Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 152 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

The current project is focused on the implementation of integrated measures with a view to the implementation of the powers of the Municipality of Polski Trambesh, related to the implementation of its responsibilities under the order of the ZSU, USSR and ZLP. The project aims, by strengthening the municipal capacity in the field, to support the processes of reforming the system of social services and to facilitate the transition to the new mechanisms at the local level. The implementation of the project will cover persons from the target groups and will contribute to the smooth introduction of reforms in the field of social services and personal assistance and will accelerate the provision of more effective, efficient and quality care to persons from the most vulnerable groups of the population. For this purpose, a complex of interrelated measures will be implemented, including: creation of a front office, delivery of equipment and furniture for the front office; hiring, training and supervision of the personnel for the implementation of the measures under ZLP, USSR and ZSU at the municipal level; provision of information on the use of personal assistance, social and integrated health and social services, as well as awareness of society at the local level regarding the possibilities for solving the problems related to the lack of accessibility for people with disabilities.
The implementation of the complex of measures and activities under the project will provide the necessary support and conditions for increasing the capacity of the Municipality of Polski Trambesh to exercise the powers and obligations of the local government, related to the implementation of the ZLP, USSR and ZSU and will lead to an increase in efficiency and quality of services provided in the community for local vulnerable groups.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност- 1 Наемане на персонал, необходим за изпълнение на задълженията и отговорностите на общината по ЗЛП,ЗХУ, както и по ЗСУ в частта, свързана с насочването от общината за ползване на социални услуги.: Целта на дейността е сформирането на обучен екип от специалисти, които да бъдат ангажирани с изпълнението на правомощията на Община Полски Тръмбеш по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП. Във връзка с нарасналия обем от функции и задължения на общините с оглед прилагането на новите нормативни изисквания в областта на социалните услуги с цел ефективно административно обезпечаване на дейността и плавен преход към новите нормативни изисквания в сферата на социалните услуги ще бъдат назначени 2 лица на длъжност "Сътрудник социални дейности", имащи следните задължения: да осъществяват директна комуникация с лицата, желаещи да ползват конкретна социална услуга; да насочват заинтересованите лица към подходящата за тях социална услуга; да обработват първичната документация във връзка с кандидатстване и насочване на лицата; да оказват административна подкрепа на служителите пряко ангажирани с предоставяне на конкретна социална услуга и други дейности произтичащи от задълженията на общината по прилагане на ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП. Техните задълженията ще бъдат посочени в длъжностните им характеристики. Наред с изпълнението на правомощията на Община Полски Тръмбеш по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП, служителите пряко ще са ангажирани и в работата по предоставяне на информационно-разяснителни мерки, свързани с услугите. Изборът на служителите ще се извърши чрез подбор, при спазване на нормативните изисквания в областта на заеманата длъжност, отчитане на спецификите на бъдещата работа и потребностите на целевата група. Процедурата ще бъде организирана прозрачно през първия месец от стартиране на проекта. Комисия, определена със заповед на кмета на общината ще разгледа и оцени представените от кандидатите документи. С кандидатите, преминали успешно етапа на документална проверка, ще бъде проведено събеседване, като на последващ етап - ще се извърши и класиране на участниците, с цел назначаване на най-подходящите за заемане на съответната длъжност лица. С избраните лица ще бъдат сключени съответните договори, съгласно действащото законодателство и нормативната уредба в България. Назначените 2 лица на длъжност "Сътрудник социални дейности" ще работят 14 месеца, като ще започнат работа от втория месец на стартиране на проекта. Планираните разходи за възнаграждения и дължими осигурителни вноски са в размер на общо 44 651,43 лв. за назначените 2 лица на длъжност "сътрудник социални дейности" за 14 месеца- съгласно Методологията за регламентиране на възнагражденията по ПРЧР 2021-2027, от тях: - за трудови възнаграждения 37 450,00 лв.; - за дължими осигурителни вноски от работодателя- 7 201,43 лв. 44 651.43 31 085.77
