Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 331 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

This project proposal creates conditions for improving the quality of life and access to services for social inclusion in response to complex and health needs of children and people with disabilities who can‘t serve themselves. The main idea is to overcome the consequences of social exclusion and poverty. The aim of the project proposal is to expand the opportunities for improving the quality of life of children and persons with disabilities and their families. This will increase their motivation for independent lifestyle; will promote equal opportunities for these persons for employment and integration into the labor market. With the project will be implemented integrated actions to improve access to employment of vulnerable groups through the provision of innovative social and health services by providing hourly service "Personal assistant" and "Social assistant" and by detecting „Center of social rehabilitation and integration“, social support for people who have a partial or complete inability to self-service and are at risk of isolation. With the project will be implemented integrated actions to improve access to employment of vulnerable groups through the provision of innovative social and health services. We will look for opportunities to return to the labor market of people who care for loved ones with disabilities. The project implementation will build on the good results achieved in OP HRD 2007-2013 and OP HRD 2014-2020, giving a wider scope and range of activities towards the provision of integrated services to the needs of people with disabilities and to facilitate access to employment of vulnerable groups.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта : По проекта ще се сформира екип за организиране и управление на проекта - административен екип, който ще се състои от: Ръководител, координатор, счетоводител, технически сътрудник и юрист. Разпределението на отговорностите между тях гарантира доброто ръководство на проекта и постигане на заложените резултати. Екипът ще провежда периодични срещи за представяне на дейности по проекта, систематизиране и подготовка на техническата и фин. документация. 1. Ръководителят на проекта ще отговаря за организацията, ръководството и контрола върху цялостното изпълнение на проекта; Контролира навременното изпълнение на дейностите, съобразно времевия график; Отговаря за финансовото управление по изпълнението на проекта и работи в тясно сътрудничество със счетоводителя и екипа на проекта; Следи за правилното разходване на средствата в рамките на предвидения бюджет по съответните пера; Съгласува изготвените отчети към УО, управлява риска и взима решения за мерки и действия, които да минимизират риска от забавяне и/или неизпълнение на дейностите; Отговаря за популяризиране на резултатите от всеки етап на изпълнението на проекта; Организира и извършва вътрешен мониторинг; Съдейства при организирането на обществени поръчки; Координира изготвянето на междинни и заключителен технически доклади и финансови отчети; Оказва съдействие на външни експерти наети по проекта. 2. Координаторът на проекта ще отговаря за осъществяването на координацията на проектните дейности и постигането целите на проекта. Той ще работи съвместно с ръководителя и с останалите членове на екипа; Подпомага работата и се отчита на ръководителя на проекта във всичките му действия; Отговаря за административното обслужване на проекта; Съвместно с юриста организира и подпомага изготвянето на технически задания по ЗОП; Съвместно с ръководителя на проекта изготвя междинни и заключителен технически доклади; Организира и подпомага изпълнението на проекта по отчитане на дейностите, съобразно времевия график; Оказва методическа помощ и контрол по отчитането на индикаторите; 3. Счетоводителят ще бъде отговорен за финансовата отчетност на проекта според националното законодателство и изискванията на финансиращата организация, спазването на финансовия график, изготвяне на финансови доклади и друга отчетна документация; Контролира правилното разходване на средствата в рамките на предвидения бюджет по съответните пера по проекта; Създава организация на счетоводния процес, която да осигури навременно и точно осчетоводяване на документите, съставяне на месечните отчети и оборотни ведомости; Изготвя необходимите финансови документи и отчети и ги предоставя за одобрените от УО, в т.