Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 209 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

The project proposal is aimed at activities to expand and increase the capacity of the Municipality of Provadia in the context of the powers in the field of social legislation, with the aim of achieving a smooth, efficient and effective improvement of the quality of care for people from the most vulnerable groups of society.
Through the planned opening of two new workplaces in a suitable space in the Information Center in the building of the Municipal Administration - Provadia, as well as training and supervision of employees from the administration and social services, the effectiveness of their work and the processes of informing, consulting, directing the citizens.
The implementation of the project will contribute to the formation of a social policy that meets the needs and care for vulnerable communities in Provadia, by preparing a needs analysis and outlining the opportunities for the development of supporting activities to improve people's well-being.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Укрепване на общинския капацитет : Дейността включва подбор и наемане на персонал за фронт офис - двама специалисти на трудов договор за период от18 месеца. Те ще бъдат ангажирани с дейности, които произтичат от ЗСУ в частта му насочване за ползване на социални услуги (според чл. 73 ал. 1 от ЗСУ насочването включва: информиране и консултиране на лицата относно предоставяните в общината социални услуги, условията за ползване – местонахождение, срокове, условия за заплащане и пълно и частично освобождаване от заплащане на такса за ползване на социални услуги; съдействие и консултиране за избор на подходящи социални услуги; изготвяне на предварителната оценка на потребностите от социални услуги); прием на заявления-декларации по ЗЛП за включване в механизма лична помощ, проверка за съответствие с нормативните изисквания, изготвяне и сключване на споразумения за предоставяне и ползване на личната помощ; участие в екипи за осъществяване на контрол върху предоставянето на личната помощ по ЗЛП, информиране, консултиране и оказване на съдействие и подкрепа на хората с увреждания във връзка с реализиране на Национална програма за достъпна жилищна среда и лична мобилност по ЗХУ. Предвижда се и ангажиране на специалисти (различни от тези от фронт-офиса) за разработване на анализ за община Провадия относно потребностите от социални услуги на общинско и областно ниво, които се финансират изцяло или частично от държавния бюджет. Анализът ще бъде разработен в съответствие с регламентираното в Наредбата за планирането на социалните услуги. За целта ще бъдат заети служители на бенефициента или външни с подходящи компетенции и професионален опит, които да съберат необходимата информация и да изготвят анализа. Участието на специалисти - служители на бенефициента както и външни, които имат пряко касателство в разработването и изпълнението на социалните политики ще даде възможност да се постигне обхватен, многопластов преглед на наличните ресурси, проблеми, възможности. Информацията ще се събере, обобщи и анализира, като се заложат социални и интегрирано здравно- социални услуги, които в максимална степен да отговорят на идентифицираните потребности и общностни характеристики, така че да кореспондират и с политиките на национално и регионално ниво. 78 488.57 0.00
Създаване на фронт-офис; обучение и супервизия на персонала: - Създаване на фронт-офис - включва текущ ремонт на част от Информационния център за обслужване на гражданите в сградата на Община Провадия. Необходимо е да се направи вътрешно преустройство, за да се обособи площ, в която да бъдат разположени две работни места за служители, които пряко ще информират, консултират и насочват гражданите. Ремонтът ще се състои в това две помещения в Информационния център да се обединят в едно цяло с обща площ от 16 кв. м. Това ще наложи премахване на вътрешна преградна стена от ПВЦ, освежаване на помещенията чрез боядисване и др. Това е необходимо, защото към момента в Информационния център, разположен на първия етаж при входа на сградата, няма обособено място за служители, които консултират относно социални въпроси и дейности. Предвиденото в проекта преустройство ще позволи да се обособи помещение с площ от 16 кв.м., в което да се има две работни станции за двама служители, като текущият ремонт ще бъде съобразен с Наредба № РД-02-20-2 от 26.01.2021 г. за определяне на изискванията за достъпност и универсален дизайн на елементите на достъпната среда в урбанизираната територия и на сградите и съоръженията. Сградата на Община Провадия и Информационния център са достъпни за хора с увреждания. В тази връзка отделянето на фронт-офис за социално консултиране в Информационния център е най-рационалното решение и възможност да се преустанови честата практика гражданите да обикалят по етажите, за да бъдат консултирани от съответния специалист в областта на социалните въпроси. В Информационния център в сградата на Общината се предоставя комплексно административно обслужване - услуги в направление гражданско състояние, териториално - селищно устройство, общинска собственост, деловодство, каса. Обособяването на фронт-офис в предвиденото за това помещение ще позволи вече в Информационния център да се обслужват и гражданите в направление социални дейности и услуги и то конкретно в изпълнение на отговорностите по ЗСУ, ЗЛП и ЗХУ. Предвижда се и доставка на оборудване и обзавеждане за помещението - техника (компютри, мултифункционално устройство - копир, скенер, принтер) и офис обзавеждане за две работни места (бюра, работни и посетителски столове, шкафове за документи и др.) - необходимо за техническо осигуряване на работния процес на служителите. - Обучение и супервизия на персонала - ще бъдат включени служители на бенефициента : новоназначените лица от фронт-офиса, специалисти от администрацията, ангажирани с политиките в социалната сфера и служители в социалните услуги, управлявани от Община Провадия. Обученията ще са по прилагане на ЗСУ в частта насочване за ползване на социалните услуги, ЗЛП и ЗХУ. Периодично ще се провежда супервизия на обучените служители. - Отпечатване на информационни материали за разяснително-информационни кампании за предоставянето на личната помощ, социалните и интегрирани здравно-социални услуги, възможностите за разрешаване на проблемите, свързани с липсата на достъпност за хората с увреждания - ща бъдат отпечатани различни видове информационни материали, които да бъдат предоставяни на гражданите в Информационния център, в кметствата в населените места, в пенсионерските клубове, в социалните услуги, в медицинските центрове, при личните лекари, както и на други подходящи обществени места. Всички материали ще бъдат съобразени с изискванията за видимост, прозрачност и комуникация по проекта. 31 395.43 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).