Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 332 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

The project proposal will ensure the provision of integrated social and health services for people with disabilities and people at risk, in connection with limiting the spread and overcoming the consequences of COVID-19.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Патронажна грижа: В рамките на дейността са предвидени всички съпътстващи и основни дейности за предоставяне на услугата Патронажна грижа, включително: Съпътстващи дейности: 1. Подбор на потребители и персонал - ще бъде извършен от специално създаденото за предоставяне на услугата Патронажна грижа звено към дирекция Хуманитарни дейности на Община Смолян, на което ще бъде възложено предоставянето на патронажна грижа, като УОИИ. За целта ще бъде разработена Процедура за подбор на потребители за ползване на интегрирани здравно-социални услуги, която ще включва приемане на заявления, извършване на оценка на потребностите, класиране и оценка на кандидатите и сключване на договори за предоставяне на услугата с класираните лица. За извършване на оценка на потребностите на потребителите преди стартиране и по време на услугата ще бъдат сключени договори за услуга с 1 соц. работник и 1 мед. сестра. Подборът на персонал ще се извърши съгласно разработена процедура за подбор на персонал за предоставяне на мобилните здравно-социални услуги. С класираните кандидати кметът на Община Смолян сключва договори: трудов договор с Координатор/диспечер, шофьор и домашни помощници, а с медицинска сестра, мед. специалист/ рехабилитатор и психолог - граждански договор. При подбора ще се спазва принципът за недопускане на дискриминация, основана на пол, увреждане, възраст, етническа принадлежност и др. 2. Обучение на персонала. Всички медицински специалисти и специалисти в областта на социалните услуги, които са ангажирани с предоставянето на патронажни грижи, следва да преминат специализирано обучение. Предвижда се съпътстващите дейности да бъдат с продължителност не повече от 2 месеца. Основна дейност: Предоставяне на интегрирани здравно-социални услуги - 12 месеца. Предоставянето на почасови мобилни интегрирани здравно-социално услуги ще се осъществява от създаденото в рамките на Компонент 2 Звено в Община Смолян, на което ще бъде възложено предоставянето на патронажната грижа, като УОИИ. В рамките на звеното ще бъдат разработени необходимия набор от процедури, правила и документи, касаещи качественото предоставяне на социално-здравните услуги. Всяко лице от целевата група може да получава здравно-социални услуги до 2 часа на ден. Ползването на услугата, продължителността и вида й (здравна, социална и т.н.) ще се определя в договора, който всеки потребител ще сключи с доставчика на УОИИ. Координатора/диспечера на услугата ще изготвя месечни графици за работа на специалистите. Потребителите ще имат лични досиета, в които всеки специалист ще попълва информация относно работата си с тях. Регулярно ще се осъществява обратна връзка с потребителите, относно удовлетвореността им от получените услуги. Регулярно ще се провеждат екипни срещи. С оглед спецификата на работата и отражението й върху персонала, предоставящ мобилните интегрирани здравно - социални услуги, предвиждаме провеждането на супервизия. Тя ще се осъществява от наетия психолог, а при необходимост ще се търсят услугите на външен специалист. За да отговори на нуждите на възрастните и хората с увреждания ще се ползва закупения автомобил по проект "Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания от община Смолян", с който специалистите ще се придвижват до дома на потребителите. В рамките на проекта се предвижда и доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства, заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по настоящата операция). Изпълнението на услугата ще се извършва от Звеното за патронажна грижа, към което ще бъдат назначени координатор/ диспечер и работници-куриери, изпълняващи доставки по домовете. За целта ще се разработи процедура за подбор на работници- куриери, изпълняващи доставки по домовете, както и процедура за подбор на потребители, които ще бъдат утвърдени от кмета на общината. 0.00 179 519.97