ч. искания за средства; Изготвя финансови отчети, годишния счетоводен отчет и оборотните ведомости; Изготвя необходимите прогнози и планира финансовото изпълнение на проекта; Следи за правилното разходване на финансовите средства и в случай на констатирани нарушения и нередности, сигнализира ръководителя на проекта и съдейства за отстраняването им; Съдейства на представители на УО и други проверяващи органи. 4. Техническият сътрудник ще бъде отговорен за управлението на документацията на проекта, сканиране на документи, организирането на входяща и изходяща кореспонденция, ще подпомага дейността на ръководителя, координатора и счетоводителя; Водене на кореспонденция, завеждането и класифицирането й; Организира периодичните заседания на комисията назначена по проекта, придвижва документи за съгласувки от съответни отговорни длъжностни лица в администрацията; Отговаря на телефонни обаждания и електронни пощи, свързани с дейностите по проекта. 5. Юристът ще отговаря за административното обслужване на проекта; Подготовката на тр. договори и изготвянето на документацията за избора на външни изпълнители по дейности, в които това е предвидено; Организира изготвянето на технически задания по ЗОП; Подготвя необходимата документация по проекта; Оказва правна помощ и разяснява нормативните актове на екипа и на потребителите . 33 497.00 32 298.72
Информация, комуникация и публичност: Дейността има за цел да бъдат запознати и информирани всички заинтересовани лица и организации, с проекта, целите, дейностите и услугите, които ще се предоставят. Общността ще бъде запозната с изпълнението на проекта, финансиращата институция, крайните резултати и предоставените услуги. Ще бъдат проведени 2 пресконференции - начална /въвеждаща/ и заключителна пресконференция. По време на началната пресконференция, заинтересованите страни, представителите на различни социални групи, медии и др., ще бъдат запознати с целите на проекта, дейностите и сроковете за изпълнение. На заключителната пресконференция ще бъдат представени резултатите от изпълнението на проекта. Публичността ще се извърши съгласно Единен наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020. Екипът за изпълнение на проекта ще разработи информационни материали и табели, съобразно изискванията на Регламент на Комисията (ЕО) №1828/2006, по отношение на публичност на изпълнявания проект. Ще бъдат изработени 2 бр. информационни табели които ще бъдат поставени на офиса на проекта и на общностният център, които са в различни места в града. Ще бъдат изработени по 20 плаката и 150 брошури - за почасовите услуги - Личен асистент и Социален асистент и 10 плаката и 150 брошури - за услугата ЦСРИ. Ще се проведе информационен ден в осмият месец от предоставяне на социалната услуга. Целта му е да се представят междинни резултати от предоставяне на услугите. За информиране по проекта при неговото изпълнение, ще се спазват всички изисквания на утвърдените правила за информиране и публичност по ОП „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020. Всеки изготвен документ, договор, сертификат ще съдържа информация, че Оперативната програма е съфинансирана от Европейския Социален Фонд на Европейския съюз и ще съдържа логото на на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020. 1 227.66 1 028.00
Разкриване на общностен център за почасово предоставяне на услугите – личен асистент, социален асистент и ЦСРИ, чрез реализация на интегриран подход за мотивиране и насърчаване участието на пазара на труда на лица, полагащи грижи за зависими членове на семействата на деца, вкл. и с увреждания, възрастни хора, зависими от грижи, пълнолетни лица с увреждания/: Целта е да се създаде общностен център за почасово предоставяне на услугите за деца/лица "Личен асистент", "Социален асистент" и Център за социална рехабилитация и интеграция". Ще бъдат разкрити и ще се предоставят като почасови услугите ЛА и СА и соц. услуга "Център за социална рехабилитация и интеграция" за деца, която ще е подпомагаща реализирането на първите две почасови соц. услуги. При реализиране на почасовото предоставяне на соц. услуги предвидените дейности ще са в съответствие и ще се прилагат с изискванията на критериите и стандартите за социални услуги за деца и възрастни. Соц. услуги ЛА, СА и ЦСРИ са регламентирани в ППЗСП и те ще съответстват на приложимите нормативни актове, регламентиращи реда и условията за предоставяне им. Ще се прилагат методиките за предоставяне на соц. услуги ЛА, СА и ЦСРИ. При предоставяне на услугите ще се гарантира задоволяване на индивидуалните потребности на потребителите на услугите – чрез подходящо подбран персонал – с необходимото образование и квалификация; чрез социална работа включваща различни похвати и техники – индивидуална и групова работа, ателиета – арттерапия, музикотерапия, занимателни игри. При подбора на потребителите на услугите ще се спазват принципите за подбор на потребители, като не се допуска дискриминация по пол, възраст, етническа принадлежност, образование. Два месеца преди стартиране на дейността ще се изготви методика за подбор на кандидат-потребители. След подаване на заявления от потребители, ще се извършват оценки на потребностите. Методиката и оценките на потребностите ще се извършат от наети като соц. работници лица от Община Русе, със съответното образование и квалификация – соц. дейности, соц. педагогика, психология и др. релевантно. Като изискване ще се постави условието близките на децата/лицата полагащи грижи за зависими членове на семейства да бъдат мотивирани и насърчени да се върнат на трудовия пазар, а грижата за потребителите - деца, вкл. и с увреждания, възрастни хора, зависими от грижи, пълнолетни лица с увреждания да се поеме от външни за семейството лица. Два месеца преди стартиране на дейността ще бъде нает от партньора външен експерт, които ще изготви процедура за подбор на кандидати, които ще бъдат наемани на работа - почасово в соц. услуги. Подборът ще се осъществи от сформирана със Заповед на Кмета на Община Русе комисия на два етапа – по документи и провеждане на интервю. Назначяването ще е на почасови тр. договори за услугите ЛА и СА и за специалистите в ЦСРИ, съгл. изискванията на КТ и ЗЗД. Услугата ЛА ще се предоставят в домовете на потребителите по предварително изготвен график. Услугата СА ще се предоставят „от” и „до” домовете на потребителите, „от”, „на” и „до” детски заведения – ясли и градини, училища, университет, културни, спортни мероприятия и събития по предварително изготвен график. Услугите в ЦСРИ ще се предоставят, като подкрепящи почасови дейности за децата, семейства, лицата със зависими членове, нуждаещи се от помощ и подкрепа. За услугите ЛА и СА не се изисква спазването на стандартите и критерии за местоположение и материална база в съответствие с изискванията на ППЗСП. Услугата ЦСРИ ще се предоставя в сграда общ. собственост, в която ще се извърши текущ ремонт и ще се обособят помещения съответстващи на методиката за реда и условията за предоставянето й. С цел изследване и прилагате на интегриран и комплексен подход ще се проведе изследване, за да се проучат нагласите, личностните качества, индивидуалните нужди и психологическо стабилност. При проучването ще се изготвят анкети, които ще се проведат в домовете на потребителите от лица наети от партньора. Анкетите ще бъдат анализирани и представени на информационен ден от представители на партньора. Нуждаещите се от помощ и подкрепа деца и лица от техните семейства ще получават подкрепящи дейности в разкрития ЦСРИ, като се включва и мобилност на услугата, каквато възможност се предвижда в методиката за предоставяне на услугата. 3 530.40 3 661.64
Подготовка и предоставяне на услугата "Личен асистент" в общностен център за почасови социални услуги: Почасовото предоставяне на услугата "Личен асистент" е подходяща за деца/лица с трайни увреждания и ограничени двигателни възможности - предимно физически, попадащи в риск от социална изолация, нуждаещи се от помощ във всички ежедневни дейности, не само в частта на комуналното и битово обслужване. Услугите на личните асистенти ще позволяват гъвкавост след преценка за специфичните предпочитания и нужди. Те ще се предоставят за потребителя във време, съобразно с неговия начин на живот, навици, възможности и желания и във времето, в което близките са трудово ангажирани. Личният асистент ще се ангажира с подпомагащи дейност или комплекс от дейности, които ще се договаря предварително. Родители на деца и близки на потребители, които търсят възможности за трудова заетост имат необходимост за техните деца/близки да се грижат други хора, които не са от техният семейния кръг. След проучване от наша страна и анализирайки ситуацията се оказа, че това са малък брой лица. В тази връзка ще бъдат наети 12 лица, като лични асистенти, които да обгрижват потребители, чиито близки са трудово ангажирани и не могат да осигурят необходимите грижи във времето на тяхната заетост. На част от личните асистенти ще се предоставят за ползване карти за пътуване предвид отдалечеността на адресите на потребителите. Работата на личния асистент ще цели потребителите да придобият умения за самостоятелно справяне със самообслужването си и грижата за дома, да развият полезни навици и да подобрят социалната си среда, за да намалят риска от попадане в зависимост или в институция във време, в което близките им са трудово ангажирани. Оценката на потребностите на кандидат потребителите във период от 2 месеца преди разкриването на услугата, ще бъде извършена от наети соц.