Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 332 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

his projekt proposol is part of the targeted social policy of Saedinenie Municipality in support of the needy , children and families living in material drprivation and risk of cocial isolation , who cannot provide there own livelihood.The project envisages providing a hot lunch , as the food is prepared by an external contracter and delirered by municipality of Saedinenie to the homes of the needy and families. It is planned to provide of the social servise is planned to be with in the working days of the month. In the period from 01.002.2023 - 30.09.2025 .
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Приготвяне на топъл обяд: Дейността по осигуряване на топъл обяд ще се осъществява от избрания изпълнител "ТЕРИ-09" ЕООД, регистриран като доставчик на социалната услуга /кетъринг/, с Договор №15 от 27.01.2023 г. - до 31.12.2025 г. на основание чл.183 от Закона за обществените поръчки и сключено ДОПЪЛНИТЕЛНО СПОРАЗУМЕНИЕ от 21.06.2024 г. КЪМ ДОГОВОР ЗА УСЛУГА № 15/27.01.2023 г. Фирма "ТЕРИ-09" ЕООД извършва дейността си в гр. Сопот, ул ."Манастирски лозя" №51. Материалната база се ползва от фирмата с Договор за наем на недвижим имот(№FSN 018), сключен на 20.04.2020 г., за срок с анекс до 31.12.2025г. с Удостоверение за регистрация на обект за производство нна храни №01476/12.12.2015г. Материалната база разполага с плюсова хладилна камера за месо, минусова хладилна камера за месо, фризер и хладилна витрина за риба, хладилна витрина за риба, хладилна витрина за млечни продукти, хладилна витрина за яйца, хладилна витрина за зеленчуци, конвектомати за готвене - 3бр., подова пещ за готвене - 2 бр., картофобелачка, зеленчукорезачка, маса с котлони за готвене с капацитет 8 котлона, пържолница - 2 бр., електропарени казани за супа - 4 бр. Процеса на трапезарията за приготвяне на храната е: 1. Изготвяне на меню, което се предава предварително на бенефициента за разглеждане и одобрение; 2. Всеки предходен ден по утвърдено меню се прави подготовка на вложените продукти; 3. Готвенето стартира в деня на доставка; 4. Готовата храна се опакова в индивидуална опаковка, подрежда се в касетки с всички необходими придружаващи документи; 5. Хлябът се получава в деня на доставка на готовата храна, като също се опакова в индивидуална опаковка. Пряко ангажирания човешки ресурс за приготвянето и транспортирането на топлия обяд са: пет кухненски работника и трима шофьори. Реализацията на дейността е от 01.02.2023 до 30.09.2025 в продължение на 667 работни дни. 363 750.40 179 200.00
Предоставяне на топъл обяд: Реализацията на дейността е от 01.02.2023 до 30.09.2025 в продължение на 667 работни дни. Така готово опакованата храна се транспортира до с. Царимир с товарен автомобил - "Мерцедес спринтер 312Д"РВ 7930 ТВ. Община Съединение доставя до домовете на потребителите с наличните транспортни средства - лек автомобил "Фолксваген" РВ 0851 ТС . И двете транспортни средства притежават съответните удостоверения за регистрация на транспортно средство от Българска Агенция по Безопасност на Храните. В процеса по доставяне се включват и определени лица от съответното населено място със заповед на кмета на общината. Определените лица със заповед на кмета ще извършват ежемесечна проверка на процеса на предоставяне на топлия обяд чрез посещения на място по населените места и съставяне на протоколи от посещения. Пряко отговорен за качественото попълване на приемо - предавателните списъци ще бъде определеният за раздаване на топлия обяд служител в съответното населено място. Топлият обяд ще доставя до домовете на потребителите индивидуално опакован. Всяко ястие /супа, основно ястие и десерт / ще бъде пакетиран в индивидуална пластмасова кутия с плътно прилепващ капак за еднократна употреба. Доставката на храната ще се извършва с транспортни средства по домовете на потребителите, регистрирани по чл.12 от ЗХ. На шофьорите ще им бъдат издадени служебни карти от община Съединение с три имена и снимка. При транспортирането кутиите за храна с топлия обяд ще се подреждат по начин, който не допуска разливане и нарушение на структурата и целостта на индивидуалните опаковки по време на транспорт. Превозните средства и касетките за храната ще бъдат почиствани, измивани и дезинфекцирани преди и след всяка доставка. По време на приготвянето, опаковането и доставката няма да се допускат остатъчни количества от миещи препарати и дезинфекционни средства да влизат в контакт с храните. За служителите доставящи храната се осигуряват предпазни средства и дезинфектанти и се следи стриктно правилната им употреба. Мнението на целевата група за качествотона храната ще се отчита с Дневник на потребителите, Приложение №2. 25 462.53 12 544.00
