Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 293 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

The project aims at creating sustainable jobs for the unemployed and inactive persons and improve their qualifications by providing professional development through training in vocational training and training in key competencies, which will lead to their integration in the labor market. This project is entirely directed towards improving access to employment and quality jobs by investing in human capital. With the implementation of a specific project "JSEVRO BULGARIA" Ltd. focuses on increasing adaptability of unemployed and inactive persons by enhancing their professional qualification and conduct appropriate training. This in turn will lead to the provision of better services and raising the competitiveness of "JSEVRO BULGARIA" LTD.
With the opening of the new jobs are intended to widen the scope, quality and efficiency of services offered by "JSEVRO BULGARIA" Ltd. goods and services. For this purpose is planned to modernize the methods of service by investing in human resource of the company, including conducting appropriate training of recruits.
To achieve the set objectives will be implemented the following activities: Selection of unemployed and inactive persons; Providing employment in "JSEVRO BULGARIA" LTD; Trainings for acquisition and / or enhance the professional skills of employees already; Providing training already employed under the project on key competencies; Purchase and delivery of fixed assets for the performance of official duties of the newly persons. The project provides activities and organization and project management, as well as in information and publicity - in accordance with the requirements of a manual beneficiary implementing rules for information and communication 2014-2020
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: Целта на тази дейност е отговорно администриране и финансово отчитане на настоящия проект, съгласно изискванията на приложимото национално и европейско законодателство, както и осигуряване на съответствие с Насоките за кандидатстване. С оглед успешното управление и изпълнение на проекта се предвижда дейността да се възложи на външна организация по реда на чл. 9, ал. 3 от Постановление № 118 на МС от 20.05.2014 г. за условията и реда за определяне на изпълнител от страна на бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ от Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Европейския фонд за морско дело и рибарство, Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство и Норвежкия финансов механизъм, а именно: Бенефициентите не провеждат процедура за определяне на изпълнител, когато предвидената стойност за доставки и услуги, в т.ч. съфинансирането от страна на бенефициента, без данък върху добавената стойност е по-ниска от 30 000 лв. С цел успешно изпълнение на дейността се предвижда да се назначи и ръководител на проекта, който да ръководи и координира проектните дейности и дейността на избраната външна организация по реда на ПМС 118 от 20.05.2014 г. Ръководител на проекта е външно за фирмата лице, с което ще бъде сключен гражданки договор. За ръководител на проекта е привлечен експерт, който разполага с необходимия опит в управлението и изпълнението на проекти. Избраната организация, съвместно с ръководителя на екипа ще отговаря за изпълнението на дейностите, предвидени в проекта, в съответствие с клаузите и срока на договора с Управляващия орган - МТСП за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. 11 500.00 11 500.00
Информиране и публичност: Предвидените по проекта дейности и съответните резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани пред обществеността, като за целта ще бъдат спазвани стриктно условията и изискванията описани в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Ще бъдат предприети всички необходими действия за популяризиране на получената безвъзмездна помощ. С цел популяризация на дейностите по проекта и в изпълнение на изискванията за информираност и публичност на проекти финансирани със средства на ЕС, се предвиждат и следните мерки: • Отпечатване и разпространение на информационни брошури и флаери; • Поставени стикери на закупените ДМА; • Изработени информационни табели; • Публикуване на актуална информация за проекта на Интернет-страницата на “ДЖИ ЕС ЕВРО-БЪЛГАРИЯ” ЕООД. В хода на изпълнение на проектните дейности ще бъдат ползвани подходящо оформени бланки на документи с ясна визуализация в съответствие с изискванията. Всички документи, свързани с проектните дейности също ще бъдат съобразени с изискванията за визуализация на проекта. Целта е да се постигне широка информираност относно планираните дейности и постигнатите в последствие резултати по проекта. Информационните материали – брошури и флаери ще бъдат раздавани на конгреси и семинари, ще бъдат предоставяни в изложбеното помещение на “ДЖИ ЕС ЕВРО-БЪЛГАРИЯ” ЕООД и изпращани на всички клиенти на фирмата при доставка на заявено оборудване. Успешната реализация на целите на проекта е пряко свързана с постигането на максимална информираност на широката общественост относно изпълнението на предвидените проектни дейности и постигнатите резултати. 1 150.00 1 150.00
