Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 225 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

The project proposal includes 1. construction of a new building - Home for the elderly to meet the requirements for a total of 29 units. accommodated, staff, service premises, etc.The first and main building, with the largest number of social service users, was built in 1967, which caused its depreciation. This necessitated the construction of an entirely new building to provide the necessary residential apartments,
bathrooms and function rooms to meet the needs of users, for independent living and to promote their independence, and to maintain the home's capacity 
2.Redevelopment and reconstruction of the existing housing group for permanent occupancy, which will meet the requirements for a total of 16 units. accommodated alone or in pairs.As a result of the project, the living conditions in the buildings should become as close as possible to the home environment, giving the residents the opportunity for privacy, independence, peace and security.
Rooms will be allocated for one or at most two residents. Single rooms with an area of at least 10-12 sq. m., and double rooms with an area of at least 15-18 sq. m.The proposed furnishings will provide a safe and secure environment for elderly people of a working age. The furniture will provide home coziness and comfort, allowing personal items to be stored in wardrobes, bedside tables and shelves, and common items - in sideboards, chests of drawers, bookcases, etc.The furniture will be adapted to the function of the premises.A photovoltaic power plant will be built for self-consumption - a total of 66 panels, each with a power of 450Wp.With the implementation of the project activities, at least class"B" of energy consumption of the buildings must be achieved, determined according to the scale of energy consumption classes for the types of building categories, specified in Appendix No.10 to Art. 6, para. 2of Ordinance No. 7 of 2004 on energy efficiency of buildings, energy consumption classes of residential buildings.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Изпълнение на строително-монтажни работи за ново строителство на сграда и реконструкция на съществуващи сгради в УПИ III, кв.17 по плана на гр. Средец - Дом за стари хора: 1.Ново строителство и реконструкция на съществуващи сгради в УПИ III, кв.17 по плана на гр. Средец -Дом за стари хора включват строително-монтажни работи по Част Архитектура,Част Конструктивна, Част ОВК, Част Електро, Част ВИК, Част Енергийна ефективност, Част План за безопасност и здраве, Част План за управление на строителните отпадъци, Озеленяване, Геодезия, трасировачен план и вертикална планировка, Част Пожарна безопасност. - Подобект нова сграда Новата сграда се разполага на мястото на съществуващата, като денивелацията на терена в посока юг-север позволява да се проектира частичен сутеренен етаж, който от север излиза на ниво терен (кота -2.70) към стопанския двор в комплекса. На ниво сутерен са разположени: котелно на дърва, складова част, пералня, битови възли за персонала, както и помещение за фитнес (спортни занимания). Връзката на горно ниво, където са разположени жилищната и обществената част на дома е посредством стълба и асансьор (с възможност за ползване от хора в неравностойно положение). На горният етаж – се намират 15 жилищни стаи за по двама души с квадратура от около 20 м2, със самостоятелни санитарни възли, лекарски кабинет с манипулационна, дневна с места за седене и тихи игри, помещение за хранене и кухня-разливна, както и хигиенно помещение. На това ниво се намира и входа за дома от обитатели, както и евакуационен изход към нивото на двора. Връзката с терена е чрез стълба с 4 стъпала и рампа с 5% наклон. Сградата е монолитна със стоманобетонна конструкция – колони, греди, шайби, плочи и тухлени ограждащи и вътрешни стени. Покривът над последна плоча е от дървена конструкция с керемиди. Сградата е топлоизолирана съгласно проекта по ЕЕТИЕС с 10 см топлоизолация по външните стени и над таванската плоча от EPS и XPS по цокълните стени. Предвидена е ПВЦ дограма с коефициент на топлопроводност λ≤0.031 W/mK. Всички