Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

The project includes the provision of hot lunch for 170c. from the following target groups: Persons without income or low income below the poverty line–people in difficulty due to the deteriorating economic situation in the country people who due to their age or disability are at higher risk of infection and adverse infection; Persons placed in quarantine - without income or with low income below the poverty line and have no relatives to support them; Persons subject to social assistance, for whom the need for additional  support has been indentified and in the conditions of an emergency epidemic situation, are unable to satisfy their basic living needs. The preparation and delivery of food will be carried out by employees of the Home Social Patronage/part of the structure of the Municipal Service for Social in Velingrad /for 56 p./ and ET "Tom and Nezi-91-Toma Pachalov", /for 114 p./,and from 01.04.2022-70 p. from Municipal Service for Social and 100p. from ET "Tom and Nezi-91- Toma Pachalov".The hot lunch will be provided to the consumers only by delivery to their homes in compliance with all anti-epidemic measures for 435 days,01.01.2021-30.09.2022. The representatives of the target groups will be provided with accompanying measures, expressed in individual consultation and assistance for: - the possibilities for using other social services provided on the territory of the municipality, including those financed by the ESF; - the use of administrative municipal services, assistance in providing temporary shelter for the homeless, to support access to health and education services, to manage the family budget, for healthy and balanced nutrition, advising on the requirements related to the introduced anti-epidemic measures, etc.  - other forms of individual support, assistance, counseling, realized in response to specifically identified needs and problems of the representatives of the target groups in order to overcome the consequences of prolonged social isolation.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Определяне на целевите групи: Целта на дейността е да се определят представителите от допустимите целеви групи, на които ще се осигурява топъл обяд през работните дни за срок от 21 месеца (от 01.01.2021 г. до 30.09.2022 г.). Кандидатът използва разнообразни механизми и начини за идентифицирането на нуждаещите се лица на територията на общината, които попадат в обхвата на целевите групи. Източниците на информация, които са използвани за определянето им са: - наличната база данни в общинска администрация; - информация от доставчици на социални услуги и институции на територията на община Велинград; - справка от РЗИ за броя на лицата, поставени под задължителна карантина; - информация от граждани, подадена по телефон и/или мейл за лица, които са с ниски доходи. В резултат на събраната и анализирана информация, бенефициентът предвижда в проектното предложение да се включат 170 потребители от следните целеви групи: - Лица без доходи или с ниски доходи под линията на бедност - хора в затруднение поради влошената икономическа обстановка в страната, хора, които поради възрастта си или налични увреждания са в по-висок риск от заразяване и неблагоприятно протичане на инфекцията. - Лица, поставени под карантина - без доходи или с ниски доходи под линията на бедност и нямат близки, които да им окажат подкрепа. - Лица, обект на социално подпомагане, за които е установена нужда от допълнителна подкрепа и в условията на извънредна епидемична обстановка, са в невъзможност да задоволят основните си жизнени потребности. За да се гарантира, че подборът на потребителите е съобразен с изискванията за допустимост и е извършен по прозрачен и обективен начин, екипът по управление на проекта е разработил методика за подбор на конкретните представители на целевите групи, на които ще се предоставя топъл обяд за периода на изпълнение на ДБФП. Като приоритетни критерии са заложени: лица, които поради възрастта си не могат да се самообслужват; самотно живеещи лица и лица с трайни увреждания. Преди включването на всеки нов потребител в основния или резервен списък, екипът за управление на проекта ще следи за