Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 127 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

The main objective of Sadovo Municipality with the development of the project is to provide a "hot lunch" to people from the municipality with low social status, living alone elderly people who ezhidnevno face difficulties in ensuring their own livelihood, which allows the most - vulnerable groups of society to get warm obyad.Obshtinata has good facilities and equipment for storage and preparation of food will be provided and human resources which will ensure the implementation of activities. Currently, the base of the municipality is rented by the company "LA STELLA - FAMILY" Ltd., which prepare food for catering. By addendum to the lease, will provide time during which the chair will be used by the tenant and will be used by the municipality for the implementation of the funded project activities.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
"Определяне на целевите групи": Целта на тази дейност е да се определят най - нуждаещите се лица и семейства, чийто ниски доходи и нужда от подпомагане са установени възоснова на обективни критерии. Целевата група, която ще бъде включена е: самотно живеещи лица и семейства, който не могат да се издържат чрез имуществото си или труда си и получават пенсии в минимални размери - за осигурителен стаж и възраст, за инвалидност, наследсвени пенсии, пенсии несвързани с трудова дейност. От тази целева група ще бъдат включени 50 лица., считано от 01.10.2016 - 80 лица Считано от 01.01.2017 г - 205 лица от същата целева група. 0.00 0.00
"Закупуване на хранителни продукти": Закупуването на хранителни продукти ще се извършва от общината от търговско дружество спечелило открита процедура по ЗОП за доставка на хранителни продукти за детските и социални заведения на триторията на община Садово, с което вече има сключен договор. Датата на стартиране на дейността е 29.08.2016 г., а датата на приключване на дейността на трапезарията ще е 30.04.2020г. Топлия обяд ще се предоставя в работните дни от месеца /23 работни дни за 50 представители/август и септември/ и 295 работни дни за 80 представители и общия брой дни, в които ще се предоставя топъл обяд е 318 работни дни до 30.04.2017 .месец август 2016 г. -3 работни дни; месец септември 2016 г. -20 работни дни; месец октомври 2016 г.- 21 работни дни; месец ноември 2016 г.- 22 работни дни; месец декември 2016 г.- 21 работни дни; месец януари 2017 г.- 22 работни дни; месец февруари 2017 г. 20 -работни дни; месец март 2017 г. 22 -работни дни; месец април 2017 г. -18 работни дни; Считано от 01.05.2017 г - 80 лица от май 2017 г до 12.2017 г месец май – 20 работни дни; месец юни – 22 работни дни; месец юли – 21 работни дни; месец .август – 23 работни дни; меец септември – 19 работни дни; месец октомври – 22 работни дни; месец ноември – 22 работни дни ; м. декември 2017 г-18 работни дни; Считано от 01.01.2018 г - 205 лица /2018 г- 249 работни дни;2019 г - 249 работни дни; 2020 г- 84 работни дни В дейностите по проекта ще бъдат включени 205 лица. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа - проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - 00795-2019-000, и № на договор с избран изпълнител - №1/17.09.2019 г. описана и приложена е в МТД с период на отчета 01.08.2019 г. - 30.11.21019 г. 343 730.74 238 812.19
"Осигуряване на топъл обяд": Дейноста ще се реализира в една обществена трапезария намираща се в гр. Садово ул. "Иван Вазов" № 2 в стола на община Садово. Общината разполага със собсвена материална база и оборудване за съхранение и приготвяне на храните, която в момента е отдадена под наем на фирма за кетъринг "ЛА СТЕЛА ФЕМИЛИ" ООД. Фирмата приготвя храна за кетъринг и разполага с персонал: двама готвачи и един човек помощен персонал.Чрез допълнително споразумение към вече сключения договор за наем, ще се осигури време през което стола няма да се ползва от наемателя, а ще се ползва от общината за осъществяване на финансираните от проекта дейности. Има и подходяща столова база с капацитет 80 места, където може да се осъществява процеса на хранене.Оборудването на стола отговаря на нормативните изисквания в областа на храните, отностно съхранението и приготвянето на храната. Кухнеския блок има достатъчно помещения за съхранение на хранителните продукти, хладилните съоражения са достатъчни за разделно съхранение.Ще бъде нает готвач, които да приготвя храната. Също тъка, общината разполага с достатъчно човешки ресурси, който да бъдат включени в дейностите по проекта.Фирмата за кетъринг "ЛА СТЕЛА ФЕМИЛИ" ООД разполага с транспорт отговарящ на необходимите изисквания, общината срещу заплащане ще използва този транспорт с цел да се гарантира обхвата на целевите групи. 17 186.54 124 093.86
"Предоставяне на съпътстващи мерки": Съпътстващите мерки ще се предоставят от Център за обществена подкрепа, който функционира на тереторията на общината и осъществява дейности за подкрепа, поддържане, подобряване на нови способности и самостоятелност на лицата с различен вид и степен на увреждане, както и подкрепа на лица от различни рискови групи, чрез целенасочени дейности за интеграция и превенция на социално изключване. Натрупани са професионални знания и умения за работа по случай, за пълноценно приобщаване към обществото на деца и семейства в неравностойно положение на територията на община Садово. Подкрепят се отделни хора, групи и общности, чрез осъществяване на дейности и предоставяне на услуги. Персоналът е обучен и поддържа високо ниво на компетентност за посрещане потребностите на ползвателите на услугата. На потребителите се осигурява съдействие за получавани на медицинска помощ, осигурен е достъпа до информация, възможности за създаване на нови социални контакти и възможности за участие в културни мероприятия. Съпътстващите мерки ще се изразяват в консултиране и съдействие за ползването на различни административни услуги на територията на общината, консултиране и подпомагане достъпа до здравни и образователни услуги. 17 186.53 12 991.78

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).