Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 152 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

The project "Improving Access to Employment in the Municipality of Polski Trambesh" will create conditions for promoting sustainable employment, improving the quality of human resources and the possibility of social inclusion, as well as providing favorable working conditions. Access to employment will be improved, including the most vulnerable groups, and will increase the attractiveness and quality of jobs in Polski Trambesh. The project is aimed at the following target group: economically inactive persons, including discouraged persons; jobseekers and disadvantaged groups between the ages of 30 and 54; unemployed or inactive persons over 54 years of age.
The implementation of the project will increase the number of persons who have received a job offer. The activities included in the project will help the successful realization of the labor market. They will be given the opportunity to engage in acquiring professional skills and qualifications. The training will be performed by a licensed organization. Successful graduates will work in the Polski Trambesh Municipality and municipalities in the appropriate workplaces in relation to the skills and the acquired qualification.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Провеждане на мотивационно обучение за активно търсене на работа: Целта на дейността е подбор на най-мотивираните представители на целевите групи: икономически неактивни лица, в това число обезкуражени лица; търсещи работа безработни лица и групи в неравностойно положение на възраст между 30 и 54 г. и безработни или неактивни лица над 54 годишна възраст, отговарящи на заложените по-долу критерии, с оглед постигане на максимален ефект и въздействие след реализацията на проекта. На база на предоставена информация от Дирекция "Бюро по труда" и обява на сайта на общината за набиране на неактивни лица ще се сформира група от 12 лица за обучение, като подбора ще се извърши от екипа за управление. При подбора ще се ползват следните критерии: -ясно изразена мотивация за получаване на знания и умения; -ясно изразено желание за трудова заетост; да отговарят на условията за минимално входящо образователно ниво за съответната професия.; да не са включвани в същите обучения, по други програми, мерки и проекти финансирани от ЕСФ. Така формулираните критерии предполагат ефективност при провеждане на обучението в рамките на проекта и максимално въздействие върху представителите на целевите групи и нивото на заетост в общината. Дейността цели преди наемане на работа, работниците да бъдат запознати с основните принципи на работния процес, кандидатстването за работа, подготовката на документи за кандидатстване, правата и задълженията на работника съгласно Кодекса на труда, както и със спазването на трудовата дисциплина. Мотивационното обучение ще е в рамките на 30 учебни часа, в размер на 80,00 лв. за едно обучаемо лице /Стандартната таблица за единица продукт е в размер на 80 лв. за 30 учебни часа на лице, включено в мотивационно обучение. В стойността на обучението се включват всички присъщи разходи във връзка с обучението – разходи за учебни материали, консумативи, издаване на документи за завършено обучение, възнаграждение на преподаватели, осигуровки, наеми, режийни и други разходи, свързани с предоставянето на обучението/. За успешно завършило обучението / мотивационно обучение/ лице ще се счита всяко лице, което има присъствие минимум 80% от хорариума за съответното обучение, проведен е заключителен изпит и на съответното лице е предоставен документ, удостоверяващ завършеното мотивационно обучение. Разходите по бюджетни пера 4.1 Разходи за мотивационни обучения и се определят на база стандартна таблица на разходите за единица продукт, съгласно чл.67, (1), т. б от Регламент 1303/2013 г. За 12 бр. обучени лица * 80,00 лв. на лице=960.00 лв. общо. Чрез мотивационното обучение за стимулиране и насочване, определените 12 бр. лица ще придобият умения за активно поведение на пазара на труда за търсене на заетост. Мотивационното обучение ще се формира групово. По време на обучението, включените лица ще получават стипендии. Разходи за стипендии на обучаващите се лица от целевата група в размер на 10 лева за всеки присъствен учебен ден от населеното място и по 15,00 лв. за всеки присъствен учебен ден извън населеното място (минимум 6 учебни часа дневно). Разходите по б. р. 2.4.Разходи за стипендии на обучаващите се лица от целевата група в размер на 10 лева за всеки присъствен учебен ден населеното място и по 15,00 лв. за всеки присъствен учебен ден извън населеното място (минимум 6 учебни часа дневно). Допустими са при обучение на неактивни или безработни лица. Не са допустими за обучението по време на работа се определят на база стандартна таблица на разходите за единица продукт, съгласно чл. 67, (1), т. б от Регламент 1303/2013 г. Размера на предвидените за изплащане стипендии по време на провеждане на мотивационното обучение възлизат на 750 лв. /провеждане на мотивационното обучение 5 дни * 6 часа на ден=30 учебни часа, съответно предвидени средства за стипендии 5 дни * 15 лв. на ден * 12 лица=900,00 лв. 1 860.00 1 810.00
