Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 210 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

The purpose of the following project proposal is to reveal 21 new working places in "DCC Avis-Medica" LTD. The target group of the project is 21 unemployed or inactive people, from which at least 50 percent belong to specific categories of unemployed or inactive people aged over 54, and the long-term unemployed or inactive. In connection with the realization of the project will be revealed 21 new working places: 8 people for rehabilitator position, 7 people for nurses position, 4 people orderlies position, one medical technician and one maintenance worker. Will be purchased equipment and furniture associated with the new jobs created. After the subsidized employment at least 50% (at least 11) of the new jobs will be saved.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на безработни или неактивни лица за срок от 12 месеца: Наемането на безработни или неактивни лица за срок от 12 месеца е задължителна дейност и е в пълно съответствие със заложените обща и специфични цели в раздел 1. Дейността ще стартира през петия месец от план-графика на проекта, тъй като преди това ще се проведе тръжна процедура за избор на доставчик на оборудване и обзавеждане за целите на проекта (месец 1 и месец 2), а месец 3 и месец 4 са предвидени за доставка и монтаж на заложените за закупуване активи, свързани с предстоящите за създаване нови 21 работни места. След доставката и монтажа на необходимото оборудване и обзавеждане ще се проведе подбор на служители при спазване на хоризонталните принципи на ЕС за равни възможности и недопускане на дискриминация и равенство между половете. От значение ще бъдат единствено необходимата квалификация и опит за заемане на длъжността. Новите служители (21 бр.) изцяло ще попадат в целевата група безработни или неактивни лица, като над 50% - т.е. минимум 11 от тях ще попадат в специфичните категориите: - Продължително безработни и неактивни лица; - Безработни и неактивни лица на възраст над 54 г. Извършването на подбор за назначаване на 21 служители, от които 1 работник поддръжка, 4 санитари, 7 медицински сестри, 8 рехабилитатора и 1 медицински лаборант, ще бъде извършен на база следните минимални изисквания: - работник поддръжка (код НКПД 93120008) - средно образование, професионален опит не се изисква. - медицински лаборант (код НКПД 32125012) - полувисше медицинско образование със специалност клиничен / медицински лаборант, професионален опит не се изисква. - рехабилитатор (код НКПД 22645001) - висше медицинско образование по специалност рехабилитатор, професионален опит не се изисква. - медицинска сестра (код НКПД 22215001) - висше медицинско образование по специалност медицинска сестра, професионален опит не се изисква; - санитар (код НКПД 53211002) - средно образование, професионален опит не се изисква. 145 384.85 157 029.88
Закупуване на оборудване и обзавеждане, свързани със създаването на нови работни места: Дейността предвижда закупуване на обзавеждане за кабинети на седемте новоназначени медицински сестри и оборудване, което е необходимо за изпълняване на задълженията и функциите на новоназначените рехабилитатори. Новоназначените медицински сестри ще бъдат настанени в кабинети, които трябва да бъдат обзаведени със следните активи: - бюро, на което да работят, за всеки кабинет; - контейнер с 4 бр. чекмеджета за всеки кабинет; - гардероб за всеки кабинет; - шкаф за лекарства за всеки кабинет; - мивка за всеки кабинет; - кухненски бокс, представляващ шкафове около мивката, за всеки кабинет; - компютър за всеки кабинет; - монитор към компютъра за всеки кабинет - екран 20-22 инча; - кушетка във всеки кабинет. Без закупуване на изброеното обзавеждане за кабинетите, на което да изпълняват своите задължения, няма как да бъдат създадени 7 нови работни места за медицински сестри. За да могат да изпълняват своите функции и задължения, за рехабилитаторите (8 души) трябва да бъде закупено следното оборудване, което към момента не е налично, за извършване на манипулациите: - Апарат за нискочестотни и средночестотни токове и вакуум. Това са токовете ,които най-често се използуват при лечението на: спортни травми, тензии, навяхвания, състояние след фрактури и луксации, неврологични заболявания, невралгии, неврити, плексити, радикулити, артрози, дегенеративни заболявания - гонартроза, коксартроза и други. Използва се също при мускулни спазми и болка. - Апарат за ултразвукова терапия, 1-3 MHz с глава 5 кв. см, УЗ глава 2 кв. см. Използва се за противоалергично и антибактерицидно действие. - Апарат за магнитотерапия - двуканален, в комплект с легло, двойка плоски електроди и индуктор тип Цилиндър с размер ф60 см. Използва се при всякакви заболявания за терапевтични цели на постоянни и променливи магнитни полета с ниска честота. - Апарат за високочестотни тонове с 2 бр. кондензаторни електроди и 2 бр. рамена и 2 бр. меки електроди с възглавнички. Терапията работи на основата на ултрависокочестотно електромагнитно поле, което генерира топлина в тъканите. - Апарат за микровълнова терапия с кръгъл излъчвател. С помощта на тази терапия ще се постига намаляване на болката, подобряване на колагеновата разтегливост, редукция на ставната ригидност, намаляване на отока и възпалението. - Модул за терапия с инфрачервена светлина - с 8 инфрачервени лампи, с постоянен режим или режим "бягаща вълна". Служи за нормализиране на високото кръвно налягане, подобряване и стабилизиране на кръвообращението. Има благоприятен ефект при болки в гръбната област и мускулите, при шипове, бронхит и астматични заболявания. - Апарат за пасивна рехабилитация на долен крайник - за раздвижване на коляно, бедро и глезен с памет карта. Служи за подобряване на локалното кръвообращение, намаляване на отоците и релаксация на мускулатурата. - Апарат за пасивна рехабилитация на горен крайник - за раздвижване на раменна и лакътна става. Служи за подобряване на локалното кръвообращение, намаляване на отоците и релаксация на мускулатурата. Видно от описанието необходимото за закупуване оборудване е непреодолима предпоставка за създаване на осемте работни места за длъжност рехабилитатор. Без наличието му в центъра няма как назначените рехабилитатори да изпълняват своите задължения и функции. 69 810.00 69 810.00
Организация и управление на проекта: Дейността е свързана с успешното изпълнение на проекта, спазване на нормативната уредба и клаузите на сключения с Договарящия орган договор за предоставяне на безвъзмездна помощ. След стартирането на проекта ще бъде сключен граждански договор с посочения в проектното предложение за Ръководител на проекта Йордан Любчов Методиев за целия период на изпълнението му. За надлежното администриране, осчетоводяване на разходите и отчитане на проекта ще бъде избран външен изпълнител, който ще бъде под контрола на Ръководителя на проекта. Външната фирма ще има следните минимални задължения и отговорности: 1. Верификация на първични счетоводни документи; 2. Документира редовно и точно изпълнението на финансовата част по проекта, съгласно изискванията на българското законодателство; 3. Подготвя всички необходими финансово-счетоводни документи и води отделна пълна и прозрачна финансово-счетоводна отчетност; 4. Участва при осигуряване на достъп до документацията на представители на финансиращата организация; 5. Докладва на Ръководителя на проекта и осъществява пълен финансов контрол върху действията на изпълнителите; 6. Подпомага административното изпълнение на проекта; 7. Координира действията на всички участващи в изпълнението на проекта страни; 8. Получава, обработва и съхранява информацията и документацията, свързана с хода на проекта; 9. Следи за спазване на изискванията за публичност и мерките за информиране по проекта. 18 200.00 10 600.00
Дейности по информиране и публичност: Дейността е свързана с популяризиране на получената безвъзмездна помощ и ще бъде извършена съгласно изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. 152.00 242.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).