Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 161 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

For the purposes of the project will be revealed "Center for social rehabilitation and integration of disadvantaged people and their families in Belovo municipality." This innovative for municipality Belovo social service community will be based in the city of Belovo in the building of the municipal administration, in premises provided to the center, only for the performance of its activities.
        Will be assigned technical staff - jobs that will organize and supervise the daily activities of social service and specialized staff - labor mediator, psychologist, medical practitioner, occupational therapist, speech therapist, social worker organizing activities in the settlements in the municipality, where appropriate therapist who will provide comprehensive and innovative approaches and personal assistants.
       The services to be provided will be directed simultaneously to both persons with disabilities / including children / or persons with inability to self and to members of their families wishing to return to the labor market, as the project will be provided with training opportunities to find work, recruitment.
    They will be ensured and jobs for persons with disabilities, which will be tailored to their specific difficulties and personal needs and providing them employment opportunities in the working environment, despite their disabilities. The center will provide hourly social services of personal assistants for people with disabilities or inability to self-service, the members of families who care for them have expressed wishes to return to the real labor market.
     In order to complete territorial coverage of all settlements of the municipality Belovo, will be appointed organizers, activities in every village, every day and full will facilitate the lives of persons with disabilities and their families through the organization of full leisure and realizing the specific needs of each person.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта.: Цел на дейността: Интеграция на всички аспекти на проекта. Описание на дейността: Тази дейност е необходима с оглед управлението на проекта. Правилното разпределение на ангажиментите ще даде гаранции за ефективно и навременно изпълнение на дейностите в проекта и успешното му приключване в планирания срок, според планирания бюджет и с постигане на набелязаните цели и резултати. Общият подход за реализиране на тази дейност се базира на методиката за управление на проекти и включва няколко основни процеса: - Организация и управление на проектния екип – целта на този процес е да се организира проектния екип, така че да изпълнява заложените дейности в проекта с изискуемото качество, гарантиращо постигане на заложените резултати и проектни цели. - Управление на комуникацията - целта на този процес е да се изгради единна система за предаване на информация между участниците в проекта, както и система за комуникация със заинтересованите страни. При стартиране на проекта ще се проведе първоначална среща на която ще бъдат разпределени задълженията и отговорностите на всеки от екипа. Ежемесечно ще се провежда по една работна среща, с цел проследяване изпълнението на проектните дейности и степен на постигане на заложените резултати. На ежемесечните срещи ще се извършва планиране и разпределение на текущите задачи между членовете на екипа - Управление на документацията и отчетността –ще бъдат определени методи за документиране и архивиране на проектната документация, с които да се гарантира точното документиране и съхранение на информацията. Ще бъде създадено проектно досие в две части - финансова и техническа, което ще се поддържа на хартиен и електронен носител. - Управление на разходите – целта на този процес е събиране и осчетоводяване на точна и редовна счетоводна документация, отразяваща изпълнението на проекта. - Осигуряване на качеството и контрол на работата по проекта и проектните резултати – процеса включва сравняване на постигнатите резултати с планираните такива и с индикаторите за изпълнение и резултат. Това сравняване ще се извършва по време на изпълнение на дейностите, като при установяване на несъответствия между планираното и постигнатото качество ще се планират дейности за подобряване на качеството на проектните резултати. За да се гарантира качествено изпълнение на дейностите по проекта се предвижда разработването и въвеждането на система за вътрешен мониторинг и контрол В хода на реализирането на Проекта ще се осъществява мониторинг на всички дейности от Екипа на проекта и контрол по отношение на предоставянето на услугите. Екипът ще извършва вътрешен контрол по отношение на договорените дейности, начина и времето на изпълнението им от наетия персонал, чрез ежемесечни проверки на