Организация и управление на проекта: Управлението е присъща дейност за всеки проект и съществено условие за успешното му изпълнение. Основна цел на тази дейност е да се гарантира ефективното и качествено осъществяване на проекта.
В рамките на настоящия проект се предвижда сформирането на екип за управление, състоящ се от специалисти, които да обезпечат координираното, коректно и в пълен обхват изпълнение на планираните дейности, съобразно спецификата на проекта. Екипът за управление на проекта ще бъде съставен изцяло от служители и експерти на община Разлог и включва:
1. Ръководител на проекта;
2. Административен сътрудник.
3. Технически експерт ;
4. Експерт по Обществени поръчки
5. Счетоводител;
6. Експерт "Инвеститорски контрол"
Съставът на екипа и разпределението на задълженията на членовете му е съобразено с характера и обема дейности, които следва да бъдат изпълнени.
Всеки от членовете на екипа отговаря на изискванията за заемане на съответната позиция и ще изпълнява посочените му задължения в Раздел 9 Екип от настоящия формуляр. Като цяло екипът ще носи отговорност за успешното изпълнение на дейностите по проекта, ще оказва съдействие при необходимост на изпълнителите с подаване на изходна информация, необходима за изпълнението на съответния договор; ще изготвя доклади за напредъка по проекта; ще изготвя кореспонденция с Управляващия орган и съответните институции с цел постигане резултатите по проекта; ще изготвя и входира искания за плащания; ще участва активно в публичността на проекта и неговото представяне пред широката общественост. С цел постигане на резултатите по проекта екипът ще вземе участие в обученията организирани от Управляващия орган на ОПРР 2014-2020г. |
17 460.00
|
17 028.67
|
Инженеринг (проектиране, СМР и авторски надзор): Дейността предвижда прилагане на мерки за енергийна ефективност чрез възложен договор за инженеринг, с който да се изпълни проектиране, строително-монтажни работи, предвидени в проектната документация и остойностени от избрания изпълнител в предложената от него оферта. Дейността сама по себе си включва и изпълнение на авторски надзор.
За следните 3 обекта на интервенция по настоящото проектно предложение: Многофамилна жилищна сграда с № 61813.759.212.3 по КК на гр. Разлог, Многофамилна жилищна сграда с № 61813.759.212.1 по КК на гр. Разлог, Многофамилна жилищна сграда с № 61813.759.57.1 по КК на гр. Разлог, са предвидени следните дейности:
- изпълнение на всички енергоспестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградите в обследванията за енергийна ефективност и които водят до най-малко клас на енергопотребление „С“;
- изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване /усилване, които са предписани като задължителни в техническите обследвания на сградите (съгласно Техническия паспорт на сградата, част Б „Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонт”)
- изпълнение на останалите мерки, които са предписани като задължителни в техническите обследвания;
- изпълнение на мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба №4 от 01.07.2009г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хора с увреждания.
