Дейност 1 - Определяне на целевите групи: Основните целеви групи по проекта за предоставяне на топъл обяд в Община Грамада са:
1. Лица без доходи или с ниски доходи под линията на бедност - хора в затруднение поради влошена икономическа обстановка в страната, хора, които поради възрастта си или налични увреждания са в по-висок риск от заразяване и неблагоприятно протичане на инфекцията.
2. Лица, поставени под карантина - без доходи или с ниски доходи под линията на бедност и нямат близки, които да им окажат подкрепа.
3. Лица, обект на социално подпомагане, за които е установена нужда от допълнителна подкрепа и в условията на извънредна епидемична обстановка, са в невъзможност да задоволят основните си жизнени потребности.
Определянето на целевите групи и броя на лицата е по предварителна информация, получена от дирекция " Социално подпомагане " - гр. Кула. Обхванатите потребители ще бъдат 70 на брой. Причината за избора на целевите групи са ниските месечни доходи на лицата и семействата от основните целеви групи, които водят до невъзможност за осигуряване на пълноценно изхранване. Осигуряването на топъл обяд на крайно нуждаещи се лица и семейства с ниски доходи ще осигури по-добър начин на живот. |
0.00
|
0.00
|
Дейност 2- Приготвяне на топъл обяд: Видовете ястия, които са включени в седмичните менюта, които ще се предоставят на най-нуждаещите се лица се определят от община Грамада, която е отговорна за осигуряването на разнообразна и здравословна храна, чрез използването на безопасни работни практики в условията на пандемия, спазването на хигиена на храненето и всички разпоредби по Закона за здравето. Седмичните менюта ще включват разнообразни видове ястия, осигуряващи балансирано хранене и съдържащи информация за алергените, съобразни Регламент №1169/2011 на Европейският парламент и на Съвета за информираност на потребителите, относно състава на храните и които са изготвени от лицето, което е наето съгласно разпоредбата на чл. 13, ал. 1 от закона за храните.
За приготвянето на топлия обяд се се ползва материалната база и наличното оборудване в Домашен социален патронаж:
Капацитет на обслужване 100 - 120 човека;
Обслужващ персонал 4 човека;
Домакин - 1 човек;
Шофьор - снабдител - 1 човек.
Храната се приготвя в кухнята на ДСП - Грамада , която разполага с всички необходими условия за това / кухненско помещение с бойлер и течаща вода; санитарни възли; основно помещение , офис помещения, готварски печки на ток, хладилник камера, фризер, фритюрник, картофобелачка, уред за рязане на зеленчуци, тави, тенджери, черпаци /. Отоплява се в отоплителният сезон с локално парно. |
84 259.00
|
84 259.00
|
Дейност 3 - Предоставяне на топъл обяд: Социалната услуга ще стартира с общ брой потребители - 70 бр., като след 01. 01. 2021 г. ще бъде изпратена заявка за доставка на хранителни продукти. Предоставянето на топъл обяд има за цел задоволяване потребностите от храна на най-нуждаещите се лица, които не могат да си я осигурят сами или с помощта на близки, поради финансови или битови затруднения. Пункта за приготвянето на храна се намира в гр. Грамада, общ. Грамада, обл. Видин, ул. " Ангел Мишев " № 01 в сграда пристройка на СОУ "Христо Ботев" гр. Грамада - публична общинска собственост, съгласно АКТ № 1 за ПОС от 14.04.2006 г., вписан в КРС на 19.04.2006 г.
За приготвянето на топлия обяд се се ползва материалната база и наличното оборудване в Домашен социален патронаж:
Капацитет на обслужване 100 - 120 човека;
Обслужващ персонал 4 човека;
Домакин - 1 човек;
Шофьор - снабдител - 1 човек.
Храната се приготвя в кухнята на ДСП - Грамада , която разполага с всички необходими условия за това / кухненско помещение с бойлер и течаща вода; санитарни възли; основно помещение , офис помещения, готварски печки на ток, хладилник камера, фризер, фритюрник, картофобелачка, уред за рязане на зеленчуци, тави, тенджери, черпаци /. Отоплява се в отоплителният сезон с локално парно. |
4 212.95
|
4 212.95
|
Дейност 4 - Реализиране на съпътстващи мерки: Реализирането на съпътстващите мерки е съобразено с противоепидемичните мерки с цел ограничаване разпространението на COVID 19 и със специфичните нужди на хората. Съпътстващите мерки ще бъдат реализирани през целия период на изпълнение на договора, като планирането и предоставянето им се основава на извършен анализ и установени специфични потребности на всеки отделен потребител. Предоставянето на съпътстващи мерки е индивидуално по настоящата операция, предвид пандемията от COVID-19. |
4 212.95
|
4 212.95
|