Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 210 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

The project envisages creation of a patronage care unit at the Social Homes Patronage in Razgrad for elderly people and disabled people as an alternative and flexible form of support in a home environment in the territory of Razgrad municipality.The main idea of the project is created  for the  needs of a part of the inhabitants of the municipality, for whom the social, economic and health deficit brings them difficulty and inability to cope with their everyday live.In regions with an aging population the need, the risk of social exclusion and the dependence on institutional type of care identify and prove of the need for an alternative option of care.The actions of the procedure are aimed for aged people over 65 with limited self-service and inability to self-service, people with disabilities and their families, people who  do not have relatives.The implementation of the project activities is aimed at achieving a better quality of life and dignified existence of the target groups.The services are oriented towards health and social support for the prevention of loneliness and isolation and preservation of independence as long as possible.Upgrading the activities of the Social Homes Patronage and imposing an innovative model of the municipality.Expected results:within12 months,17domestic assistants,2 healthcare professionals,a medical doctor, a kinesitherapist,a  psychologist and  a specialist for social activities–service to a total of  200 persons at risk.Achieving  a physical, mental and social wellbeing through home care, social and a psychological support,a health surveillance and a homebased kinesitherapy.Guaranteed quality and professionalism and built-up potential for such care, employees will be trained, will be provided with a professional support , a supervision and a psychological counseling.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Обособяване на офис по проекта-Ремонт, обзавеждане и оборудване на офис по проекта и закупуване на транспортно средство.: Сградата в която, ще бъде организирано звеното за патронажна грижа е публична общинска собственост , съгласно АТК за общинска собственост № 979 , предоставени права на Домашен социален патронаж върху имота със Заповед №1107/29.12.1996г. на кмета на община Разград . Помещенията , които се предвижда да се използват за целите по проекта са две и се намират на четвъртия етаж, в западното крило на посочената сграда. В едното ще бъдат ситуирани екипа за организация на дейността на звеното, във второто ще бъдат организирани екипните срещи с наетите лица, консултации от специалистите и психолози, които изискват доверена среда, както и за работа със здравните и медицински специалисти. Предвид това, че същите не са ремонтирани и обособено за офис се предвижда извършване на текущ ремонт - измазване на стени и тавани със стенно покритие/боя/- 2бр./баки по 15 литра/*36,00=72 лв. , полагане на подово покритие- ламинат в едно от помещенията- 13 кв.м* 16.90 лв.=219,7,подмяна на дървена врата с PVC- 1 бр*270 лв. монтиране на лед осветителни тела с корпус за открит монтаж -4 бр*40,00 лв/ по 2 в стая/ , поставяне на вертикални щори на три прозореца/ 2 в първото помещение и 1 във второто/-7,42кв.м*60 лв. кв = 445,2 лв., демонтаж на дървена лапмперия в едно от помещенията, предвид това че, същото е старо и амортизиано, монтиране на 3 двугнездови контакта*10 лв.-30 лв./1 в първо помещение и 2 във второто/, закупуване и монтиране на климатици- 2 бр.*800,00 лв=1600 лв. Във връзка с това в бюджета на проекта са и предвидените разходи за текущ ремонт, закупуване на оборудване и обзавеждане за обособяване на офиса.Ще бъдат закупени 3 бр. бюра*250,00 лв, работен стол 3 бр.*160 лв ,шкаф-5 бр.*230 лв ,гардероб -1 бр.*90, заседателни маси- 6 бр.*250-1500 лв , посетителски столове- 20 бр.*26 лв=520 ,настолни компютри - 2 бр.*800 лв =1600 лв.и многофункционално у-во1 *700=700 лв.Тук ще се оформят и съхраняват личните досиета на наетите лица и потребители и всяка друга документация касаеща дейността на звеното- предвид това с оглед правилното съхраняване са предвидени средства за закупуване на шкафове . Провеждането на разговори , интервюта и срещи с потребители и близки на тях лица с оглед стиковане на почасовата грижа и проблеми възникнали в хода на организация на дейностите ,предвид спазване на определени професионални принципи в единия офис ще бъде ситуиран сектор за провеждане на индивидуален /поверителен/разговор. За целта ще бъде обособен сектор предполагащ доверена работна среда , като ще се закупи посетителско канапе 1*300 лв, което ще бъде позиционирано в пространството. С оглед отдалечеността на населените места, включени в проекта ,липсата на медицинско и здравно обслужване се предвижда закупуване на лек автомобил на стойност 40 100 лв., с който ще се постигне принципа на мобилност на услугата по отношение лекарското обгрижване и медицинско наблюдение, предоставянето на кинезитерапевтични услуги, психо и социални консултации както и мониторинг на дейността.Веднъж месечно и при необходимост ще се провеждат работни екипни срещи с наетите лица и специалистите на звеното, за целта е и предвиденото оборудване-заседателни маси и посетителски столове.Същото ще бъде използвано и за провеждане на плануваното обучение и супервизиите с персонала.Ще бъдат подготвени и проведени всички заложени в бюджета обществени поръчки. Общата стойност на предвидените дейности е 50 000 лв. в т.ч: р-ди за смр-730 лв., р-ди за оборудване и обзавеждане- 9 170 лв., р-ди за мпс-40 100 лв. 0.00 36 645.46