Провеждане на обучение за повишаване на професионалната квалификация: Професионалното обучение ще се осъществява в съответствие с изискванията на Закона за професионалното образование и обучение (ЗПОО); Допустимо е обучението единствено по професии и специалности включени в Списъка на професиите за професионално образование и обучение, утвърден от министъра на образованието и науката Обучението ще води до придобиване на степен на професионална квалификация, удостоверена със съответните документи съгласно чл. 38, ал. 2 и ал. 3 от ЗПОО; Стойност на безвъзмездната финансова помощ за един обучаем за придобиване на професионална квалификация за първа степен, с продължителност от 300 учебни часа е 600 лв. - за 12 бр. обучени лица общо 7200 лв. средства за професионално обучение. Професионалното обучение ще е по професия "работник в озеленяването" код СПОО 622030, специалност "Озеленяване и цветарство", код 6220301. Продължителност на обучението - 300 учебни часа, от които 116 теория и 184 часа практика. За успешно завършило обучението по ПК, лице ще се счита всяко лице, което има присъствие минимум 80% от хорариума за съответното обучение, проведен е заключителен изпит и на съответното лице е предоставен документ, удостоверяващ завършеното обучение. В стойността на обученията (по б. р. 4.2) се включат всички допустими разходи във връзка с обучението, които са: разходи за оригинални учебни материали, консумативи, застраховки при обучение за професионална квалификация, издаване на документи за завършено обучение, възнаграждение на преподаватели, осигуровки, наем на материално-техническа база, както и всички административни, режийни и други разходи, включително разходи за осъществяване на дейността на доставчика на обучение, свързана с предоставянето на обучението. Разходите по бюджетно перо 4.2. Разходи за провеждане на обучение за придобиване на професионална квалификация и/или за придобиване на професионална квалификация за част от професия Допустимите стойности са посочени в т. 14.3. от УК се определят на база стандартна таблица на разходите за единица продукт, съгласно чл.67, (1), т. б от Регламент 1303/2013 г. и са в размер на 7200 лв. за 12 лица * 600 лв. Размера на предвидените за изплащане стипендии по време на провеждане на професионалното обучение възлизат на 9000 лв. /провеждане на професионално обучение с продължителност от 300 часа - 50 дни * 6 часа на ден=300 учебни часа, съответно предвидени средства за стипендии 50 дни * 15 лв. на ден * 12 лица=9000,00 лв. Този разход е по б. р. 2.4. Разходи за стипендии на обучаващите се лица от целевата група в размер на 10 лева за всеки присъствен учебен ден населеното място и по 15,00 лв. за всеки присъствен учебен ден извън населеното място (минимум 6 учебни часа дневно). Допустими са при обучение на неактивни или безработни лица. Не са допустими за обучението по време на работа, се определят на база стандартна таблица на разходите за единица продукт, съгласно чл. 67, (1), т. б от Регламент 1303/2013 г. 16 200.00 15 700.00
Наемане на безработни и неактивни лица и осигуряване на заетост за период до 12 месеца след предоставяно обучение: От успешно преминалите обучение лица, съответно получили документ за обучението, ще се извърши подбор и ще се наемат на работа в Община Полски Тръмбеш 10 лица за срок на заетост от 12 месеца. Подборът, ще се извърши от специално назначена комисия от Кмета на Община Полски Тръмбеш. С подбраните лица ще се сключат трудови договори на пълен работен ден - 8 часа, за длъжността "работник озеленяването" при покриване на 100 % от сумата на МОД за съответната длъжност и всички дължими вноски за сметка на работодателите, съгл. изискванията на КТ и КСО, както и доплащания по приложимото национално законодателство между Кмета на общината и тях. Ръководителя на проекта ще разработи длъжностна характеристика за длъжността. Работните им места ще са в Община Полски Тръмбеш и кметствата на Общината. Така получените знания от обучението ще затвърдят практически уменията им. На наетите ще се възлагат конкретни задачи за изпълнение.