Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 332 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

Antoan Vill is among the leading companies in Bulgaria which produce women’s clothes. The company was established in 1991 in the city of Russe, and specializes in producing clothes. Its main products are women’s skirts, trousers, jackets, dresses, etc. 
 
Antoan Vill  has so far been developing at a steady pace. Nevertheless, in the conditions of  a difficult economic situation and pressure from Eastern Asian companies, the company is faced with difficulties in providing bigger competitive advantage. Currently, the main challenge for Antoan Vill is the purchasing of a software to manage the company’s business processes. The company’s constant development leads to solving one type of problems along with another type arising. Expanding market positions and the higher number of orders over the last 2 years, in terms of both quality and quantity, has made it necessary for the company to invest in modern ITC technologies to better manage business processes and resources. Therefore, the main activity under this investment project is related exactly to commissioning an ITC-based business process management system and purchasing the hardware needed for the system’s operation. 
 
By successfully implementing this project, Antoan Vill will achieve the following results: 
+ improvement the competitiveness of Antoan Vill by improving the management model and overall organization of the key processes in the company's business activity;
+ better planning and management of the company’s processes;
+ encouraging the use of ITC technologies in the company; 
+ overall enhanced management capacity and new growth opportunities.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Придобиване и въвеждане на ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите (чрез закупуване на ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите в компанията, бюджетно перо 27.1 от т. 5 Бюджет): Настоящата дейност насърчава използването на ИКТ в Антоан Вилл и предвижда придобиване и въвеждане на единна информационна система за управление на бизнес процесите в компанията, която ще оптимизира фирменото управление и производствените процеси и ще повиши управленския капацитет и растеж на предприятието. Към момента, липсата на такава система затруднява управлението на дейностите, води до дублирането им от различните служители, и като цяло е пречка пред разширяването на капацитета и пазарния дял на фирмата. Това води до застой в развитието на Антоан Вилл и определя внедряването на ИКТ система за управление на бизнеса като водещ приоритет в плана за развитие на фирмата. ИКТ базираната система за управление на бизнеса ще представлява цялостно решение за фирменото управление. Въвеждането й ще оптимизира вътрешно фирмените процеси и ще засили значително контрола върху всеки един етап от дейността - от приемането на поръчката от клиента и доставката на материалите до производството на крайния продукт и неговата успешна реализация на пазара. Предвидената за закупуване система ще осигури и по-добро планиране и организация на производствената дейност, чрез предоставянето на информация в реално време за статуса на всички производствени поръчки. Оптимизацията на работните процеси ще позволи концентрация на ресурсите в посока подобряване на произвежданите продукти, като същевременно по-добрата информираност за състоянието на поръчките ще улесни работата с клиентите и ще повиши тяхното ниво на удовлетвореност. Успешното реализиране на дейността ще повиши и конкурентния потенциал на Антоан Вилл и ще допринесе за по-ефективната дейност на предприятието. Нуждата от придобиване на гореописаните възможности за фирмата е подробно описана в т. 11.3 от настоящия формуляр. Предвидената за закупуване ИКТ базирана система за управление на бизнес процесите в компанията може условно да бъде разделена на модули, свързани с административните и финансовите дейности в предприятието, модули за управление на производството, контрагентите и доставките, модул за контрол на качеството и модул за управление на отпадъците. Подробно описание на минималните технически характеристики и функционалности, на които отговаря системата, е дадено в Приложение Е "Техническа спецификация на предвидените за закупуване ДМА и ДНА" към настоящата апликационна форма. Етапи за изпълнение на дейността: Етап 1. Сформиране на екип по