Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 557 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

„Traffic Systems” EOOD is a company registered in Sofia in September 2011 and its main activity is developing innovative software solutions in the field of transport. Among the main clients of the company are companies having medium and large vehicle fleets (forwarders, courier companies, distributors etc.), municipalities and other organizations. The main objective of the solutions offered by the company is to optimize the costs for the clients for their vehicle fleets, to provide operational and analytical reports for the management staff which are as detailed and flexible as possible, and also to provide the most stable and secure access to the system from anywhere in the world at any time of the day. 
This project proposal is aimed at solving the main limitation to the future development of the company, namely the lack of a ticketing system module in a developed innovative product in a previous project under Operational Program Competitiveness (contract № System for Pre-selection of Contractors-02-13/02.08.2012). In the last two years projects for the modernization of urban transport have been implemented in six large municipalities. The basic problem before the company concerning the implementation of these projects and the realization of sales of its innovative product was the lack of the module already mentioned above. The aim of this project proposal is that the company should cope with the limitation to its development by buying the automated ticketing system module, whereby expanding its portfolio of products and services, its competitiveness, production capacity and its revenues from sales. This is a system which provides a wide range of innovative services for the clients who regularly use the public urban transport and is the single drawback of the largest and most important product offered by the company, namely the Traffic system for passenger information in public urban transport. 
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за подобряване на производствените процеси (ще се постигне чрез закупуване на ДМА - сървъри - 3 бр.): Реализацията на настоящия проект е пряко свързана със закупуването и инсталирането на подходяща хардуерна инфраструктура (3 броя сървъри), необходима за подобряване на производствените процеси в компанията. Закупуването, инсталирането и функционирането на активите е неделима част от реализацията на цялостната идея по проекта. Наличните производствени мощности в компанията към момента са недостатъчни и забавят многократно процеса по производство на софтуерните продукти. Чрез изпълнението на дейността многократно ще се повишат производствените мощности в компанията, тъй като ще бъдат доставени нови и модерни сървъри, което ще доведе до изработката на единица продукт за два пъти по-кратко време. Предвидените доставки ще допринесат за подобряване на производствените процеси в компанията, тъй като чрез закупуването на нови и модерни хардуерни компоненти ще се повиши капацитета на компанията, а оттам и приходите от продажби и конкурентоспособността на компанията. Предвиденото за закупуване ново оборудване ще оптимизира производствения процес и ще създаде условия за разширяване на пазарните позиции на предприятието и подобряване на качеството на предлаганите услуги. 49 998.00 49 500.00
Дейност за добавяне на нови характеристики и подобряване на съществуващите продукти и услуги (ще се постигне чрез закупуване на ДНА - автоматизирана билетна система - 1 бр.): Дейността предвижда да бъде закупена автоматизирана билетна система за таксуване на пътници в градски транспорт. Това е допълнителен модул към продукта на "Трафик Системи" ЕООД - Трафик система за информиране на пътниците в масов градски транспорт. Чрез закупуването на системата ще се добавят нови характеристики към съществуващия продукт "Трафик система". Билетната система е предназначена за клиентите на компанията, които са общински предприятия или юридически лица занимаващи се с осъществяване и управлението на градски транспортни услуги. С тази система клиентите ще могат да въведат електронен билет, който освен, че ще подобри услугата за крайните потребители (ползватели на градски транспорт) ще се подпомогне отчетността на приходите и ще дава възможност за различни анализи за подобрение и надграждане на услугата. С въвеждането на автоматизирана билетна система ще може да се проследява и анализира: пътникопотока за различни интервали от време (часови, дневен, седмичен, месечен и годишен), ефективността на всяка една линия (натовареност на линии), използваемостта на различните видове превозни документи (билети за еднократни пътувания, билети за определен брой пътувания и различни типове карти с пакетни цени – за една линия, за няколко линии и т.н.). Възможността да се променя тарифната схема след анализиране посредством автоматизираната билетна система ще даде възможност за времево, зоново или въвеждане на друг тип тарифна схема. Предвидената за закупуване автоматизирана билетна система ще бъде комплексна информационна система, която ще обхваща много различни дейности и операции. 645 000.00 0.00
