Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

The project proposal is aimed at creating new sustainable jobs in the field of finishing bilding activities. 
Thanks to the incentives, provided by the procedure " New Workplace 2015" OP HRD, the applicant will provide better opportunities for sustainable employment and income for the unemployed and inactive persons,through the revealing of the  new jobs and providing modern and appropriate equipment for their labor activity and better working conditions .
Four jobs are planned to be open for persons in the following specific categories of the labor market:
-unemployed young people under 29 years of age; 
-unemployed persons aged over 54 years; 
-unemployed persons with low level of education; 
-long-term unemployed and inactive persons in the labor market.
In the Project initiatives shall be implemented the following activities:
1. Organization and project management.
2. Visualization, information and publicity;
3. Hiring of unemployed and / or inactive persons and provision of employment;
4. Purchase of equipment for the new jobs;
The activities are aimed at providing equal opportunities and preventing any discrimination against different groups of people in risk on the labor market to improve the access to employment, reducing social exclusion and combating poverty. The project activities focus on the integration of some of the most vulnerable groups in the labor market .
The main goal of the Project Proposal is aimed at providing sustainable employment, provision of income, reduction and prevention of unemployment, social exclusion and improvement of  the adaptability of individuals in risk on the labor market. Employment will be provided for 4 persons for a period of 12 months and maintain the employment for a period of 12 months of at least 50% of them.
The Project addresses intentions for initiatives, in the context of the scheduled objectives and priorities of OP HRD OP 2014 -2020 in the field of employment.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: Настоящата дейност е предвидена с цел : Качествено изпълнение на дейностите по проекта, текущ контрол и постигане на заложените цели и резултати от него. Дейността ще се осъществява и извършва от управленския екип на проекта по време на целия период на реализация на проектния цикъл и ще включва действия по: -вътрешен мониторинг и контрол; -стриктно спазване на правилата и процедурите по действащите нормативни и поднормативни актове в областта на възлагане на поръчки- ПМС 118/20.05.2015 г.; -надлежно оформяне на документите по изпълнение на дейностите по проекта; -законосъобразно и целесъобразно изразходване на предоставената безвъзмездна финансова помощ; -качествено и точно изготвяне на техническата и финансовата отчетност по проекта, съгласно действащото законодателство; -коректност, валидност и надеждност на информацията за изпълнение на дейностите; -качествено архивиране и сигурност в съхраняването на документацията по проекта; -законосъобразност и целесъобразност при разходването на средствата от безвъзмездната финансова помощ; - спазване мерките за информираност и публичност; -отчитане напредъка за изпълнение на проекта и индикаторите; -организиране и координиране на отделните мерки и дейности; -комуникация с Управляващия орган на оперативната програма.; -изпълнение, управление и отчитане на проекта; -осигуряване на проследяемост, прозрачност и надеждно съхранение на проектната документация; -предприемане на корективни мерки при необходимост. Управленският екип се състои от ръководител и счетоводител. С ръководителя на проекта ще се сключи граждански договор, а счетоводителят на проекта ще бъде външен доставчик. Регулярно ще се провеждат екипни срещи за разпределяне на задачи и отчитане на напредъка по проекта, ще се изготвят доклади за извършената работа и отчетни таймшийтове за отработеното време. Екипът на проекта ще отговаря и за запазване поверителността на всички предоставени документи, информация или други материали по време на изпълнение на проекта. Всички разходооправдателни и други документи с доказателствена стойност ще бъдат окомплектовани и архивирани от екипа за съхранение в срок. Ръководителят ще отговаря за планирането, управлението, отчитането и мониторинга на всички дейности по проекта. Той ще се отчита пряко пред лицето, представляващо кандидата. Счетоводството на проекта ще се предостави на счетоводител - фирма, външен доставчик на услуги. При избора на външен доставчик за счетоводно обслужване ще се спазва ПМС 118. Счетоводителят ще отговаря за финансовото отчитане на проекта, осчетоводяването и документирането на всички разходооправдателни и други счетоводни документи, имащи отношение към изпълнението на проекта, ще съгласува дейността си с ръководителя на проекта и ще го подпомага. Ръководителят и счетоводителят на проекта ще участват в информационните кампании, ще мотивират безработните и неактивни лица, представители на целевата група, да се включат в проектната инициатива. Екипът по организация и управление на проекта ще представя и популяризира по подходящ начин програмата, проекта и постигнатите резултатите, ще отчита проектната документация пред Управляващия орган. При избора на външни изпълнители-доставчици на оборудване и техника ще подпомагат управителя на фирмата при изготвяне на необходимата документация и спазването на разпоредбите на ПМС№118. Дейността е предвидена да се осъществява в рамките на 14 месеца, през целия период на изпълнение на проекта. Дейността ще гарантира постигането на очакваните резултати от реализацията на проекта и спазването на принципите на добро управление, отчетност и прозрачност, успешното управление на проекта, оптимизирането на проектните ресурси и извършването на разходите по проекта в периода на допустимост, срещу необходимите разходооправдателни документи и в съответствие с принципите за добро финансово управление. 5 420.00 5 420.00