предотвратяване на двойно финансиране на едни и същи дейности за един и същи представители на целевата група по едно и също време. Обяд, който е приготвен, но не е получен в съответния ден ще бъде предоставен на други лица от допустимите целеви групи. Индентифицирането на конкретните лица, на които ще се предостави неполучения топъл обяд ще се извършва от отразените като резерви в протоколите от извършения подбор по тяхната поредност. По този начин ще бъде сведено до минимум разхищението на храната. За осигуряването на непрекъснатост в предоставянето на топъл обяд на най-засегнатите и уязвими граждани на град Велинград след приключване на Целева програма „Топъл обяд у дома в условията на извънредна ситуация-2020г.“, бенефициентът е стартирал дейността, свързана с определяне на целевите групи преди стартиране на договора за безвъзмездна помощ. 0.00 0.00
Приготвяне на топъл обяд: Изпълнението на дейността стартира непосредствено след приключване на подбора и сключване на договори с лицата от целевите групи и е със срок на реализация: 01.01.2021 г. -30.09.2022 г.Топъл обяд, включващ–супа,основно ястие,хляб и поне веднъж седмично десерт,ще се предоставя на 170 потребителя за общо 435 бр.р.дни. Начините, по които кандидатът – община Велинград предвижда да приготвя топлия обяд са следните: Чрез възлагане по реда на ЗОП за доставката на хр. продукти ще се извършат дейностите по предоставяне на услугата на 56лица от представителите на целевата група.За посочения брой потребители храната ще се приготвя и разнася от Д"СПатронаж"/част от структурата на Общ.служба за соц.услуги гр.Велинград/. За 114 потребители е сключен Договор за кетъринг–приготвяне и доставяне на храна, договор№ 111/15.02.2022г. с фирма ЕТ„ Том и Нези- 91- Тома Пачалов“ със седалище и адрес на управление гр. Велинград, бул. "Петър Берон" №72, вписано в Търговския регистър към Агенция по вписвания с ЕИК 112068024, представлявано от Тома Стоянов Пачалов– собственик, със срок на изпълнение на договора е от дата 01.03.2022 г. до дата 30.06.2022г. да реализира дейностите по приготвяне и доставка на Топъл по домовете на потребителите, по процедура BG BG05FMOP001-5.001-0089-C06 „3.1 Топъл обяд в условията на пандемията от COVID-19. Подписано е допълнително споразумение към договора със същия изпълнител със срок до 30.09.2022 г. От 01.04.2022 г. разпределението ще бъде 70 човека от ОССУ гр. Велинград и 100 човека от ЕТ „Том и Нези – 91 – Тома Пачалов“. Кухня към Д"СПатронаж"/част от структурата на ОССУ гр. Велинград, съгласно акт за частна общинска собственост № 487 от 04.02.2005 г. удостоверява правното основание за ползването на материалната база за приготвяне храната с адрес: гр. Велинград, ул. „Съединение“ №288, с регистрационен номер на обекта № 132500293. Кухнята е с площ 53 кв. м. и е модерно оборудвана с Професионална електрическа печка с 3 фурни, Готварска електрическа печка с 6 плочи за готвене, Професионален фритюрник, Пасатор-професионален, Миксер, Казан - 40 литра /алпака/ 2 броя, Тръбна скара – професионална, Кухненски робот – професионален и транжорна маса, хладилници, фризери и три складови помещения. Обектът,,Кухня майка” на фирма ЕТ„ Том и Нези- 91- Тома Пачалов“ е разположен на площ 500 кв.м.В него са обособени следните функционални помещения: складово помещение с площ от 120 кв.м. с хладилна камера за съхранение на продукти в рамките на 24 часа; складово помещение на зеленчуци с площ от 20 кв.м.; помещение за обработка на месо и яйца с площ от 20 кв.м.; помещение за съхранение на консумативи с площ от 20 кв.м; миялно помещение с площ от 30 кв.м; миялно помещение с площ от 10 кв.м. и два коридора съответно за внасяне и изнасяне на продуктите. Кухненски блок е с площ от 200 кв.м. Кухненския блок е оборудван с конвектомат за 20 тави – 1 бр.; конвектомат за 10 тави -1бр.; хладилници -2 бр.; газова печка с 4 котлона -1 бр.; електрическа фурна – 3 бр.; газови горелки -4 бр.; картофобелачка, резачка за зеленчуци.; комбиниран миксер с капацитет 50л. Материалната база за приготвяне на храната за потребителите на кухненски блок към училището с адрес: гр.Велинград, ул. ,,Кристал” №10 с регистрационен номер на обекта 13070016. Помещението, в което ще бъде приготвян топъл обяд за представителите на целевите групи, с адрес гр.