Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 211 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

Kiosk Bulgaria Ltd is one of the limited number of Bulgarian companies manufacturing and distributing computer terminals for public access to Internet. We sell our production to the local market, but we already have some orders from neighbourhood countries - Macedonia, Romania and Turkey. Since the establishment of the company, the manufacturing volumes are increasing steadily, which is a indicator for the high quality of our products and marketing and management as well. We are developing new products to be competitive and to expand our market share. We are flexible and adaptive, which is important advantage compared to our competitors. We already established steady partnerships with distributor companies with increased demand on our goods. We started our business with manufacturing metal made accessory products to computer terminals, but now we manufacturing wall hangers for TV and TV projectors, carts for charging tablets in schools, metal boxes, bank terminal shades etc. In order to respond to the increased demand of our goods we will buy new machines to widen our product list. We will buy a computerised bending brake - this way we will eliminate the external service used so far. At this stage of making the bodies of the computer terminals, extreme precision is needed and it is not enough efficient part of the manufacture. That is why buying the new equipment we will decrease the manufacturing time of the metal bodies and other details, we will decrease the costs and we will increase the quality. The bending brake is highly productive and except our need of that machine, we will also manufacture details for other companies.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за подобряване на производствените процеси (чрез закупуване на Полуавтоматична линия за производство на корпуси за информационни терминали -1бр.): Като част от дейността ще бъде закупена и пусната в експлоатация Полуавтоматична линия за производство на корпуси за информационни терминали - 1бр. Притежаваме употребяван абкант, който е вече морално остарял, има ограничени функционални възможности и относително високо ниво на неточност в следствие на амортизацията му. Използваме външни фирми за изработка на повечето детайли. Но това води до повишена цена на детайлите и до несигурност в сроковете на изпълнение. Необходимо ни е решение, което да ни гарантира автоматизация на производството на еднотипни детайли,, за да можем по-добре да планираме производствените процеси, да повишим качеството на металните заготовки, да намалим сроковете за изработка и разширим гамата от предлаганите услуги. Ще закупим полуавтоматична линия, която ще може да извършва основните операции при изработка на заготовките - ще извършва огъване на ламарината под различни ъгли и с различен радиус и ще подава и извежда автоматично заготовките и готовите детайли. Линията има компютърно управление и множество датчици за контрол на производствения процес. За изпълнение на планираната дейност и успешната реализация на проекта съгласно изискванията на регламентите, свързани с управлението на проекти и конкретно условията на Насоките за кандидатстване по настоящата процедура, ще се използва следната методология: Подготвителна фаза – 3 месеца: 1. Административна и техническа подготовка за изпълнението на проекта - сформиране на екипа и запознаване на членовете му с проекта, целите и дейностите му, разпределяне на задълженията и отговорностите. 2. Подготовка на тръжно досие и съпътстваща документация по отношение на избора на доставчик на оборудването според изискванията и спецификациите, разработени от „Киоск България” ООД. Съгласуване на тръжната документация и процедурата и получаване на одобрение от ГД ЕФК. 3. Стартиране и провеждане на тръжна процедура за избор на доставчик на оборудването в съответствие с изискванията на Оперативното ръководство и ПМС № 118/20.05.2014 за условията и реда за определяне на изпълнител от страна на кандидати за безвъзмездна финансова помощ и бенефициенти на договорена безвъзмездна финансова помощ от Структурните фондове, Кохезионния фонд на Европейския съюз, Съвместната оперативна програма „Черноморски басейн 2007 - 2013 г.", Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство и Норвежкия финансов механизъм 4. Избор на доставчик на оборудването и подписване на договор за доставка. Тези стъпки ще бъдат направени след съгласуване и получаване на одобрение от ГД ЕФК за проведената процедура. Фаза на изпълнение – 6 месеца: Доставка и въвеждане в експлоатация на договорираното оборудване. Въвеждането в експлоатация на новите съоръжения и оборудване ще се удостоверява чрез подписване на приемно-предавателни протоколи между „ Киоск България” ООД като приемател и съответния доставчик/търговски представител. 156 950.00 156 000.00
Дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес ( чрез закупуване на Полуавтоматична линия за производство на корпуси за информационни терминали -1бр.): Като част от дейността ще бъде закупена и пусната в експлоатация Полуавтоматична линия за производство на корпуси за информационни терминали - 1бр. Предвидената за закупуване машина е последно поколение, автоматизирана, с компютърно управление и постоянен контрол на производствения процес. Софтуерът предлага най-доброто решени за изпълнението на отделните манипулации, които се визуализират на голям цветен дисплей. Нивото на брак и отпаден материал е нищожно, което само по себе си води до сериозни икономии на материали. Всеки корпус на киоск терминал се изготвя с минимум 60 прегъвки, представлява сложен за изпълнение детайл и изисква относително много време за изработка. Евентуална грешка при манипулациите в крайна фаза на обработка би довела до големи загуби изразени в материали, време и пари. Ето защо тази линия с компютърно управление е толкова важна за производствения процес и сериозно може да снижи производствените разходи и времето за изработка на 1 детайл. За изпълнение на планираната дейност и успешната реализация на проекта съгласно изискванията на регламентите, свързани с управлението на проекти и конкретно условията на Насоките за кандидатстване по настоящата процедура, ще се използва следната методология: Подготвителна фаза – 3 месеца: 1. Административна и техническа подготовка за изпълнението на проекта - сформиране на екипа и запознаване на членовете му с проекта, целите и дейностите му, разпределяне на задълженията и отговорностите. 2. Подготовка на тръжно досие и съпътстваща документация по отношение на избора на доставчик на оборудването според изискванията и спецификациите, разработени от „Киоск България” ООД. Съгласуване на тръжната документация и процедурата и получаване на одобрение от ГД ЕФК. 3. Стартиране и провеждане на тръжна процедура за избор на доставчик на оборудването в съответствие с изискванията на Оперативното ръководство и ПМС № 118/20.05.2014 за условията и реда за определяне на изпълнител от страна на кандидати за безвъзмездна финансова помощ и бенефициенти на договорена безвъзмездна финансова помощ от Структурните фондове, Кохезионния фонд на Европейския съюз, Съвместната оперативна програма „Черноморски басейн 2007 - 2013 г.", Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство и Норвежкия финансов механизъм 4. Избор на доставчик на оборудването и подписване на договор за доставка. Тези стъпки ще бъдат направени след съгласуване и получаване на одобрение от ГД ЕФК за проведената процедура. Фаза на изпълнение – 6 месеца: Доставка и въвеждане в експлоатация на договорираното оборудване. Въвеждането в експлоатация на новите съоръжения и оборудване ще се удостоверява чрез подписване на приемно-предавателни протоколи между „ Киоск България” ООД като приемател и съответния доставчик/търговски представител. 156 950.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).