Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 065 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

The project proposal is aimed at developing an innovative method for mycorrhaging finances and fruit-bearing fruits for truffle production. For this purpose they will work in partnership (operational group) of different specialists in the field - two farmers with their team and Institute for Ornamental and Medicinal Plants, as a representative of science.
The project will be implemented in two locations. The project will be implemented in two locations. In plum fruit-growing garden, owned by AGROMID-2004 Ltd. in Brezovo, in an experimental field of 5 decares. and the city of Asenovgrad- a 2.2-acre orchard. , owned by Prof. Dr. Argir Zhivondov., where a technology for hazelnut seedlings will be developed, which will create prerequisites for offering a new product in the production of seedlings.The planned activities include research on the main problems related to the successful mycorrhization of fruit trees: study of soil structure and composition and comparative analysis with one of selected truffle sites; measures to optimize soil composition and structure in the plantation; development of a methodology for mycorrhiza- tion of saplings and fruit trees and its detailed painting; examination of truffle mycorrhiza in situ; evaluation of the mycorrhiza (every year) of the plantation; monitoring the overall phytosanitary status before and after inoculation with truffle mycelium; development of technology for mycorrhization of fruit trees of the Rosaceae family and of saplings. An office in Sofia will be hired to carry out the project, where the team will carry out the entire workflow, planning and tracking of the results. The office will also employ three people involved in the functioning of the CO. To secure the working process conditions, 6 pcs will be purchased. laptops and 1 pc. multifunctional device. The technique and office will be used by three members of the Task Force team and three people involved in its operation. Office supplies are also planned.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
ПЪРВА ГОДИНА - Етап № 1, 2,3,4,5 от Плана за действие: След сключване на договор за БФП ще бъдат наети 3 бр. технически служители, целогодишно заети с функционирането на ОГ. За да осъществяват своята дейност, ще бъде нает офис в гр. София, който ще бъде оборудван с офис оборудване, съответстващо на броя на осигурените служители (3бр.). Предвиждат се разходи за канцеларски материали и поддръжка на офиса за 12м. За изпълнението на целите на проекта, през първата година, се предвижда 10 месечна заетост на колектива от научни работници за осъществяване на първите 5 етапа на иновацията. Съответно са предвидени разходи за възнаграждения, включително 2 броя селскостопански работници, които ще подпомагат научния колектив на терен. За изпълнението на 5-те етапа от иновацията, се предвиждат разходи за услуги - почвени, днк анализи, подобряване на механичния състав на почвата. Етап 1 Събиране на почвени проби от съществуващи трюфелови находища Етап 2 Вземане и изследване на почвени проби от находищата с трюфели и на овощната градина Етап 3 Статистическа обработка на получената информация и сравняване на основните параметри на почвата и публикуване на резултатите от анализите; Етап 4 Оптимизиране на състава на почвата и оптимизиране на структурата на почвата. Разработване на технологично задание Етап 5 Дейности по оптимизиране на почвената структура Тъй като проекта ще се изпълнява на територията на гр. Брезово и гр. Асеновград, се предвиждат командировки, както на лицата, заети с функционирането на ОГ, така и на научните сътрудници. Проектът представлява иновация в областта на производството на трюфели и публичността е има важен принос за него. Предвидени са разходи за популяризиране на резултатите от иновационния проект под формата на работни срещи, информационни семинари и конференции, публикации, излъчване в медии, уеб страница на сайта. Предвидените разходи за първата година са както следва: Текущи разходи : 1. Разходи за възнаграждения и социални осигуровки за лица, изпълняващи дейности, свързани с функционирането на оперативната група - 3 броя служители - 34 248 лв. 2. Наем на офис за изпълнението на административните дейности по проекта - 4 548 лв. 3. Закупуване на офис оборудване за изпълняването на дейностите на 3ма служители, наети за административните дейности по проекта -3225лв. 4. Закупуване на канцеларски материали за работния процес - за 12м. - 384лв. 5. Разходи за командировки на лицата, изпълняващи дейности, свързани с функционирането на оперативната група - 70 (еднодневни) и 70 (двудневни) командировки на стойност 2100 лв. за еднодневните и 8400 за двудневните командировки. 