Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 678 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

The project ‘Patronage care in municipality of Ivanovo’ is oriented towards supporting people with disabilities and elderly who in a crisis have difficulties in moving and limited possibilities for supplying themselves with essential commodities and medication and for paying their utility bills. 
The main objective of the project is to improve the quality of life and remove barriers to social inclusion of people at risk, for whom in a crisis there is a big risk to not satisfy their current needs, as well as to have additional needs. Additionally, the inclusion of people, directly affected by the crisis (people most threatened by COVID-19 and people in quarantine) in the project will contribute to direct support, not just for them, but also for prevention of a spread among the community. The expected short-term effects of the achievement of the project’s goal are related to providing support to vulnerable elderly people with and without disabilities in the municipality of Ivanovo for dealing with everyday life. The main activities planned are: recruitment of staff for management and provision of the service, provision of support at home, purchase of necessary products and medication, payment of utility bills and urgent administrative services. In view of ensuring access of the users to the service and their safety, possibilities for transport, as well as protective equipment for the team. It is expected that the number of users will be 62 people in the municipality of Ivanovo, entified by the managing authority as acceptable.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подбор и наемане на персонал за управление и предоставяне на услуги за преодоляване последиците от коронавируса : Подборът на персонала гарантира необходимите човешки ресурси за предоставяне на услугата и управление на проекта. Основната цел е осигуряване предоставянето на услугата, както и управление на проектните процеси. Предвижда се сформиране на два екипа по проекта за: • управление на проекта; • предоставяне на услуги от/до домовете. Екипът за управление ще включва 3 /трима/ човека: ръководител, координатор и счетоводител. Управленският екип отговаря за управлението, администрирането, осчетоводяване на разходите, протичане на дейностите за постигане на проектните цели. Притежават опит в организация и управление на проектни дейности. Подборът на екипът за управление на проекта ще се извърши от общинска администрация Иваново. Ще бъде спазено изискването всеки от тях да има опит в организацията и/или управлението/изпълнението на сходен тип дейности и/или проекти, съответно минимум една година за ръководител и опит в организация и управление/изпълнение на сходен тип дейности и/или проекти. Екипът по предоставяне на услугата по домовете ще се състои от 11 /единадесет/ човека, както следва: 8 /осем/ работници изпълняващи доставки по домовете, 1 /един/ диспечер и 2 /двама/ шофьори. Работниците, изпълняващи доставки по домовете ще бъдат назначени на пълен и непълен работен ден работен ден, като всеки един от тях ще обслужва между 7/8 потребители на услугата. Те ще сключат трудови договори на позиция - доставчик – 52430003, работник изпълняващ доставки по домовете (съгласно Национална класификация на професиите и длъжностите (НКПД 2011). Диспечерът се предвижда да бъде нает на пълен работен ден, а шофьорите на пълен работен ден. Диспечерът ще приема заявките от потребителите. Той ще изготвя график и маршрут на доставките по домовете на лицата, които имат нужда от подкрепа. Основните ангажименти на екипите за директна подкрепа са свързани със снабдяване със стоки от първа необходимост и медикаменти, заплащане на битови сметки и неотложни административни услуги. Дейността включва предоставяне на услуги по осъществяване на доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост (закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора), заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги (със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора), доставка на лекарства (със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора). 0.00 0.00
Предоставяне на патронажна грижа от/до дома на потребителите, живущи на територията на община Иваново : Дейността включва два основни етапа - подготовка и реализиране на подкрепата. В периода на подготовка ще бъдат определени конкретните 62 ползватели на услугата и локациите на тяхното местоживеене. Предоставянето на услугата ще започне веднага след назначаване на персонала по проекта. Подкрепата се осъществява чрез доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства (закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора), заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги (със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора) на потребителите. За набиране на целевата група ще бъдат използвани комуникационни канали - обявление на сайта на община Иваново, открита телефонна линия и ще се изиска информация за най-нуждаещите се в населените места от местните кметове и кметски наместници. Водещ критерий при изборът ще бъде степента на уязвимост на потребителите от конкретното населено място включено в проекта и тяхното желание да получат подкрепа. След идентифицирането на потребителите ще се изготви график за посещенията, който ще се актуализира ежеседмично/ежемесечно. Услугите, които ще се предоставят ще са почасови. Процесът на подготовка и администриране на услугата ще се извършва от диспечера. Ще се спазва изискването услугите, които ще се предоставят по проекта, да не се дублират от други финансови източници. Екипът за управление на проекта ще одобрява и проверява ползвателите на услугата. При поява на регистрирани и поставени под карантина лице/ца или член на семейството, живеещи на територията на общината, екипът ще има готовност да ги подкрепи приоритетно и да им окаже нужното съдействие. 0.00 71 965.66
Осигуряване на транспорт и защитни средства: Осигуряване на транспорт и защитни средства Описание Община Иваново разполага със собствени автомобили, които ще предостави за изпълнението на дейност-2. Те ще се ползват по предварително изготвен график от диспечера и одобрен от ръководителя на проекта. Ще се контролира целесъобразното използване на средства, покриващи разходи за гориво, допустими в бюджетен ред 2.1. Отчитането на изразходваното гориво ще е на база утвърдената норма на общинския автомобил и изминати километри. Също така проектната дейност ще осигури лични защитни предпазни средства на работниците доставчици по домовете. Закупуването на хигиенни материали, дезинфектанти, медицински изделия и лични предпазни средства е обусловено поради нуждата от ограничаване разпространението на корона вируса. Използването на лични предпазни средства и медицински изделия от персонала по проекта е превантивна дейност срещу заразяване с нежелани вируси и инфекции, като същевременно се изпълняват мерките за защита на обществения интерес и нуждите на населението на територията на община Иваново от ограничаване на разпространението на корона вирус. Също така ще се закупи офис оборудване за диспечера: бюро/ офис стол/ принтер/ компютър с оглед структуриране на голяма по обем информация, свързана с заявките от потребителите, необходимост от изготвяне на графици и маршрути на доставките по домовете на лицата, които имат нужда от подкрепа. 0.00 28 786.26

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).