Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 210 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

General objective:
The project aims to provide a range of social services to choose from for disabled people and elderly people aged over 65 in a family environment who are unable to self and have difficulty in organizing their daily activities and needs. It also aims to support the families of such people and help for the social inclusion by providing an alternative choice for active participation of the people in the target group in the labor market.
The project proposal does not duplicate but complements the Help at Home and Alternatives projects. The Self-Sufficient Life project is aimed at disabled people who need palliative care and at people over 65 who are limited or unable to self. They will be provided full time or part time social services by professional social workers, nurses or unemployed people who have the necessary qualifications.
This option will lay the basis for a competitive selection of staff which will improve the quality of the service. The project aims to show a good practice for complete support and it focuses on the social services quality for people in need.
Activities:
-Establishing a part -time social center for social services in a family environment.
-Staff training
-Providing a social assistants date base
-Providing personal psychological support.
-Counseling and supervision of the staff.
-Providing emotional or any kind of support for the people in need according to their personal needs.
This project will on one hand ,provide integral services to the people in the target group and o the other hand it will provide jobs for unemployed people at active age. It will also give the disabled people the opportunity to choose their own social assistant.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за организация и управление: Община Кубрат в качеството си на конкретен бенефициент по схемата сформира екип за управление на проекта който се състои от ръководител - 1 бр.;координатор - 1бр. ; счетоводител - 1бр.;технически сътрудник - 1 бр.;сътрудници - 1 бр., Екипът за управление на проекта създава организация за управление и реализиране на проекта,гарантира успешното участие,създава възможност за ефективно управление на процеса на предоставяне на социалната услуга и защита интереса на потребителя. Предвиденият разход е в размер 42 113.88 лв. 42 113.88 61 742.74
Дейности по информиране и публичност: На териториално ниво се предвижда взаимодействие с местните медии за информиране на обществеността за хода и резултатите от реализирането на проекта през периода на цялостното му изпълнение.Осигуряване на информационни материали. 200.00 200.00
Създаване на център за почасово предоставяне на социални услуги в домашна среда.: Създаване на нов център за почасови услуги.Осигуряване на достъп до интегрирани услуги,според специфичните потребности на човека в неравностойно положение въз основа на индивидуална социална оценка в домашна среда.За целта ще бъдат наети лични асистенти ,медицински лица/медицински сестри или фелдшер/ и социални работници за предоставяне на интегрирани услуги в домашна среда. Центърът ще предоставя интегрирани услуги на 100 потребителя в това число нови потребители и потребители които имат действащи договори до 29.02.2016 г. по процедура "Нови алтернативи". От м. март 2016 г. след приключване на предоставянето на социални услуги по "Нови алтернативи" ще се направи нова оценка на потребностите на ползвателите при изявено желание от тяхна страна за ползване услугите на центъра. 457 685.09 436 829.81
Обучение на персонала за предоставяне на услуги: Организиране на провеждането на въвеждащо обучение на лицата които не са преминали същото обучение по други процедури финансирани по ОП РЧР през 2 проектен месец и поддържащо обучение на всички назначени асистенти в периода на изпълнение на дейностите по проекта през 20 проектен месец с продължителност от 4 часа с цел предоставяне на качествена социална услуга, повишаване на професионалните умения ,мотивация за работа, професионализиране на услугата. 0.00 0.00
Предоставяне на психологическа подкрепа и/или консултиране и/или супервизия на персонала,предоставящ социални услуги.: Подобрена работна среда и атмосфера за повишаване качеството на предоставяната услуга и развиване на способността за коопериране и напасване на характерите, чрез предвидената по Проекта супервизия за личните асистенти през 3/трети/,12/дванадесети/ и 24/двадесет и четвърти/ проектен месец. 0.00 0.00
Мотивационна и/или психологическа или друг тип подкрепа за потребителите на услугите,според тяхната индивидуална потребност.: Мотивационна и/или психологическа или друг тип подкрепа на потребителите с цел за придобиване на умения за посрещане на базисни нужди и изграждане на умения за самостоятелен живот и преодоляване на социалното изключване извън работното време на личния асистент и след приключването на Проекта. Провеждане на срещи между потребителя и екипа за организация и управление на проекта през 3/трети/,8/осми/ и 26/двадесет и шести/ проектен месец. Дава се възможност за гъвкава преценка на ръководителя на проекта да прецени експертите, които са подходящи за извършване на дейността. 0.00 0.00
Разработване на правила/методология за дейността на център за почасово предоставяне на социални услуги в домашна среда.: Разработване на методика/правила за дейността на центъра с описани процедури по кандидатстване,оценка и класиране на кандидат потребителите и кандидатите за лични асистенти. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).