Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 152 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

The project ‘Patronage care in municipality of Chiprovci“ will help the implementation of the measures during the state of emergency in the country and the accompanying mandatory social isolation, by establishing a network of services in support of keeping public health and improving the well-being of the local residents.
The main goal: prevention of the risk of social exclusion of elderly and people with disabilities, by ensuring supportive services at home.
The specific goals of the project are:
•	Prevention of the social exclusion and reducing the health risk for vulnerable groups of people at the territory of the municipality of Chiprovci, by organising and providing a network of services, in view of limiting the spread of COVID-19.
•	Provision of the project services at the territory of Chiprovci municipality with the necessary material and staff resources, in the context of the epidemic situation in the country.
The project is planned to include 30 people, representatives of the target group, residents of the municipality. 
The planned activities in the project are:
1.	Recruitment and hiring of staff for provision of services for overcoming the consequences of the coronavirus.
2.	Delivery of food, groceries and essential goods, including medication, payment of utility bills, requesting and receiving urgent administrative services.
3.	Transport of the staff, providing the services, from/to the homes of the people. Providing personal protective equipment and disinfectants for the staff of the services.
Expected results: ensured resource for provision of services for overcoming the consequences of the coronavirus. The target group is supported for the duration of the project. Reduced risk from social isolation consequences due to the coronavirus. Increased level of protection of public health in a pandemic crisis.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подбор и наемане на персонал за предоставяне на услуги за преодоляване последиците от COVID-19: Подборът на персонал гарантира необходимите човешки ресурси за предоставяне на услугата и управление на проекта. Основната цел е осигуряване предоставянето на услугата, както и управление на проектните процеси. Предвижда се сформиране на два екипа по проекта за: • управление на проекта; • предоставяне на услуги по домовете. Екипът за управление ще включва 2 /двама/ човека: ръководител и счетоводител. Управленският екип отговаря за управлението, администрирането, осчетоводяване на разходите, протичане на дейностите за постигане на проектните цели. Притежават опит в организация и управление на проектни дейности. Подборът на екипът за управление на проекта ще се извърши от общинска администрация Чипровци. Ще бъде спазено изискването всеки от тях да има опит в организацията и/или управлението/изпълнението на сходен тип дейности и/или проекти, съответно минимум една години за ръководител и опит в организация и управление/изпълнение на сходен тип дейности и/или проекти. Екипът по предоставяне на услугата по домовете ще се състои от 6 /шест/ човека, както следва: 4 /четери/ работници изпълняващ доставки по домовете човека, 1 диспечер и шофьор. Работници изпълняващ доставки по домовете ще бъдат назначени на 8-часов работен ден, като всеки един от тях ще обслужва между 7/8 потребители на услугата. Те ще сключат трудови договори на позиция - доставчик – 52430003, работник изпълняващ доставки по домовете (съгласно Национална класификация на професиите и длъжностите (НКПД 2011). Диспечерът също се предвижда да бъде нает на пълен работен ден, а шофьора на 4-часов работен ден. Диспечерът ще приема заявките от потребителите. Той ще изготвя график и маршрут на доставките по домовете на лицата, които имат нужда от подкрепа. Основните ангажименти на екипите за директна подкрепа са свързани със снабдяване със стоки от първа необходимост и медикаменти, заплащане на битови сметки и неотложни административни услуги. Дейността включва предоставяне на услуги по осъществяване на доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост (закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора), заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги (със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора), доставка на лекарства (със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора) и проверка на здравословното състояние на потребителя, както и съответствието с предписаното в рецептата съгласно нуждите на лицата от целевата група. 0.00 0.00
Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, включително лекарства, заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги.: Дейността включва два основни етапа - подготовка и реализиране на подкрепата. В периода на подготовка ще бъдат определени конкретните 30 ползватели на услугата и локациите на тяхното местоживеене. Предвижда да се да стартира веднага от първия месец на проектните дейности. Потребителите на услугата патронажна грижа ще обхванат град Чипровци и другите 9 /девет/населени места в общината. За набиране на целевата група ще бъдат използвани комуникационни канали - обявление на сайта на община Чипровци и ще се изиска информация за най-нуждаещите се в населените места от местните кметове и кметски наместници. Водещ критерий при изборът ще бъде степента на уязвимост на потребителите от конкретното населено място включено в проекта и тяхното желание да получат подкрепа. След идентифицирането на потребителите ще се изготви график за посещенията, който ще се актуализира ежеседмично/ежемесечно. Услугите, които ще се предоставят ще са почасови. Процесът на подготовка и администриране на услугата ще се извършва в Диспечерския център обособен за целта на територията в сградата за община Чипровци. В рамките на проекта ще бъде закупено необходимото офис обзавеждане, което е описано в дейност-1. Иновативният характер на услугата ще даде възможност да се надградят досегашните предоставяни услуги в домашна среда и ще са обвързани с произтичащите мерки за превенция и борба с последиците от COVID-19, а лицата от целевата група ще получат допълнителната подкрепа чрез гъвкавостта на услугите и възможността да се комбинират според индивидуалните нужди. Ще се спазва изискването услугите, които ще се предоставят по проекта, да не се дублират от други финансови източници. Изпълнението на горе изложеното е пряко задължение на ръководителя на проекта, който одобрява ползвателите на услугата и гарантира, че всяко лице от целевата група не получава същата подкрепа от националния бюджет, Структурните и инвестиционни фондове или друг източник. При поява на регистрирани и поставени под карантина лице/ца или член на семейството, живеещи на територията на общината, екипът ще има готовност да ги подкрепи приоритетно и да им окаже нужното съдействие. 0.00 33 165.18
Осигуряване на транспорт и защитни средства: Община Чипровци разполага със собствен автомобил, които ще предостави за изпълнението на дейност-2. Ще се ползва по предварително изготвен график от диспечера и одобрен от ръководителя на проекта. Ръководителят на проекта ще контролира целесъобразното използване на средства, покриващи разходи за гориво, допустими в бюджетен ред 2.1. Отчитането на изразходваното гориво ще е на база утвърдените норми на всеки автомобил и изминати километри. Също така проектната дейност ще осигури лични защитни предпазни средства на работниците доставчици по домовете. Закупуването на хигиенни материали, дезинфектанти, медицински изделия и лични предпазни средства е обусловено поради нуждата от ограничаване разпространението на корона вируса. Използването на лични предпазни средства и медицински изделия от персонала по проекта е превантивна дейност срещу заразяване с нежелани вируси и инфекции, като същевременно се изпълняват мерките за защита на обществения интерес и нуждите на населението на територията на община Чипровци от ограничаване на разпространението на корона вирус. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).