Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

This project proposal aims to provide free warm lunchfor people in need who are disadvantaged, most affected by the COVID-19 pandemic and its consequences, as well as to improve their quality of life.  The implementation of this project is part of the purposeful social policy that the municipality of Hitrino is developing in support of people with a proven lack of income and relatives to take care of them;  single people and families receiving minimum pensions;  people and families subject to monthly support.  The project envisages providing a hot lunch to 500 consumers from the 20 settlements of Hitrino municipality, representatives of the main target groups, for a period of 20 months - 01.02.2021 - 30.09.2022. The lists of the target groups were determined by  Social Assistance Directorate -Venets, and the selection of specific users, was carried out according to the Selection Methodology.  For the delivery of the warm lunch a procedure was performedunder the Public Procurement Law for selection of a supplier has been carried out and a contract has been concluded.  The food will be transported by a vehicle registered under the Food law.  In each settlement there will be a point for distribution of the warm lunch - the town hall.  The food will be provided to the consumers or their personal assistants / domestic helpers / trustees / guardians according to a specified schedule by hours, in disposable containers.  For people with mobility difficulties and people under quarantine, transportation of food to the consumer's home will be provided.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
"Определяне на целевите групи": Опpeдeлянeтo нa кoнкpeтнитe пpeдcтaвитeли нa цeлeвaтa гpyпa ce извъpшви нa бaзa списъци и инфopмaция, пpeдocтaвeни oт кметовете на населените места на община Хитрино и Диpeкция „Сoциaлнo пoдпoмaгaнe“ с.Венец и подадено заявление за ползване на услугата от всеки представител на целевите групи. Идентифицираните нуждаещи се лица, бяха потвърдени от ДСП-Венец за принадлежност към допустима целева група.От вcички 677 пoдaдeни зaявлeния, 573 бяха потвърдени от ДСП-Венец за принадлежност към допустима целева група, 104 предложени за отказ поради липса на допустима принадлежност за получаване на топъл обяд. От 573 потвърдени от ДСП-Венец за принадлежност към допустима целева група се пoдбpaха 500 лицa, нa кoитo ще ce пpeдocтaвя ycлyгaтa. Изгoтви се cпиcък нa oдoбpeнитe нyждaeщи ce, a пpи eвeнтyaлнo oтпaдaнe нa някoй oт вeчe oдoбpeнитe пoтpeбитeли, нeгoвoтo мяcтo щe бъдe зaeтo oт cлeдвaщия в cпиcъкa с резерви. Конкретните потребители могат да търпят промени в хода на реализация на проекта поради отпадане на обстоятелствата за ползване на услугата, за което одобрените кандидати ще бъдат информирани от лицата предоставящи съпътстващи услуги.Потребителите на социалната услуга ще попълнят декларация, че при настъпване на такива обстоятелства са длъжни незабавно да информират Община Хитрино. 0.00 0.00
"Приготвяне на топъл обяд": Топъл обяд на лицата от целевата група ще се приготви от вече избран изпълнител по ЗОП- „КЕЙ ЕНД ВИ” ООД, съгласно Договор ОП-3/29.12.2021г. Срока на договора е до 31.12.2022 г. Помещението, в което ще се приготвя храната за представителите на целевите групи, с адрес гр.Сливен, ул. „Димитър Пехливанов” №2, е регистрирано по реда на Закона за храните като обект за производство на храни - кухня-майка с №20070006 , Удостоверение за регистрация №2190/25.04.2012г. на основание чл. 12 ЗХ(отм.), издадено от ОДБХ-Сливен, за следните групи храни: 1. Готови за консумация кулинарни изделия 2. Малотрайни и трайни сладкарски изделия 3. Тестени закуски, хлебни изделия 4. Храни със специално предназначение - детски храни 5. Зеленчуци – сготвени. През 2012 година изпълнителя "КЕЙ ЕНД ВИ" ООД е сключил договор за наем на недвижим имот за кухня-майка-кетъринг за срок от 5 години, който с анекс към договора се удължава с още 5 години. Обектът е изграден и оборудван по начин, който осигурява съответно поддържане, почистване и дезинфекция на помещенията и избягване или свеждане до минимум на замърсяване от въздуха. Подсигурено е пространство, което позволява извършване на всички дейности при хигиенни условия. Наличното оборудване за приготвяне на храната е съставено от: Електрически пекарни с 3 камери х2 тави (60х40) – капацитет 360 порции – 8 бр. ( общ капацитет 2880 порции), Професионални хладилни шкафове, -18º С / -15º С – 2 бр., Професионален хладилни шкафове, 0º С / +4º С – 4 бр., Професионален хладилен шкаф, +10º С, Хладилни камери, 0ºС / +4º С – 3 бр., Хладилни камери, -18º С – 2 бр., Хладилни камери, 0º С / +4º С – 2 бр. (Обща площ на 7 хладилни камери – 105 м3), Готварски плот с 2 котлона – газ, Готварски плот с 4 котлона – газ, Различни по вид електрически везни, 6-300 кг. - 5 бр., Тестобъркачка 22 л., Тестобъркачка 32 л., Планетарен миксер 25 л., Машина за формиране на мляно месо (топчета, кюфтета), Зеленчукорезачка – 1800 кг/час, Месомелачка – 300 кг/час, Втасални камери за х16 тави 60 см/40 см – 8 бр., Картофобелачка - 800 кг/час, Машина за белене и измиване на зеленчуци - 800 кг/час, Газови парни казани 300 л. - 2 бр., Обръщателен тиган – 50 л. В обекта се прилагат добрите