Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 666 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

Upgrading of the fisheries monitoring systems and the EAFA Information and Statistical System have a key role in the implementation of bilateral exchange of information between the institutions relevant for the implementation of control and monitoring of the Bulgarian maritime space. The current state of EAFA systems have the opportunity to implement bilateral information exchange only through the FLUX system with the EC, which has no application for access to data available in Bulgarian institutions. This, in turn, leads to a risk of non-fulfillment of the commitments of the Republic of Bulgaria regarding the control and observance of the rules of the common fisheries policy. The data and information directly related to EAFA activity are: Customs Agency - key for the implementation of control, according to Council Regulation (EC) № 1005/2008 of 29 September 2008 on import and export of fishery products; General Directorate "Border Police", Bulgarian Navy and Bulgarian Ports Infrastructure Company - compliance with the requirements of Art. 109 of Council Regulation (EC) № 1224/2009 of 20 November 2009 on cross-checks (catches, positions, transhipment, IUU fishing, fishing by third country vessels). In view of the current way of correspondence and exchange of data and information between the institutions related to the Bulgarian sea area, it is necessary to upgrade the fisheries monitoring systems and ISS of EAFA in order to be clearly structured. In order to fulfill the goal set in the project, specific and clear tasks are determined, the main of which is not to arbitrate opposing practical views, but to present new ways of exchanging data and information, optimally facilitating all institutions corresponding to each other. From the arguments presented so far, it is clear the need for timely upgrading of each of the current EAFA systems.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Възлагане, придобиване, тестване и внедряване на софтуер към ИСС "Св. Николай", Електронен риболовен дневник (ERS) и Система за наблюдение на риболовните кораби (VMS) за интегриране на двустранен поток от данни обменян през общата среда за обмен на информация (CISE).: Изпълнението на този проект ще протече при изпълнението на следната последователност на дейностите: - Провеждане на процедура по ЗОП за избор на доставчик; - Сключване на договор с избрания кандидат; - Изпълнение на дейностите, заложени в техническото задание от страна на избрания кандидат; - Тестване на продукта; - Въвеждане в експлоатация на новите компоненти. Процедурата по избор на доставчик на услугата ще бъде изцяло съобразена с действащата нормативна уредба и с ориентировъчния бюджет на проекта. При изпълнението на дейностите заложени в техническото задание ще бъдат организирани работни срещи (при необходимост) за изясняване на допълнителни въпроси. Екипът за организиране, управление и изпълнение на проекта (а при необходимост и останали служители от ИАРА) ще оказва пълно съдействие на избрания кандидат, с оглед максималното му улесняване и разбиране на специфичните изисквания за изграждане на системата. Преди окончателното въвеждане в експлоатация, се предвижда известен тестов период, през който да бъде изпитана функционалността и в случай на установени проблеми и пропуски, изпълнителят ще бъде уведомен и задължен да ги отстрани. 612 000.00 0.00
Разходи по информация и комуникация за изпълнение на дейностите по проекта: Дейностите по информация и комуникация ще бъдат осъществени посредством наемане на специализирана фирма. По-конкретните дейности за повишаване информираността на заинтересованите лица са: - Провеждане на откриваща и закриваща пресконференция при сключване на договора за БФП и при приключването на проекта, на които да се представят целите на проекта и постигнатите резултати от него. - Отпечатване и разпорестранение на информационни материали (постери и брошури). 6 120.00 0.00
Разходи за екип за организация, управление и изпълнение на проектно предложение.: За да бъде осъществена дейността бе издадена заповед за сформиране на екип за организация, управление и изпълнение на проектно предложение. Часовите таблици (Тime Sheets) за доказване на изработеното от екипа време ще бъдат приложени на етап искане за плащане, като са попълнени за съответния период на изпълнение на проекта. Като бенефициент по процедура чрез директно предоставяне BG14MFOP001-3.001 „Контрол и изпълнение“, ИАРА ще заяви искания за авансово, междинно и окончателно плащане. 30 600.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).