Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 065 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

This project proposal is part of a purposeful social policy that the municipality of Devin is developing as to support people living in material deprivation and at risk of social exclusion. The project aims to open up two public refectories- one in the village of Gyovren, Grohotno and one in the town of Devin. The two refectories will provide free hot meals for a 140 people total, 40 people in the villaje of Gyovren, 50 people the village in the village of Grohotno and 50 people  in the tawn of Devin.The service is to be provided during 15.08.2016.-30.04.2017 period, during work days only. The project will focus on the following target groups: 
1. Individuals and families receiving monthly support under the conditions of Article 9 of the Implementing the Law of Social Assistance Regulations ;
2. People with proven lack of income and relatives to care for them;
3. People living alone and families receiving minimum retirement age pension; people with disabilities; survivors' pensions; pensions related to employment.
The implementation of the upper-mentioned activities will extend the temporal scope of the public refectory in Devin and will create a new one in the village of Grohotno., Gyovren,
For a period for 01/07/2017 to 31/12/2019 the service " warm lunch"  will be provided to 140 users for 629 days in 30 months.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Определяне на целевите групи: Целевите групи по проекта са: Обществена трапезария 1 - гр.Девин 1. Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл.9 от ППЗСП; 2. Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях; 3. Семейства и самотно живеещи пенсионери които имат ниски доходи и не могат да се издържат с тези доходи и имуществото си Обществена трапезария 2- с.Грохотно 1. Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл.9 от ППЗСП; 2. Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях; 3. Семейства и самотноживеещи пенсионери които имат ниски доходи и не могат да се издържат с тези доходи и имуществото си Обществена трапезария 3 - с. Гьоврен - Семейства и самотноживеещи пенсионери които имат ниски доходи и не могат да се издържат с тези доходи и имуществото си Целевата група по проекта е определена на база предоставена ни информация от Дирекция "Социално подпомагане" - гр.Девин, относно броя и наличие на лица от допустимите целеви групи по операцията. 0.00 0.00
Закупуване на хранителните продукти за нуждите на обществена трапезария 1 - гр.Девин: Ще бъде сключен договор за доставка на хранителни продукти по реда на чл.20, ал4, т.3 от ЗОП, като ще се възложи директно обществена поръчка, поради факта, че не се предвижда да се проведе друга процедура със сходен предмет през 2016 г. Хранителните продукти ще се доставят при спазването на изискванията на Закона за храните, Наредба №5/25.02.2006г. за хигиената на храните и другите действащи нормативни документи, регламентиращи доставките на хранителни продукти и при спазването на принципите за публичност и прозрачност . Всяка доставка ще бъде придружена със сертификат за качество и годност. Типовете хранителни продукти ще бъдат определяни след съставяне на здравословно и балансирано седмично меню, като при реализиране на икономия ще бъде предоставян и десерт. Поради факта, че топлия обяд ще се подготвя в Детското заведение в гр. Девин храните, които ще бъдат доставяни ще отговарят на на БДС и на Наредба №9 от 16.09.2011 год., за специфичните изисквания към безопасността и качеството на храните, предлагани в детските заведения и училища в сила от 20.10.2011 год. Храните ще бъдат предоставяне след подадена заявка от страна на екипа за управление на проекта, с цел недопускане на бракуване на хранителни стоки. Закупените хранителни продукти ще се съхраняват самостоятелно в складовата база на съответното детско заведение и в хладилници, определени само за целите и нуждите на услугата "Обществена трапезария". Ще се осъществява ежедневен контрол относно качеството и годността на хранителните продукти. За периода от 01.07. 2017 г. до 31.12.2019 г. ще се предоставя топъл обяд общо 629 работни дни. В периода 01.05.17-30.06.17 няма да се предоставя услугата "топъл обяд" поради провеждане на тръжна процедура . Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа - проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП –00009-2017-0009 и № на договор с избран изпълнител №Д-487 от 18.08.2017г. 73 500.00 91 349.99
