Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 210 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

Through the implementation of the project in Simex Ltd. will deliver an integrated IT solution to manage the supply of materials to manufacturers and customers. This decision will contain the address database of customers and suppliers of Simex Ltd., as well as options for routing supply in order to achieve optimization of operating costs with the use of digital models of the country and cities. This decision will be based on GIS (Geographic Information System) basic products as a desktop editor extension for network analysis and application software installed on a desktop workstation that will enable it to realize tasks to the project.
The management system of supply of materials to manufacturers and customers will be based on network-based tools to perform spatial analysis allowing solving complex problems. The solution integrates model-related data configured for specific objectives and needs of the business to ensure optimization of business processes and their management.
Will be done Re-Certification of EMS (ISO 14001) and quality management system ISO 9001 existing certificates.
The implementation of the project proposal will contribute to the development and strengthening of the management capacity of "Simex Ltd.
will raise the level of work with customers and suppliers and as a result will improve the quality and security of supply. End result of Simex Ltd. will be optimizing production costs, introduction of new organizational methods of production and supply, which will increase the competitiveness of the company in the domestic and foreign markets.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Ре-сертификация на Система за управление на околната среда от изискванията на международния стандарт ISO 14001:2004 към ISO 14001:2015 - планиране, проектиране, внедряване и подготовка за сертификация: Проектиране и разработване промените на документите на системата и последващо внедряване. Етап Предварителен Изясняване на спецификата на продукта, управлението и производството на фирмата-клиент в контекста на формулирания обхват на СУОС с цел изясняване необходимостта от ресурси (включително и човешки) за реализиране на проекта според изискванията, включително и по време. Уточняване и определяне на отговорници и сформиране на екипи от страна на възложителя и изпълнителя за извършване на дейностите по проекта. Резултат: Този етап приключва със Заповед за стартиране на работата по преработване на СУОС и внедряване на изискванията на стандарт ISO 14001:2015. Етап Подготвителен Диагностиката на реалните правила и практики за управление на процесите в обхвата на Система предхожда препланирането й. На база на установените с диагностиката несъответствия с изискванията на ISO 14001:2015 и предвид наличните ресурси и потенциал, се прави планиране, което се състои в изготвяне, съгласуване и утвърждаване План за въвеждане на променената СУОС Провежда се встъпително запознаване на екипа на фирмата-клиент с идеите и изискванията на ISO 14001:2015 и с конкретните задачи и ангажименти по въвеждането им. На базата на горните дейности се изготвя и утвърждава “Предложение за състав и йерархия на документацията на Системата”. Резултат: Този етап приключва с утвърден План за въвеждане на ISO 14001:2015, План за състав и йерархия на документите. Етап Разработване (проектиране и документиране) На базата на План за състав и йерархия на документите се разработват конкретни документи, изискуеми или необходими на СУОС, съгласно ISO 14001:2015. Всеки разработен документ се съгласува със заинтересувани от действието му лица, като съгласуването може да включва и пробно внедряване на регламентите и записите, заложени в документа. Резултат: Този етап приключва с Разработени документи на системата в пълен обхват Етап Внедряване Провежда се инструктаж на персонала по прилагане на разработените документи на СУОС и изискванията, заложени в тях с която се възлагат отговорности и пълномощия. Това помага да се придобият и затвърдят умения и навици за спазване на “организационна дисциплина”, наложена от изискванията на Системата и се създават и поддържат всички изисквани “форми на записи”. Правят се последни съгласувания, представят се за утвърждаване и в тоя вече финализиран вид следва да се пуснат за работно внедряване. Със заповед на ръководител се въвеждат в изпълнение и се събират доказателства за изпълнението. Резултат: Този етап приключва с изготвяне на Протокол от инструктаж, Утвърдени документи на системата. Заповед за внедряване Етап Вътрешен одит и преглед от ръководството Провеждане на финален вътрешен одит (провеждането му е задължително преди