Дейност -2 Подготовка за обезпечаване правомощията на Община Полски Тръмбеш по ЗСУ, ЗЛП и ЗХУ, в т.ч.: създаване на фронт-офис, провеждане на обучения и супервизия.: Дейността по подготовката за обезпечаване на правомощията на Община Полски Тръмбеш по ЗСУ, ЗЛП и ЗХУ, ще включва: Създаване на фронт-офис в помещение собственост на Община Полски Тръмбеш, с осигурена достъпна среда, в т.ч. за хора с увреждания. В рамките на проекта за фронт-офиса ще бъде закупена необходимата офис техника, оборудване и обзавеждане с цел осигуряването на подходяща работна среда на назначените по проекта две лица на длъжност "Сътрудник социални дейности". Ще се обезпечи предоставянето на услуги, доставката на канцеларски и други материали, консумативи, разходи и всичко необходимо ,свързано с функционирането на офиса и изпълнението на дейностите по проекта, произтичащи от задълженията на общината по прилагане на ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП. Назначените лица на длъжност "Сътрудник социални дейности" по Дейност 1 ще осъществяват директна комуникация с лицата, желаещи да ползват конкретна социална услуга; ще насочват заинтересованите лица към подходящата за тях социална услуга; ще обработват първичната документация във връзка с кандидатстване и насочване на лицата; ще оказват административна подкрепа на служителите пряко ангажирани с предоставяне на конкретна социална услуга и други дейности произтичащи от задълженията на общината по прилагане на ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП. Те ще работят съвместно със служителите на общината ангажирани в сферата на социалните услуги и в създадения по проекта фронт-офис. По проекта ще се разработят информационни материали за възможностите за предоставянето на лична помощ, социалните интегрирани здравно-социални услуги, както и за информираността на обществото на местно ниво относно социалните услуги и възможностите за разрешаване на проблемите, свързани с липсата на достъпност за хората с увреждания. За реализацията на проекта ще се осъществява експертна и методическа помощ от 10 служители имащи ангажименти свързани с дейността на общината по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП за които не е предвидено допълнително възнаграждение. В рамките на проекта ще бъдат проведени 2 бр. обучения по ЗСУ в частта свързана с насочването на общините за ползване на социални услуги. В обученията ще бъдат включени общо 12 служители свързани с насочването на общините за ползване на социални услуги: назначените Сътрудници социални дейности по Дейност 1 и 10 служители, които са пряко ангажирани с дейностите на общината по прилагане на задълженията по ЗСУ, ЗЛП и ЗХУ; работещи в социалните услуги в общината, делегирани държавни дейности и служителите от общината свързани с насочването за ползване на социални услуги. Обученията ще се фокусират върху информирането и насочването за ползване на социални услуги, разработване и прилагане на програми за развитие на качеството на социалните услуги. Обученията ще гарантират качественото изпълнение на задълженията на назначените Сътрудници социални дейности и актуализирането и повишаването на нивото на знанията и умения, пряко свързани с изпълнение на задълженията на 10-те служители свързани с дейностите на общината по прилагане на ЗСУ, ЗЛП и ЗХУ с насочването за ползване на социални услуги. На назначените 2 лица "Сътрудници социални дейности", както и включените 10 служители от общината ще бъдат осигурени 2 групови супервизии. Планираните разходи за дейността в размер на 17860,57 лв. разпределени както следва: - 2 броя компютърни конфигурации - 2400 лв. - 1 бр. мултифункционално устройство- 3406 лв. - канцеларски и други материали и консумативи - 1000 лв. - управление, видимост, прозрачност и комуникация - 5161,54 лв. - информационни материали / 2 % от преките разходи/ - 893,03 лв. - 2 бр.обучения и 2 бр. супервизии в размер на 5000 лв. 17 860.57 12 434.31

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).