Осигуряване на топъл обяд- обществена трапезария1- гр.Девин: Обществена трапезария 1- гр. Девин- дейностите по осигуряване на топъл обяд ще се осъществяват в хранителния блок на Обединено детско заведение „Изворче”- гр. Девин, с местонахождение ул. "Гимназиална" № 18. Сградата на детската градина е публична общинска собственост, съгласно Акт за общинска собственост №1/11.03.1997 г. Хранителния блок на ОДЗ „Изворче"е вписан в Регистъра на обектите за обществено хранене и за търговия на дребно с храни, за което е издадено Удостоверение за регистрация №212500032 от 14.02.2012 г. на ОБДХ – гр. Смолян. Капацитета на трапезарията ще бъде 50 лица. Базите са обзаведени и оборудвани и съдържа всичко необходимо за нормалното предоставяне на услугата «Обществена трапезария». Хранителните продукти, които ще се закупуват за приготвяне на топлия обяд ще се съхраняват в складови помещения на детските заведения при спазване на изискванията за безопасност на храните, националните стандарти и норми за хранене. Топлият обяд ще се предоставя в сградата на общинска собственост , находяща се на ул. " Граничар", №1/съгл. Акт за общинска собственост №39 от 06.06..1997 г и е регистрирана като обект за раздаване на храна , приготвена от хранителен блок на детско заведение с дейност кетъринг №101/25702 от 08.09.2016 г. Базите са обзаведени и оборудвани и съдържат необходимото за предоставяне на услугата "Обществена трапезария"; Топлият обяд ще се приготвя от персонала в кухнята на детските заведения, като процеса на предоставянена храната на бенефициентите по проекта ще се осъщестествява на ул. "Граничар" №1, където за целите на обществената трапезария е обособена разливочна. Ползвателите на услугата ще получават храната в собствени съдове. Администрирането на проекта и контрола върху качеството на предоставяната услуга ще се осъществява от служители на Общинска администрация-Девин, определени със Заповед на Кмета на Община Девин Топлия обяд ще се предоставя в рамките на работните дни, като предвиждаме дейността да стартира на 15.08.2016 г., с продължителност 9 месеца. За приготвяне на топлия обяд ще се използва материалната база на ОДЗ "Изворче" , което разполага с хранителен блок оборудван с кухненски уреди, посуда и прибори отговарящи на всички нормативни изисквания, като храната ще се приготвя и съхранява отделно от храната приготвяна за децата в детското заведение. За почистването на хранителните продукти ще се използва отделно място с течаща вода. Две лица ще бъдат ангажирани при процеса на приготвяне и предоставяне на топлия обяд, при предварително разработена и представена рецепта за деня. Същите ще следят за условията за съхранение на продуктите и ще попълват необходимата документация. Процесът по доставяне на хранителните продукти ще бъде организиран от екипа по проекта. Лицата, които имат затруднения в придвижването и не могат да отидат до пункта за раздаване на топлия обяд ще могат да получат храната си по един от следните начини: 1. За лица, които ползват услугите "Домашен помощник" или "Личен асистент"- на лицата предоставящи услугите, ще бъде вменено да получат храната от пункта за раздаване и да я предоставят на лицето, което има затруднение в придвижването. 2. За лица, които не ползват "Домашен помощник" или "Личен асистент"-Община Девин има разработена Програма за полагане на обществено полезен труд на лица подпомагани по реда на чл.9 от ППЗСП и утвърдена от Директора на Дирекция "Социално подпомагане"- гр. Девин и Директора на Дирекция "Инспекция по труда"- Смолян. Подпомаганите по реда на чл.9 от ППЗСП лица и полагащи обществено полезен труд, ще бъдат ангажирани с доставянето на храна до домовете на тези трудноподвижни лица. За периода от 01.07. 2017 г. до 31.12.2019 г. ще се предоставя топъл обяд общо 629 работни дни. В периода 01.05.17-30.06.17 няма да се предоставя услугата "топъл обяд" поради провеждане на тръжна процедура . 14 979.67 3 766.78
