Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 152 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

The enterprise Meslux Ltd. is a company  engaged in the production and trade of meat and meat products. We achieve high quality of our products with investments related not only production facilities but also investing in staff training and improving working conditions in the workplace. We are convinced that employment potential is a combination of improved living conditions and optimize work processes. One of the main goals of the company is to develop human capital to ensure higher employment, income and social integration, so we can keep the built capacity in production. This project contributes to creating conditions for employment of unemployed persons who fall within the priority target groups of the program. The focus is directed towards the integration of some of the most vulnerable groups in the labor market. In addition, the objectives of the project proposal fully consistent with the objectives of the "Development of Human Resources" ­ to improve the quality of life of people in Bulgaria through enhancement of human capital, achieving high levels of employment, increased productivity, access to quality education and lifelong learning, and strengthening social inclusion. The project envisages implementation of the following activities:  
Activity 1: Hiring of unemployed and / or inactive for a period of 12 months  
Activity 2: Forming a team organization and management of the project  
Activity 3: preview and publicity; 
Activity 4: Acquiring the necessary equipment and machines for the newly employed staff; 
Their implementation will provide further training and employment for 6 representatives of vulnerable groups. With the implementation of the project aims possibility expand the complex of measures aimed at increasing employment and vocational training of the labor force in particular in the municipality of Razgrad.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: Целта на Дейност 1 е да се се подберат 6 безработни лица, които да участват в изпълнението на проекта. Предвижда се да бъдат наети на позиции: - 'Консултант-продавач' – 2ма безработни трайно безработни и неактивни,Код по НКПД 2011: 52232001 -'Работник пълнене на колбаси' (Код по НКПД:81601085) -2 ма безработни, трайно безработни и неактивни -'Работник обезкоствач' (Код по НКПД: 75111006) -2ма безработни, трайно безработни и неактивни. . Осигуряването на заетост на посочените лица са в пълно съответствие с Приоритетна ос 1: Подобряване достъпа до заетост и качеството на работните места и I. ПЪРВИ СТЪЛБ „ПОСТИГАНЕ НА ПО-­ВИСОКА И ПО­КАЧЕСТВЕНА ЗАЕТОСТ”, от стратегията, на която се основава ОП РЧР. Първият стълб съсредоточава усилията на ОП РЧР върху постигането на по-­висока и по­качествена заетост. Ключови приоритети на Националната програма за реформи 2012-­2020 г., върху които ОП РЧР фокусира специфичните си цели в областта на безработицата и заетостта са борбата с безработицата сред уязвимите групи на пазара на труда, най­вече младежите и продължително безработните, както и постигането на по­висока заетост сред по­възрастните хора. Това се налага и с оглед смекчаване и преодоляване на негативните последствия от икономическата криза върху цялостното развитие на пазара на труда в България. За изпълнение на дейността се определя по­-дълъг срок 14 месеца, за да има достатъчно време за намиране на подходящи кандидати от целевата група. С всяко лице ще се сключва договор след одобрението му, няма да се изчаква да бъдат открити всички 6 лица, за да се пристъпи към назначаване по едно и също време.Разходът за дейността е определен на база минималния осигурителен доход за длъжността .Изпълнението на Дейност 1 "Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца" допринася за осигуряването на по­-висока и по-­качествена заетост, чрез прилагане на мерки посредством повишаване на икономическата активност и едновременно с това – подобряване достъпа до заетост за търсещите работа безработни лица и неактивни лица. В допълнение разкритите нови 6 работни месна, ще рефлектират положително върху финансовата стабилност на предприятието като по този начин фирмата ще има възможност да реинвестира средства в развитие на човешките ресурси. 39 194.88 41 585.87
Сформиране на екип за организация и управление на проекта;: В рамките на тази дейност ще бъде сформиран екип от служители на предприятието, който ще бъде зает с управлението и отчитането на проектните дейности. Екипът ще отговаря за правилното и цялостно провеждане на всички останали дейности по проекта, за постигане на заложените резултати и отчитане на проектните дейности. Дейността ще се изпълнява през целия период на изпълнение на проекта. Предвижда се екипът да се състои от ръководител, координатор и счетоводител. В разходите за дейността е предвидено само тяхното заплащане на база на сключени граждански договори. Управленският екип ще изготвя детайлната разбивка на задачите по изпълнението на дейностите по Проекта в тяхната логическа последователност и утвърждава график за тяхното изпълнение чрез създаване на структура за управление с точно поставени задачи и отговорности. Дейността е основополагаща за изпълнение на останалите проектни дейности и постигане на заложените цели на проекта. При определяне на заплащането на членовете на екипа е използвана методиката за определяне на възнаграждения, приложена към документите за информация, оповестени при обявяването на настоящата процедура. 4 900.00 4 578.00
Осигуряване на визуализация и публичност на проекта: В рамките на тази дейност ще бъде избран изпълнител за изработване и монтаж на информационна табела на мястото на изпълнение на проекта. Информационната табела ще отговаря на всички изисквания, относими към материалите за публичност и визуализация и ще оповестява основни данни за проекта, както и безвъзмездния принос на ЕСФ за изпълнението му. Подготовка и провеждане на PR ­кампания за популяризиране на Проекта и неговите цели, включваща провеждането на две презентации, на които ще бъдат поканени представители на ДРСЗ и ДБТ, както и представители на местните и централни медии. По време на първата презентация ще бъде представен проектът, основните идеи и предвидените дейности, както и очакваните резултати. Втората презентация ще се проведе при приключването на Проекта и ще има характер на своеобразен обществен отчет за направеното по него и постигнатите резултати, както и за проблемите. При необходимост ще бъдат организирани и други брифинги, изпращането на съобщения и даване на интервюта от Ръководителя на Проекта и/или оторизирани/упълномощени от Водещата организация представители. Ще бъдат изготвени и брошури за разпространение на резултатите от проекта. 500.00 670.00
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопа нски инвентар, свързани със създаването на нови работни места.: С цел привеждане на новите работни места в състояние, подходящо за работа на наетите лица и постигане на максимална функционалност на работната среда, отговаряща на изискванията за безопасни и здравословни условия на труд ще бъде закупено работно облекло и специализирано оборудване, които да се използват от новонаетите лица. Оборудването и облеклото са изцяло съобразени със спецификата на трудовата дейност. Ще бъде закупено следното оборудване за производство, с което ще работят новоназначените служители: 1. Работно облекло и предпазни средства -за 6 работни места-на позиция продавач и производство, 6 комплекта специализирано облекло при единична цена 70 лева за комплект. Обща цена: 420 лв 2. Хладилен шкаяф- 1 бр. на стойност 3000 лв. 3.Пакетираща машина-1 бр. цена за 1 брой 240лв. 4. Бутална пълначна машина-1 бр.; цена за 1 брой 5 000лв. 5. Шкаф за сушене на месса- 1 бр. цена за 1 брой 7 000 лв. Предвиденото оборудване ще спомогне за постигане на основната цел на проектното предложение а именно осигуряване на дванадесет работни места. Цялите налични оборудване и техника на "Меслукс ЕООД" ще бъдат предоставени на разположение и ползване и от новонаетия персонал, според заеманата длъжност. 15 660.00 15 566.82

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).