Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 210 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

Reconstruction of the municipal building of the municipality of Saedinenie and an administrative building with a garage for UPBZN - Saedinenie. The buildings are Public Municipal Property. The municipality building was built in 1985. for an administrative building, housing offices, offices of the municipal administration, storage, technical and sanitary-hygienic premises, as well as meeting, conference and ritual rooms. The Fire Station building was built in the 1980s. - 1990 for the section for fire safety and protection of the population, as it houses rooms for on-duty residence, an office, storage, technical and sanitary-hygienic premises, as well as a garage for fire engines.
  It is necessary to achieve the modern criteria for energy efficiency in both buildings, by implementing a complex of sustainable measures leading to a reduction in energy consumption while increasing the comfort of living. From an ecological point of view, the project is aimed at reducing emissions of harmful substances into the environment and dealing with environmental problems related to climate change.
Typology of investments:
(a) measures in the building envelope;
(b) heating measures;
(c) measures in the lighting system.
(d) measures for the use of energy from RES.
Functional characteristics of investments:
1. Reconstructed building administrative fund from the infrastructure in the city of Saedinenie, through realization of SMR.
2. Creation of conditions for full occupancy of the building, for the normal course of administrative activities and held events, by modernizing and improving the municipal infrastructure.
3. Improved energy performance of the buildings, by implementing the full package of measures laid out in the EE audits and reaching minimum class A (administrative building) and B (Fire department building) of energy consumption - thermal insulation laid, replaced windows, replaced lighting, replaced system for the microclimate, use of energy from RES.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Строително монтажни работи : Строителство съгласно конкретните изисквания към частите на проекта с цел основен ремонт и обновяване на сградата и в следствие на изводите и мерките, установени с Доклада за обследване на Енергийната ефективност и обследването на конструкцията, инсталациите и системите на сградата.; - Топлоизолиране на външни стени; - Подмяна на дограма; - Топлинно изолиране на пoкрив; - Топлинно изолиране на пoд; - изграждане на отоплителна/охладителна инсталация с топлинен източник- VRF система/термопомпен агрегат „въдух/вода“ на електричество с КПД в размер не по нисък от 350% за сграда на администрацията и изграждане на децентралзирана отоплителна инсталация, реализирана с инверторни сплит системи, всяка от която с едно външно и едно вътрешно тело изцяло на ел.енергия с КПД в размер на 350% за всички помещения за сграда пожарна; - демонтаж на съществуващите типове осветители и подмяната им с нови LED осветителни тела с висока енергийна ефективност; - Изграждане на фотоволтаична центрaла 30 kWP монтирана на плоския покрив на сградата. Обследването за енергийна ефективност се извършва съгласно Наредба № РД-02-20-3 от 9.11.2022 г. за технически изисквания към енергийните характеристики на сгради; Разходите за СМР предписани като неотложни за сградата и СМР за осигуряване на достъпна среда ще бъдат финансирани със собствени средтва на кандидата. Ще бъде предоставено отделно КСС за разходите за достъпна архитектурна среда. 1 440 470.22 0.00
Строителен надзор и оценка на съответствието на инвестиционния проект с изискванията на ЗУТ: Упражняване на строителен надзор съгласно ЗУТ, в следния задължителен обхват: - законосъобразно започване на строежа; - пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството, съгласно Наредба № 3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителство; изпълнение на строежите, съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията по чл.169, ал.1 и ал.2 от ЗУТ; - опазване на околната среда по време на изпълнението на строежа; - недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - контрол за годността на строежите за въвеждането им в експлоатация, съгласно Наредба № 2 за въвеждане в експлоатация на строежи на територията на Република България; - контрол на качеството на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с със съществените изисквания; - контрол за правилното изпълнение на строително- монтажните работи; - спазване на условията за безопасност на труда съгласно проекта за организация на строителството и действащото законодателство; - изготвяне и окомплектоване на нужната документация за въвеждането на готовия строеж в експлоатация; изготвяне технически паспорт ; - съставяне на окончателен доклад до общината на база на който се издава Удостоверение за въвеждане в експлоатация, респ. Разрешение за ползване. 25 800.00 0.00