място по предварително изготвен месечен график. Проверките ще се извършват в дома на потребителя на социалната услуга, в ЦСРИ, в обособените за тази цел помещения по кметствата , като резултатите ще се вписват във формуляр за мониторинг и месечен график за посещения. Проверката в дома на потребителя ще дава реална представа за удовлетвореността на ползвателя на услугата. Тези форми на обратна връзка ще осигуряват гъвкавост и възможност за предприемане на мерки за отстраняване на пропуски в работата на наетия персонал. При констатиране на пропуски или проблеми ще се предприемат необходимите действия за отстраняването им. В рамките на осъществявания мониторинг ще се отбелязват и анализират и констатираните добри практики с цел описание и подготовка за мултиплицирането им. След първото шестмесечие и в края на Проекта ще се извършат оценки върху: - събраната информация по регламентираните показатели; - ще се извършват анкетни проучвания и преки наблюдения; - ще се изготвят отчети относно постигането на целите на Проекта и изразходваните средства ; - ще се посочват срещаните трудности при реализирането на Проекта и ще се предлагат мерки за преодоляването им; - ще се извършва оценка на ефективността на програмата 33 209.43 30 495.40
"Център за социална рехабилитация и интеграция за лица в неравностойно положение и техните семейства в община Белово" - Част 1 (Организация и създаване на центъра): Д-ст по Компонент 2. Подобряване достъпа до здравеопазване и промоция на здравето, вкл. чрез иновативни междусекторни услуги в общността и в домашна среда, според индивидуалните потребности на човека с увреждане и чрез информационно-образователни и здравно-консултативни услуги. В рамките на тази дейност се предвижда създаване на "ЦСРИ за лица в неравностойно положение и техните семейства в община Белово". Услугата ще се управлява от Ръководителя на проекта. Ще се създадат мултидисциплинарни екипи от различни специалисти – соц. работник, психолог, кинезитерапевт/рехабилитатор; медицински специалист – фелдшер/мед. сестра, трудотерапевт и лични асистенти, които да оказват съдействие на лицата в центъра и в домашна среда според нуждите, определени в оценката на потребностите. Услугата ще се предоставя в съответствие с Методиката за организиране на работата по предоставяне на соц. услуга ЦСРИ в общността. Центърът ще разполага с помещения, които ще бъдат ремонтирани - общинска собственост в сградата на общинска администрация в град Белово и обособени помещения по 1 в кметствата на населените места в Общината, където ще се предоставят соц. услуги и ще се съхранява документацията и досиетата на потребителите. За адекватното обезпечение на дейността, предоставеното помещение в гр. Белово ще претърпи текущ ремонт, за да бъде съобразено със стандартите за предоставяне на услугата ЦСРИ: входно пространство с фоайе и места за изчакване; кабинет ръководител на ЦСРИ и соц. работник; кабинет психолог/невролог (с мивка); кабинет за групова работа; кабинет за индивидуална работа; кабинет за трудотерапевтични дейности; зала лечебна физкултура (с мивка). Ориентацията в ЦСРИ да е лесна, а достъпът безпрепятствен, включително на лицата с двигателни увреждания и с намалена подвижност;Санитарният възел да включва предверие с мивки, санитарни клетки, поне едната от които да е достъпна за лица в инвалидни колички и в нея да има подвижен душ. За да се обезпечи технически дейността е необходимо да бъдат осигурени технически средства, както и офис материали и консумативи: 1. оборудване на центъра : ще бъдат закупени преносими бюра - 4 бр, столове 4 бр, секции - 4 бр, Шкафчета - 4 бр; компютри - 2 бр , принтер - 1 бр , мултифункционално устройство за персонала , нает в центъра. Техниката, с която в момента се работи в община Белово към настоящия момент е остаряла и недостатъчна за да се ползва и за нуждите на проекта, имайки предвид, че ще бъдат обслужвани около 185 лица в гр. Белово и всички населени места в Общината. Ежемесечно ще бъдат изготвяни документи, които ще са необходими за ефективното изпълнение на дейностите по проекта - графици, дневници, индивидуални планове, оценки на риска, посещения по домовете или по обособените помещения по селата - планирано или при необходимост, присъствени форми, регистри, досиета на потребителите и на наетия персонал. По-съвременната техника ще позволи изпълненията на дейностите по проекта да протича по-бързо и ефективно за всички заинтересовани страни - персонал, потребители, асистенти, наети на работа. 2. доставка на материали и консумативи /раб. облекло/ на наетия персонал - община Белово ще се стреми да осигури необходимите лични предпазни средства на наетия персонал за целия период на проекта, състоящи се в : престилки, работни обувки, ръкавици за ежедневно ползване, маски, шапки за коси, гумени ръкавици. По този начин ще се осигури защитена и здравословна работна среда на наетия персонал и на потребителите, повечето от които ще имат нужда от ежедневни грижи по личната хигиена и поддържане на чистота в обитаваните помещения. Поради естеството на заложените целеви групи в проекта - трайно безработни, лица със степен на увреждане и трудна подвижност ще бъде наето МПС. С превозното средство ще се извозват лицата, които ще ползват услугите на ЦСРИ от населените места в общината до град Белово където ще се намира ЦСРИ. Превозното средство ще бъде съобразено с нуждите на лицата от целевата група. 24 200.00 19 014.17