Закупуване на хранителните продукти за нуждите на обществена трапезария 2 - с.Грохотно: Ще бъде сключен договор за доставка на хранителни продукти по реда на чл.20, ал4, т.3 от ЗОП, като ще се възложи директно обществена поръчка, поради факта, че не се предвижда да се проведе друга процедура със сходен предмет през 2016 г. Хранителните продукти ще се доставят при спазването на изискванията на Закона за храните, Наредба №5/25.02.2006г. за хигиената на храните и другите действащи нормативни документи, регламентиращи доставките на хранителни продукти и при спазването на принципите за публичност и прозрачност . Всяка доставка ще бъде придружена със сертификат за качество и годност. Типовете хранителни продукти ще бъдат определяни след съставяне на здравословно и балансирано седмично меню, като при реализиране на икономия ще бъде предоставян и десерт. Поради факта, че топлия обяд ще се подготвя в Детското заведение в с. Грохотно, храните, които ще бъдат доставяни ще отговарят на на БДС и на Наредба №9 от 16.09.2011 год., за специфичните изисквания към безопасността и качеството на храните, предлагани в детските заведения и училища в сила от 20.10.2011 год. Храните ще бъдат предоставяне след подадена заявка от страна на екипа за управление на проекта, с цел недопускане на бракуване на хранителни стоки. Закупените хранителни продукти ще се съхраняват самостоятелно в складовата база на съответното детско заведение и в хладилници, определени само за целите и нуждите на услугата "Обществена трапезария". Ще се осъществява ежедневен контрол относно качеството и годността на хранителните продукти. За периода от 01.07. 2017 г. до 31.12.2019 г. ще се предоставя топъл обяд общо 629 работни дни. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа - проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП –00009-2017-0009 и № на договор с избран изпълнител №Д-487 от 18.08.2017г. 73 500.00 91 349.99
Осигуряване на топъл обяд- обществена трапезария2- с.Грохотно: Обществена трапезария 2- с. Грохотно-дейностите по осигуряване на топъл обяд да се осъществяват в хранителния блок на Целодневна детска градина "Катя Ванчева"-с. Грохотно. Сградата на детската градина е публична общинска собственост, съгласно Акт за общинска собственост №13/19.03.1997 г. Хранителния блок на Целодневна детска градина "Катя Ванчева е вписан в Регистъра на обектите за обществено хранене и за търговия на дребно с храни, за което е издадено Удостоверение за регистрация №212500024 от 14.02.2012 г. на ОБДХ – гр. Смолян.Капацитета на трапезарията ще бъде 50 лица Базите са обзаведени и оборудвани и съдържа всичко необходимо за нормалното предоставяне на услугата «Обществена трапезария». Хранителните продукти, които ще се закупуват за приготвяне на топлия обяд ще се съхраняват в складови помещения на детските заведения при спазване на изискванията за безопасност на храните, националните стандарти и норми за хранене. Топлият обяд ще се приготвя от персонала в кухнята на детските заведения и там ще се осъществява процеса на предоставяне на храната на бенефициентите по проекта. Администрирането на проекта и контрола върху качеството на предоставяната услуга ще се осъществява от служители на Общинска администрация-Девин, определени със Заповед на Кмета на Община Девин Топлия обяд ще се предоставя в рамките на работните дни, като предвиждаме дейността да стартира на 01.08.2016 г., с продължителност 5 месеца. За приготвяне на топлия обяд ще се използва материалната база на ЦДГ "Катя Ванчева" , което разполага с хранителен блок оборудван с кухненски уреди, посуда и прибори отговарящи на всички нормативни изисквания, като храната ще се приготвя и съхранява отделно от храната приготвяна за децата в детското заведение. За почистването на хранителните продукти ще се използва отделно място с течаща вода. В заведението е внедрена система за постигане на безопасност на храните /НАССР/, която ще се използва и при осигуряване на топлия обяд. Храните ще се съхраняват в хладилници, оборудвани с необходимите измервателни уреди на температурата в тях. Храните ще бъдат групирани и съхранявани, съобразно изискванията на Агенцията за безопасност на храните, срока на годност и условията за съхранение на храните. Тези, които не е необходимо да се съхраняват в хладилни помещения, ще