работнци на граждански договори със съответното образование в областта на соц. дейности, соц. педагогика, психология или други релевантно. Потребители на услугата ЛА ще са лица с доказан здравословен или социален проблем: - деца/лица с трайни увреждания и ограничени двигателни възможности; деца/лица в риск от изпадане в социална изолация; в риск от попадане в институция поради неспособност да се грижат за себе си и дома си; които по здравословни причини и трудно достъпна среда, са в невъзможност да напускат сами дома си. Личният асистент ще организира и осъществява ежедневни дейности, осигуряващи битови и социални условия във времето, в което близките на потребителя са трудово ангажирани. Той се грижи за личите нужди и персоналните потребности, необходими за протичането на нормалния живот на детето/лицето. За наетите лица е предвидена супервизия - индивидуална и групова, която ще се предоставя от наето от партньора лице като "експерт по супервизия". За услугата не се изисква спазването на стандартите и критерии за местоположение и материална база в съответствие с изискванията на ППЗСП. 71 714.73 70 737.58
Подготовка и предоставяне на услугата "Социален асистент" в общностен център за почасови социални услуги. : Услугата Социален асистент /СА/ има за цел да предостави услуги за преодоляване на социалната изолация на потребителите – деца, младежи, студенти, лица. Целите са свързани със: стимулиране и подпомагане на соц. включване и тяхната независимост и активност; да се осъществи активно участие на потребителите в социалния живот на общността, чрез посещения на различни образователни, здравни и социални обекти в зависимост от потребностите на лицата: детски ясли, детски градини, училища, университет, паркове, забележителности на територията на населеното място, туристически обекти - музеи, галерии, клубове на пенсионера (за възрастните хора), детски площадки и детски клубове (за децата) и редица прояви насочени към хората с увреждания и възрастните лица. Графикът на СА ще бъде изготвян ежемесечно от социалния работник, назначен в общностният Център за почасово предоставяне на услугите. Потребителите ще полагат почасовите услуги, според техните потребности. Услугата "Социален асистент" е гъвкава и се предоставя почасово. Тя ще се предлага по предварително изготвен работен график. Социалната услуга „Социален асистент” ще се предоставят „от” и „до” домовете на потребителите, „от”, „на” и „до” детски заведения – ясли и градини, училища, университет, културни, спортни мероприятия и събития по предварително изготвен график на планираните дейности. Разкриване на услугата "Социален асистент" по Компонент 2 е включена в областна и общинска стратегии за развитие на социалните услуги за период от 5 години /2016-2020/, както и в годишният план за развитието на социалните услуги на общинско ниво. Разкриването на социалната услуга ще отговори на конкретните потребности на хората от целевите групи, техните очаквания и постигане в голяма степен на независимост от страна на потребителите - деца и лица нуждаещи се от помощ и подкрепа. Социалната услуга ще се предоставя почасово при сключване на тристранен договор между доставчик-потребител и наето лице като"Социален асистент". Ще се изготвят индивидуални планове за всеки от потребителите. Ще се извърши преглед на плановете на всеки 6 месеца, а при необходимост и преди изтичането на този срок. За предоставянето на дейностите ще се водят дневници, в които ще се вписват ежедневно дейностите които извършват наетите лица. За наетите лица е предвидена супервизия - индивидуална и групова, която ще се предоставя от наето от партньора лице като "експерт по супервизия". За услугата не се изисква спазването на стандартите и критерии за местоположение и материална база в съответствие с изискванията на ППЗСП. 150 280.35 148 998.15
Подготовка и предоставяне на услугата "Център за социална рехабилитация и интеграция" в общностен център за почасови социални услуги.: Предоставянето на услугата ЦСРИ цели подкрепа на индивидуалното развитие, поддържане и придобиване на нови способности и самостоятелност на лица с различни вид и степен на увреждане, както и подкрепа на лица от различни рискови групи, чрез целенасочени дейности за интеграция и превенция на социалното изключване. Услугата ще се предоставя в сграда общинска собстваност на адрес гр.Русе, ул.