Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

The current project proposal intends to reconstruct the water distribution network in the village of Timarevo, municipality of Hitrino-Stage 1.
The existing water distribution network of the village of Timarevo is amortized and often fails due to the fact it was built in the 1960s.Typical failures on the network are damaged rubber seals at the connections, which lead to leaks,bursts, or broken pipes. Indispensable reconstruction of the existing water distribution network is required, and it should incorporate replacing the old asbestos cement pipes with new PEHD pipes.
Stage 1 included in the current project proposal comprises part of the secondary water distribution network of the village of Timarevo. The places planned for reconstruction comprise the built-up area in the settlement to include most of the population of the village of Timarevo. Water distribution secondary mains are planned to be built with pipes from PEHD with a diameter of DN90. The total length of pipes from the water distribution secondary mains is 10546m. The following equipment is planned along the water distribution network:
355 water service pipes will be replaced, at the places planned for reconstruction.The new WSP are going to be built with pipes from PEHD PN10 with a diameter of DN32, and DN25, which gonna change the old ones till the boundaries of the properties.
It is planned to put together 72 above-ground fire hydrants with a size of 70/80 mm.
It is planned to be put together 5 combined air release valves Ø80 PN10
With the implementation of the current project proposal, the quality of drinking water will be improved, the living environment will be improved and the attractiveness of living in the municipality of Hitrino will increase. The target group to which the project proposal is directed comprises 905 people, who are the permanent population in the village of Timarevo, and the indirect target group comprises the entire population of the municipality of Hitrino-7073 people.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Строителство, реконструкция на водопроводна мрежа на с.Тимарево, общ. Хитрино - Първи етап: Дейността включва изпълнението на строително-монтажни работи и по-точно реконструкция на водопроводната мрежа в с. Тимарево, община Хитрино: Първия етап на обекта обхваща част от второстепенната водопроводната мрежа на с.Тимарево. Реконструкцията на водопроводни клонове включва подмяна на съществуващите азбестоциментови тръби с нови PEHD с диаметър DN90 с обща дължина 10546м. Предвидени са подмяна на 355 броя сградни водопроводни отклонения до границите на прилежащите имоти с обща дължина 1758м. Новите СВО ще се изпълнят от тръби PEHD PN10 с диаметри DN32, DN25. Изграждане на 72 броя пожарни хидранти надземни с размер 70/80mm и се предвиждат да се изградят 5 броя комбиниран автоматични въздушници Ø80 PN10. Изграждане на 61 броя спирателни кранове с DN 80 с телескопичен шиш и чугунено гърне. Целта на изпълнение на дейността е да се подобрят техническите характеристики на вътрешните водопроводи, което ще доведе до намаляване на авариите по мрежата, ще подобри качеството на питейната вода, ще се осигури непрекъснато и надеждно водоподаване и задоволяване на населението с вода за питейно-битови нужди. Инвестициите предвидени в проекта са насочени към компрометираните елементи и материали на съществуващите водопроводни мрежи. За изпълнението на строително-монтажните работи се предвижда следната технологична последователност на работа: - изпълнява се временната организация на движението; - чрез шурфове ще се констатира точното местоположение на други елементи от техническата инфраструктура след обозначаване от експлоатационните им дружества; - трасиране на работния участък – водопроводен клон, водопроводни отклонения, местата на арматурите; - извършване на подготвителните работи за изпълнение на изкопите: изрязване на асфалтовата настилка, осигуряване на обезопасена строителна площадка и др.; - изкопни работи – като линейно изпълнение паралелно с направа на обезопасителни огради, монтаж на пасарелки и др.; - подготовка на основата на изкопа и полагане на пясъчна подложка; - изпълнение на водопровода – монтаж на арматури и връзки; - контрол на монтажните работи и засипване на изкопа; - изпитване за водоплътност, дезинфекция и промиване на готовия участък; - засипване на траншеята по предписаната технология, паралелно с полагане на детекторна и сигнална ленти; - възстановяване на пътната настилка. При изпълнението на дейността ще бъде въведена временна организация на движението, за да се осигури безопасността на движение по време на строително-ремонтните работи. По време на строителството участъците, по които ще се работи ще бъдат сигнализирани и обезопасени с временна сигнализация. Отпадъчния материал от изпълнението на строително-монтажните работи ще се събира и депонира на подходящи места без да се замърсява околната среда. 2 719 061.04 0.00
Консултантски услуги, свързани с управление и отчитане на проекта до изплащане на помощта: Дейността е свързана с качественото и оперативно организиране, координиране, управление, контрол и отчитане (техническо и финансово) на всички дейности по проекта, за постигане на заложените цели. За успешната реализация на проекта и изпълнението на проектните дейности ще бъде ангажиран консултант, който да предостави консултантски услуги по организация, управление и отчитане на проекта. Управлението на проектните дейности ще бъде насочено в посока изпълнение на поставените по проекта цели. Изпълнението на дейността включва: - координация, наблюдение и контрол на цялостното изпълнение на дейностите по проекта, удостоверяване изпълнението на резултатите, качествено и в срок; - организиране и контрол на изпълнението на отделните дейности по проекта, възложени по реда на ЗОП, качествено и в сроковете, които ще бъдат заложени в договорите между община Хитрино и избраните изпълнители; - изготвяне на необходимите искания за плащане, технически и финансови отчети; - извършване на предварителна контрол на финансови документи, проверка на всички фактури/документи с еквивалентна доказателствена стойност, представени от изпълнителите на договори по