проекта (1 м.) Етап 2. Провеждане на тръжна процедура и избор на подизпълнител (2-3 м.) Етап 3. Подписване на договор с избран изпълнител (4 м.) Етап 4. Доставка, инсталация и въвеждане на система за управление на бизнеса (5-14 м.) След придобиване на системата тя ще бъде въведена поетапно в дейностите на Антоан Вилл: Подетап 4.1. Инсталиране на отделните модули на системата върху хардуера; Подетап 4.2. Синхронизация със съществуващото и закупеното хардуерно оборудване; Подетап 4.3. Миграция на данни и наливане на съществуващата информация в базата данни; Подетап 4.4. Настройка и адаптация на системата, схеми на работните процеси и номериране на документацията; Подетап 4.5. Тестване и качествен контрол на всички модули Етап 5. Обучение на персонала за работа със системата (15-16 м.) Етап 6. Прилагане на мерки за публичност и информираност (1-16 м.) В допълнение, съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013, фирмата ще осигури визуализация и публичност на финансирането от ЕФРР чрез ОПИК. При всички мерки за информация и комуникация задължително ще се указва съфинансирането на проекта от ЕФРР, чрез поставяне на: + емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014г.; + кратка информация за проекта ще бъде включена и на уеб-сайта на Антоан Вилл (www.antoanvill.com), включително цели и резултати, като и информация за финансовата подкрепа от ЕС, в рамките на два дни от датата на сключване на договора за безвъзмездна финансова помощ. 120 000.00 120 000.00
Инвестиции ув ново оборудване и/или специализирани софтерни приложения, допринасящи за въвеждането на ИКТ базирани софтуери за управление на бизнес процесите (чрез закупуване на специализирано хардуерно оборудване за работа на софтура - 2 бр. Сървър., бюджетно подперо 26.1 от т. 5 Бюджет): В рамките на настоящия проект Антоан Вилл предвижда да закупи следното специализирано хардуерно оборудване, което е необходимо за успешното внедряване и безпроблемното функциониране на софтуерната системата за управление на бизнес процесите в компанията: 1. Сървър - 2 бр. (бюджетно подперо 26.1. от т. 5 Бюджет) Предвидените за закупуване сървъри са необходими за да обезпечат безпроблемния режим на работа на софтуерната система. За функционирането на ИКТ системата за фирмено управление са необходими общо 4 бр. сървъри, като към момента Антоан Вилл разполага само с 2бр. Хардуерната архитектура, която ще бъде закупена по проекта ще бъде използвана единствено за работа и поддръжка на ИКТ базирания софтуер, като на нея ще се съхранява цялата информация, необходима за успешната работа на системата. Сървърите ще предоставят възможност за съхраняване в единна база данни на различните файлове, с които работят отделните отдели в компанията. Освен това, ще дадат на всички мениджъри възможност за достъп до цялата налична информация от и извън офиса на фирмата през Интернет. Това ще улесни изключително много достъпа до информацията и ще спести производствено време. В допълнение, специализираното хардуерно оборудване ще подсигури с надеждна защита съхраняваните данни и файловете на фирмата, като от една страна ще предотвратява евентуални опити за хакерски атаки, а от друга ще предоставя възможност за гъвкав достъп до тях през локалната мрежа и Интернет. По този начин ще улесни работния процес и ще позволи дистанционно използване на фирмената информация. В допълнение, хардуерното оборудване ще насърчи използването на информационни и комуникационни технологии в Антоан Вилл и ще спомогне за повишаване на производителността и ефективността на работния процес. Успешното реализиране на дейността ще допринесе изключително за постигане на целите на проекта – ще обезпечи фирмата със съвременна хардуерна технология, която да гарантира безпроблемно функциониране на софтуерната система за управление на бизнеса. В допълнение, ще спомогне и за по-бързата и по-точната работа на служителите, както и за подобряване на производителността. Предвидените за закупуване сървъри ще съответстват напълно на техническите изисквания за работа на софтуера, а броят им е изцяло съобразен с обема и натоварването при реалните работни условия. Хардуерното оборудване ще отговаря на следните минимални технически характеристики: + процесор: мин. 2.40GHz + твърд диск: мин. 1TB + мрежов сторидж: мин. 2 TB (2x1TB) + наличие на операционна система Етапи за изпълнение на дейността: Етап 1. Сформиране на екип по проекта (1 м.) Етап 2. Провеждане на тръжна процедура