Йосиф Цанков №45-47, която ще бъде ремонтирана, оборудвана и обзаведена съгласно изискванията. ЦСРИ ще бъде обособен в жилищен район на Община Русе с изградена лесно достъпна инфраструктура. В близост се намират и други подкрепящи социални, здравни и образователни услуги, културни и спортни институции. Осигурена е транспортна инфраструктура – изградена улична мрежа и тротоари за пешеходци и развити са транспортните връзки. Потребителите ще бъдат ангажирани и ще участват в дейностите и програмите - индивидуални или групови - почасово – всеки ден или няколко пъти в седмицата/месеца в зависимост от индивидуалните им потребности и изготвения график. Броят на лицата в групите е съобразен с възрастовите особености, потребностите им и възможностите на наличната материална база. Освен в сградата на центъра услугата ще се предоставя и мобилно. Мобилната работа ще се предлага с цел по-широко обхващане на целевите групи и предотвратяване процеса на социално изключване, чрез използване ресурсите на услугата ЦСРИ. Мобилната работа от наетите специалисти ще се предлага в случаи, когато присъствието на потребителя в центъра е невъзможно по обективни причини. Социалната услуга ЦСРИ ще се предоставя на широк кръг от над 20 потребители – деца и лица в риск от социално изключване, както и техните близки: - деца и лица с различни видове увреждания, емоционално-поведенчески проблеми и девиантно поведение, нарушения в развитието; - деца и лица с различни форми на зависимост; - деца и лица жертви на различни форми на насилие и експлоатация; В ЦСРИ ще се предоставят подкрепящи дейности с краткосрочна и дългосрочна продължителност. Длъжности за изпълнение на стандарти и критерии за персонал са съобразени за този вид услуга. Ще бъдат наети лица след извършен подбор по процедура за подбор на почасови трудови договори следните длъжности: Управител - 1 лице, Социален работник - 1 лице, Медицинска сестра - 1 лице, Рехабилитатор / кинезитерапевт / ерготерапевт - 1 лице, Трудотерапевт - 1 лице и Логопед - 1 лице. На трудови договори ще бъдат наети и психолог и хигиенист. За наетите лица е предвидена супервизия - индивидуална и групова, която ще се предоставя от наето от партньора лице като "експерт по супервизия". Графикът за предоставяне на услугата ще бъде изготвян ежемесечно от социалния работник, назначен в общностният Център за почасово предоставяне на услугите. Потребителите ще полагат почасовите услуги, според техните потребности. Разкриване на услугата ЦНСТ за деца по Компонент 2 е включена в областна и общинска стратегии за развитие на социалните услуги за период от 5 години /2016-2020/, както и в годишният план за развитието на социалните услуги на общинско ниво. Разкриването на социалната услуга ще отговори на конкретните потребности на хората от целевите групи , техните очаквания и постигане в голяма степен на независимост от страна на потребителите - деца и лица нуждаещи се от помощ и подкрепа. Социалната услуга ще се предоставя почасово при сключване на договор между доставчик-потребител на социалната услуга, за дете чрез законният настойник. Ще се изготвят индивидуални планове за всеки от потребителите. Ще се извърши преглед на плановете на всеки 3 или 6 месеца, а при необходимост и преди изтичането на този срок. Услугата ще се предоставя и мобилно, чрез извършване на мобилна рехабилитация, психологическа помощ и подкрепа и медицинска помощ в домовете на потребителите на трите услуги, ако състоянието им не предразполага посещение в центъра. 84 736.30 92 411.45
Интегриран подход за мотивиране и насърчаване участието на пазара на труда на лица полагащи грижи за зависими членове на семейството.: Целите на тази дейност са да насърчи: 1. Придобиването на знания и умения за планиране на социална и икономическа активност на членове на семейства, които се грижат за зависим член на семейство. 2. Мотивиране на активното поведение на пазара на труда на членове на семейства, които се грижат за зависим член на семейство. 3. Придобиване на специфични умения за презентация на личностните качества и персонална уникалност пред работодател. Дейността ще се осъществи от 2 –ма обучители. Обученията ще обхващат 45 лица от целевата група. С цел по ефективно усвояване на знания и умения за активно поведение на пазара на труда и съгласно Насоките за кандидатстване те ще бъдат разделени в 3 групи по 15 лица. Структура на обучението: 1. Съдържателна част на материалите – В рамките на дейността ще бъде разработен инструментариум за мотивиране на лицата от целевата група за активно включване на пазара на труда, както и инструменти за обратна връзка даващи информация за постигнатия напредък по заложените индикатори. Обученията насърчават междуличностното и общественото разбиране и промяна на кодексите на поведение, както и за осъзнаване на съвременните концепции, отнасящи се до индивидите, групите и обществото. Ключовите моменти при обучение на възрастни хора отчитат факта, че те се самонасочват в обучителния процес, интегрират информацията на база предишен опит, както и че полезността на информацията е водещ мотив в обучението. Обучението е насочено към придобиване на активно поведение на пазара на труда като подадената информация е релевантна на ситуацията, в която се намират обучаемите. 