Визуализация, информираност и публичност: Настоящата дейност е избрана с цел изпълнение на изискванията на ЕС по отношение визуализацията на проекти с европейско финансиране. Целта е да се информират целевите групи и широката общественост за осъществяваните дейности по проекта и източника на финансиране. Да се популяризира финансовия принос на,ЕСФ, ЕС и ОП „Развитие на човешките ресурси” 2014- 2020 г. Дейността е комплекс от мерки, представляващи различни начини за информираност на целевите групи, граждани, общността, общински и държавни структури, частния бизнес и заинтересованите страни. В хода на изпълнение на проектните дейности са предвидени: Организиране и провеждане на два броя информационни срещи. Първата среща ще се организира след стартирането на проекта, за да се оповестят целите на проекта и предвидените дейности за постигането им. Целта на първата информационна среща е да запознаят присъстващите, в частност потенциалните представители на целевите групи, за включване в проектната инициатива, със задачите и целите на проекта, сроковете за тяхното изпълнение, целевите групи, дейностите по проекта, източника на финансиране и бюджета на проекта, информация за ОПРЧР, ЕСФ и ЕС. Бенефициентът очаква след проведената първа информационна среща да мотивира и активизира потенциалните представители на целевата група да се включат в заетост чрез проектната инициатива. Втората информационна среща ще бъде организирана и проведена при приключване на проекта, за да се оповестят постигнатите резултати. Целта на втората информационна среща е да запознае обществеността с извършените дейности по проекта и да отчете резултатите от тях и постигнатите индикатори. Предвидена е изработка и доставка на 1 бр.информационна табела, която ще бъде поставена на сградата на бенефициента. Предвидена е изработка и доставка на 1 бр.информационен банер, който ще бъде поставен на мястото, където ще се проведат информационните срещи. Ще бъдат изработени, доставени и разпространени 200 бр. информационни дипляни. На закупеното по проекта оборудване ще бъдат поставени информационни стикери. Всички документи, свързани с изпълнението на проекта и материалите за визуализация и публичност, ще съдържат в себе си емблемата на европейския съюз, наименование на финансиращия фонд, общото лого за програмен период 2014-2020 г. в съответните графични стандарти, указани в "Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020". Чрез тези мерки ще се постигне визуализация и разпространяване на информация за целевите групи, източника на финансиране, стойността на безвъзмездната финансова помощ , резултатите от проекта и финансиращата програма, ЕСФ и ЕС. Целта на комплекса от информационни мерки е свързана и с популяризирането на проекта, мотивирането и привличането в максимална степен на всички заинтересовани страни в постигането на планираните резултати. Дейността ще допринесе за изграждане на позитивен имидж на проекта и огласяване на финансовия принос на ЕС за постигане на проектните резултати. Публичността на проекта и резултатите от изпълнението ще покаже една добра практика, пример за други предприятия в областта на трудовата заетост и интегриране на хора, попаднали в риск на пазара на труда, което ще бъде стимул за други работодатели да инвестират в развитието на човешките ресурси. С изпълнението на дейността ще се постигне информираност на всички участници в проекта и всички заинтересовани страни за извършваните дейности и прозрачност относно постигнатите резултати чрез предоставяне на пълна информация с изпълнените мерки за информираност, визуализация и публичност. 1 080.00 1 080.00
Наемане на безработни и/или неактивни лица и предоставяне на заетост : С настоящата дейност се предвижда осигуряването на 12 месечна заетост за 4 лица, представители на целевата група. Дейността ще стартира през 3 проектен месец, за да може през първите два месеца от изпълнението на проекта бенефициентът да информира и мотивира и да осъществи подбор на представители на целевата група. Ще бъдат подбрани и наети 4 лица, безработни и/или неактивни участници, попадащи в следните специфични категории на пазара на труда, описани в т.3.1.7 от Насоките за кандидатстване: -Безработни лица на възраст над 54 г.; -Безработни младежи до 29 г. възраст; -Безработни лица с ниска степен на образование (под ISCED 3); -Продължително безработни и неактивни лица; "Метеор 1981" ЕООД е фирма с дългогодишна стопанска дейност в сферата на довършителните строителни дейности и търговията на дребно със строителни материали. Фирмата има търговски обект за строителни материали и сформирана бригада за извършване на довършителни строителни работи на строителни обекти на частни лица и организации. Фирмата се е специализирала по поставяне на фасадни облицовки с индивидуален дизайн, топло и влаго изолации, шпакловане, измазване и боядисване. Чрез процедурата "Ново работно място 2015" бенефициентът има възможност да предложи подходящи работни места с добри условия на труд за различни категории хора на пазара на труда. Новите работни места ще бъдат разкрити за осъществяване на трудова дейност на безработните и неактивни лица в сферата на довършителните строителни работи. С настъпване на икономическата криза, секторът на строителството е един от най-засегнатите. Инвестициите в бранша са сведени до минимум, а това