и избор на подизпълнител за доставка на специализирано хардуерно оборудване - Сървър - 2бр. (2 м.) Етап 3. Подписване на договор с избран изпълнител (3 м.) Етап 4. Доставка, инсталация и въвеждане в експлоатация на специализирано хардуерно оборудване - Сървър – 2бр. (3 - 4 м.) Етап 5. Интегриране на хардуерното оборудване към Системата за управление на бизнес процесите и обучение за работа с него (4 - 7 м.) Етап 6. Прилагане на мерки за публичност и информираност (1-16 м.) В допълнение, съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013, фирмата ще осигури визуализация и публичност на финансирането от ЕФРР чрез ОПИК. При всички мерки за информация и комуникация задължително ще се указва съфинансирането на проекта от ЕФРР. Визуализацията на закупеното по проекта хардуерно оборудване ще бъде осигурена чрез цветни информационни стикери. 12 000.00 12 000.00
Визуализация на проекта (бюджетно подперо 17.1., 17.2. и 17.3. от т.5 Бюджет): Всички предвидени мерки за визуализация по настоящия проект ще бъдат изпълнени в съответствие с „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г.“, както и с изискванията на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 г. Предвиждат се мерки за информация и публичност както на проектните цели и резултати, така и на приноса на Европейския съюз. Визуализацията ще бъде осъществена чрез следните дейности: + Отпечатване и поставяне на информационен плакат с размер А3 (2 бр.) на обществено-достъпни и видни места в офиса на производствената сграда на фирмата, където ще се изпълняват в дейностите по проекта. Информационните плакати ще бъдат цветени и ще съдържат следната информация: емблема на ЕС и упоменаване на Европейския съюз; общо лого за програмен период 2014-2020г. със съответното наименование на финансиращата програма; наименование на проекта и главната му цел; обща стойност на проекта и размер на европейското и националното съфинансиране в лева, начална и крайна дата на изпълнение на проекта. ++ Отпечатване и поставяне на стикери върху материалните активи, закупени и инсталирани по проекта. Стикерите ще бъдат цветни, като размерите им ще бъдат съобразени с размерите на сървърите, върху които ще бъдат поставени. Предвижда се отпечатването на 2бр. стикери. +++ Изработка и поставяне на 1бр. информационна табела в производствената сграда на Антоан Вилл, находчща се в гр. Русе, бул. Христо Ботев 1. Размерите на информационната табела ще бъдат значителни, така че да бъде лесно забележима за широката общественост, клиентите и контрагентите на фирмата. ++++ Включване на подробна информация за проекта на уебстраницата на Антоан Вилл (www.antoanvill.com). Емблемата на ЕС и логото на програмата ще бъдат изобразени цветно и ще бъдат видими още при началното отваряне на страницата. В допълнение на това финансирането по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 ще бъде оповестявано във всеки документ свързан с изпълнението на проекта, в това число информационни бюлетини, информация до пресата, покани до участници за събития, документация за избор на изпълнител и други. При публични изказвания или интервюта за медиите представителите на бенефициента ще подчертават ролята на Общността за осъществяването на проекта чрез ОПИК, като ще се упоменава и размера на БФП. Всички мерки за информация и комуникация, които ще бъдат предприети от Антоан Вилл по настоящата процедура, изрично ще се указва съфинансирането от фондовете на ЕС на проекта чрез поставяне на: + емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 г. на Комисията, с упоменаване на Европейския съюз; + упоменаване на Европейски фонд за регионално развитие; + общото лого за програмен период 2014-2020 г. в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност. При отчитането на дейностите по визуализация на проекта на УО ще бъдат предоставен доказателствен материал за осъществените мерки като ще бъдат предоставени копия, снимки, линкове и екземпляри от произведените материали. Етапи на изпълнение: Етап 1. Сформиране на екип по проекта (1 м.) Етап 2. Провеждане на процедура за избор на изпълнител за изработка на визуализационни материали (2-3 м.) Етап 3. Сключване на договор с избран изпълнител за изработка на визуализационни материали (3 м.) Етап 4. Доставка на визуализационите материали, предмет на договора (4 м.) Етап 5. Прилагане на мерки за публичност и информираност (1-16 м.) 317.00 146.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).