Предоставяне на обучение за придобиване и/или повишаване на професионалната квалификация по част от професията „Офис- мениджър“ на заетия персонал в „Счетоводна къща Евгения Николова“ ЕООД.: Дейността има за цел да осигури включването на 8 заети лица от целевата група в обучение за придобиване и/или повишаване на професионалната квалификация по част от професията "Офис- мениджър", според специфичните нужди, необходимостта и изискванията на работодателя за конкретните трудови операции към работещите, съобразени с дейността на фирмата и спецификата на бранша.
Дейността на „Счетоводна къща Евгения Николова“ ЕООД се реализира в сектора на предоставяне на счетоводни и данъчни консултации.
Основната трудова дейност на заетите във фирмата лица е свързана с водене на счетоводството на юридически и физически лица. При осъществяване на работния процес се работи предимно с компютърна и офис техника, счетоводни, складови, ТРЗ и личен състав софтуерни продукти, както и ежедневна работа за подаване на данъчна и осигурителна документация с електронен подпис.
Работещите във фирмата заемат предимно длъжности "Оперативен счетоводител", "Технически секретар", "Счетоводител" и "Архивист офис".
През 2016 г. управителят на счетоводната къща е въвел иновация за клиентите на счетоводната къща, като е поръчал на IT специалисти разработването и внедряването на индивидуален софтуерен продукт за електронно архивиране на счетоводната документация на всеки един от клиентите на фирмата, като за всеки клиент се изгражда индивидуален профил за достъп и се качва цялостната му документация за съответният отчетен период по години. Софтуерният продукт има модули: "Договори", "Картони", "Кореспонденция", "Регистри", "Банка", "Клиенти", "Доставчици" и др. Целият персонал на счетоводната къща от 2016 г. освен текуща счетоводна дейност, работи и със новия софтуерен продукт.
Работодателят е преценил, че служителите не притежават достатъчно знания и умения за административна работа, делова и бизнес кореспонденция, работа с архиви, картотекиране и организация на документооборота.
Работодателят е атестирал нагласите, уменията, знанията и компетенциите на работещите във фирмата и предявява необходимост към персонала да премине обучение по част от професията "Офис- мениджър", защото е преценил, че професионалните умения на заетите в дружеството лица трябва да отговарят напълно на техните рутинни трудови задължения, както и на дейността на фирмата - предоставяне на счетоводни и данъчни консултации.
Целевата група е с доста различна консистенция, образование и ценз, трудови навици, професионална квалификация и умения. Лицата участват активно в развитието на стопанската дейност на фирмата, извършват различни трудови дейности свързани с работата по електронното архивиране на отчетната и счетоводна документация на клиентите на дружеството, а не всички притежават нужното ниво на професионални знания и умения за административна и офис работа, работа с архиви, картотеки, електронни платформи, софтуерни продукти, сканираща и копираща офис техника .
По-възрастните заети лица имат остарели знания, умения и компетенции за административна и офис работа, а при част от по-младите заети лица липсват базови теоретични и практически професионални знания.
Налице е висока конкуренция между фирмите предлагащи счетоводни услуги. С въвеждането на иновативния софтуерен продукт, кандидатът цели запазване и разширяване на клиентите на счетоводната къща, а това изисква персонала на дружеството да притежава отлични умения за административна и офис работа.
Предвидената дейност по обучение по част от професията "Офис- мениджър" на заетите лица е изцяло насочена към постигане на целите за повишаване на:
-способността на заетите лица да посрещат бързите и динамични промени на пазара на труда;
-адекватността на професионалните умения на заетите, с оглед повишаване на качеството на работа и производителността на труда и постигане на устойчивост на заетостта.
Общата цел на предвиденото обучение е да се предостави възможност за повишаване адекватността на уменията на заети лица, съобразено с актуалните нужди на фирмата и изискванията на работодателя. |
9 000.00
|
9 900.00
|
Предоставяне на обучение за придобиване на КК2 "Общуване на чужди езици" на заетия персонал в „Счетоводна къща Евгения Николова“ ЕООД : Дейността има за цел да осигури включването на 8 заети лица от целевата група в обучение за придобиване на ключови компетенции по "Общуване на чужди езици", Английски или Немски език, според необходимостта и изискванията на работодателя, съобразени с предмета и работните длъжности на предприятието.
Целевата група по проекта- 8 лица ще преминат по едно квалификационно професионално обучение и по едно за ключова компетентност.
В рамките на тази дейност ще бъде избран външен изпълнител и ще се организира и проведе чуждоезиково обучение, съгласно Европейската квалификационна рамка по KK2 „Общуване на чужди езици”-Английски или Немски език, с продължителност 300 учебни ч. и три нива на обучение. Дейността е планирана да бъде възложена на външен изпълнител. Конкретната обучителна програма ще бъде предложена от изпълнителя, като се вземат предвид и резултатите от попълнените от лицата входящи тестове за определяне на езиковите компетенции и нивото, съгласно европейската езикова рамка. Учебните часове ще бъдат разделени на 50% теория и 50% практика. В обучението са предвидени възможности на лицата да получават консултации с квалифицирани преподаватели.
Необходимостта от знанията по английски или немски език е във връзка със задълженията на лицата от целевата група при извършване на ежедневните, рутинни трудови процеси и операции и нуждите на работодателя за устна и писмена комуникация на английски или немски език. Заетите лица в „Счетоводна къща Евгения Николова“ ЕООД работят с различни физически и юридически лица, част от които имат регистрирани фирми извън територията на Р България и/или извършващи дейност или сделки в Европейският съюз и държави извън него. Част от отчетните и счетоводните документи са на западен език, освен това софтуерните продукти и информационните портали към НАП и НОИ работят с основни функции на английски език.
Естеството на съвременната счетоводна дейност налага нуждата персонала на фирмата да придобие основополагащи, базови знания и умения по КК2 "Общуване на чужди езици".
По-възрастните заети лица във фирмата не притежават дори и минимални познания и компетенции по западен чужд език, а при част от по-младите заети лица знанията са недостатъчни и неефективни.
Предвидената дейност е изцяло насочена към постигане на целите:
-Повишаване способността на заетите лица да посрещат бързите и динамични промени на пазара на труда;
-Повишаване адекватността на езиковите умения на заетите лица, с оглед повишаване на качеството на работа и производителността на труда и постигане на устойчивост на заетостта;
-Повишаване на тяхната конкурентоспособност и покриване изискванията на работодателя към работната сила по отношение на работата, включително и работа с технологично оборудване и познания по чужди езици.
За тази цел лицата от целевата група ще бъдат включени в обучение за придобиване на KK2 „Общуване на чужди езици”-Английски или Немски език.
Общата цел на предвиденото обучение е да се предостави възможност за повишаване адекватността на уменията и познанията на заети лица по английски или немски език, съобразено с актуалните нужди на фирмата и изискванията на работодателя. В същото време се цели създаване на условия за по-устойчива заетост, както и повишаване на способността на заетите за посрещане на динамичните промени на пазара на труда. Заетите лица придобили знания и компетенции по Английски или Немски език притежават реални шансове за посещение на различни информационни и специализирани курсове в областта на счетоводното и данъчно законодателство на Р България и ЕС, където често лекциите се водят на западен език , както и шанс за кариерно израстване. Повишаването на чуждоезиковата компетенция на заетия персонал в дружеството е база за обслужване на клиенти осъществяващи бизнес, извън територията на страната, това е свързано с по-високо ниво на предоставяне на счетоводни услуги, респективно и по-висока печалба за дружеството и по-стабилна заетост и по- високи доходи за заетите лица. |
5 600.00
|
6 160.00
|