Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

Pasmarex Ltd. was established on 20.09.2018. Its main activities include Manufacture of woven and knitted narrow articles made of natural and synthetic yarns. The Company has the main activity code of the NACE.BG 13.99: Manufacture of other textile products, not elsewhere classified.
The ambition of the company is to establish itself in the market of textile products, and in particular of medical supplies in Bulgaria.
This project proposal is aimed at developing a new enterprise in an area related to European and regional challenges, namely the production of products related to care and healthcare. With this, the project proposal will help to solve one of the main problems in the start-up of independent economic activity, namely the access to the initial financing for market realization of the entrepreneurial idea.
This will achieve the main goal of the project - the development of a new sustainable enterprise in the textile products industry, and in particular, medical supplies and its promotion in the market as a stable and competitive company.
The project includes the following activities:
1. Market Realizatin of the Entrepreneurship Idea.
2. Project preview.
Through the implementation of the project activities the following results will be achieved:
1. Successful marketing of a new business idea.
2. The imposition on the market of a new business entity.
3. Provided employment of at least 3 persons, including those from vulnerable groups.
4. Realizing net sales revenue for a three-year period after the end of the project, amounting to 150,63 % of the requested grant.
5. Achievement of EBITDA for a period of three years after the end of the project, amounting to 15.24 % of the requested grant.

The successful implementation of the project proposal will create the necessary conditions for the sustainable development of Pasmarex Ltd. and objective preconditions for the development of small and medium enterprises and employment in the Southwest region.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Реализиране на пазара на предприемаческа идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 3 бр., закупуване на Машина за производство тесни тъкани еластични и нееластични ленти, Машина за оразмеряване и конфекциониране, Машини за лентово тъкане с 6 глави и с 10 глави, Плетачна крошет машина, закупуване на материали, Изработване на сайт, пазарен анализ и маркетингов план): Като част от дейността ще бъдат наети 3 бр. квалифициран персонал както следва - Организатор производство, Технолог и Машинен оператор, необходим за реализиране на предприемаческата идея. Ще бъде закупено и необходимото оборудване - Машина за производство на тесни тъкани еластични и нееластични ленти, Машина за оразмеряване и конфекциониране, Машина за лентово тъкане с 6 глави, Машина за лентово тъкане с 10 глави, Плетачна крошет машина. С цел позиционирането на пазара на Пасмарекс ООД ще бъдат изработени пазарен анализ и маркетингов план за реализация на предприемаческата идея, както и ще бъде разработена интернет страница на дружеството. Чрез закупуването на нужното оборудване, наемането на подходящия персонал и извършването на планираните услуги Пасмарекс ООД ще е в състояние да реализира практически предприемаческата идея - стартиране на дейността и утвърждаване на пазара на ново предприятие в областта на производството на медицински консумативи - бинтове от различен тип и вид. Всеки от разходите, заложени в бюджета на проекта има своята обосновка за реализацията на предприемаческата идея. Необходимостта от извършването им може да бъде обобщена в следното: 1. Разходи за наемане на персонал - осигуряването на висококвалифицирани и опитни специалисти е от ключово значение за изпълнението на проекта. Без персонал с нужните умения и възможности няма как да се получи качествен краен продукт. Производството на текстилни артикули е сфера, в която правилната организация на производството и изборът на точната технология е абсолютно задължително за постигането на безпроблемен и непрекъсваем работен процес. Това е автоматизиран отрасъл, в който се работи по предварително зададени параметри, и когато машините са настроени правилно е нужно единствено да бъдат обслужвани от машинните оператори. 