хигиенни и производствени практики, включително защита от замърсяване и борба с вредителите. Осигурени са условия и съоръжения с достатъчен капацитет за поддържане и контрол на температурата при обработка и съхранение на храните, които позволяват мониторинг на температурите и когато е необходимо тяхното записване. Има постоянен достъп до течаща топла и студена вода. Налични са работни принадлежности, миещи и дезинфекционни средства за поддържане на хигиената и място за съхранението на хранителните продукти. Ангажираният персонал (административен капацитет) по изпълнението на социалната услуга е съставен от инженер-технолог хранително-вкусова промишленост, диетолог, готвач, правоспособен шофьор. Всички ангажирани лица с предоставянето на социалната услуга имат редовно заверени лични здравни книжки. Стриктно ще се води документация за проследимост на храните и хранителните продукти. 574 850.00 574 850.00
"Предоставяне на топъл обяд": Топлият обяд ще се предоставя на 500 потребители, живеещи в 20-те населени места на община Хитрино, както следва: с.Байково с.Близнаци, с.Висока поляна, с.Върбак, с.Длъжко, с.Добри Войниково, с.Единаковци, с.Живково, с.Звегор, с.Иглика, с.Калино, с.Каменяк, с.Развигорово, с.Сливак, с.Студеница, с.Тервел, с.Тимарево, с.Трем, с.Хитрино, с.Черна. Изпълнението на дейността ще започне на 01.02.2021 г. Изпълнителят на социалната услуга фирма „Кей Енд Ви” ООД ще доставя приготвената храна в пунктовете по населените места на община Хитрино със следните транспортните средства: • Ситроен Джъмпер - СН3341АС Удостоверение 730/14.11.2017 • Форд Транзит - хладилен СН2368АР Удостоверение 716/05.09.2017 • Ситроен Джъмпер - хладилен СН0158АС Удостоверение 695/09.06.2017 • Ситроен Джъмпер - хладилен СН0118АС Удостоверение 694/09.06.2017 • Ситроен Джъмпер - СН3340АС Удостоверение 729/14.11.2017 • Ситроен Джъмпер - хладилен СН7547АТ Удостоверение 844/20.05.2019 • Ситроен Джъмпер - хладилен СН0119АС Удостоверение 696/09.06.2017 • Мерцедес Спринтер - СН3121АК Удостоверение 10/26.05.2011 • Рено Мастер -СН5342ВВ Удостоверение 131/25.11.2011 • Дачия Логан - СН3422ВВ Удостоверение 2027000305/26.09.2009. Всички транспортни средства са регистрирани в ОДБХ, респективно в РИОКОЗ/РЗИ, във връзка с § 2 от ПЗР на ЗБАБХ и отговарят на условията за вписване в регистъра на обектите с обществено предназначение. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да извършва доставката със собствен транспорт при спазване на изискванията при транспортиране на храни, съгласно Наредба № 1 от 26 януари 2016 г. за хигиената на храните, издадена от Министерство на здравеопазването и Министерство на земеделието и храните. За спазване на санитарно-хигиенните изисквания на транспортните средства фирмата доставчик прави дезинфекция, преди и след всеки курс на доставка на топлият обяд с продукти, разработени за професионално почистване и дезинфекция на повърхности, които са в контакт с храни. Храната ще бъде порционирана в съдове за еднократна употреба и тяхното пакетиране ще бъде така изпълнено, че да не позволява замърсяване или негодност по време на транспорта и доставката. В зависимост от развитието на епидемичната обстановка и при предписание на националните органи в хода на изпълнение на договора ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да доставя храната до дома на потребителите при спазване на всички санитарно-хигиенни изисквания и предписания на националните компетентни органи с транспортните средства, отговарящи на изискванията на Закона за храните, при необходимата организация относно спазване на противоепидемичните мерки. За лицата, поставени под задължителна карантина, храната също ще бъде доставена до дома им. За трудноподвижните хора и хората с увреждания обядът ще се доставя до дома им чрез техните лични асистенти и/или домашни помощници. 28 742.50 28 742.50
"Реализиране на съпътстващи мерки": В хода на проекта Община Хитрино ще реализира съпътстващи мерки. Съпътстващите мерки ще се реализират през целият период на изпълнение на дейността "Предоставяне на топъл обяд". Съпътстващите мерки се изразяват в индивидуално консултиране и съдействие за: - индивидуално консултиране/насочване за предоставяне на социални помощи, - възможностите за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на община Хитрино, - ползване на административни общински услуги, за подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги, за управление на семейния бюджет, за здравословно и балансирано хранене, - други форми на подкрепа, съдействие, индивидуално консултиране, реализирани в отговор на установени конкретни нужди и проблеми на представителите на целевите групи. Кметът на община Хитрино определи със Заповед трима общински служитили, които ежемесечно ще извършат консултиране и насочване на потребителите към Дирекция "Социално подпомагане"-Венец за отпускане на социални помощи и начините за достъп до социални услуги. Определените служители притежават необходимият опит и квалификация в областта на социалните услуги, както и добро ползване на нормативната база в сферата на социалната дейност и социалните услуги. Изпълнението на дейността ще започне през месец февруари 2021 година. 28 742.50 28 742.50

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).