Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 678 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

This project proposal is in sync with policies related to improving the quality of life and promoting the social inclusion of vulnerable groups of people in social exclusion, who are most at risk of COVID-19 on the territory of Makresh Municipality by providing a network of services .
In a state of emergency due to the Crown Pandemic virus, many of the most vulnerable groups have many difficulties in their day-to-day functioning, such as their inability to provide food, medicine and essentials to meet their electricity obligations, water, etc., access to administrative services is restricted.
The project plans to provide services to 12 people: elderly, disabled, disabled and quarantined person or family member of Makresh municipality, in social exclusion due to the extremely imposed measures related to the pandemic outbreak of COVID disease -19. Consumers will be provided with a package of services, including: the purchase and delivery of food, food and necessities, medicines and medicines purchased with consumer funds; payment of utility bills; obtaining urgent administrative services; assistance when needed in carrying out domestic activities. If persons are quarantined within the municipality, the team will be ready to respond as quickly as possible. A team of 4 food vendors will be set up to serve 4 settlements in the municipality - Makresh, Rakovitsa, Podgore and Kireevo.
The service will be administered in a municipal property in Makresh village, and a dispatching center will be set up to coordinate activities in the 4 settlements. The food delivery team will be provided with the necessary protective equipment.
The project duration is 10 months.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подбор и наемане на персонал за предоставяне на услуги за преодоляване последиците от коронавируса. : Проектното предложение предвижда да се създадат два екипа – екип за управление на проекта, съставен от ръководител, който да изпълнява функциите и на счетоводител, и координатор, който ще подкрепя управлението на проекта и ще координира екипа от разносвачи на храна, които ще предоставят услугата мобилно. Координаторът ще бъде външно за общината лице. През първия месец ще се проведе процедура за наемане на персонал в спешен порядък. Предвид различните населени места, които трябва да се обслужват, екипът разносвачи на храна ще бъде съставен от четирима човека, които ще работят на терен. Четирима човека ще бъдат наети на 6 часов трудов договор и 1 човек на 5 часов трудов договор. При наемането на персонала ще бъдат спазени всички изисквания на КТ. Разносвачите ще бъдат местни за селата, които ще обслужват, като по този начин се ограничава движението между отделните населени места в синхрон с мерките за ограничаване разпространението на COVID-19. През първия месец от реализиране на проекта ще бъде разпространена информация за възможностите, които предлага новата услуга, за кого е предназначена и как се кандидатства. Ще се организира събиране на заявления от нуждаещите се лица, живеещи на територията на община Макреш. На базата на подадените заявки ще бъдат изработени графици на посещения в дома на потребителите. Дейността ще се реализира през първия месец на проекта. 0.00 0.00
Предоставяне на патронажна грижа в дома на потребители от уязвими групи, живущи на територията на община Макреш : Патронажната грижа ще се предоставя в 4 села в община Макреш и ще е насочена към подкрепа на най-уязвимата група от хора - възрастни хора над 65 г., затруднени или в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания и техните семейства, застрашени в най-голяма степен от COVID-19 и лица в карантинен период. Населените места, в които ще се предоставя услугата, са с. Макреш, с. Раковица, с. Подгоре и с. Киреево. Проектът предвижда да се изработи пакет от услуги за подкрепа на потребителите в дома им, съобразно индентифицираните и заявени индивидуални потребности. Този пакет от услуги ще включва: доставка на храна, доставка на хранителни продукти и продукти от първа необходимост, закупуване и доставка на лекарства, лекарствени материали, хигиенни материали и такива за задоволяване ежедневните нужди на бита, заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги. Услугите ще се извършват със средства на потребителите. При нужда на потребителите ще бъде предоставяна подкрепа за извършване на битови дейности. Освен доставянето по домовете на описаните продукти и приемането на заявки от потребителите за необходими продукти и неотложни услуги, разносвачите ще извършват и закупуване на сътветните поръчани продукти и услуги. Патронажната грижа като услуга ще предоставя възможност на потребителите, живеещи на територията на община Макреш, без да напускат домовете си, да получат подкрепа, т.е. да бъдат посетени в дома си, да им бъдат предоставени продукти от първа необходимост (закупени със средства на потребителите), посредничество в комуникацията с институции/организации в общността. Мобилният екип ще има възможност да приема заявки за допълнителна подкрепа, съобразно неотложни потребности на потребителите. Патронажната услуга ще е съобразена с индивидуалните нужди на потребителите, ще е насочена към подобряване качеството им на живот и представлява превенция на риска от заразяване с COVID-19. Дейността ще се реализира в продължение на 10 месеца. 0.00 0.00
Създаване на диспечерски център и осигуряване на лични предпазни средства и дезинфекциращи препарати за членовете на мобилния екип, предоставящ услугите: За ефективното организиране на предоставянето на услугите в 4-те населени места община Макреш има нужда от създаване на диспечерски център. Центърът ще бъде обособен в пространство на общината и ще бъде оборудван с минимални средства. Координационната дейност ще се осъществява от координатора на проекта. Ще бъде организирана и координирана дейността на разносвачите в 4-те населени места. Ще бъдат изготвяни и разпространявани графиците за посещенията в дома на потребителите. Ще бъдат отчитани направените посещения (изпълнението на графика), ще се отчита работното време. Чрез създадения координационен механизъм ще се подават нови заявки за подкрепа от потребителите и ще бъде актуализиран графикът. Наетите по проекта лица ще имат достъп през мобилни телефони и ще получат инструктаж за работа. При закупуването на оборудването и обзавеждането ще бъдат спазени изистванията по ЗОП и правилата и процедурите на общината за закупуване на оборудване и обзавеждане. При предоставяне на услугите ще бъдат спазвани изискванията на Националния оперативен щаб и Министерство на здравеопазването за лична защита. Проектът предвижда мобилния екип разносвачи на храна да бъде подсигурен с всички необходими предпазни средства, с което ще се гарантира защита на потребителите, защита на околните въвлечени външни страни и защита на членове на мобилния екип. За обезпечаване на ежедневната дейност, всеки член на екипа ще разполага с лични предпазни средства (маски, ръкавици) и дезинфектиращи препарати. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).