"Център за социална рехабилитация и интеграция за лица в неравностойно положение и техните семейства в община Белово" - Част 2 (Организация и създаване на центъра): Дейност в рамките на Компонент 2. Изграждането "Център за социална рехабилитация и интеграция за лица в неравностойно положение и техните семейства в община Белово" е в съответствие с приоритетно направление 2 от Общинската стратегия за развитие на социалните услуги 2016 - 2020 г. за Развитие на социални услуги за социално включване на уязвими групи и лица в неравностойно положение в съзвучие с деинституционализацията и резидентните услуги следва да се надграждат и развиват в Комплекс от социални услуги в общността и Център за развитие на уязвими общности. Плана за развитие на социалните услуги в Стратегията предвижда създаване на Център за социална рехабилитация и интеграция като държавно делегирана дейност. Услугите, предоставяни от центъра ще стартират предоставянето на услугата ЦСРИ на община Белово, който ще бъде създаден като държавно делегирана дейност. Интегрираните здравно-социални услуги са дейности, чрез които медицински специалисти и специалистите в областта на социалните услуги предоставят здравни грижи и медицинско наблюдение и осъществяват социална работа, включително в домашна среда, в подкрепа на деца в риск, бременни жени, хора с увреждания и хронични заболявания и възрастни хора, които имат нужда от помощ при изпълнение на ежедневните си дейности. Услугата ще се предоставя в съответствие с Методиката за организиране на работата по предоставяне на социалната услуга ЦСРИ в общността. Услугата ще се управлява от Ръководител - ще отговаря за цялостната организация на дейността на центъра и ще координира различните специалисти за предоставяне услуги на място и в изнесените помещения. Ще се създадат мултидисциплинарни екипи от различни специалисти – социален работник, психолог, кинезитерапевт/рехабилитатор; медицински специалист – фелдшер/мед. сестра, трудотерапевт, невролог, личен асистент които да оказват съдействие на лицата в центъра, съответно изнесените помещения и в домашна среда според нуждите, определени в оценката на потребностите. Дейността ще се изпълнява на два етапа: ЕТАП 1. Подготвителен: - Разработване на Правила/методология за функциониране на услугата и работна документация – регистър на потребителите, лични досиета на потребители и персонал, процедури, инструктажи и др., съгласно спецификата на услугите, изискванията на приложимата нормативна база и финансиращата програма. - През втория месец от старта на проекта ще се извърши оценка на потребностите на лицата от целевата група от община Белово и в съответствие с конкретните потребности ще се изготвят индивидуални планове за вида, честотата и обема на социалната, здравна или комплексна услуга.; Ще се извърши изготвяне на специализирана оценка от външен изпълнител. Оценката включва: -здравословно състояние – диагноза, прием на лекарства, ТПС, зрение, слух, дейности с горните и долните крайници, дейности свързани с функциониране на опорно-двигателния апарат; -умения и способности за самообслужване – лична хигиена, хранене и обличане; -умения и способности за домакинство – приготвяне на храна, чистене и пазаруване; -реч и общуване; -интелектуално развитие; -поведенчески прояви; -комуникативни умения; -социални умения; -знания, умения и компетентности -други умения и компетентности – дефицити и ресурси. Всеки специалист, които ще работи с потребителя изготвят индивидуален план за работа с него с участието на потребителите, въз основа на направената оценка на потребностите и възможностите на проекта. - Ще се подберат желаещите за предоставяне на услугата "личен асистент" във връзка с улесняване достъпа на хората с увреждане на пазара на труда и/или лицата, които полагат грижи за зависими от грижа членове на семейства да се върнат на пазара на труда. В съответствие с разработената Методология за функциониране на центъра ще се извърши кандидатстването и оценката на потребители и предоставящи услугата "личен асистент". 22 918.91 110 114.73