ре-сертификационния одит) на внедрената система, от екип с представители на Консултанта и екип на Организацията. По време на одита се идентифицират областите, в които са установени проблеми с изискванията на стандарта или изпълнението им. Определят се необходими коригиращи и превантивни действия за отстраняване на несъответствията и прилагане на области за подобрение, констатирани по време на вътрешния одит. Консултантският екип оказва съдействие на Ръководството на фирмата при провеждането на преглед от ръководството (провеждането му е задължително преди ре-сертификационния одит) на СУОС за оценка на нейната ефективност и ефикасност Резултат: Етапът приключва с Доклад от Вътрешен одит, Протокол от проведен Преглед на Ръководството с декларирана готовност за ре-сертификация. Етап Подготовка за ре-сертификация Закриват се несъответствията, установени с вътрешния одит. Прави се подготовка на персонала за изнасяне на ре-сертификационния одит с цел увереност за демонстриране на системата. Резултат: Етапът приключва със потвърждение за закрити несъответствия, констатирани при вътрешния одит, издаване на доклад от акредитираща фирма и сертификат. 18 500.00 18 300.00
Ре-сертификация на Система за управление на качеството от изискванията на международния стандарт ISO 9001:2008 към ISO 9001:2015 - планиране, проектиране, внедряване и подготовка за сертификация.: Етап Предварителен Изясняване на спецификата на продукта, управлението и производството на фирмата-клиент в контекста на формулирания обхват на СУК с цел изясняване необходимостта от ресурси (включително и човешки) за реализиране на проекта според изискванията, включително и по време. Уточняване и определяне на отговорници и сформиране на екипи от страна на възложителя и изпълнителя за извършване на дейностите по проекта. Резултат: Този етап приключва със Заповед за стартиране на работата по преработване на СУК и внедряване на изискванията на стандарт ISO 9001:2015. Етап Подготвителен Диагностиката на реалните правила и практики за управление на процесите в обхвата на Система предхожда препланирането й. На база на установените с диагностиката несъответствия с изискванията на ISO 9001:2015 и предвид наличните ресурси и потенциал, се прави планиране, което се състои в изготвяне, съгласуване и утвърждаване План за въвеждане на променената СУК Провежда се встъпително запознаване на екипа на фирмата-клиент с идеите и изискванията на ISO 9001:2015 и с конкретните задачи и ангажименти по въвеждането им. На базата на горните дейности се изготвя и утвърждава “Предложение за състав и йерархия на документацията на Системата”. Резултат: Този етап приключва с утвърден План за въвеждане на ISO 9001:2015, План за състав и йерархия на документите. Етап Разработване (проектиране и документиране) На базата на План за състав и йерархия на документите се разработват конкретни документи, изискуеми или необходими на СУК, съгласно ISO 9001:2015. Всеки разработен документ се съгласува със заинтересувани от действието му лица, като съгласуването може да включва и пробно внедряване на регламентите и записите, заложени в документа. Резултат: Този етап приключва с Разработени документи на системата в пълен обхват Етап Внедряване Провежда се инструктаж на персонала по прилагане на разработените документи на СУК и изискванията, заложени в тях с която се възлагат отговорности и пълномощия. Това помага да се придобият и затвърдят умения и навици за спазване на “организационна дисциплина”, наложена от изискванията на Системата и се създават и поддържат всички изисквани “форми на записи”. Правят се последни съгласувания, представят се за утвърждаване и в тоя вече финализиран вид следва да се пуснат за работно внедряване. Със заповед на първия ръководител се въвеждат в изпълнение (т.е. хората във фирмата започват да ги изпълняват) и се събират доказателства за изпълнението. Резултат: Този етап приключва с изготвяне на Протокол от инструктаж, Утвърдени документи на системата. Заповед за внедряване Етап Вътрешен одит и преглед от ръководството Провеждане на финален вътрешен одит (провеждането му е задължително преди ре-сертификационния одит) на внедрената система, от екип с представители на Консултанта и екип на Организацията. По време на одита се идентифицират областите, в които са установени проблеми с изискванията на стандарта или изпълнението им. Определят се необходими коригиращи и превантивни действия за отстраняване на несъответствията и прилагане на области за подобрение, констатирани по време на вътрешния одит. Консултантският екип оказва съдействие на Ръководството на фирмата при провеждането на преглед от ръководството (провеждането му е задължително преди ре-сертификационния одит) на СУК за оценка на нейната ефективност и ефикасност Резултат: Етапът приключва с Доклад от Вътрешен одит, Протокол от проведен Преглед на Ръководството с декларирана готовност за ре-сертификация Етап Подготовка за ре-сертификация Закриват се несъответствията, установени с вътрешния одит. Прави се подготовка на персонала за изнасяне на ре-сертификационния одит с цел да се придобие увереност за демонстриране на системата. Резултат: Резултат: Етапът приключва със потвърждение за закрити несъответствия, констатирани при вътрешния одит, издаване на доклад от акредитираща фирма и сертификат. 13 600.00 13 400.00
