Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 309 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

The Project proposal is directed to improvement of production capacity of a micro enterprise having the history of about 10 years in the field of a wide range production of metal manufactured goods (non-standard equipment, tooling equipment and spare parts etc.), situated in the town of Sopot village municipality. The enterprise has a stable market presence in the municipality, in Plovdiv district, as well as in the country, with clients from more than 80 countries and private companies, including foreign clients. Regardless of its good market position and comparative advantages, a weak link is the confined production process, which makes difficult the widening of its production capacity and the production renovation policy. Recently, “IVO MANCHI 2” Ltd Company is building a new object, using own resources, in the neighbouring village municipality – the town of Karlovo, where will be the investment being a subject of our Project. By purchasing of modern advanced technology equipment, funded by the Project under Sub measure 6.4.1. of the Programme – CNC horizontal lathe milling function. The company will increase its production capacity and range, will have a higher assortment variety and reduced production expenses. The ensured high quality of the offered product at reduced costs will guarantee higher competitiveness of the Candidate. Implementing the Project, the Company will contribute and guarantee new working stations (2 persons) in the village municipality, which will guarantee turnover reduction and will have a good impact on the seasonal fluctuations in employment, creating a modern working environment and will benefit the diversification and non-agricultural activities.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за придобиване на производствено оборудване (дейността ще бъде извършена чрез закупуване на CNC хоризонтален струг с фрезова функция, 1 бр.): "Иво Манчи"ЕООД е микропредприятие от производствения сектор с дългогодишна история в областта на производството на метални изделия. Създадено през 2008 г., то се развива динамично и заема добри пазарни позиции в общината, региона и областта, като негови клиенти са големи държавни фирми и международни компании. Независимо от всички тези предпоставки, основен производствен проблем в предприятието се явява високата степен на натовареност с наличното нископроизводително оборудване в участък “Струговане”. Понастоящем в предприятието процесите по стругуване се извършват със стари универсални стругове и фрези, закупени като втора употреба преди повече от 10 год., амортизирани, често подлежащи на ремонт, основно производството се извършва ръчно. От качеството на изчистване на стърготините на кръглите детайли зависи качеството на самото изделие; това е най-чувствителният процес, т.н. „тясно място” и е етапът с най-ниска производителност. В резултат на субективния фактор, често изделията имат частични дефекти; други дефекти, влияят върху естетичния вид на изделието. Резултатът от всички тези недостатъци налагат допълнително отремонтиране на изделието и допълнителни разходи за труд и материали, възпрепятства цялостния производствен процес в предприятието и ограничава производствените обеми, създават се сезонни колебания в производството и в трудовата заетост, удължава се производственият цикъл и технологичното време, което рефлектира върху срочността при изпълнение на поръчките и противоречи с предпочитанията на клиентите за изпълнение на голямообемни поръчки в кратки срокове. Ограничените технологични възможности в участък „Струговане”, принуждава организацията да отказва поръчки от клиенти за приоритетни сектори на машиностроенето в страната, които проявяват интерес към прецизно изработени детайли в срок с високо качество на изпълнение. Въпреки действащата и сертифицирана СУК по ISO 2001:2015, липсата на съвременни машини за металообработка на висококачествени кръгли/ротационни детайли, пазарно ограничава фирмата да предложи изделия с постоянно и гарантирано качество, с високоа степен на завършеност и с по-висока добавена стойност, за което има пазарен интерес от настоящи и потенциални клиенти; създава пречки предприятието да се разширява и развива, тъй като не може адекватно и в срок да отговори на нарастващата пазарна поглъщаемост в страната. Операциите по струговане и фрезоване традиционно е свързан с натрупване на значително количество метални стружки, което рефлектира на ресурсната ефективност в предприятието. Планираното ново оборудване - CNC хоризонтален струг с фрезова функция е високо технологично, мултифункционално и се явява оптимално решение за множество операции за металообработка в предприятието. Финото струговане прави възможна цялостната обработка на детайлите, постигне на високо