Идентифициране и подбор на безработни и неактивни лица, които да бъдат включени в заетост по проекта: В настоящата дейност се предвижда да бъде проведена процедура за подбор на безработни и неактивни лица отговарящи на спецификата на целевата група по проекта и на търсените образователни степени и ценз. При провеждането на подбора ще бъдат спазени хоризонталните принципи: равенство между половете и превенция на дискриминацията въз основа на пол, раса, етнически произход, религия или вярвания, увреждания, или други. Като една бързо развиваща се компания “ДЖИ ЕС ЕВРО-БЪЛГАРИЯ” ЕООД в областта на търговията с медицинска техника, обзавеждане и консумативи на най-високо ниво, разполага с добре подготвени работници и специалисти, доказали професионалните си качества, през годините на работа. За да се осигури запазване на нивото на квалификация на персонала мениджърският екип провежда последователна политика за привличане на нови работници и специалисти в дейността на дружеството. Ето защо настоящата дейност, както и цялостния проект се вписват в политиката на “ДЖИ ЕС ЕВРО-БЪЛГАРИЯ” ЕООД и реално ще създадат по-добри възможности за адаптация на безработни и неактивни лица в работната среда и ще съдейства за успешната им професионална реализация и след приключването на проекта. 0.00 0.00
Осигуряване на заетост в “ДЖИ ЕС ЕВРО-БЪЛГАРИЯ” ЕООД на безработни и неактивни лица: ДЖИ ЕС ЕВРО осъществява основната си дейност в областта на търговията с медицинска техника и апаратура и консумативи. ДЖИ ЕС ЕВРО непрестанно усъвършенства нивото на предлаганите услуги, да подобри комуникацията с клиентите и бързината при доставките на предлаганите медицински консумативи. В тази връзка фирмата се стреми към разширяване на дейността си и привличане на нови клиенти. Това налага назначаване на нови служители на следните длъжности: 1.Главен счетоводител,НКПД: 2411.60020 В момента фирмата използва външна счетоводна фирма. Голяма е нуждата от вътрешно фирмено счетоводство поради няколко причини. Обема на продажби на фирмата през последните две години расте, респективно и счетоводната работа. В първата седмица на всеки месец болничните заведения засичат със счетоводството на всяка фирма доставчик всеки един пациент и медицински изделия , за да подадат справките в НЗОК, което предразполага счетоводителя да работи на 100 % само за нашата фирма. НЗОК въведе през април 2015 г нови регламенти във фактурирането на мед.изделия , където да се вписва код от НОИ и НЗОК за всеки един продукт. Това значително усложнява счетоводната работа и изисква повече време. 2.Оперативен счетоводител, НКПД: 3313.3001 Обема на работа изисква всекидневно фактуриране. Също така ежемесечни лични срещи и засичане на счетоводствата и обеми консигнации в болничните аптеки във всяка болница в страната. По-големия обем продажби, които фирмата реализира последните 2 г. предполага и повече счетоводна работа за заприходяване на закупената стока от чужбина. След въвеждането в НЗОК на новите регламенти във фактурирането на мед.изделия , значително се увеличи счетоводната работа, което налага назначаване на оперативен счетоводител. 3. Мениджър ключови клиенти (регионален София),НКПД: 2421.5026 През 2014 и 2015 г са сключени договори с още болнични заведения, за които текущите мениджъри продажби нямат времева възможност да отговарят. Увеличен е и обема на личните срещи с клиенти и специални обучения на медицинските сестри с инструментариуми за тазобедрено и колянно ендопротезиране. 4. Мениджър ключови клиенти (регионален Пловдив),НКПД : 2421.5026 Потенциал за развитие в продажбите в Пловдивска област. Също нужда за обучения в цялата гама продукти, която предлага фирмата и оперативните техники на лекарите, тъй като в този регион малка част от лекарите ги познават добре. 