"Център за социална рехабилитация и интеграция за лица в неравностойно положение и техните семейства в община Белово" - Част 3 (Предоставяне на услугите): Дейност в рамките на Компонент 2. Ще се създадат мултидисциплинарни екипи от различни специалисти – социален работник, психолог, кинезитерапевт/рехабилитатор; медицински специалист – фелдшер/мед. сестра, трудотерапевт, невролог и лични асистенти, които да оказват съдействие на лицата в центъра и в домашна среда според нуждите, определени в оценката на потребностите. Услугата ще се предоставя в съответствие с Методиката за организиране на работата по предоставяне на социалната услуга ЦСРИ в общността. Дейността ще се изпълнява на два етапа: ЕТАП 2. Предоставяне на междусекторни услуги: В рамките на 19 месеца ще се предлагат както социални услуги центъра и в домашна среда, така и здравни услуги (придружаване до здравно заведение, смяна на превръзки, измерване на кръвно налягане, поставяне на инжекции, рехабилитация/кинезитерапия и др,) и специализирани услуги (психологическа и мотивационна подкрепа, консултиране за включване в рехабилитационни и терапевтични програми и др.), трудотерапия: 2.1. Социална и информационно-консултантска дейност- Социалният работник изпълнява координираща функция между клиентите и техните близки и специалистите, и структурите пряко свързани със социалната работа (РДСП, ДСП и ОЗД). При посещенията на клиенти, той осъществява връзката им със специалистите, организира първоначалните срещи с клиентите, води личните им досиета и поддържа регистрите. Информира и консултира, попълва и подава документи в ДСП, ДБТ, НОИ, ТЕЛК и др., съдейства при снабдяване с технически помощни средства. При засилен интерес по определен проблем или тема организира групови консултации. С всеки отделен клиент работи на принципа „водене на случай ”. 2.2. Психологическа помощ - Една от най-важните дейности е психологическата помощ. Зa всеки потребител и негов роднина работата започва от тук, защото независимо дали го признават или не, основният проблем - „самоизолацията” идваща от непреодоляната болка от инвалидизирането води и до останалите и определя начина на живот на цялото семейство. Затова работата на психолога започва с печелене на доверие, диагноститциране и идентифициране на действителните дефицити и ресурси.Неговата работа е свързана с провеждане на индивидуални консултации с потребителите. При необходимост се преминава към психо-терапевтични интервенции. Психолога активно работи и с родителите/роднините на потребителите. При идентифициране на сходни проблеми сформира групи, както за /роднини, така и за потребителите. 2.3. Рехабилитация - Рехабилитационната дейност е абсолютно задължителна, защото за да има потребителя бъдеще, той първо трябва да е в добро здравословно състояние в рамките на увреждането.Тя ще се предоставя от кинезитерапевт и/или рехабилитатор. Той ще работи с лица с трайни или временни физически увреждания. Целта на работата им е запазване на неувредените функции на организма, и максимално подобряване и възстановяване на увредените функции и засегнати части, с оглед постигане на самостоятелност и независимост в ежедневния живот. 2.4. Информационно-образователна кампания и организиране на свободното време - индивидуална кампания сред лицата от целевата група за запознаване с възможностите за излизане от изолация и участие в заетост и други форми на интеграция, вкл. психологическа подкрепа. При наличие на потребители със сходни проблеми или интереси, след идентифицирането им се сформират групи и се изготвя програма за посещение на културни и популярни мероприятия - кинопрожекции, театрални представлениия, концерти, фетивали и др. Отбелязване в Центъра на национални и лични празници. 2.5. Здравни услуги - придружаване до здравно заведение, смяна на превръзки, измерване на кръвно налягане, поставяне на инжекции според индивидуалните нужди на потребителите. 45 837.82 42 475.90
"Център за социална рехабилитация и интеграция за лица в неравностойно положение и техните семейства в община Белово" - Част 4 (Предоставяне на услугите): ЕТАП 2. Предоставяне на междусекторни услуги - ПРОДЪЛЖЕНИЕ: 2.6. Трудотерапевтична дейност - Трудотерапията е активен терапевтичен метод, при който се ползва системно трудовата дейност, специално подбрана според заболяването, формата и фазата му, функционалното и психическо състояние на детето. Целта и е да подпомогне цялостното възстановяване на организма, изразяващо се в настъпващи положителни изменения. Работата се ръководи от квалифициран трудотерапевт. Организацията на работата му е устроена така, че потребителя да придобива нови знания, да развива умения и да вижда обществената полезност на своя труд. Оптималният режим на трудотерапия е свързан с индивидуалните възможности и личния избор на потребителя. За постигане целта на трудотерапията, специалиста редува различни видове трудотерапевтични дейности. 