Превенция на COVID-19 в социалните услуги, делегирани от държавата дейности: В рамките на проекта се предвижда изпълнение на мерки по превенция на COVID-19 в соц. услуги, ДДД: 1. ДСХ - с. Фатово - кап. 90, персонал 40: 1 директор, 2 социални работници, 1 счетоводител, 1 лекар, 1 ст. мед. сестра, 6 мед.сестра, 1 кинезитерапевт, 1 рехабилитатор, 1 психолог/ч.ресурси, 1 трудотерапевт/домакин, 1 калкулант, 1 касиер, 1 домакин-хр.склад, 1 готвач, 1 пом.готвач, 2 работник кухня, 3 огняр/невъоръжена охрана, 1 перач, 1 шофьор, 11 санитари, 1 раб. поддръжка; 2. ДПЛПР/жени/ - с. Ровина - кап. 87, персонал 46: 1 директор, 1 счетоводител, 2 соц. работник, 1 психолог, 1 лекар/мед.фелдшер, 1 ст. мед.сестра, 5 мед.сестра, 3 трудотерапевт, 1 кинезитерапевт, 1 касиер-домакин,1 калкулант, 1 готвач, 1 пом.готвач, 2 работник кухня, 1 огняр, 1 работник поддръжка, 4 портиер, 1 шофьор, 2 перач, 14 санитар, 1 фризьор; 3. ДПЛПР/мъже/ - с. Петково - кап. 100, персонал 54: 1 директор, 1 фелдшер, 0,5 фин.контрольор, 1 гл.счетоводител, 2 соц. работник, 1 психолог, 1 ст. мед.сестра, 6 мед.сестра, 1 касиер, 1домакин, 1 готвач, 1 пом.готвач, 19 санитар, 5 трудотерапевт, 0,5 бръснар, 1 шофьор, 3 работник кухня, 2 перач,1 работник поддръжка сгради, 2 огняр, 2 портиер; 4. ЦНСТДБУ/3-12 г./ - кап. 12, персонал 8: 1 соц. раб. с рък. ф-ии, 3 специалист соц. услуга, 3 детеглегач, 1 сътр. соц. дейности; 5. ЦНСТДБУ/13-18 г./ - кап. 14, персонал 10: 1 соц. раб. с рък. ф-ии, 1 психолог, 2 възпитател, 3 специалист соц. услуга, 1 соц. сътрудник, 1 готвач, 0,5 хигиенист; 6. КСУДМПЛУ "Звънче" - кап. 48, персонал 19: 1 директор, 1 гл. счетоводител, 1 касиер-домакин, 2 възпитател, 2 соц. раб., 1 логопед, 1 психолог, 1 кинезитерапевт, 1 рех-р, 1 мед. сестра, 1 трудотерапевт, 3 санитар, 1 готвач, 1 шофьор, 1 раб. поддръжка сгради; 7. ЦОП - кап. 40, персонал 7: 1 директор, 1 соц. работник, 2 психолог, 1 специалист в соц.услуга, 1 шофьор,1 хигиенист; 8. ЦРДУ с. Широка лъка - кап. 15, персонал 12: 0,5 директор, 1 счетоводител, 2,5 соц.работник, 2,5 възпитател, 1 готвач, 1 хигиенист/ перач, 1 шофьор/поддръжка, 0,5 психолог. Те ще бъдат включени в проекта със следните дейности: 1. Oсигуряване на пълен набор от ЛПС за персонала на институциите, за защита както на служителите, така и на потребителите на социалните услуги. 2. Въвеждане на допълнителни мерки за дезинфекция на сградния фонд на соц. услуги, ДДД. Ще бъдат закупени бактерицидни лампи, дезинфектанти и консумативи за провеждане на редовна дезинфекция на помещенията. 3. По проекта предвиждаме еднократно тестване с антигенни тестове на целия персонал и всички потребители на социалните услуги, при заявено желание от тяхна страна. 4. Въвеждане на допълнителни мерки за превенция на COVID-19 в СУДДД. Социалните услуги на територията на община Смолян от резидентен тип разполагат с помещения за разделяне/ изолиране на потребителите на услугите при необходимост. За домовете за стари хора и за пълнолетни лица с психични разстройства е необходимо закупуване на специализирани легла за помещенията за изолация, в които лицата престояват при приемането им в институциите с цел превенция на заразни болести. С оглед на епидемичната обстановка в страната, на всички социални услуги ДДД се наложи да въведат допълнителни мерки по дезинфекция в помещенията, за да предпазят във възможно най-голяма степен персонала и потребителите на услугите, които са сред рисковите групи от заразяване и усложнения от COVID-19. Ето защо в рамките на бюджета са включени разходи за назначаване на допълнителен персонал - 10 бр. санитари, 14 бр. хигиенисти и 5 бр. портиери. Тези лица ще бъдат назначени от община Смолян, с определено работно място в съответната институция, като ангажиментите им свързани с превенция на COVID-19 ще бъдат отразени в длъжностните им характеристики. Те ще бъдат разпределени по следния начин: (Продължава в "Начин на изпълнение") 0.00 244 240.73

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).