2. Дейности за постигане целите на обучението: 2.1. Планиране на обучението – Определяне и формулиране на целите; Разработване на практически упражнение; Разработване на график за провеждане; 2.2. Организиране на обучението – подготовка на материалите за обучението и друга необходима документация; Изготвяне на тестове за оценяване на придобитите знания и умения. 2.3. Преподаване – подбор на необходимите учебни пособия, средства и инструменти; Преподаване на умения съобразявайки се с обучителните подходи за възрастни. 2.4. Оценка на придобитите знания и умения: Полагане на писмен изпит /тест/ и издаване на документ, удостоверяващ придобитата компетентност. 3. Форми на обучението: Обучението е дневна форма чрез лекции, презентации, семинарни упражнения с практическа насоченост. Залага се на интерактивни форми на обучение. Обучението ще се осъществи в рамките на 24 часа по учебен план, който включва следните теми: 3.1. Осъзнаване и оценяване на постиженията и ограниченията: предпоставка за повишаване на самооценката на неактивните лица от целевата група; Осъзнаване и оценяване на ограниченията – анализ на ограниченията и метод за преодоляването им. 3.2. Формиране на социални умения при търсене на трудова заетост: Формиране на увереност и личен растеж; Развитие на умение за жизнено планиране; Развитие на умения за търсене на трудова заетост. 3.3. Изграждане на основни умения за общуване и представяне пред работодател: Дрескод; Вербална и невербална комуникация; Интервю за работа. 3.4. Подготовка на документи за кандидатстване за работа: Автобиография/CV/, Мотивационно писмо. За провеждането на обученията ще се предвидят необходимите консумативи и материали - тефтери, химикали, папки, канцеларски материали, дискове, листове за флипчарт, маркери. 8 215.04 1 932.69
Обновяване и текущ ремонт на помещенията, в които ще се предоставят услугите и доставка на подходящо оборудване и обзавеждане. : За предоставянето на интегрираните услуги е предвидено една от услугите ЦСРИ да се помещава в помещение общ. собственост. Необходимостта от извършването на текущият ремонт е в пряка връзка с предоставяне на услугите. В помещенията ще се предоставя услугата ЦСРИ. Тя ще се разкрие в жилищен район на населеното място с изградена лесно достъпна инфраструктура. В съседство няма промишлени зони и зони с прекалено интензивно движение и шумови натоварвания. В близост се намиО и градина, културни институции - читалище "Г.Бенковски", поща, полиция. Осигурена е транспортна инфраструктура – изградена улична мрежа и тротоари за пешеходци и развити транспортни връзки. 1. Във връзка с предоставяне на социални/интегрирани услуги, за които е необходимо в помещенията за предоставяне на соц. услуги е необходимо да се извърши текущ ремонт по смисъла на Закона за устройство на територията. Извършването на текущият ремонт е в пряка връзка с предоставяне на услугите, тяхното обновяване и привеждане във вид достъпен за ползване. Всички помещения в ЦСРИ ще имат безпрепятствен достъп и пространство за движение на хора с двигателни затруднения. Ще бъдат обособени следните основни помещения в ЦСРИ:- входно пространство с фоайе; - кабинет управител на Общ.център и соц.работник; - кабинет психолог/логопед; - кабинет за групова работа; - кабинет за индивидуална работа; - кабинет за трудотерапевтични дейности; - за лечебна физкултура; - санитарен възел с мивка и санитарни клетки. 2. Във връзка с предоставяне на социални/интегрирани услуги, за които е необходимо в помещенията за предоставяне на социалните услуги ще се достави необходимото оборудване и обзавеждане. Обновяването на помещенията е свързано с тяхното функционално предназначение. 3. За обезпечаване на нормалното функциониране на социалната услуга ще се извършат дейности по доставка и монтаж на пожароизвестителна инсталация и за обезпечаване и въвеждане на техническа експлоатация на енергообзавеждането. 4. За обезпечаване на достъпността на средата е предвидено да бъдат доставени и монтирани: платформено съоръжение за изкачване на стълби и предпазни парапети в тоалетната на центъра, отговарящи на изискванията. 37 964.52 33 663.69

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).