6. Разходи за поддръжка на офиса - ток, вода, интернет, телефон - 1584лв. Преки разходи : 1. Заплати за 6 научни работници - 57 565,20лв. 2. Възнаграждения за 2бр. селскостопански работници - 8 937,60лв 3. Командировъчни (научни работници)представяне на проекта - 2160лв. 4. Командировъчни (научни работници)изпълнение на проекта - 20,088лв. 5. Разходи за предоставени от членовете на ОГ за нуждите по проекта – 4 бр. земеделска техника - 3,678 лв. 6. Разходи за услуги - ДНК анализи - 100 бр. - 7400лв. 7. Разходи за почвени проби - 46 бр. - 5796лв. 8. Разходи за подобряване на механичния състав на почвата (за 5 дка) - 16 500лв. 9. Разходи за наем и аренда на земеделски площи - 8 дка х 70 - 560лв. Разходи за популяризиране на резултатите от иновационния проект : работни срещи, информационни семинари и информационни конференции: 10. Работна/информационна среща - 6 бр. - 660лв. 11. Информационни семинари - 8 бр. - 1048лв. 12. Информационни конференции - 3 бр. 855лв. 13. Публикации - 8бр. 2400лв. 14. Излъчване в регионални медии - 20 мин - 1880лв. Интернет страница 1. създаване - 525лв. 2. поддържане за 12м - 876лв. Преки разходи за 1вата година от проекта: - ще бъдат закупени 4 бр. компютри и периферни устройства за тях, които ще се използват от научния колектив за изпълнението на дейностите им по проекта. - 2190лв. 187 607.80 93 857.62
ВТОРА ГОДИНА - Етап № 6, 7 от Плана за действие: През втората година от проекта ще бъдат изпълнени дейностите по Етап 6 и Етап 7 от Плана за действие. Необходимо е запазването на офиса за административни дейности, екипа за функциониране на ОГ и научния колектив. Интернет страницата ще се поддържа с актуална информация относно дейностите по проекта. Популяризирането му е от важно значение, както и предвидените информационни дейности, конференции, семинари и работни срещи между членовете на екипа. Предвидени са разходи, както за информационни дейности, така и разходи за командировки, включително за работни срещи между екипа, административния персонал и постоянно пътуване до местонахожденията на проекта. През втората и трета година ще продължи анализа на почвените проби, като броят им е изчислен спрямо нуждите за анализите. Необходими са средства за корекция на показателите на почвата в съответствие с нормите за достигане на оптимална структура на почвата. Оценката на микоризацията ще се прави всяка година на насаждението. Етап 6 включва инокулация с мицел. В същият период се полагат грижи за плантацията – плевене, поливане, мулчиране. Етап 7 представлява оценка на състава на почвата на базата на почвен анализ. Оценка на степента на микоризация и преценка на необходимостта от ново инокулиране. Основните меропирятия в този период ще се свързани с проследяване на процеса на микоризация на овощните дърветата и на фиданките. При опадането на лисата ще се попълни карнета за фитосанитарното състояние. През втората година екипа ще заложи повече средства за информираност и публичност (предвидени са и печатни материали), тъй като проектът ще е във фаза на по-сериозно развитие, което генерира информация за представителите на науката и гражданите. Предвидените разходи за втората година са както следва: Текущи разходи : 1. Разходи за възнаграждения и социални осигуровки за лица, изпълняващи дейности, свързани с функционирането на оперативната група - 3 броя служители - 34 248 лв. 2. Наем на офис за изпълнението на административните дейности по проекта - 4 548 лв. 3. Закупуване на канцеларски материали за работния процес - за 12м. - 384лв. 5. Разходи за командировки на лицата, изпълняващи дейности, свързани с функционирането на оперативната група - 70 (еднодневни) и 70 (двудневни) командировки на стойност 2100 лв. за еднодневните и 8400 за двудневните командировки. 