2. Разходи за закупуване на ДМА - обезпечаването на производствения процес с нужните активи е необходимо условие за безпроблемното извършване на производствения процес. Предвидените за закупуване по проекта машини са от най-висок клас и притежават всички характеристики, нужни за осигуряването на бърз и надежден производствен процес. По този начин дружеството ще може да предложи продукти, съобразени с нуждите, изискванията и бюджета на голям кръг от клиенти като произвежда качествена и надеждна продукция. 3. Разходи за материали, необходими за реализиране на пазара на предприемаческата идея - предвидено е да се закупят материали, които да бъдат влагани пряко в производствения процес за производството на планираните за реализиране продукти. За да може да се направи първоначално зареждане на машините, за да започне производство е планирано да се закупят 400 кг. гумена нишка, 500 кг. памучна прежда и 700 кг. полиестерна прежда. Тези количества ще са достатъчни за производство на продукция, с която да бъдат осъществени първите продажби на дружеството. След получаване на приходите от тях, ще бъдат закупени още материали. 4. Разходи за пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация на предприемаческата идея - тези документи трябва да дадат обосновани изводи относно пазарната приложимост и маркетинговият потенциал на предприемаческата идея на дружеството. Пасмарекс ООД ще придобие реална представа за очакваните продажби, и ще бъде разработен план за навлизане, както на вътрешния и на външни пазари, Анализът ще открои основните пазарни ниши, сегменти и ще опише техните основни характеристики. Маркетинговият план ще идентифицира ефективни методи за навлизане на нови пазари и ще изработи маркетингова стратегия. 5. Разходи за създаване на интернет страница на Пасмарекс ООД - притежаването на фирмен уеб сайт вече е задължително за всеки съвременен бизнес. През последните години все повече хора търсят информация за даден продукт чрез интернет. Един професионално създаден сайт е в състояние да разкрие истинските качества на предлаганите продукти и услуги пред потенциални клиенти и е една от най-добрите форми на Интернет реклама. 248 010.00 246 284.00
Визуализация на проекта: Описание Пасмарекс ООД ще осигури публичността на целите и постигнатите резултати на проекта, както и приноса и размера на безвъзмездната финансова помощ на Европейския съюз пред всички партньори, клиенти и всички заинтересовани страни. Дейност „Визуализация“ е заложена в настоящото проектно предложение с оглед на необходимостта от постигне широка публичност относно резултатите от проекта и информиране на общността относно ролята на Европейския фонд за регионално развитие (ЕФФР) чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 г. в неговата успешна реализация. Осъществяването й ще бъде изпълнено в съответствие с поставените изисквания в Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Дейността ще бъде изпълнявана по време на цялото времетраене на проекта и ще продължи общо 18 месеца при спазването на следните основни стъпки: 1. Утвърждаване на шаблони на документи, съдържащи средствата за визуализация. 2. Прилагане на правилата за информираност и публичност във всички официални документи, свързани с изпълнението на проекта. 3. Поместване на информация за проекта на сайта на бенефициента, когато бъде изработен. 4. Монтиране на информационна табела на мястото на изпълнение на проекта. 5. Поставяне на информационни стикери върху всички активи, закупени по проекта. Табелата ще съдържа следната текстова и визуална информация: емблемата на ЕС, упоменаването на "Европейския съюз", ЕФРР, общото лого за програмен период 2014-2020 г. и наименованието на финансиращата програма - „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, наименованието на проекта и главната му цел, общата стойност на проекта, както и размера на европейското и национално съфинансиране , представени в български лева. Ще бъдат упоменати също и началната и крайната дата на изпълнението на проекта. На страницата на бенефициента, когато бъде разработена, ще бъде поместена информация за проекта. Тъй като проектът предвижда закупуване на активи, в рамките на дейността ще бъдат закупени и поставени върху тях 10 бр. информационни стикери, на които ще бъде визуализирана емблемата на ЕС, упоменато "Европейски съюз", наименованието на ЕФРР, общото лого за програмния период 2014-2020 г. и номера на договора за безвъзмездна финансова помощ. Общият бюджет за изпълнение на дейността възлиза на 120 лв., разпределени както следва: 1. Два броя информационни табели - 100 лв. 2. 10 броя информационни стикери - 20 лв. 120.00 92.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).