За Многофамилна жилищна сграда с № 61813.759.246.1 по КК на гр. Разлог, с регистрирано СС "Блок Гоце Делчев, блок на ул. "Гоце Делчев" 1, град Разлог са предвидени следните дейности:
- изпълнение на всички енергоспестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградите в обследванията за енергийна ефективност и които водят до най-малко клас на енергопотребление „С“;
- изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване /усилване, които са предписани като задължителни в техническите обследвания на сградите (съгласно Техническия паспорт на сградата, част Б „Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонт”)
- изпълнение на мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба №4 от 01.07.2009г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хора с увреждания. |
808 473.02
|
977 399.61
|
Строителен надзор и оценка на съответствието: Ще бъде сключен договор за строителен надзор с лицензиран консултант за упражняване на независим надзор по време на строителството на обекта. Предвидени са следните дейности за изпълнение за всеки един от 4-те обекти на интервенция по настоящето проектно предложение - Многофамилна жилищна сграда с № 61813.759.212.3 по КК на гр. Разлог, Многофамилна жилищна сграда с № 61813.759.246.1 по КК на гр. Разлог, Многофамилна жилищна сграда с № 61813.759.212.1 по КК на гр. Разлог, Многофамилна жилищна сграда с № 61813.759.57.1 по КК на гр. Разлог:
1. Изготвяне на комплексни доклади за оценка на съответствието на предстоящите за изработване проекти в съответствие с чл. 142, ал. 6, т.2 от ЗУТ - 4 броя
Обхватът на дейностите по изработване на комплексния доклад за оценка на съответствието на работните проекти със съществените изисквания към строежите обхваща проверка за съответствие с:
• Предвижданията на подробния устройствен план;
• Изискванията по чл. 169, ал. 1 и 2 на Закона за устройство на територията;
• Правилата и нормативите за устройство на територията;
• Взаимна съгласуваност между отделните частите на работния проект
• Пълнотата и структурното съответствие на инженерните изчисления
• Специфичните изисквания към определени видове строежи в съответствие с изискванията на законодателството, когато е приложимо;
• Изискванията за устройство, безопасна експлоатация и технически надзор на съоръженията с повишена степен на опасност, ако в обекта има такива;
• Изискванията на изготвените обследвания за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169, ал. 1 (т. 1 - 5) и ал. 2 от ЗУТ и съставяне на технически паспорт на съществуващ строеж и обследване за енергийна ефективност.
2. Упражняване на строителен надзор по време на строителството на 4-те обекта, съгласно чл. 166, ал. 1, т. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ).
Обхватът на дейностите по осъществяване на строителен надзор по време на строителството е съгласно чл. 168, ал. 1 и 3 от ЗУТ, включително координация на строителния процес до въвеждането на обекта в експлоатация.
Строителният надзор след приключване на СМР изготвя 4 окончателни доклади и 4 технически паспорти по един за всеки обектите по настоящето проектно предложение.
3. Оценка за съответствие по чл. 169, ал. 1, т. 6 от ЗУТ на 4-те обекта по настоящето проекта предложение. |
19 368.16
|
23 241.76
|
Въвеждането на обекта в експлоатация: За всеки един от 4-те обекта на интервенция по настоящето проектно предложение - Многофамилна жилищна сграда с № 61813.759.212.3 по КК на гр. Разлог, Многофамилна жилищна сграда с № 61813.759.246.1 по КК на гр. Разлог, Многофамилна жилищна сграда с № 61813.759.212.1 по КК на гр. Разлог, Многофамилна жилищна сграда с № 61813.759.57.1 по КК на гр. Разлог са включени разходи, свързани с набавянето на необходимите разрешителни документи, изискващи се от националното законодателство, включително и свързаните с тях такси, разходи за комисии дължими на съответните компетентни органи за въвеждане на обекта в експлоатация. |
9 385.75
|
2 076.68
|
Информация и комуникация: Дейностите по информация и комуникация са задължителни при осъществяване на проектите и трябва да се реализират при спазване на изискванията съгласно условията на Оперативна програма “Региони в растеж 2014-2020 г." договори за безвъзмездна финансова помощ и Насоките за осъществяване на мерките за информация и комуникация, изготвени от Управляващия орган.
С оглед осигуряване публичността и визуализация на обществеността относно финансовия принос на ЕС за реализацията на проекта, е предвидено в проектното предложение да се проведат:
5.1. Публично събитие - Пресконференция/конференция по повод стартирането на проекта.
5.2. Публично събитие - Пресконференция/конференция по повод приключването на проекта.
5.3. Плакати /разработване и разпечатване в тираж 20 копия.
