Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 210 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

The CSPD building - Student Dormitory is located in Lovech Municipality, Lovech town, Zdravets r.a., block 215. It was built in 1980 and is owned by Municipality of Lovech. The condition of the building currently does not fully meet the requirements of Art.169 of ZUT regarding the essential requirements for safe operation; protecting people's health and life; energy economy and heat storage. Total area - 2,837.95 m2. There live 89 students from VIII-XII classes, of them with status of socially weak - 12. Students are educated at PPMG, PGITU, NPGVM, SU "T. Kirkov", PGMET. The capacity of Dormitory is 183. PII requires the following activities:
1. Engineering - design, author's supervision and CW on the implementation of energy efficiency measures, prescribed as mandatory for the building in the energy efficiency survey. ESM Package No. 1 was selected, with activities detail described in ES Report and Certificate. CW will also be implemented, derived from regulatory requirements related to the safe operation of buildings and prescribed as mandatory in the technical passport of the building. An assessment of the conformity of the project is planned, according to Art.142, par.4 and Art.169 of ZUT and exercise of construction supervision during CW.
2. Delivery and installation of equipment and furniture.
3. Organization and management, incl. information, communication and publicity.
An energy efficiency survey and a certificate for the energy characteristics of the building have been prepared for the needs of PII; Also Survey to establish the technical characteristics related to the requirements under Art.169, par.1(items1-5) and par.3 of ZUT and Technical passport of the building. The expected number of users after the implementation of the PII who will benefit from the service is 211, with two of the apartments on the 1st floor planned to be for users with disabilities - 4 people per apartment. The number of staff involved in providing the service is 12.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Изпълнение на строително-монтажни работи по проект „Ремонт и рехабилитация на Център за подкрепа и личностно развитие - ученическо общежитие, гр. Ловеч“: Дейността ще бъде изпълнена чрез инженеринг. Разходите за поддейностите на дейността се разпределят, както следва: * (Разход извършен преди подаване на проектното предложение) Извършване на обследване за енергийна ефективност и сертификат за енергийни характеристики на сграда в експлоатация и разходи за обследване и установяване на техническите характеристики на сгради и изготвяне на технически паспорти - 21 360,00 лв. с ДДС; 1. Ще се разработи технически проект. Проектите по отделните части следва да предложат технически решения за реализацията на предписаните задължителни мерки в техническите обследвания на сградата по отделните части, както и за определените мерки, залегнали в енергийното обследване. Техническия проект следва да бъде изготвен съгласно ЗУТ, Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба по приложимите части в зависимост от допустимите и одобрени за финансиране дейности. С инвестиционния проект: - се изясняват конкретните проектни решения в степен, осигуряваща възможност за изпълнение на предвидените видове СМР; - се осигурява съответствието на проектните решения с изискванията към строежите по чл. 169 от ЗУТ. 2. Ще се извършат строително-монтажни дейности, съгласно изготвения технически проект, в които са залегнали всички дейности от избрания пакет енергоспестяващи мерки, предписани в Обследването за енергийна ефективност за постигане на съответствие с очаквания енергиен клас "А". Ще бъдат реализирани и СМР, които произтичат от нормативни изисквания, свързани с безопасната експлоатация на сградите и са предписани като задължителни в техническия паспорт на сградата и такива, които са нормативно необходими за въвеждане на сградата в експлоатация. 3. Авторски надзор по време на строителството - Във връзка с точното спазване на инвестиционните проекти при изпълнението на СМР екипа от проектанти, посредством отделни правоспособни лица, автори на приложимата проектна документация по части, ще осъществява авторски надзор съобразно изискванията на чл. 162 от ЗУТ. С осъществяването на надзор от проектантите - автори на отделни части проекта, се гарантира точното изпълнение на проекта, спазването на архитектурните, технологичните и строителните правила и норми. 