Велинград, бул. ”Съединение” № 228, е регистрирано по реда на Закона на храните. Регистрационния номер на обекта, в който ще се приготвя храната е регистриран по Закона на храните е 132500293. Разносът на храна на потребителите обслужвани от външния изпълнител ще се извършва от кухненски работници всеки работен ден в продължение на 435 дни, за периода от 01.01. 2021 г. до 30.09.2022г., като се използва автомобил, който е оборудван за целта- с рег.№ 6016 КА - съответно и шофьор. Храната се приготвя в кухните на двете заведения през всеки работен ден за периода от 01.01.2021г до 30.09.2022г. 202 973.90 202 973.90
Предоставяне на топъл обяд: Бенефициентът предвижда предоставянето на топъл обяд да се извършва единствено чрез доставка до домовете на потребителите при спазване на всички противоепидимични мерки. Доставката на храната ще се извършва от служители на Домашен социален патронаж /част от структурата на Общинска служба за социални услуги град Велинград и ЕТ„ Том и Нези- 91- Тома Пачалов“, гр. Велинград. Ще бъде създадена организация за раздаване на храната на потребителите при спазване на всички санитарно-хигиенни изисквания и предписания на националните компетентни органи. Опаковането на обяд ще се извършва в съдове за еднократна употреба. И двете заведения разполагат с необходимата техническа възможност за разнос на приготвената храна до домовете на потребителите, както следва: - Общинска служба за социални услуги град Велинград - Разносът на храната се извършва от двама души от персонала на домашен социален патронаж, като се използват два автомобила, които са оборудвани за целта – „Фолксваген Пасат” и „Рено Меган”, съответно и шофьори. - ЕТ„ Том и Нези- 91- Тома Пачалов“, гр. Велинград. Храната се пригатвя в кухните на двете заведения през всеки работен ден за периода от 01.01.2021г до 30.09.2021г. Разносът на храна ще се извършва от кухненски работници всеки работен ден вкато се използва автомобил, който е оборудван за целта- с рег.№ 6016 КА - съответно и шофьор KC - съответно и шофьори. 10 148.69 10 148.69
Реализиране на съпътстващи мерки: Община Велинград разполага с административен капацитет за осигуряване предлагането на съпътстващи мерки. Общинска администрация има богат опит в реализирането на редица проекти, финансирани по различни програми и има обучен персонал за предоставянето на богат набор от социални услуги. Прилагането на съпътстващи мерки ще се осъществява от екипа по организация и управление на настоящия и други изпълнявани проекти със социална насоченост; служителите на общинска администрация отговарящи за предоставяне на социални услуги на територията на общината, за административни, здравни и други услуги. Натрупаният опит на бенефициента гарантира своевременното информиране на представителите на целевата група по настоящия проект за всички други възможности, от които могат да се възползват потребителите. Бенефициентът ще организира реализирането на съпътстващи мерки при спазване на всички противоепидимични и санитарно-хигиенни изисквания с цел ограничаването на COVID-19. Ще се оказва индивидуална подкрепа на потребителите в отговор на конкретно установените нужди и проблеми на представителите на целевите групи с цел преодоляване на последствията от продължителната социална изолация Предвижда се да бъдат предоставяни на представителите на целевите групи съпътстващи мерки, изразяващи се в индивидуално консултиране и съдействие за: - възможностите за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на общината, включително и такива, финансирани от ЕСФ; - ползването на административни общински услуги, съдействие за осигуряване на временен подслон на бездомните лица, за подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги, за управление на семейния бюджет, за здравословно и балансирано хранене, консултиране за изискванията, свързани с въведените противоепидемични мерки и др. - други форми на индивидуална подкрепа, съдействие, консултиране, реализирани в отговор на конкретно установени нужди и проблеми на представителите на целевите групи с цел преодоляване на последствията продължителната социална изолация. 10 148.70 10 148.70

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).