5. Мениджър ключови клиенти (регионален Варна),НКПД: 2421.5026 Потенциал за развитие в продажбите във Варненска и Бургаска област. Невъзможност на сегашния Мениджър продажби да прави лични срещи с всички клиенти. Фирмата има запитвания за новите продукти, които предлага от много клинети във Варненска област, което предполага ежедневни лични срещи. Също нужда за обучения в цялата гама продукти, която предлага фирмата и оперативните техники на лекарите, тъй като в този регион малка част от лекарите ги познават добре. Основтата дейност на тримата мениджъри ключови клиенти е да информират, консултират и демонстрират на клиентите качествата на предлаганите стоки и условията за покупката им, като предлагат самите продукти, а също така и чрез рекламни материали - каталози, проспекти, брошури и др. Мениджърите ключови клиенти поддържат постоянен контакт с клиентите. За целта те са мобилни и са в непрестанна връзка с клиентите на място. 6.Снабдител-доставчик,НКПД : 4321.2015 Увеличаване на обемите за София на медицинските изделия които трябва ежедневно да се доставят на болниците. Фирмата предвижда да намали доставките с куриерска ф-ма в страната за част от спешните доставки, които се доставят в операционни до 24 часа - да се поемат от снабдителя. 7.Началник склад ,НКПД:4321.2021 До момента Техническия сътрудник е бил отговорник склад. Поради нарастване на обема на неговата работа той има физическа невъзможност да продължи да я извършва. Изделията поддържащи се на склад са се увеличили, затова има и повече административна работа за заприходяване и изписване от склада. 57 227.04 31 939.72
Провеждане на обучения за придобиване и/или повишаване на професионалната квалификация на вече наетите лица : За длъжността главен счетоводител не се предвижда обучение по професионална квалификация – ще се търси лице с висше икономическо образователно - квалификационна степен „магистър". За останалите новоназначени служители се предвижда да се проведат обучения по професионална квалификация за следните професии: 1. За длъжност - оперативен счетоводител - обучение за част от професия по трета квалификационна степен оперативен счетоводител с код 344030, специалност оперативно счетоводство с код 3440301 – обучението е с продължителност 600 учебни часа. В обучението ще бъде включено едно лице от целевата група. 2. За длъжност - Мениджър ключови клиенти (регионален София) – обучение за част от професия по трета квалификационна степен търговски представител с код 341040, специалност търговия на едро и дребно с код 3410401 3. За длъжност - Мениджър ключови клиенти (регионален Пловдив) – обучение за част от професия по трета квалификационна степен търговски представител с код 341040, специалност търговия на едро и дребно с код 3410401 4. За длъжност - Мениджър ключови клиенти (Регионален Варна) – обучение за част от професия по трета квалификационна степен търговски представител с код 341040, специалност търговия на едро и дребно с код 3410401 Обучението по част от професия по трета квалификационна степен търговски представител с код 341040, специалност търговия на едро и дребно с код 3410401 е с продължителност 600 учебни часа. В обучението ще бъдат включени три лица от целевата група. 5. За длъжност - снабдител, доставчик – обучение по професия сътрудник в малък и среден бизнес с код 345050, специалност малък и среден бизнес с код 3450501 6. За длъжност - началник склад - обучение по професия сътрудник в малък и среден бизнес с код 345050, специалност малък и среден бизнес с код 3450501 Обучението по професия сътрудник в малък и среден бизнес с код 345050, специалност малък и среден бизнес с код 3450501 е от 2-ра степен на професионална квалификация с продължителност 660 учебни часа. В обучението ще бъдат включени две лица от целевата група. Броят на учебните часове за предвидените обучения за придобиване на професионална квалификация и за част от професия по професионална квалификация по практическо обучение са не по-малко от броя на учебните часове по теоретично обучение. Учебните часове ще се осъществяват в съответствие с изискванията на Закона за професионалното образование и обучение (ЗПОО), с държавните общообразователни изисквания за съответните обучения по професионална квалификация, както и в съответствие с Рамкова програма Е за непрекъснато професионално обучение за актуализиране или разширяване на придобита професионална квалификация, както и за придобиване на първа, втора и трета степен на професионална квалификация. Предвидените обучения са включени в Списъка на професиите за професионално образование и обучение, утвърден от министъра на образованието и науката. Успешното завършване на професионалното обучение ще бъде удостоверено със съответният документ в съответствие с чл. 38, ал. 2, т. 2 и ал. 3 от ЗПОО за завършено професионално обучение с придобиване на степен на професионална квалификация - свидетелство за професионална квалификация и за завършено професионално обучение за придобиване на квалификация по част от професията - удостоверение за професионално обучение. Изпълнението на дейността ще позволи укрепването на капацитета на служителите на “ДЖИ ЕС ЕВРО-БЪЛГАРИЯ” ЕООД, необходим за изпълнението на ежедневните им служебни задължения, както и ще допринесе за развитието на предлаганите стоки и услуги на пазара от дружеството. Придобитите умения са необходими от една страна за по-бързото запознаване и овладяване на работния процес на новоназначените лица и от друга за достигане равнището на дългогодишния опит на останалите им колеги. Това ще осигури по-добри възможности за адаптация на новонаетите лица в работната среда и ще съдейства за успешната им професионална реализация. 6 900.00 3 525.00