Дейности за насърчаване използването на ИК технологии и услуги: придобиване и въвеждане на специализиран ГИС софтуер - 1 бр. и хардуерно оборудване: За постигане на дейности за подобряване на производствения капацитет и управленските процеси, с оглед районирането на сигурните клиенти и доставчици, и като резултат да се постигне повишаване ефективността на предприятието ще е необходимо закупуване и въвеждане в експлоатация на ИКТ базиран специализиран софтуер. ИКТ Системата позволява използването на разнообразни мобилни устройства. Тази функционалност спомага значително съкращаване на времето за събиране, анализиране, визуализиране и предоставяне на данни и информация към оторизирани служители в реално време, което улеснява взимането на своевременни информирани и обосновани решения и оптимизира процесите по доставка на материали от производители и към клиенти. Ценно предимство на системата е възможността, която тя предоставя за своевременно актуализиране и редактиране на данните за клиенти и доставчици. Тази функционалност гарантира удовлетворяването на персонални клиентски изисквания и нужди в реално време и подобрява значително качеството на предоставяните услуги, като ги приближава максимално до изискванията на съвременния пазар. Системата ще гарантира също така функционалностите да се управлява и контролира изпълнението в срок на договорите от доставчиците и към клиентите с предупредителна информация за наближаването на критични стойности и при неизпълнение. Същевременно с помощта на тази ГИС ще се фиксира и качеството на доставките от служителите на Симекс, както и бележките на клиентите. Това ще даде възможност да се издигне нивото на работа с клиентите и доставчиците и в резултат да се подобри качеството и сигурността на доставките. Предвидени за закупуване са: Доставка на настолен ГИС редактор • Мощен инструмент за картографиране, редактиране и извършване на 2D и 3D пространствени анализи, включително в сферата на транспорта; • Бърз и лесен достъп до базата данни; • Поддържане на свързани данни; • Ефективно управление на структурите от данни и работния процес; • Възможност за интегриране на данни и работни процеси от други системи за пространствен анализ; • Лесно импортиране и актуализиране на данните. Доставка на настолна работна станция • Memory: 2x4GB DDR4 • Processor: Intel 3.20 GHz • Videocard: 2GB • Hard disks: 1TB • DVD player • Monitor: 21.5" • Операционна система Windows 10 Professional x64 • кутия, захранване, клавиатура, мишка Доставка на ГИС настолно разширение за мрежови анализи • Мрежово-базирани инструменти за извършване на пространствени анализи; • Възможност за персонализиране на модела за мрежов анализ; • Възможност за използване на разнообразни мобилни устройства; • Актуализиране и редактиране на база данни в реално време; • Моделиране на операционни правила. Доставка на ГИС базирана информационна система за подпомагане управлението на доставките на материали от производители и към клиенти с цел развитие и укрепване на управленския капацитет на „Симекс“ • Модул: Адресна база данни на доставчици и клиенти • Модул: Маршрутизация • Миграция и зареждане на данни • Внедряване на системата • Обучение на 3 служители Доставка на цифров модел Цифров модел на територията на Република България М 1:100000, за 1 работно място Векторни слоеве:  Цифров модел на терена: • Мащаб 1:100 000; • Растер  Цифров модел на пътищата : • Мащаб 1:100 000; • Тип път; • Клас път;  Административни граници (области, общини): • Мащаб 1:100 000 Име на област; Име на община. Дейност 6: Доставка на цифров модел Цифров модел на улиците в общинските центрове в Република България, М1:5000, за 1 работно място Векторен слой: - Име на улица; - Префикс на улица; - Тип улица; - Посока на движение; - Еднопосочни улици; - Пешеходни улици; - Идентификационен код по ГРАО 436 700.00 436 060.00
Дейности по визуализация и публичност на проектните дейности: Включват дейности по изработване на информационна табела, поставена в офиса на кандидата изпълнител Симекс ЕООД. За закупеното технологично оборудване ще се изработят стикери. 1 000.00 495.50

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).