Дейност за разнообразяване на асортимента от продукти и услуги (ще се постигне чрез закупуване на ДНА - автоматизирана билетна система - 1 бр.) : Закупената автоматизирана билетна система ще бъде отделен модул, който ще може да се продава абсолютно самостоятелно, което ще разнообрази асортимента от продукти и услуги на компанията. Иновативният продукт на Трафик Системи ЕООД попада в сферата на специализирани софтуерни продукти в сферата на градския транспорт. Пазарът е изключително динамично развиващ се и благоприятен за навлизането на иновативни продукти, което ще спомогне за бързото опознаване и налагане на продукта на пазара. Градският транспорт е и средството, което обслужва най-много пътници – средно около 40% от населението в ЕС и 98% от хората пътуващите до работа в САЩ, което още веднъж доказва големият потенциал за пазарна реализация на продукта. "Трафик Системи" ЕООД направи десетки срещи и разговори с потенциални и настоящи клиенти, както и собствена анкета между крайни потребители на градския транспорт. Анализът на събраната информация сочи, че фирмите превозващи пътници постоянно търсят нови, интересни начини да повишат качеството на предлаганата от тях услуга, като в същото време крайните клиенти стават все по-взискателни и изискващи. Закупуването на автоматизирана билетна система, предмет на този проект, би било изключително интересен и полезен продукт за превозвачите и пътниците. Сред основните предимства на продукта са: • Иновативен и интересен продукт; • Висока ефективност при обслужване на пътуващите; • Възможност за увеличаване на приходите на клиентите; • Комплексно обслужване, което фирмата планира да предложи на своите клиенти включващо: доставка и инсталация на хардуер и софтуер, както и интеграция на системата със съществуващи информационни системи. Продуктът ще бъде предложен, както на българския така и на европейският пазар. Стратегията за дългосрочно задържане на лидерски позиции в сферата на този тип специализирана информационна система включва: конкурентна цена, политика на дългосрочно партньорство, включващо обновления, нови версии и поддръжка на системата всяка година, коректност при работа с клиенти и партньори, постоянно следене на качеството на предоставяната услуга. След направено проучване, към момента в България съществуват 179 транспортни компании, които ежедневно извършват превоз на пътници по градски, междуградски и международни дестинации. Внедряването на продукта, предмет на този проект, от една страна ще подобри мобилността и удобството на пътуващите, а от друга ще повиши пътникопотока на всяка една транспортна компания. Всичко това ще се отрази върху повишаване на приходите и печалбата на всяка една фирма ползвател на продукта, а от там и приходите на "Трафик системи" ЕООД. Продукт автоматизирана билетна система ще отговори напълно на актуалните потребности на пазара, като същевременно ще увеличи значително пазарния дял на фирма "Трафик системи" ЕООД, ще допринесе за разнообразяване на портфолиото от продукти и услуги, които предоставя фирмата и извършването на по-ефективна продажба на свързаните продукти и услуги. Изпълнението на тази дейност ще доведе до повишаване на конкурентоспособността на компанията и възможността за нови хоризонти на развитие. Именно този факт, широкото приложение на продукта, както и възприемчивостта на пазара към нови продукти са основна предпоставка за успешната му пазарна реализация. 0.00 644 500.00
Дейност за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес (ще се постигне чрез закупуване на ДМА - сървъри - 3 бр. и ДНА - автоматизирана билетна система - 1 бр.) : Чрез закупуването и внедряването на сървърите ще бъдат внедрени нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес. Компанията ще може да произвежда повече и по-качествена продукция за по-кратко време и с по-малко ресурси. Изцяло ще се реорганизират технологичните процеси в компанията, като ще може да се поемат повече поръчки, което ще допринесе за повишаване на клиентите на компанията, а от там и приходите от продажби и конкурентоспособността на компанията. Ресурсната ефективност ще се подобри и със закупуването на автоматизираната билетна система. Към момента времето за инсталация на системата Трафик е изключително дълго, тъй като при инсталация на системата тя трябва да бъде синхронизирана да работи с други външни системи. Чрез предоставянето на Трафик система с модул автоматизирана билетна система това време ще бъде съкратено на половина, което ще доведе до намаляване на ресурсите (време, средства и др.) за производство на единица продукция. Изпълнението на проекта е пряко свързано с подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес на "Трафик системи" ЕООД. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).