Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 678 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

This project contributes to the implementation of Specific Recommendation 4 (2019) and 2 (2020), as well as Principle 18 "Long-term care" from the European Pillar of Social Rights, and is aimed at providing, on the territory of the Suhindol Municipality, social and integrated social and health services in a home environment, including in the context of pandemic situations, for elderly people unable to care for themselves and people with disabilities. The combined hourly mobile service "Home Care" will provide users, according to their individual needs, the opportunity to benefit from: health and social services, psychological support and consultations with specific specialists in a home environment, including - delivery of food and products, including essentials, as well as to receive information on prevention and prevention of health and socially significant diseases. For this purpose, within the project, specialists will be appointed (service management team, social assistants, social assistants, social activities coordinator, etc.), according to the identified needs of the persons from the target group, as a result of an assessment of individual needs and user selection), which will take care of 23 persons from the target group. It is planned that the integrated mobile health and social service "Home Care" will be provided hourly, for a period of 18 months, and within the project, it will be free of charge for users.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални грижи в дома на възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания: Дейността ще обхване всички нас.места в общ.Сухиндол, а именно: гр.Сухиндол и селата Бяла река,Горско Косово,Коевци,Красно градище,Горско Калугерово. Кметски наместници ще идентифицират най-нуждаещите се в 5-те населени места, а в общинския център координатора на проекта ще определи потребителите. Водещ критерий при изборът ще бъде степента на уязвимост на потребителите/потр./ от нас.място включено в проекта и тяхното желание да получат подкрепа. Дейността включва следните поддейности/П/:1.Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа за възр.хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания.За предоставяне на почасови здравно-социални услуги в домашна среда на 23възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания ще бъдат назначени мед. лице и психолог. Ще бъде разработен месечен график за домашни посещения разработен съобразно нуждите на целевата група. П2.Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост както и осигуряване на транспорт на персонала предоставящ услугите от/до домовете на лицата. Заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни адм. и битови услуги (със средства на потребителите).8социални асистента/СА/ ще обслужват нуждаещите се в рамките на гр.Сухиндол, а други 3СА ще бъдат отговорни за подкрепата на възр.хора в 5села на общината. С удължаване срока на Проекта и увеличаване на бр. потр. се налагат следните изменения:5СА от които 3щ.бр. финансирани със средства от единна ставка/ед.ст./ще обслужват нуждаещите се в рамките на гр.Сухиндол а други 10СА от които 1щ.бр. финансирана със срадства от ед.ст. ще бъдат отговорни за подкрепата на възрастни хора в 5села на общината. Ще бъде изготвен предварителен график на посещенията според индивидуалните нужди на потр.на услугата. Храната, продуктите от първа необходимост и лекарствата ще бъдат закупувани с предварително осиг.средства от потр. на услугата. Средствата ще бъдат предоставени на СА срещу разписка за получената сума.Служителите са задължени стриктно да разходват средствата по предназначение и да не злоупотребяват с доверието на лицата от таргетираната група. СА се задължават да предоставят на потр. съответните касови разписки след заплащането на комунални и адм. услуги, както и след закупуването на храни и продукти от първа необходимост. Всеки служител ще отчита извършената работа и разходените потр. средства с ежемесечен протокол за дейността си. Отговорността за мониторинга на дейността на служителите носи Координатора на услугата.П3.Предоставяне на лицата от целевата група на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания, вкл.консултации с диетолог и др.специалисти при необходимост.Дейността залага предоставянето на информация от страна на мед.сестра относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания към възр.л. При необходимост от консултация с диетолог или др. специалист ще бъде осигурен транспорт за достигане до конкретната услуга.П4.Осигуряване на супервизия и обучения на служителите, предоставящи почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда. Извършени обучения и супервизия на служителите-6 бр.След определянето и наемането на служители ще бъде извършено въвеждащо обучение. То има за цел да повиши капацитета на служители за предоставяне на качествени услуги. Обучението ще дефинира спецификите и детайлите в работата с таргетираната група и ще запознае служителите с изискванията при прилагане на соц. политика и критериите, които трябва да покриват, извършвайки соц. услуги. Надграждащи обучения ще бъдат извършвани на всеки 3 месеца, за да се осигури високото качество на педоставена грижа в домовете. Проследявайки работата на служителите ще се определят темите на надграждащите обучения. П4 ще бъде възложена за изпълнение на външен изпълнител. За новият период при необходимост от наемането на нови служители, ще бъде извършено обучение на същите. 189 566.81 144 964.34

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).