4. Строителен надзор - По време на строително-монтажните дейности ще бъде осъществяван строителен надзор в съответствие с изискванията на ЗУТ и всички други законови и подзаконови нормативни актове в областта на строителството в Република България. Строителният надзор ще има задължението да извърши следните дейности: - Оценка на съответствието на работния проект след неговото изготвяне; - Извършване на контрол на строителните материали, влагани в строежа; - Координация на строителния процес до въвеждане на строежа в експлоатация; - Координация по безопасност и здраве в етапа на изпълнение на строежа; - Съставяне на Окончателен доклад за въвеждане на строежа в експлоатация. В Бюджета на ПИИ, т. 1.1. Изпълнение на строително-монтажни работи по проект „Ремонт и рехабилитация на Център за подкрепа и личностно развитие - ученическо общежитие, гр. Ловеч“ е посочена стойност - 2 354 724,37 лева с ДДС, формирана както следва: - СМР - 2 188 284,37 лева с ДДС; - Изготвяне на инвестиционен/технически проект и Авторски надзор - 98 400,00 лева с ДДС; - ОЕЕ, придружено от валиден сертификат за енергийни характеристики на сграда в експлоатация, изготвени по реда на чл. 48 от ЗЕЕ; Обследване по реда на чл. 176в от ЗУТ и ТП - 21 360,00 лева с ДДС; - Оценка на съответствието на проектите, съгласно чл. 142, ал. 4 и чл. 169 от ЗУТ и Строителен надзор - 43 680, 00 лева с ДДС; - Въвеждане в експлоатация/съгласувателни документи - 3 000,00 лева с ДДС 2 354 724.37 0.00
Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане: Доставката на ново оборудване и обзавеждане е част от цялостната модернизация на ученическото общежитие и съответстват на изискванията на Наредба № 24 от 10 септември 2020 г. за физическата среда и информационното и библиотечното осигуряване на детските градини, училищата и центровете за подкрепа за личностно развитие. С Наредбата се въвеждат единни минимални и задължителни правила и норми (държавен образователен стандарт по чл. 22, ал. 2, т. 12 от ЗПУО) към архитектурната и работната среда, необходими за ефективно протичане на образователния процес с цел създаване на съвременна физическа среда с интегрирани в нея образователни технологии за възпитание, социализиране и обучение на деца и ученици. С изпълнението на изискванията и стандартите, ще се гарантират безопасни и здравословни условия за образование на учениците; изграждане и функциониране на ергономична среда за тяхното образование; развитие на материалната и културната среда в ЦПРЛ-ученическо общежитие - Ловеч; ще се подкрепят интересите и удовлетворят индивидуалните потребности на учениците. С реализацията на тази дейност ще бъдат значително подобрени условия за пребиваване в общежитията, което е предпоставка и за повишаване на приема в образователните институции чрез осигуряване на благоприятна среда за живот и учене/самоподготовка и отдих. Ще се създадат съвременни и модерно обзаведени и оборудвани помещения за учене, отдих, занимания по интереси и спорт, което ще повиши мотивацията за учене и на образователните резултати. За всеки вид оборудване/обзавеждане, община Ловеч е осъществила проучвания в интернет за цени от два източника. Предоставени са хиперлинкове към съответните интернет базирани източници за удостоверяване съответствието на заложените единични цени с пазарните такива в Остойностения списък с оборудването/обзавеждането (Приложение Ic към Условията за кандидатстване) в колона „Източник за формиране на единична цена на вид оборудване/обзавеждане“. Предвидено е във всяка стая да има бюро, стол за всеки ученик, в големите стаи трикрилни гардероби/ с три отделения за трима ученика/ и в малките стаи двукрилни гардероби / с две отделения за двама ученика/, контейнери със заключване и вътрешно чекмедже за лични вещи и учебници и други, които са подробно описани в остойностения списък (Приложение Ic към Условията за кандидатстване). Ще бъде доставено обзавеждане и оборудване за обособени три къта за подготовка на храна и възможност за съхранение на такава и за помещения по интереси и занимания, оборудвана компютърна зала и общи зали за групови срещи и мероприятия. Предвидено е обзавеждане за библиотеката, складови помещения и кабинети за педагогически и непедагогическия персонал. В Бюджета на ПИИ, т. 2.1. Разходи за оборудване/обзавеждане на общежитие - 295 998,82 лева с ДДС. 295 998.82 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).