2.7. Невролог - Дейността е свързана с ранното разпознаване на симптоми, както на леки, така и тежки неврологични заболявания. Неврологичните симптоми са причинени от нарушения в нервната система. Признаците на неврологичните разстройства могат да варират значително, взависимост от вида на нарушението и специфичната област от тялото, която е засегната. Към неврологичните симптоми се отнасят скованост, частична или пълна парализа, мускулна слабост, усилени или отслабени рефлекси, частична или пълна загуба на чувствителност, припадъци, трудност при четене и писане, необяснима болка, парестезии и други. 2.8. Личен асистент - съгласно определението в ППЗСП "Личен асистент" е лице, полагащо постоянни грижи за дете или възрастен с трайно увреждане, или за тежко болен, за задоволяване на ежедневните му потребности. В рамките на проекта тази услуга ще предоставят 25 лични асистенти, които ще подпомагат деца и лица с увреждания (25 бр.), когато лицата, които полагат грижи за тях желаят и имат мотивация да се върнат на пазара на труда. Лицата, на които ще се предостави тази услуга ще бъдат избрани след извършена оценка на потребностите и изготвени индивидуални планове, както и желанието на членовете на семействата им, които полагат грижи за тях да бъдат включение в обучение и/или в последваща заетост. Личините асистенти ще оказват подкрепа и съдействие на лицата, които имат нужда от грижи, за периода, когато лицата, които полагат грижа за тях, участват в курсове за професионално обучение (6 м.) и заетост по Компонент 1 (6 м.) - общо за период от 12 месеца 100 623.61 0.00
Информационна кампания „Дни на толерантност“ : Дейност в рамките на Компонент 2. Тази дейност е насочена преди всичко към обществеността и в частност работодателите. Целта е да се променят стереотипи и нагласи създадени в миналото, да се представят хората с увреждания, не като болни, които се нуждаят от лечение и обгрижване, а като ХОРА, които при нормални условия, с малка подкрепа и правилно разбиране, няма да бъдат в тежест на обществото, а пълноценни и пълноправни участници в него. Ще бъде изработен образователен филм за възможностите за активно включване на пазара на труда на лицата от целевата група, който ще бъде прожектиран по време на събитията. Част от работата е насочена и към хората с увреждания. Много е важно те да разберат, че околните ще ги виждат такива, каквито те виждат себе си. Това изисква от тях готовност и желание за промяна за да бъдат адекватни на настоящето време; усилие да станат равнопоставени не само в правата, но и в задълженията си. Ще се разработи и създаде специализиран сайт, който ще бъде присъствието и представянето на хората с увреждания във виртуалното пространство до по-широк кръг хора. Създаден е за да е полезен на хората с увреждания, на техните близки, на колеги от социалната сфера и всички любопитни. На сайта ще се качва работна информация – документи, бланки, указания, правилници, касаеща дейността на услугата, информация за услугите на Центъра и специалиститие, актуални събития от ежедневната дейност, календарна информация за предстоящи сбития, много снимков материал. 16 800.00 18 650.00
Обратно на пазара на труда: Дейност в рамките на Компонент 1. В рамките на тази дейност се предвиждат комплекс от мерки, насочени към възможностите на лицата от целевата група да направят образователен, квалификационен и трудов избор. Дейностите ще се осъществяват в рамките на услугата Център за социлана рехабилитация и интеграция в помещенията на центъра. 5.1. Професионално информиране, консултиране и ориентиране - подпомагане на лицата в съответствие с техния личностен профил и индивидуални характеристики при избора им на професия, подходящо обучение и кариерно развитие. Професионалното ориентиране ще се провежда в индивидуални форми, включително чрез информиране и консултиране, психологическа подкрепа и популяризиране на възможностите за кариерно развитие; 5.2. Изследване за нуждите на работодателите в района и възможностите на целевата група за включване в обучение и заетост; 5.3. Издаването на наръчник за мотивация на лицата от целевата група с цел тяхното активно включване и реализация на пазара на труда. Наръникът ще бъде разпространяван периодично в рамките на предосавяните услиги от ЦСРИ. 17 000.00 16 716.00
Предоставяне на обучение за професионална квалификация: Дейност в рамките на Компонент 1. За 25 от лицата от целевата група по Компонент 2, , които ползват улугата "личен асистент" за зависими членове на своите семейства и които желаят да се интегрират обратно на пазара на труда, както и лица чиито увреждания позволяват да участват в обучение и в последваща трудова заетост ще бъде предоставена възможност да участват в обучение за повишаване на професионалната квалификация след участие в консултиране и ориентиране по Дейност 7. Ще бъдат предоставени следните обучения за придобиване на професионална квалификация : 15 лица от целевата група със степен на увреждане, която им позволява да участват в обучение, ще бъдат обучени както следва: Професия - 622020 Озеленител; Специалност - 6220202 Парково строителство и озеленяване - II СПК Хорариум на обучението - втора степен 660 уч. часа Брой на обучаваните лица - 15 лица от целевата група Документ доказващ завършеното обучение - Свидетелство за професионална квалификация (образец 3-54 на МОН). 