се съхраняват в склада на ЦДГ"Катя Ванчева", отделно от храните на детското заведение. Две лица ще бъдат ангажирани при процеса на приготвяне и предоставяне на топлия обяд, при предварително разработена и представена рецепта за деня. Същите ще следят за условията за съхранение на продуктите и ще попълват необходимата документация. Процесът по доставяне на хранителните продукти ще бъде организиран от екипа по проекта. Лицата, които имат затруднения в придвижването и не могат да отидат до пункта за раздаване на топлия обяд ще могат да получат храната си по един от следните начини: 1. За лица, които ползват услугите "Домашен помощник" или "Личен асистент"- на лицата предоставящи услугите, ще бъде вменено да получат храната от пункта за раздаване и да я предоставят на лицето, което има затруднение в придвижването. 2. За лица, които не ползват "Домашен помощник" или "Личен асистент"-Община Девин има разработена Програма за полагане на обществено полезен труд на лица подпомагани по реда на чл.9 от ППЗСП и утвърдена от Директора на Дирекция "Социално подпомагане"- гр. Девин и Директора на Дирекция "Инспекция по труда"- Смолян. Подпомаганите по реда на чл.9 от ППЗСП лица и полагащи обществено полезен труд, ще бъдат ангажирани с доставянето на храна до домовете на тези трудноподвижни лица. За периода от 01.07. 2017 г. до 31.12.2019 г. ще се предоставя топъл обяд общо 629 работни дни. В периода 01.05.17-30.06.17 няма да се предоставя услугата "топъл обяд" поради провеждане на тръжна процедура . 14 979.67 3 760.18
Предоставяне на съпътстващи мерки: Съпътстващите мерки, допълващи предоставянето на топлия обяд ще се осъществяват от екипа по организация и управление на проекта, който ще бъде определен със Заповед на Кмета на община Девин. Това ще бъдат служители на общинска администрация-Девин, притежаващи необходимата квалификация и опит в администрирането на услугата "Обществена трапезария" и на социалните услуги на територията на община Девин. Екипа ще осъществява индивидуално и групово консултиране и съдействие за: - възможностите за ползване на други социални услуги на територията на община Девин; - ползването на административни общински услуги, за подпомагане достъпа до здравни и образователни услуги, за управление на семейния бюджет, за здравословно и балансирано хранене - други форми на подкрепа, при установена нужда от тях. 12 385.24 12 385.27
Закупуване на хранителни продукти з ануждите на обществена трапезария 3 - с. Гьоврен: Ще бъде сключен договор за доставка на хранителни продукти по реда на чл.20, ал4, т.3 от ЗОП, като ще се възложи директно обществена поръчка, поради факта, че не се предвижда да се проведе друга процедура със сходен предмет през 2016 г. Хранителните продукти ще се доставят при спазването на изискванията на Закона за храните, Наредба №5/25.02.2006г. за хигиената на храните и другите действащи нормативни документи, регламентиращи доставките на хранителни продукти и при спазването на принципите за публичност и прозрачност . Всяка доставка ще бъде придружена със сертификат за качество и годност. Типовете хранителни продукти ще бъдат определяни след съставяне на здравословно и балансирано седмично меню, като при реализиране на икономия ще бъде предоставян и десерт. Поради факта, че топлия обяд ще се подготвя в Детското заведение в гр. Девин храните, които ще бъдат доставяни ще отговарят на на БДС и на Наредба №9 от 16.09.2011 год., за специфичните изисквания към безопасността и качеството на храните, предлагани в детските заведения и училища в сила от 20.10.2011 год. Храните ще бъдат предоставяне след подадена заявка от страна на екипа за управление на проекта, с цел недопускане на бракуване на хранителни стоки. Закупените хранителни продукти ще се съхраняват самостоятелно в складовата база на съответното детско заведение и в хладилници, определени само за целите и нуждите на услугата "Обществена трапезария". Ще се осъществява ежедневен контрол относно качеството и годността на хранителните продукти. За периода от 01.07. 2017 г. до 31.12.2019 г. ще се предоставя топъл обяд общо 629 работни дни. В периода 01.05.17-30.06.17 няма да се предоставя услугата "топъл обяд" поради провеждане на тръжна процедура . Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа - проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП –00009-2017-0009 и № на договор с избран изпълнител №Д-487 от 18.08.2017г. 58 800.00 65 054.31
