Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 152 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

PRIORITY 2 "Social inclusion and equal opportunities" is aimed at increasing the professional competence of employees in the Cherven Bryag municipal administration, by creating and improving key managerial, operational and organizational skills for good management and implementation and improving equal and timely access to quality and sustainable services, including services that promote access to housing and person-centred care, including healthcare; modernizing social protection systems, including promoting access to social protection, paying particular attention to children and disadvantaged groups; improving accessibility, including for people with disabilities, the efficiency and sustainability of health systems and long-term care services. The implementation of the sub-activities under the project will help in building a modern administration through increased capacity of employees in the field of Personal Assistance Act/Persons with Disabilities Act, as well as under the Social Services Act in the field of social services. Good practices show that during the implementation of such projects, both the professional competence and the personal efficiency of employees increase, as they acquire the necessary knowledge, improve communication between them, and also coordination with employees from other municipalities. The project activities will aim to: improve practical skills related to the implementation of social projects and social services delegated by the state; to ensure the mechanism of cooperation and monitoring of social services; to carry out research in the field of social services and to develop a program for the development of the quality of social services; to conduct an explanatory campaign on the provision of personal assistance, social and integrated health and social services, as well as public awareness of the possibilities of resolution of the problems related to the lack of accessibility for people with disabilities.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Укрепване на общинския капацитет в Община Червен бряг: Община Червен бряг в качеството си на доставчик предоставя следните услуги в обхвата на трите закона: На територията на общината, като ДДД функционират: 1. Социална услуга "Асистентска подкрепа", която включва ежедневна подкрепа в домашна среда на деца и лица с трайни увреждания. Услугата се предоставя от 66 бр. социални асистенти на територията на цялата община, утвърдения брой потребителите на услугата са 88, а към момента се обслужват общо 90 потребителя. 2. Център за обществена подкрепа с капацитет 30 потребители и персонал 6 души. Социална услуга за информиране и консултиране, застъпничество и посредничество, общностна работа, обучение за придобиване на умения.Работи се в посока превенция на изоставянето, превенция на насилието, отпадане от училище, деинституционализация и реинтеграция, обучение в умения за самостоятелен живот и социална интеграция на деца от резидентна грижа.Средномесечно се реализират социални услуги за 30 деца и техните семейства. 3. Дневен център за деца и/или младежи с увреждания, с капацитет 24 потребители, и персонал 10 души; 4. Център за настаняване от семеен тип за деца и младежи с увреждания, с капацитет 14 деца и младежи, и персонал 13 души, социална услуга за резидентна грижа. 5. Защитено жилище за лица с умствена изостаналост, с капацитет 8 пълнолетни лица, и персонал 5 души, социална услуга за резидентна грижа. 6. По механизма за „Личната помощ“ в община Червен бряг към момента има назначени 377 лични асистенти, които обслужват 377 бр. потребители с трайно увреждане, включително и 17 деца. Чрез механизма се осигурява подкрепа на лицата за пълноценно участие в обществото, за извършване на дейности, отговарящи на индивидуалните им потребности от личен, домашен или социален характер и за преодоляване на бариерите на функционалните им ограничения. Общината има задължение да организира и ръководи дейностите по предоставянето на услугите, както и отговаря за спазване на стандартите за качество на социалните услуги на територията на общината, които се финансират със средства от държавния и общинския бюджет, да извършва насочване и осъществява контрол и мониторинг. В изпълнение на тези свои дейности общината изпитва необходимост от наемането на допълнителен персонал, както е и идентифицирана нужда от провеждане на обучения и провеждането на регулярна супервизия по прилагането на трите закона. За целта ще бъде обособен фронт-офис в община Червен бряг, в който ще бъдат назначени 2 лица на длъжност Сътрудник социални дейности, ангажирани със следните дейности: - Информиране на лицата относно съществуващите социални услуги, които имат право да ползват, условията и сроковете за тяхното ползване; - Съдействие и консултиране на лицата за избор на подходящи за тях социални услуги; - Провеждане на разяснително-информационна дейност; - Извършване на мониторинг на Механизма за "Личната помощ"; - Посещения на място в домовете на потребителите, като задължение на общината по ЗЛП и ЗХУ. С цел да се осигури подкрепа на общността на територията на община Червен бряг, като инструмент за децентрализирано развитие и насърчаване на местната общност за повишаване на капацитета й за планиране, ще бъде извършено проучване и анализ на потребностите от услуги за населението, живеещо на територията на Общината. Ще бъдат организирани и проведени обучения и супервизии на новите служители и на служителите. Планираните обучения на служителите ще бъдат свързани с изпълнението на правомощията им по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП. Темите, които ще бъдат включени в обученията ще се определят спрямо идентифицираните нужди за общината. На обученията ще се очертаят основните права, задължения и отговорности на всеки служител, участващ в дейността. С цел оказване на организационно-методическа подкрепа на персонала, се предвижда провеждането на супервизии. Предвижда се в тях да вземат участие общо 44 служители, ангажирани с организацията и изпълнението на услугите. 125 999.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).