10 лица от целевата група ще получат следния вид професионално обучение: Професия - 762030 Помощник-възпитател; Специалност - 7620301 Помощник- възпитател в отглеждането и възпитанието на деца - III СПК Хорариум на обучението - част от професия по трета квалификационна степен 600 уч. часа Брой на обучаваните лица - 10 лица от целевата група Документ доказващ завършеното обучение - Удостоверение за професионално обучение (образец 3-37 на МОН). Обученията ще се провеждат в рамките на 6 проектни месеца, по 6 учебни часа на ден. Учебната програма и учебното съдържание ще бъдат изготвени от избрания изпълнител, лицензиран център за професионално обучение, притежаващ съответната лицензия, издадена от НАПОО. Курсовете ще завършат с полагане на държавен практико-теоретичен изпит пред изпитна комисия и получаване на съответните документи, доказващи обучението 29 250.00 26 280.00
Осигуряване на заетост: Преминалите успешно лица курсове за озеленител и помощник-възпитател ще бъдат наети от община Белово за извършване на трудова дейност за най-малко 6 месеца. За 10 лица успешно завършили професионано обучение за "Парково строителство и озеленяване" ще бъде осигурена заетост на пълен работен ден за период от 6 месеца на длъжност 2132.6015 "озеленител" в община Белово, бюджетно дейност "Озеленяване". Лицата ще подпомагат служителите на БД "Озеленяване" в поддържането на зелените площи и паркове в общината. За 5 от лицата от целевата група, преминали през обучение за " Помощник- възпитател в отглеждането и възпитанието на деца", ще се осигури заетост за период от 6 месеца на пълен работен ден на длъжност 5312.3003 "помощник възпитател". Те ще бъдат назначени в община Белово, но ще изпълняват помощни функции в Дневния център за деца с увреждания, създаден на територията на общината. Желаещите лица от успешно приключилите курсовете за професионална квалификация ще подадат заявления до община Белово за включване в заетост. Ако лицата са повече от обявените работни места, комисия от общината ще проведе подбор, като използва за целта критерии и методология, разработени преди стартиране на дейността от екипа по проекта. Озеленителите, както и помощник-възпитателите ще започнат да изпълняват задълженията по трудовите си договори, веднага след успешното приключване на обучението и подбора. 52 810.60 52 533.51
Информиране и публичност: Цели на дейността: - Постигане на обществена информираност и запознаване на заинтересованите лица с целите, дейностите и възможностите за участие в проекта, както и постигнатите резултати, анализа на добрите практики и проблемите, свързани с изпълнението му. - Популяризиране на финансовата подкрепа от ЕСФ и ОП „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020. Описание на дейността: Дейността включва изпълнение на няколко поддейности: 1. Изработване и разпространение на информационни материали. Ще бъдат отпечатани и разпространени информационни материали – 250 бр. брошури, които ще представят финансирането, целите и дейностите по настоящия проект. Брошурите ще бъдат разпространявани периодично сред представители на целевите групи и сред местната общност, като по този начин се цели постигане на добра информираност за предлаганите услуги и начина на ползването им. Ще бъде изработена 1 бр. подвижна информационна табела, която да представя проекта и финансиращата програма по време на информационните събития, обученията в офиса на Интегрираната услуга. 2. Провеждане на информационни събития сред обществеността Ще бъдат проведени 2 бр. информационни събития – пресконференции в началото и в края на проекта. Освен местни печатни и електронни медии на събитията ще бъдат поканени представители на всички заинтересовани страни и представители на целевите групи по програмата, с цел популяризиране на планираните дейности, предоставяните услуги и резултатите от изпълнението на проекта. 3. Представяне на проекта в медиите и интернет пространството. Проектът и предлаганите услуги ще бъдат представени чрез публикации и информация в местния и регионален печат, по Общинското радио и местни електронни медии. На интернет страницата на община Гоце Делчев ще бъде изработен интерактивен банер и ще се поддържат актуални новини и информация относно изпълнението на проекта. По този начин ще бъдат информирани максимален брой потенциални потребители на новите услуги. Всички информационни материали и мероприятия за информиране и публичност ще бъдат визуализирани съгласно изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. 2 900.00 1 050.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).