Осигуряване на топъл обяд - обществена трапезария 3 - с Гьоврен: Обществена трапезария 3- с. Гьоврен -дейностите по осигуряване на топъл обяд да се осъществяват в хранителния блок на Целодневна детска градина -с. Гьоврен. Сградата на детската градина е публична общинска собственост, съгласно Акт за общинска собственост №10/14.03.1997 г. Хранителния блок на Целодневна детска градина " Радост" е вписан в Регистъра на обектите за обществено хранене и за търговия на дребно с храни, за което е издадено Удостоверение за регистрация №101/32174 от 24.10.2016 г. на ОБДХ – гр. Смолян.Капацитета на трапезарията ще бъде 40 лица. Базата са обзаведена и оборудвана и съдържа всичко необходимо за нормалното предоставяне на услугата «Обществена трапезария». Хранителните продукти, които ще се закупуват за приготвяне на топлия обяд ще се съхраняват в складови помещения на детските заведения при спазване на изискванията за безопасност на храните, националните стандарти и норми за хранене. Топлият обяд ще се приготвя от персонала в кухнята на детските заведения и там ще се осъществява процеса на предоставяне на храната на бенефициентите по проекта. Администрирането на проекта и контрола върху качеството на предоставяната услуга ще се осъществява от служители на Общинска администрация-Девин,. Топлия обяд ще се предоставя в рамките на работните дни, като предвиждаме дейността да стартира на 01.01.2017 г., с продължителност 4 месеца.За приготвяне на топлия обяд ще се използва материалната база на ДГ "Радост" , което разполага с хранителен блок оборудван с кухненски уреди, посуда и прибори отговарящи на всички нормативни изисквания, като храната ще се приготвя и съхранява отделно от храната приготвяна за децата в детското заведение. За почистването на хранителните продукти ще се използва отделно място с течаща вода. В заведението е внедрена система за постигане на безопасност на храните /НАССР/, която ще се използва и при осигуряване на топлия обяд. Храните ще се съхраняват в хладилници, оборудвани с необходимите измервателни уреди на температурата в тях. Храните ще бъдат групирани и съхранявани, съобразно изискванията на Агенцията за безопасност на храните, срока на годност и условията за съхранение на храните. Топлия обяд ще се предоставя при служебния вход на кухненския блок, където за целите на Обществената трапезария е обособена разливочна. Ползвателите на обществената трапезария ще получават храната в собствени съдове, като при липса на такива и констатирано недобро хигиенно състояние на същите, съдове ще бъдат предоставяни от детското заведение.Две лица ще бъдат ангажирани при процеса на приготвяне и предоставяне на топлия обяд, при предварително разработена и представена рецепта за деня. Същите ще следят за условията за съхранение на продуктите и ще попълват необходимата документация. Процесът по доставяне на хранителните продукти ще бъде организиран от екипа по проекта. Лицата, които имат затруднения в придвижването и не могат да отидат до пункта за раздаване на топлия обяд ще могат да получат храната си по един от следните начини: 1. За лица, които ползват услугите "Домашен помощник" или "Личен асистент"- на лицата предоставящи услугите, ще бъде вменено да получат храната от пункта за раздаване и да я предоставят на лицето, което има затруднение в придвижването.2. За лица, които не ползват "Домашен помощник" или "Личен асистент"-Община Девин има разработена Програма за полагане на обществено полезен труд на лица подпомагани по реда на чл.9 от ППЗСП и утвърдена от Директора на Дирекция "Социално подпомагане"- гр. Девин и Директора на Дирекция "Инспекция по труда"- Смолян. Подпомаганите по реда на чл.9 от ППЗСП лица и полагащи обществено полезен труд, ще бъдат ангажирани с доставянето на храна до домовете на тези трудноподвижни лица. За периода от 01.07. 2017 г. до 31.12.2019 г. ще се предоставя топъл обяд общо 629 работни дни. В периода 01.05.17-30.06.17 няма да се предоставя услугата "топъл обяд" поради провеждане на тръжна процедура . 11 983.74 2 940.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).