Реализиране на съпътстващи мерки.: Реализирането на съпътстващите мерки е една от спецификите на подпомагането от Европейски Социален фонд плюс на най-нуждаещите се лица и цели допълването на предоставен топъл обяд по настоящата процедура. В изпълнение на тази дейност е предвидено представител на общината да консултира потребителите, на които е осигурен топъл обяд относно ползването на други социални услуги, административни общински услуги и ще оказва съдействие за предоставяне на здравни услуги при необходимост. Идеята е чрез тази дейност, нуждаещите се хора, получаващи топъл обяд да бъдат извадени от изолация, като им се предоставят допълнителни услуги в зависимост от индивидуалните им нужди. Много от тях живеят под прага на бедността, без близки, които да им оказват съдействие и подкрепа в ежедневието. Ролята на специалиста ще бъде да се запознае с потребностите на целевата група и да организира индивидуални консултации, но също и да бъде връзка между нуждаещите се и държавните и общински институции. Извършеното, специалиста ще документира под формата на протокол и графици за посещенията на потребителите, които са трудно подвижни. Реализирането на съпътстващите мерки ще се осъществява при стриктно спазване всички санитарно-хигиенни мерки.Община съединение е реализирала успешно съпътстващи мерки в три проекта: Име на проекта:"Осигуряване на топъл обяд в Община Съединение" Срок на договора (период на изпълнение на проекта): 29 месеца /2017 г.- 2019 г./ Осигурен обяд на 189 лица. Име на проекта:"Топъл обяд у дома в условията на извънредна ситуация-2020 " Срок на договора (период на изпълнение на проекта): 8 месеца /05.2020 г.-12. 2020 г./ Осигурен обяд на 170 лица. Име на проекта:"3.1 - Топъл обяд в условията на пандемия от COVID-19 в община Съединение " Срок на договора (период на изпълнение на проекта): 8 месеца /01.2020 г.-09. 2020 г./ Осигурен обяд на 170 лица. Съпътстващите мерки се изразяват индикативно в индивидуално и групово консултиране и съдействие на крайните потребители на топъл обяд, съобразно индивидуалните им нужди за: - възможностите за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на общината, включително и такива, финансирани от ЕСФ и ЕСФ+; - ползването на административни общински услуги, съдействие за осигуряване на временен подслон на бездомните лица, за подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги, за управление на семейния бюджет, за здравословно и балансирано хранене, консултиране за изискванията на здравните органи при необходимост и др. - индивидуални или групови консултации, насочени към повишаване на информираността на хората, относно безпрецедентните изменения в световния климат, как те пагубно влияят върху природата и качеството на живот на хората; включване в различни инициативи за опазване и почистване на околната среда, съвети са намаляване на разхищението на храни и използването на пластмасови изделия за еднократна употреба и др. - други форми на индивидуална подкрепа, съдействие, консултиране, реализирани в отговор на конкретно установени нужди и проблеми на представителите на целевите групи с цел прилагане на комплексни мерки за социалното им включване. 25 462.53 12 544.00
Определяне на целевите групи: 1.лица и семейства без доходи или с ниски доходи, възрастни семейства пенсионери и самотно живеещи пенсионери, които имат ниски доходи, не могат да се издържат с тези доходи и имуществото си и не получават подкрепа от близките си; 2.лица – обект на социално подпомагане, включително и от кръга на лицата по чл. 4, ал. 1 от Наредбата, които са в невъзможност да задоволят основните си жизнени потребности и за тях е установена нужда от ежедневна допълнителна подкрепа; 3.лица с ниски доходи, които поради налични увреждания или здравословни ограничения са със затруднено или невъзможно самообслужване, в това число самотни лица с трайни увреждания с ниски лични доходи от пенсия, за които няма подходящ кандидат за асистент по механизма лична помощ; 4.лица, които поради инцидентни обстоятелства са в затруднена и уязвима ситуация и за тях е установена нужда от този вид подпомагане; 5.скитащи и бездомни лица; 6.лица от уязвими групи – граждани на трети страни, по смисъла на § 1, т. 17 от допълнителните разпоредби от Закона за убежището и бежанците Целта на тази дейност е да се определят най-нуждаещите се лица и семейства, чиито ниски доходи и нужда са установени въз основа на обективни критерии. Целевата група е определена на база представена информация от Дирекция „Социално подпомагане” – Марица за наличие и брой лица от допустимите целеви групи по операцията. Предвижда се топъл обяд да се предоставя на 160 души, прогнозно разпределени по населени места както следва: град Съединение, село Малък Чардак, село Голям Чардак, село Неделево, село Любен, село Правище, село Найден Герово, село Драгомир, село Церетелево, село Царимир. В случай, че за определено населено място не може да бъде запълнена прогнозната бройка, то останалите незаети места ще бъдат преразпределени към останалите населени места в зависимост от конкретните им нужди. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).