Организация и управление, информация и публичност.: Услуги при управлението, изпълнението и отчитането на проекта. Методите, които ще се прилагат за информиране и публичност на проектното предложение са:  Провеждане на 2 бр., информационни събития – начална пресконференция и крайна пресконференция  Информация на уебсайта на общината, кратко описание на проекта, неговите цели и резултати, като посочва финансовата подкрепа от ЕС;  Инсталиране на билборд;  Инсталиране на постоянна обяснителна табела (плака);  Разработване и разпространение на печатни информационни материали (плакати). 21 140.00 0.00
Проектиране във фаза работен проект и Авторски надзор: Предварително извършени разходи за Дейност проектиране. Проектирането се извършва във фаза работен проект и в съответствие с ЗУТ и обследване за енергийна ефективност. Спазване на принципите за ефективност, ефикасност и икономичност с оглед постигане на основната цел на инвестицията. 20 340,00 лв. (словом: двадесет хиляди триста и четиридесет) с ДДС за изготвяне на проект във фаза „Техническа“ на СГРАДА НА ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ; 9 540,00 лв. (словом: девет хиляди петстотин и четиридесет) с ДДС за изготвяне на проект във фаза „Техническа“ на АДМИНИСТРАТИВНА СГРАДА С ГАРАЖ ЗА УПБЗН. Авторски надзор по чл.162 от Закона за Устройство на Територията (ЗУТ). Извършване на контрол относно предписанията на проектанта, свързани с авторското му право, за точното спазване на изработения от него инвестиционен проект. Стойност на услугата: 11 940,00 лв. (словом: единадесет хиляди деветстотин и четиридесет) с ДДС за упражняване на авторски надзор по време на строителство на СГРАДА НА ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ; 7 140,00 лв. (словом: седем хиляди сто и четиридесет) с ДДС за упражняване на авторски надзор по време на строителство на АДМИНИСТРАТИВНА СГРАДА С ГАРАЖ ЗА УПБЗН. Обща стойност на дейностите от Бюджетен ред 6. Разходи за строителен надзор и за оценка на съответствието 48960 с ДДС. Разликата от 4800 лв с ДДС за изготвяне на технически паспорти е отнесенена към Дейност 5 "Обследване за енергийна ефективност и сертификат за енергийни характеристики на сгради в експлоатация, обследване за установяване на техническите характеристики на сгради. Изготвяне на технически паспорт." Към момента на кандидатстване този разходт бе отнесен в Бюджетен ред 6. 48 960.00 0.00
Обследване за енергийна ефективност и сертификат за енергийни характеристики на сгради в експлоатация, обследване за установяване на техническите характеристики на сгради. Изготвяне на технически паспорт.: Извършване на обследване за енергийна ефективност и сертификат за енергийни характеристики на сгради в експлоатация, обследване за установяване на техническите характеристики на сгради. Предварително извършени дейности. Предварително извършени разходи. Стойност на услугите: 3 540,00 лв. с ДДС за изготвяне на технически паспорт на СГРАДА НА ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ; 1 260,00 лв. с ДДС за изготвяне на технически паспорт на АДМИНИСТРАТИВНА СГРАДА С ГАРАЖ ЗА УПБЗН; 6 000,00 лв. с ДДС за изготвяне на Обследване за ЕЕ и сертификат за ЕЕ на СГРАДА НА ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ; 3 000,00 лв. с ДДС за изготвяне на Обследване за ЕЕ и сертификат за ЕЕ на АДМИНИСТРАТИВНА СГРАДА С ГАРАЖ ЗА УПБЗН; Обща стойност на дейностите от Бюджетен ред 7. Разходи за изготвяне на обследване за ЕЕ и сертификат за ЕЕ, разходи за ТО и технически паспорт: 13800 лв. с ДДС. Добавена е стойността за изготвяне на техническите паспорти от 4800 лв с ДДС, отнесена към Дейност 4 към момента на кандидатстване. Към момента на кандидатстване този разходт бе отнесен в Бюджетен ред 6. 9 540.00 0.00
Изготвяне на независима експертна оценка: Независима експертна оценка от сертифициран енергиен одитор, нужна за целите на отчитането на постигнатите резултати по настоящата процедура 7 200.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).