от своя страна води до освобождаване на квалифицирана работна ръка. Хората, останали без работа, трудно намират постоянна и устойчива реализация в строителния бранш. Бенефициенът има заети пазарни позиции и ще предостави работа на желаещи да се включат в проекта, безработни и неактивни лица, като ще им осигури добри условия на труд и заплащане. Ще бъдат разкрити 4 работни места (за четири длъжности), на които ще бъдат наети 4 нови работници, представители на целевата група, безработни и/или неактивни лица Ще се предоставят нови работни места за следните длъжности: -Работник изолация-1 лице; -Зидаро-мазач-1 лице; -Резач камъни-1 лице; -Работник- строителство на сгради-1 лице. Работникът изолация ще осъществява дейности по поставяне на различни видове топло и влаго изолации на фасади и тавани. Лицето, назначено на длъжност "Резач камъни", ще работи на специализирана машина за изрязване на естествени и изкуственни каменни облицовки за облепване на фасади и подове. Зидаро-мазачът ще извършва дейности по зидария, измазване, облепяне, шпакловане, грундиране, боядисване и др. Работникът строителство на сгради ще извършва обща строителна работа и ще е в помощ на останалите работещи лица във фирмата. Новоназначените по проекта 4 лица ще сформират бригада за изпълнение на довършителни работи на индивидуални клиентски поръчки и специални поръчки. На лицата ще им се предоставя работа през целия сезон за извършване на вътрешни и външни строителни довършителни работи. На всичките 4 лица, включени в проекта, ще им се осигури заетост за 12 месеца по време на изпълнението на проекта, а след приключване на изпълнението на проектната инициатива ще се осигури заетост за най-малко още 12 месеца на минимум 2 от тях. С осъществяването на тази дейност ще се даде равен шанс на различни лица, представители на целевата група, за включване в качествена заетост и предотвратяване на всякаква дискриминация. Това е основният мотив, поради който се разкриват разнообразни работни места за хора на различна възраст, опит, ниво на образование, трудови умения и възможности, като целта е да се постигне интегриран ефект на заетост с разнородни представители на целевата група. 31 540.00 31 540.00
Закупуване на оборудване за новите работни места: Дейността е планирана с цел осигуряване на материално-техническата база на 4-те нови работни места. Предвидено е да се закупи оборудване и инвентар, необходими конкретно за новите работни места, за наетите представители на целевата група, безработни и неактивни лица. Предвиденото за закупуване оборудване е необходимо, за да могат новонаетите лица да осъществяват свободно и професионално трудовите си задължения, да натрупат опит на заеманите длъжности и позиции и да се постигне качество на заетостта. Оборудването на новите работни места е важен елемент от проектното предложение. Дейността е пряко свързана с дейността по наемане на безработните и/или неактивни лица по съответните длъжности описани в проекта. С новозакупеното оборудване и инвентар ще се обезпечат технологично новите работни места и ще се създаде база за ефикасно протичане на ежедневните трудови процеси. Новонаетите лица ще бъдат по-мотивирани за работа, когато работят със съвременно и по-производително оборудване, екологично устойчиво на ресурсите. Дейността е насочена към закупуване на оборудване и инвентар: -Машина за рязане на камъни, професионална, с електрически двигател, за разкрояване на камъни с различни размери - 1 бр. -Рамково фасадно скеле, работна височина около 12 м. - 1 бр. Машината за рязане на камъни е основно оборудване за лицето което ще заеме длъжността "Резач камъни". С машината ще се извършва разкрояване на камъни по ширина и дължина. Разкроените камъни са основна заготовка, която ще се използва за облицовка на подове и фасади и за поставяне на первази под прозорци. Машината притежава различни функции и чрез нея ще се извършва основно и финно разкрояване на камъните. Рамковото фасадно скеле е основен инвентар на лицата, които ще заемат длъжностите "Работник изолация", "Зидаро-мазач" и "Работник строителство на сгради". Фасадното скеле е съвременно, с модерни, обезопасени и устойчиви сглобки, подходящо за свободно движение по него и извършване на определени видове строителни работи, като поставяне на изолации, измазване, шпакловане, грундиране и др. Фасадното скеле е изключително важен инвентар за ежедневната работа на новонаетите по проекта лица, то е базов инвентар за нормално протичане на трудовите процеси и за качествено осъществяване на довършителната строителна работа по поставяне на изолации и измазване. Скелето ще се използва и от трите лица едновременно. Новото скеле е съвременно, с висококачествени сглобки и е от голямо значение за нормалното протичане на трудовата дейност и добрите условия на труд на новонаетите по проекта лица. На новонаетите по проекта лица ще им се предостави и допълнително оборудване и работни инструменти, с които фирмата разполага. Предвидените за доставка дълготрайни активи са в пряка връзка с длъжностите, които ще заемат представителите на целевата група и са предпоставка за постигне на по-качествена и устойчива заетост. Закупеното с безвъзмездната помощ оборудване ще е ново, високотехнологично, щадящо климата и екологичната среда. Планираното за доставка по проекта оборудване е от изключително значение за новите работни места. С него новонаетите безработни и неактивни лица ще могат да достигнат определено качество на труда си, вътрешна удовлетвореност, вътрешна мотивираност за работа и респективно постигане на качествена заетост. 16 300.00 16 300.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).