обществени поръчки, преди извършване на плащанията, в това число редовни проверки на място на всеки подобект, проверки дали разходите са допустими и реално извършени; - извършване на проверки на място, относно изпълнението на договорите за обществени поръчки за дейности, попадащи в обхвата на проекта; - координиране и съблюдаване на напредъка на изпълнение на проекта, посредством осъществяване на контрол и анализ на времевия график на проекта; - организиране на срещи между представители на Бенефициента и изпълнителите на дейностите по проекта; - подготовка на документацията и кореспонденцията, свързана с изпълнението на проекта; - контрол относно изготвянето на актовете и протоколите по време на строителството, както и на всяка друга документация, необходима за оформяне и окомплектоване на проектното досие; - оказване на сътрудничество на проверяващите при извършването на проверки на място от страна на УО; - изготвяне на допълнителна информация, справки и документи във връзка с напредъка при изпълнението на проекта; - осъществяване на контрол за целесъобразно и законосъобразно изразходване на финансовите средства по проекта; - контрол за стриктното изпълнение на разходните пера по бюджета на проекта; - изготвяне на финансови обосновки по планиране и разходване на средствата от проекта. 25 500.00 0.00
Упражняване на авторски надзор: Дейността включва упражняване на авторски надзор съгласно разпоредбите на чл. 162 от ЗУТ по всички части на техническите инвестиционни проекти включени в проектното предложение, по време на строителството до въвеждане на обекта в експлоатация с издаване на Разрешение за ползване. В обхвата на дейността избраният по реда на ЗОП изпълнител ще има задачата да: - уведомява бенефициента писмено за възникнали проблеми във връзка с изпълнението на техническите и инвестиционни проекти; - посещава съответните подобекти по време на упражняване на авторския надзор; - следи за точното изпълнение на одобрения проект, разпоредбите на ЗУТ и подзаконовите му нормативни актове и за промените или допълненията към техническите проекти, предписани по установения ред по време на строителството; - прави предписания и дава технически решения за точното спазване на техническите проекти за съответните проекти и необходимостта от евентуални промени, които се вписват в заповедната книга на строежа и са задължителни за останалите участници в строителството; - осигури възможност на бенефициента да следи процеса на работа и да съгласува с него предварително всички решения и действия; - оказва съдействие на бенефициента при реализация на проекта; - предоставя на бенефициента отчети за извършения авторски надзор по време на изпълнение на строително-монтажните работи, съдържащи списък на основните дейности (видове работи) от строежите, за които е упражнен текущ авторски надзор, съставените документи (актове), както за възникнали проблеми (ако има такива) и съответно необходимите мерки за решаването им; - съгласува с бенефициента всяко свое решение/предписание/съгласие за извършване на работи, водещи до промяна в количествено-стойностните сметки; - извършва експертни дейности и консултации; - осъществява контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи и влаганите материали; - съгласува сертификати и декларации за съответствие на строителните материали; - участва при съставянето на всички изискващи се протоколи и актове по време на строителството; - изготвя работни проекти и детайли за отделните подобекти, необходими за изясняване и прецизиране на техническия проект. 25 500.00 0.00
Упражняване на строителен надзор: Дейността включва контрол над строителния процес и изготвяне на необходимата документация – от откриването на строителната площадка до въвеждането на обекта в експлоатация. За осъществяването на контрол над строителния процес ще бъде сключен договор с консултант упражняващ строителен надзор, избран по реда на ЗОП. В обхвата на дейността се включва: - законосъобразно започване на строежа; - пълнота и коректно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - изпълнение на строежа съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията по ЗУТ; - контрол по спазването на условията за безопасност на труда, в това число съгласно проекта за организация и изпълнение на строителството, както и изпълнение на функцията на Координатор по безопасност и здраве, съгласно Наредба № 2 от 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при изпълнението на строително - монтажни работи; - недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - опазване на околната среда по време на изпълнение на строително-монтажните работи; - следене за качество на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с техническите спецификации; - проверка на коректността и спазването на договорните и нормативните условия за разплащане на извършените строително-монтажни работи; - осигуряване на годност на строежа за въвеждане в експлоатация. Консултантът, който ще упражнява строителен надзор, ще подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежа, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение. Ще осигурява необходимата организация за ефективна надзорна дейност и комуникацията на своя екип по отношение на законосъобразното започване на строежа. По време на изпълнение на строително-монтажните работи по проекта ще осигури постоянно присъствие на експертите от своя екип. Ще извършва необходимите контролни проверки на доставяните на строежа строителни продукти, техническите им показатели, сертификати и протоколи от изпитвания. Ще измерва и изчислява реално извършените видове и количества строително-монтажни работи, които на съответния етап от изпълнението на проекта се удостоверяват от строителя с акт. След извършване на проверка на място и установено съответствие ще подписва съответния акт. В изпълнението на дейността ще се контролира качеството на извършваните строително-монтажни работи и ще се предотвратява с действия по компетентност нарушаването на технологичната им последователност, чрез издаването на предписания и заповеди, които ще се вписват в заповедната книга на строежа. При необходимост ще се вземат решения за спиране и пускане на строежа. 51 500.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).