врати са предвидени да са подходящи по вид и размери спрямо заданието. За сградата са предвидени необходимите стандартни инсталации: водопровод, канализация,, електрическа инсталация и мълниезащита, алейно осветление, аварийно осветление и др. Предвидена е отоплителна инсталация от котел на дърва с бойлери за топла вода. В дневната е предвидена локална климатизация – сплит система. В банята се предвижда оповестителна система. Предвижда се инсталиране на покрива на сградата фотоволтаична инсталация с мощност до 30 кВт с инвертор-трифазен за собствени нужди като отопление на битовта вода, охлаждане – захранване на климатици, осветление и др. Проектът предвижда изграждане на озеленена, достъпна среда, която да се ползва от обитателите през по-голямата част от годината. Съществуващата денивелация се преодолява с рампи с 5% наклон, както и дублиращи стълби. С реализиране на дейностите по проекта трябва да се постигне най-малко клас „В“ на енергопотребление на сградите в съответствие със действащата към момента нормативна уредба ЗП на новата сграда Етаж 1- 760.7м2 ЗП на новата сграда Сутерен – 330м2 РЗП на новата сграда – 1090.7 м2 2 860 245.26 0.00
Доставка на оборудване и/или обзавеждане на сгради в УПИ III, кв.17 по плана на гр. Средец - Дом за стари хора.: И в новата и в съществуващите сгради ще се осигури оборудване и обзавеждане на помещенията, с оглед реформирането на Дом за стари хора. Цялостното оборудване и обзавеждане е подробно описано и остойностено в приложен Списък с предвидено оборудване и обзавеждане по проекта. 315 004.30 0.00
Организация и управление на проекта: 1. Организация и управление на проекта, като услугата обхваща: Експертно, организационно и техническо управление, изпълнение и отчитането на проекта. Ефективно взаимодействие и координация между страните, имащи отношение към изпълнението на проекта. Подготовка процедури за провеждане на обществените поръчки по проекта.Изготвяне на становища относно законосъобразност на действията на комисията за избор на изпълнители на обществените поръчки по проекта; Подготовка и окомплектоване на необходимите документи за съгласуване на проведените процедури/възлагане на обществените поръчки; Изготвяне на становище,при обжалване на процедура по възлагане на обществените поръчки.; Подготовка на становище, при получено от Общината решение за частично съгласуване на обществените поръчки или решение за отказ за съгласуване на обществените поръчки; Консултации във връзка с изпълнението на препоръки, дадени от страна на Ръководителя на СНД във връзка с проекта и изготвяне на писмени становища по тях; - Наблюдение и контрол върху изпълнението на сключените договори за обществени поръчки, както и наблюдаване на плащания и лимити, на справки и отчети по изпълнението на проекта; - Изготвяне на становище относно възникнали по време на изпълнението на договора за строителство непредвидени разходи; - Подготовката, при необходимост, на допълнителни споразумения към договорите за обществени поръчки, включително и подготовката и окомплектоването на искания до Ръководителя на СНД; - Идентифициране на потенциални проблеми по време на изпълнението на договора за управление на проекта и предлагане на решения за преодоляването им; - Изготвяне на справки във връзка с изпълнение на договора, при писмено искане от страна на Общината; - Отчитане на дейностите по проекта от извършване на цялата инвестиция по съответния проект. 2. Инвеститорски контрол Осъществява контрол на изпълнението на строително-монтажните работи; Удостоверяване на действително извършените работи след измерване и контрол за съответствие с изискванията на проекта; контрол на изпълнението на СМР - да бъде в съответствие с двустранно подписаните количествени сметки и работни проекти; контрол за спазването на действително извършените работи с договорените цени; контрол за спазването на графика на изпълнение; удостоверяване с подписа си в Акт образец 19 стойността и обема на извършените и приети СМР; контрол на влагането на материали в обекта, отговарящи на съответните изисквания, което да бъде удостоверено с документи и спиране на тяхното влагане, както и налагане на отстраняването им при констатирано отклонение от