Провеждане на обучения по ключови компетентности на вече наетите лица : За новоназначените служители се предвижда да се проведат обучения по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” – немски език. Обученията по немски език са продиктувани от спецификата на работата на фирмата и по-специално от факта, че кандидата “ДЖИ ЕС ЕВРО-БЪЛГАРИЯ” ЕООД е официален вносител на произвежданите от германската фирма J.S.EVRO хирургически инструменти, уреди за: общата хирургия, минимално инвазивната хирургия, ортопедията и травматологията, имплантанти, принадлежности и комплексни оборудвания за операционни зали. Изпълнението на дейността ще позволи укрепването на капацитета на служителите на “ДЖИ ЕС ЕВРО-БЪЛГАРИЯ” ЕООД, необходим за изпълнението на ежедневните им служебни задължения, както и ще спомогне за тяхната увереност по време на кореспонденцията на документи, фактури и др. и комуникацията с фирмите производители на продукцията, която търгува кандидата. 4 900.00 2 800.00
Оборудване на нови работни места: В настоящата дейност се предвижда да се закупи оборудване, необходимо за изпълнение на професионалните задължения на част от новоназначените лица от целевата група. Съгласно изискванията, “ДЖИ ЕС ЕВРО-БЪЛГАРИЯ” ЕООД се ангажира да запази предназначението на оборудването за срок не по-кратък от 5 години от датата на одобрение на окончателния доклад. Основната дейност на фирмата се изразява в търговия на едро с медицински хирургически инструменти, медицинска апаратура, болнично обзавеждане, медицински консумативи. Фирмата снабдява цяла България с висококачествена медицинска техника и консумативи. Към днешна дата “ДЖИ ЕС ЕВРО-БЪЛГАРИЯ” ЕООД поставя цялостното пазарно изграждане на едни от най големите световни фирми в медицината. Много университетски клиники в цяла България са постоянни клинети на фирмата. Към момента фирмата разполага с офис и складово помещение под наем. Офиса се състои от три работни помещения, изложбена зала, кът за бизнес срещи, оперативки, кухня, WC . Също така в голяма част от болниците с които работи поддържа складове на консигнация с медицински консумативи, импланти (тазобедрени и коленни ендопротези, остеосинтезни средства за травматология– плаки, винтове, пирони). Също така има налична компютюрна техника (лаптопи, стационарни компютри, сървър) и оборудване за офис (напълно оборудвани работни места). Фирмата разполаага и с 3 фирмени автомобила ( Шкода Румстер собствена , Шкода Фабия собствена, Шкода Суперб на лизинг). Единият автомобил ползва снабдителя, за да доставя стоката на болничните заведения. Другия автомобил ползват двамата търговци, за срещи с клиенти, командировки в цялата страна по болниците. Третия автомобил ползва Управителя на фирмата. Във връзка с разкриването на новите работни места и разширяване на дейността на фирмата се предвижда се да се закупят следните ДМА, за следните новоразкрити позиции: За трите позиции мениджър ключови клиенти се предвижда да се закупят два бр. автомобила, с които тримата служители ще извършват основните си задължения, а именно да предлагат медицинските консумативи, импланти (тазобедрени и коленни ендопротези, остеосинтезни средства за травматология– плаки, винтове, пирони) и др. на болниците от регионите София, Пловдив и Варна. Тримата мениджър ключови клиенти ще съвместяват основните си задължения съгласно предварително изготвен график, тъй като за трите позиции се предвижда да се закупят две превозни средства. За останалите позиции: главен счетоводител, оперативен счетоводител, снабдител-доставчик и началник склад фирмата предвижда да закупи ДМА, обзавеждане и оборудване със собствени средства, не по настоящия проект. Чрез закупуване на изброените ДМА за посочените позиции мениджър ключови клиенти ще се обезпечават по-добри резултати по отношение на квалификацията на служителите и качеството на предлаганите услуги, както и мотивиране дългосрочните отношения служител-работодател. По настоящата дейност ще се закупи ДМА и реално ще се обезпечат част от новите работни места. Всичко това ще допринесе за разширяване на дейността на кандидата “ДЖИ ЕС ЕВРО-БЪЛГАРИЯ” ЕООД и за утвърждаване на фирмата в силно конкурентната среда. 38 000.00 37 432.30

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).