Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

The project objectives, described, are directly in line with the specific objective of the Procedure through selection BG06RDNP001-7.008 - Energy Efficiency "Reconstruction, renovation, equipment and / or furnishing of municipal buildings in which public services are provided to improve their energy efficiency" under sub-measure 7.2. "Investments in the creation, improvement or extension of all types of small scale infrastructure" of Measure 7 "Main services and renovation of rural villages" of the Rural Development Program 2014-2020). By implementing the objectives and activities, the project will directly contribute to reducing greenhouse gas emissions (including CO2 emissions). 
All of this, in turn, contributes to the sustainable convergence of the level of economic and social development of Beloslav Municipality.
The project proposal is intended for intervention and is of utmost importance and role in the development of the municipality. One of the main problems facing the management of the Beloslav Municipal Administration is to find a quick and effective solution that will lead to saving of financial resources of the municipality by introducing energy efficiency measures in compliance with the Energy Efficiency Act, especially in large settlements with rapid and dynamic development, such as Beloslav, developing economy and growing population. Looking for ways, means and means to improve efficiency as a whole, and at the same time introducing energy efficiency measures and improving the living standard of the population as well as ensuring ecological balance and a healthy environment, the Beloslav Municipality develops conceptual projects exclusively in this direction.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Прилагане на мерки за енергийна ефективност, оборудване и обзавеждане на административните сгради на Община Белослав, отредени за административни нужди на общината и предоставяне на обществени услуги: Предвижда се прилагане на енергоефективни мерки в сгради със социална насоченост, което ще доведе до намаляване на консумацията и разходите за енергия при постигане на съответния комфорт, необходим на служителите, работещи в общинската администрация за ефективното изпълнение на задълженията им, а и на гражданите, които се нуждаят от услугите, предоставяни от община Белослав. Обща площ на предвидените дейности: - Административни сгради на община Белослав, находящи се на ул. „Цар Симеон Велики“ № 23 в гр. Белослав, община Белослав - РЗП 1168.8 кв.м - Административна сграда на община Белослав, находяща се на ул. „Гебедже“ № 8, гр. Белослав, община Белослав - РЗП 251 кв.м Енергоспестяващите мерки , заложени по проекта са:- Сграда 1: Пълно топлоизолиране на всички външни стени на сградата с 10 см каменна вата и плоскости.Предвижда се топлоизолиране на плочата по тавана на сутерена с 5 см XPS.Топлинна изолация на покрив с кеширана минерална вата с обща дебелина 10 см. Сграда 2: Пълно топлоизолиране на всички външни стени с 10 см каменна вата и плоскости .Предвижда се топлоизолиране на плочата по тавана на сутерена с 5 см XPS. Топлинната изолация на покрива с кеширана минерална вата с обща дебелина 10 см, която да бъде положена по таванската плоча. Сграда 3: Пълно топло изолиране на всички външни стени на сградата с 10 см каменна вата и плоскости . Предвижда се топлоизолиране на покрива на сградата с 12 см XPS, защитен с мин. 3см армирана циментова замазка и два пласта хидроизолация със защитна посипка. Сграда 4: Предвижда се нанасяне на грунд и силикатна мазилка, тъй като сградата е допълващо застрояване. - Административна сграда на община Белослав, находяща се на ул. „Гебедже“ № 8, гр. Белослав, община Белослав - РЗП 251 кв.м Енергоспестяващите мерки , заложени по проекта са: Пълно топлоизолиране на всички външни стени на сградата с 10 см каменна вата и плоскости.Покрива ще се демонтира и на негово място, като се използва съществуващия надзид, да се изгради нов скатен покрив с дървена конструкция, дъсчена обшивка и два пласта хидроизолация, кеширана минерална вата с дебелина 10 см, която да бъде положена по таванската плоча, частична подмяна на дограмата на сградата. Необходимост за извършване на дейностите: Тази дейност е от особена важност за община Белослав и населението й, защото чрез реализирането на мерките за енергийна ефективност ще се подобри качеството на предоставяните обществени услуги. Гражданите на общината, които ще бъдат облагодетелствани, са 10 632. В допълнение ще се подобрят условията за провеждане на масови мероприятия, икономическите условия, ще се насърчи и социалното приобщаване. Дейността ще допринесе за подобряването на облика на общината и за повишаване качеството на предоставяните обществени услуги. 479 967.45 299 899.03
Организация и провеждане на обществени поръчки: За гарантиране на правилата за публичност, прозрачност, свободна конкуренция и недопускане на дискриминация при изпълнението на проектните дейности, възложени на външни изпълнители, е необходимо и законосъобразно провеждане на обществените поръчки за избор на изпълнители съгласно разпоредбите на Закона за обществените поръчки (ЗОП). Чрез провеждането на тръжните процедури по ЗОП се гарантира избирането на най-подходящия изпълнител на всяка от поръчките от гледна точка на експертиза, ресурсна обезпеченост и икономичност на предлаганите методи за изпълнение на поръчката. 0.00 0.00
Строителен надзор: Строителен надзор ще бъде извършен по време и след приключване на строително-монтажните работи. За да бъдат законосъобразни и прозрачно извършени строително-монтажните работи е нужно да бъде извършен строителен надзор от сертифицирано лице. 9 600.00 3 300.00
Авторски надзор: За да се спази техническия проект при изпълнението на СМР е нужно да се упражни авторски надзор от сертифицирано лице по време и след приключването на тези работи. Осъществяването на авторски надзор от проектантите ще включва следните дейности: 1. Контрол на строителната площадка във връзка с качеството на строителните работи и стриктното спазване на проекта. 2. Консултации на строителната площадка при изпълнението на обекта. 3. Участия в срещи и заседания, свързани с реализацията на обекта. 4. Съдействие при избор на материали и изпълнители на строителните работи. 5. Консултации, извършвани на работното място на проектантите или чрез електронните средства за комуникация. 6. Изработване на допълнителни чертежи на детайли при възникнала необходимост; 7. Извършване на допустими от закона промени в проекта, чрез отразяване в екзекутивните чертежи - когато необходимостта от тях е възникнала по време на строителството. 8. Участия в комисии и съставяне на протоколи за етапното приемане на строителните работи. 1 250.10 0.00
Управление и отчитане на проекта: За ефективното и навременното изпълнение на дейностите, заложени проектното предложение ще бъде събран екип (съставен от представители на общината, подпомогнати от външен изпълнител за предоставяне на консултантски услуги, избрана съгласно изискванията на ЗОП), който да организира работата по проекта, да извършва вътрешен контрол върху изпълнителите, да подготвя и комплектова документи за отчитане на проекта, да представлява бенефициера при проверки от УО, ДФЗ-РА и други контролиращи/сертифициращи органи, да изготвя искания за изменения (анекси) на договора за безвъзмездна финансова помощ, както и да подготви Заявки за плащания към ДФЗ-РА. 5 000.00 3 059.15
Изпълнение на мерки за информиране и публичност: За осигуряване на публичност и информираност на гражданите, относно дейностите и целите на проекта е необходимо да се изпълни конкретен набор от мерки. Това ще популяризира Програма за развитие на селските райони 2014-2020 и възможностите, които Европейските структурни и инвестиционни фондове (и в частност Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони) предлагат. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).