посочените в запитванинето минимални технически и функционални характеристики, както и най-ниска цена, без които изключително трудно ще се постигнат очакваните резултати, изчислени и заложени в бизнес плана. В бизнес плана е разписано как ще се подобри дейността на кандидата, както и как ще се постиганат показателите. За осъществяване целите на проекта е необходимо да се изпълнят няколко основни задачи: 1. Да се проведе избор за доставчик на активите (след сключване на ДБФП). Екипът по проекта включващ собственикът и управител на ДИНКОВ 09 ЕООД и квалифицирано лице, с комулиран опит над 15 години в областта на производството на мебели, заедно с консултантския екип по проекта, за изпълнение на бизнес плана и отчитане на проекта ще изготвят следната документация: - производствено-технологична (норми, процеси и др.); - финансово-счетоводна (разчети, норми, приходи-разходи, себестойност и др.); - пазарни данни (потребление, цени и пр.); - търговска (снабдяване и логистика); - тръжна документация (за избор на изпълнители); - фирмена документация (поръчки, договори и др.); - проектна (заявки за плащане, междинни, финални отчети и пр., съгласно АДБФП). 2. Доставка, тестване, изпитване и въвеждане в експлоатация на активите по проект; 3. Извършване на дейности по визуализация за собствена сметка; 4. Презентиране на новите продукти пред потенциални клиенти и уговаряне доставка на мостри, ценови условия, възможности за складиране и пр.; 5. Организиране на участие в поне едно специализирано изложение за демонстрация на новите продукти. 333 750.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).