6. Разходи за поддръжка на офиса - ток, вода, интернет, телефон - 1584лв. Преки разходи : 1. Заплати за 6 научни работници - 57 565,20лв. 2. Възнаграждения за 2бр. селскостопански работници - 8 937,60лв 3. Командировъчни (научни работници)представяне на проекта - 2160лв. 4. Командировъчни (научни работници)изпълнение на проекта - 20,088лв. 5. Разходи за предоставени от членовете на ОГ за нуждите по проекта – 4 бр. земеделска техника - 3,678 лв. 6. Разходи за услуги - ДНК анализи - 75 бр. - 5550лв. 7. Разходи за почвени проби - 16 бр. - 2016лв. 8. Разходи за подобряване на механичния състав на почвата (за 5 дка) - 4500лв. 9. Разходи за наем и аренда на земеделски площи - 8 дка х 70 - 560лв. Разходи за популяризиране на резултатите от иновационния проект : работни срещи, информационни семинари и информационни конференции: 10. Работна/информационна среща - 6 бр. - 660лв. 11. Информационни семинари - 8 бр. - 1048лв. 12. Информационни конференции - 3 бр. 855лв. 13. Публикации - 12бр. 3600лв. 14. Излъчване в регионални медии - 20 мин. - 1880лв. 15. Печатни материали за разпространение на информация от проекта - 1000 бройки - 1060лв. 16. Интернет страница 1. поддържане за 12м - 876лв. Преки разходи за втората година от проекта: 4 бр. компютри и периферни устройства за тях, които ще се използват от научния колектив за изпълнението на дейностите им по проекта. - 2190лв. Отговорен за изпълнението и финансирането на дейностите от втората година е водещият партньор - Агромид - 2004 ЕООД. 168 487.80 0.00
ТРЕТА ГОДИНА - Етап № 8 от Плана за действие: През третата година от проекта, ще бъде изпълнен Етап 8 от Плана за действие. Ще бъде запазен офиса за административни дейности, екипа за функциониране на ОГ и научния колектив. Интернет страницата ще се поддържа с актуална информация относно дейностите по проекта. С оглед на нуждите на проекта ще се запазят дейностите, свързани с популяризирането на проекта и неговия краен резултат. Това включва информационни дейности, конференции, семинари и работни срещи между членовете на екипа. Тези дейности ще продължат да се изпълняват и през втората година, за което са предвидени разходи, както за дейностите, така и разходи за командировки. През втората и трета година, когато ще продължи анализа на почвените проби, като броят е предвиден спрямо нуждите на анализите, включително ще са необходими средства за корекция на показателите на почвата в съответствие с необходимостта от достигане на оптимална структура на почвата. Оценка на микоризацията ще се прави всяка година на насаждението. Етап 8 включва следните научни дейности : Оценка на състава на почвата на базата на почвен анализ. Оценка на степента на микоризация и преценка на необходимостта от ново инокулиране. Очакваните резултати са да има клъстери от коренчета с трюфелова ектомикоза. Основните мероприятия в този период ще се свързани с проследяване на процеса на микоризация на овощните дърветата и на фиданките. При опадането на лисата ще се попълни карнета за фитосанитарното състояние. Получаване на микоризирани овощни видове и на фиданки. Това ще се стане на базата на ДНК анализ. Предвидените разходи за втората година са както следва: Текущи разходи : 1. Разходи за възнаграждения и социални осигуровки за лица, изпълняващи дейности, свързани с функционирането на оперативната група - 3 броя служители - 34 248 лв. 2. Наем на офис за изпълнението на административните дейности по проекта - 4 548 лв. 3. Закупуване на канцеларски материали за работния процес - за 12м. - 384лв. 5. Разходи за командировки на лицата, изпълняващи дейности, свързани с функционирането на оперативната група - 70 (еднодневни) и 70 (двудневни) командировки на стойност 2100 лв. за еднодневните и 8400 за двудневните командировки. 6. Разходи за поддръжка на офиса - ток, вода, интернет, телефон - 1584лв. Преки разходи : 1. Заплати за 6 научни работници - 57 565,20лв. 2. Възнаграждения за 2бр. селскостопански работници - 8 937,60лв 3. Командировъчни (научни работници)представяне на проекта - 1428лв. 4. Командировъчни (научни работници)изпълнение на проекта - 20,088лв. 5. Разходи за предоставени от членовете на ОГ за нуждите по проекта – 4 бр. земеделска техника - 3,678 лв. 6. Разходи за услуги - ДНК анализи - 75 бр. - 5550лв. 7. Разходи за почвени проби - 16 бр. - 2016лв. 8. Разходи за подобряване на механичния състав на почвата (за 5 дка) - 4500лв. 9. Разходи за наем и аренда на земеделски площи - 8 дка х 70 - 560лв. Разходи за популяризиране на резултатите от иновационния проект : работни срещи, информационни семинари и информационни конференции: 10. Работна/информационна среща - 4бр. - 440лв. 11. Информационни семинари - 4 бр. - 524лв. 12. Информационни конференции - 3 бр. 855лв. 13. Публикации - 12бр. 3600лв. 14. Излъчване в регионални медии - 20 мин. - 1880лв. 15. Печатни материали за разпространение на информация от проекта - 2000 бройки - 2120лв. 16. Интернет страница 1. поддържане за 12м - 876лв. Отговорен за изпълнението и финансирането на дейностите от третата година е водещият партньор - Агромид - 2004 ЕООД. 165 881.80 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).