Ще се създадат трудови навици в тях Изпълнението на дейността им ще се следи от ръководител на дейността, в който им е възложено да работят. Мониторингът за изпълнение на дейностите ще се извършва пряко от ръководителя на дейността, ще се попълва ежедневна присъствена форма, доказваща присъствитено или отсъствието на наетите лица. Изплащането на заплатата ще става на база на реално присъствие и изпълнение на поставените задачи. Разходите за субсидирана заетост се определят на база стандартна таблица на разходите за единица продукт, съгласно чл. 67, (1), т. б от Регламент 1303/2013 предвиденият разход за субсидирана заетост е в размер на 92700 лв.(по б. р. 2.2 Разходи за възнаграждения по реда на КТ и възнаграждения по реда на ЗДСл на лицата, включени в субсидирана заетост при работодател. Разходите са допустими за срок до 6 месеца или до 12 месеца за лицата от силно уязвимите групи на пазара на труда.) След приключване на проектните дейности общината ще запази работното място за 6 месеца на 50% от наетите по проекта лица, след приключване на дейностите по проекта. Предвидени са разходи за трудова медицина на лицата от целевата група, включени в субсидирана заетост при работодател за срок не по-дълъг от срока на заетостта /12 месеца/ за 10 лица * 11,76 лв. общо 117,60 лв. 6./6.1. Проектобюджет Разходи за застраховки на лицата от целевата група, включени в субсидирана заетост при работодател за срок не по-дълъг от срока на заетостта - 10 лица за 12 месеца*26,80 лв. за лице общо 267,75 лв. 6./6.1. Проектобюджет Посочените разходи за трудова медицина и застраховане са предвидени на база ценови оферти, към датата на подаване на проектното предложение. 93 085.35 92 325.97
Закупуване на стопански инвентар, материали и консумативи, свързани с новите работни места.: Предвидените за закупуване стопански инвентар, материали и консумативи са необходими за създаването на по-ефективна и нормални условия на труд на новите работни места за представителите от целевата група. Работниците озеленяване ще оформят тревни площи, ще изграждат зони за отдих, ремонт и поддръжка на общински обекти, ремонтни дейности на обществени сгради и обекти (в т.ч.: пазари, тържища, гробищни паркове, паркове и зелени площи, спортни площадки и съоръжения и др.), ще се изпълняват елементарни и рутинни задачи при отглеждането на дървета, храсти, цветя в зелени площи; Работниците ще товарят, разтоварват и преместват продукти и оборудване; Ще подготвят градинските площи с помощта на ръчни инструменти и машини; ще засаждат, разсаждат и пресаждат цветя, дървета, храсти и зелени площи; ще поддържат градините чрез поливане, отстраняване на бурени и подрязване на тревата; Грижа за чистотата на терените за обществено ползване. Във всяко населено място в общината има големи територии за обществено ползване, които следва да се поддържат от кметовете на населените места, обособени паркове и градинки, които е необходимо да се поддържат. Има места, които са недостъпни за косачката за трева. Това са участъците по периферията на тревната площ, най-често оградена с каменен или от бетонни елементи бордюр, в непосредствена близост до огради, постройки, пейки, дървета, декоративни храсти и други препятствия. С моторните коси, които предвиждаме да закупим ще се осъществи по ефективна поддръжка на тревните площи. В рамките на тази дейност предвиждаме да закупим: - 10 бр. Моторна коса STIHL FS 260, с които ще работят назначените работници, 10 бр. нож за косене на гъсталак, 10 бр. глава за косене SuperCut 40, 10 бр. Моторна пръскачка STIHL SR30, която е комфортен уред за разпръскване и разпрашаване с много голям обхват на действие и изключително лесно управление и обслужване. Инструменти, както следва: мотика със сап, грапа със сап, лопата права със сап, лопата със сап, метла с дълга дръжка, метла с къса дръжка, ръкавици градински, дълги ботуши, лозарска ножица, ножица за клони Всички описани по-горе материали, консумативи, инвентар за необходими за осъществяване на дейността на назначени работници при осъществяване на трудовата им дейност като работници в озеленяването. Разходите по тази дейност се определят на база еднократна сума, съгласно чл. 67 (1), т. в от Регламент 1303/2013, изчислена въз основа на проектобюджет - Приложение V от документите за попълване - страници (sheet) “Проектобюджет“ и попълнена„План-сметки“ за тези дейности. 25 195.80 28 139.27

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).