5.4. Печатни и информационни материали - 500 броя дипляни
5.5. Печатни и информационни материали - 60 броя папки
5.6. Промоционални материали - 60 броя химикалки
5.7. Промоционални материали - 60 броя флаш-памет /USB
5.8. Банер - 1 брой
5.9. Платени публикации в местни/регионални/национални печатни медии - 2 броя
5. 10. Билборд - 1 брой
5.11. Постоянна обяснителна табела - 4 броя
5.12. Официална церемония за ефективния старт на проекта - "Първа копка" - 1 брой
5.13. Официална церемония за откриване на обекта - 1 брой
Всички дейности предвидени в Дейност 5: "Публичност и визуализация" следва да съдържа текстова и визуална информация, съгласно „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г.”
Отговорности на Община Разлог в процеса по информация и комуникация от задължителен характер:
При всички мерки за информация и комуникация, предприети от Община Разлог изрично ще се указва съфинансирането от фондовете на проекта, съгласно изкискванията посочени в „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г.”
По време на осъществяването на проекта Община Разлог ще информира обществеността за получената финансова подкрепа, като включва на уеб-сайта (www.razlog.bg) подробна информация за проекта, включително на неговите цели и резултати, като откроява финансовата подкрепа от ЕС. Първата публикация ще бъде направена в рамките на два дни от датата на сключване на договора за безвъзмездна помощ. Публикувана информация следва да съдържа текстова и визуална информация, съгласно „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г.”
По отношение на дейностите, съфинансирани от фондовете на ЕС, Община Разлог ще прилага необходимите комуникационни мерки, за да бъдат участниците в проекта информирани за това финансиране.
Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, който ще се използва за обществеността или за участниците, включително всеки присъствен списък или друг доказателствен материал, се посочва, че финансиращата го оперативна програма се осъществява с подкрепата на фонда или фондовете.
При публични изяви и интервюта на представители на Община Разлог свързани с проекта, в изказванията и словата ще се подчертае ролята на Общността за осъществяването на проекта чрез съответната програма. Ще бъде спомената и финансовата помощ.
Предвидените дейностите по Информация и комуникация отговарят на задължителните изискванията за мерки по информация и комуникация на ЕС, описани в „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г.” по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020. |
4 242.00
|
3 050.80
|
Одит: Одитът на проекта се извършва с цел да се гарантира правилното и коректно разходване на средствата за проекта и изпълнението на бюджета, както и да потвърди правомерността, целесъобразността и ефективността на разходваните средства.
Дейността е изпълнение на Договор за независим цялостен одит по изпълнение на проекта от регистриран одитор, член на Института на дипломираните експерт-счетоводители или от фирма за одит. Одитен доклад ще бъде представен при искане за окончателно плащане по проекта.
Необходими условия за изпълнение на дейността са подготвени отчети с всички изискуеми приложения от страна на бенефициента и съдействие от страна на екипа на проекта. |
950.00
|
1 140.00
|
Подготовка и провеждане на тръжни процедури за избор на изпълнители: Дейността по подготовка и извършване на тържни процедури за избор на изпълнители на всеки един от 4-те обекта на интервенция по настоящето проектно предложение - Многофамилна жилищна сграда с № 61813.759.212.3 по КК на гр. Разлог, Многофамилна жилищна сграда с № 61813.759.246.1 по КК на гр. Разлог, Многофамилна жилищна сграда с № 61813.759.212.1 по КК на гр. Разлог, Многофамилна жилищна сграда с № 61813.759.57.1 по КК на гр. Разлог е дейност, произтичащата от задълженията на Бенефициента по ЗОП и от Договора за безвъзмездна финансова помощ. В случая при избор на изпълнител за изпълнението на дейности или части от дейности по проекта ще се спазват изискванията на действащата нормативна уредба (ЗОП, ПМС). Предвижда се в рамките на тази дейност да бъдат подготвени необходимите тържни процедури и след това да бъдат възложен Договор за инженеринг, Договор за строителен надзор, Договор за информация и комуникация, Договор за одит за всеки един от 4-те обекта на интервенция по настоящето проектно предложение. |
0.00
|
0.00
|