приетите стандарти; съдействие за своевременното решаване на възникнали по време на строителството проблеми; участие при пробни изпитания на скрити работи преди тяхното закриване, както и участие в комисии по съставяне на необходимите актове; съдействие за отстраняване на появилите се скрити недостатъци по време на строителството; предлагане на мерки на изпълнителя за отстраняване на констатирани нередности в хода на строителството, свързани с качеството на изпълнение, слабости в организацията на работата и нарушение на технологичния процес от фирмата изпълнител; контрол на окомплектоването и предаването на екзекутивната документация; създаване на организация и необходими документи по подготовката и направата на комплексните изпитания и 72-часови проби в експлоатационен режим и всякакви други изпитания, изисквани от българските стандарти и закони; организиране на всички процедури, свързани с предаването на обекта на възложителя и въвеждането му в експлоатация 3. Информация и комуникация. След провеждане на процедура по ЗОП ще бъде сключен договор с изпълнител. В рамките на договора ще се проведе една стартираща и една заключителна пресконференция, един временен билборд до приключване на СМР, една постоянна табела, 50 бр. брошури, 50 бр.химикали и 50 бр. бележници. 58 000.00 0.00
Дейност1"Изпълнение на строително-монтажни работи за ново строителство на сграда и реконструкция на съществуващи сгради в УПИ III, кв.17 по плана на гр. Средец - Дом за стари хора" - продължение: -Подобект Преустройство на съществуващи сгради къща 2 и къща 3 Чрез преустройство, във всяка къща, ще се обособят четири стаи за един обитател и две стаи за по двама обитатели, общо 16 души. Всички новообособени санитарни възли са достъпни за използване от хора в неравностойно положение. Преустройство се състои в: - Събаряне на преградни неносещи стени - Изграждане на преградни стени от гипсокатрон 12 см и гипсокартон 10см.; - Обособяване на нови санитарни възли и оборудването им с нови санитарни уреди, изместване на лирите за отопление - Всички врати да са с подходящи по вид и размери спрямо заданието и Наредбата за достъпност и универсален дизайн - Преоборудване на кухните спрямо необходимостта и заданието - В антретата се обособяват зони за пране и сушене - В антретата се изместват бойлерите - Преустройване на външните стъпала, за да станат с височина 15 см. и ширина 32 см. - От външната страна на прозорците и вратите да се поставят прегради против насекоми и щори в зависимост от изложението на стаите. - Преработка на Ел. инсталацията спрямо новообособените стаи, новото обзавеждане и Наредба № РД-02-20-2 от 26.01.2021 г. за определяне на изискванията за достъпност и универсален дизайн на елементите на достъпната среда в урбанизираната територия и на сградите и съоръженията. - С реализиране на дейностите по проекта ще се постигне най-малко клас „В“ на енергопотребление на сградите в съответствие със действащата към момента нормативна уредба Всяка къща включва: два броя антрета със зони за пране и сушене; два броя дневни с трапезария и кухни; 4 бр. стаи за настаняване на един обитател със санитарни възли; 2 бр. стаи за настаняване на двама обитателя със санитарни възли и веранда. 2. Авторски надзор - Упражняване на авторски надзор при изпълнение на СМР за ново строителство и реконструкция на съществуващи сгради в УПИ III, кв.17 по плана на гр. Средец -Дом за стари хора, съгласно изискванията на ЗУТ. 3.Строителен надзор- След проведена процедура за избор на Консултант за упражняване на дейността строителен надзор и сключен договор с избрания изпълнител, Община Средец ще инициира среща на всички изпълнители на отделните дейности по проекта! Изпълнителят на дейността строителен надзор е необходимо да се запознае с цялата техническа документация, както и с техническото предложение за изпълнение на СМР, предложено от избраният изпълнител на СМР. 4. оценка на съответствието на проектите, съгласно чл.142, ал.4 и чл.169 от ЗУТ– 5. набавянето на необходими разрешителни документи, изискващи се от националното законодателство, включително и свързаните с тях такси, дължими на съответните компетентни органи; 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).