качество и здравина, елиминира нуждата от вторични операции за подобряване на качеството на обработваната повърхност (използването на две или повече машини). CNC хоризонталният струг освен да стругова, може да извършва вторични операции, като фрезоване, пробиване, да обработва резби, полиране, цилиндрично шлифоване и др.; притежава напълно затворена работна зона и стружков транспортьор за отвеждане и събиране на металните остатъци. CNC управлението на струга позволява работа с минимален брой ръчно управлявани операции и контрол, с малка намеса на оператора, което повишава производителността и я прави изключително гъвкава: произвежданите продукти в серията са с еднакви геометрични параметри и качество и номенклатурата от произвеждани детайли се разширява; повишава се качеството и точността на обработените повърхности (изработения детайл): висока точност на позициониране (0,01-0,02 мм) и на повторяемост по трите оси – 0,002-0,003 мм; и продължителна работа в цикъл без отклонения; прецизни операции без регулиране в процеса на работа; подходящо както за при дребно, така и за средносерийно производство. 217 488.29 0.00
Консултантска дейност по подготовка и управление на проекта: Дейността Консултански услуги за подготовка и управление на проектното предложение „"Разширяване на производството на метални изделия чрез закупуване на съвременно оборудване в "ИВО МАНЧИ 2" ЕООД, гр. Карлово" се реализира от избран външен консултант. Дейността включва два етапа: Първи етап - Дейност по подготовка и разработване на проектното предложение – дейността е предварителна/предпроектна; Целите на дейността по подготовка и разработване на проектното предложение е Изготвяне на предложение за обхват на формуляра за кандидатстване чрез ИСУН, включващо идентифицирани нужди от инвестиции, отговарящи в най-голяма степен на критериите за подбор, определени в процедурата на ПРСР 2014-2020 г., което да доведе до успешно класиране на проекта и сключване на административен договор за изпълнение с ДФЗ. Тази част от дейността е предпроектна. От Консултанта последователно са извършени следните дейности по подготовка на проектното предложение: 1) Подготовка на „ИВО МАНЧИ 2”ЕООД за кандидатстване, установяване на инвестиционните потребности и адаптирането му към изискванията на програмата: допустимост за кандидатстване на Кандидата; допустимост на проектната идея; ограничителни условия за финансовия размер на инвестицията; ограничителни условия за максималния размер на субсидията; 2) Разработване на формуляр за кандидатстване за безвъзмездна помощ чрез ИСУН, съгласно Условията за кандидатстване; 3) Разработване на финансов бюджет, съгласно Условията за кандидатстване; 4) Разработване на бизнес – план за 5 годишен период; 5) Подготовка и попълване на всички изискуеми документи за кандидатстване, съгласно Условията за кандидатстване; 6) Цялостна комплектовка на приложимите документи за кандидатстване; 7) Електронно депозиране на Формуляра чрез ИСУН и на останалия пакет от изискуеми документи, съгласно установения от ДФЗ срок и изискванията на процедурата за подаване на документи за кандидатстване; Втори етап -Дейност по управление на проекта – дейността се реализира след сключване на административен договор за изпълнение с ДФЗ. Целите на дейността по управление на проекта ще се реализират след успешно класиране на проектното предложение и сключване на административен договор за безвъзмездна помощ с ДФЗ. Техният обхват е както следва: 1. Постигане на успешна реализация и изпълнение на дейностите по проекта, чрез предоставяне на консултантски услуги по управление и отчитане на проекта 2. Ефективност и целесъобразност на вложените ресурси при изпълнение на одобрения проект; 3. Постигане на устойчивост на проекта; За ефикасното и ефективно изпълнение на услугите по управление е необходимо да бъдат използвани следните основни методи: - Ефективно разпределение на задачите между членовете на екипа за управление. Доброто разпределение ще допринесе за успешното реализиране проектните дейности и ще гарантира постигане на планираните резултати; - Планиране и програмиране на проектното изпълнение. Изготвяне на детайлен график за реализирането на всяка дейност, който ще се актуализира своевременно при необходимост и в съответствие с настъпилите промените или възникнала необходимост от коригиращи действия; - При осигуряването на публичността и визуализацията на изпълнението на дейностите ще се прилагат правилата на финансиращата институция. - Дейностите по управление, отчитане и изпълнение на проекта се осъществяват на база на точна и редовна документация и счетоводни отчети, отразяващи изпълнението на проекта. След приключване на дейностите по проекта ще бъде изготвен окончателен технически доклад и финансови отчети относно изпълнението и постигнатите резултати. 10 850.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).