Подбор на потребители на услугите, оценка на потребностите : Определяне на целевата група: 129 лица- възрастни хора с невъзможност за самообслужване и лица с увреждания, които нямат близки и за които има социална необходимост от почасови услуги 0.00 1 724.94
Подбор, наемане и обучение на персонал за предоставяне на почасови услуги. : Подбор на подходящи лица, които са в състояние да защитават, здравето, сигурността и благополучието на потребителите. Сформиране на екип, който да има практически умения в предоставяне на социални услуги в домашна среда. Гарантиране на професионална и качествена грижа за лица с увреждания и възрастни хора с ограничения, затруднения и /или невъзможност за самообслужването.Гарантиране на ефективно и качествено управление на звеното за социално-здравни услуги. 0.00 0.00
Предоставяне на услугите на целевите групи: Удовлетворяване на специфичните потребности на целевата група, подобряване качеството на живот и възможностите за социално включване на хората с увреждания и възрастните ,постигане в максимална степен на интеграция, ре социализация на потребителите по проекта, предотвратяване риска от институционален тип грижи. Налагане на иновативен подход на обгрижване, чрез предоставяне на комплексни мобилни здравно-социални услуги.Дейностите по почасово обслужване на преки потребители цели удовлетворяване на ежедневните потребности, осигуряване на специализирани медицински грижи в домовете и подкрепа за предотвратяването на самотата и изолацията, с оглед запазването им по-дълго време обичайната среда.Основните дейности включват:лична помощ и подкрепа в ежедневието,здравни и медицински грижи съгласно нуждите,допустими извън медицинско заведение,социална и психологическа подкрепа.Видове услуги:помощ при поддържане на: лична хигиена, хранене, вземане на лекарства,помощ в домакинството,хигиената в дома и др.Ще бъдат създадени условия за оказване на медицинско наблюдение,лекарски и здравни грижи и извършване на кинезитерапия за потребителите на центъра.Функционалните ангажименти, задачи и отговорности на психолога ще са свързани с оказване на подкрепа и консултиране на наетия персонал, потребители и техните близки.Дейността ще се реализира както в обособения офис по проекта, така и в домовете на потребителите, като индивидуални и групова консултация ще бъде по предварително обявен график.Психологическата подкрепа цели постигане на по пълно,отговарящо на потребностите обслужване,предотвратяване и преодоляване на психо емоционалния дефицит продуциран от страданията и проблемите на потребителите по проект.Съвместно с останалите специалисти психологът работи по разрешаване на случаите на възникнали в хода на работа проблеми от социално и психологично естество. Ежемесечно се провеждат екипни срещи в офиса по проекта.Ще бъдат наети домашни помощници 17 бр. и 2 мед.специалисти, същите ще бъдат назначени на 8 ч.раб.ден при 5 дн. раб.седмица,те ще предоставят услуги на потребителите по предварително изготвен график,съобразен с нуждите и потребностите на лицето., 1 лекар до 40 ч.мес ,Управител на звеното на 2 ч. днвено,Специалистът"СД"и тех.сътрудник на 8 ч.раб.ден при 5 дн.раб.седмица,кинезитерапевт на 4 ч, психолог на 2 ч.дн.и шофьор на 4 ч. дневно. По дейността се предвижда и разработване на необходимия инструментариум за работа , разработени следните документи: Правилник за вътрешния ред на дейността; длъжностни характеристики за наетия персонал- домашни санитари, медицински специалисти, ; декларация за конфиденциалност и не разгласяване на лични данни; договор за предоставяне почасовите услуги; индивидуален план за предоставяне на услугите; оценка на изпълнението на индивидуалния план; дневник на потребителя; правила и процедури за предоставяне на услугите и управление на основните рискове, и др. документи необходими за ефективното управление на процеса по предоставяне на услугите. 0.00 238 428.48
Супервизия на наетия по проекта персонал : В хода на реализация на проекта ще бъде осигурена супервизия на наетите лица по проекта. Подобряване качеството на работа на наетите лица , създаване на условия за осъзнаване на собствената роля и подобряване на работната ситуация. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).